X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: תומר פדר]
חברות התחבורה הציבורית הפרטיות מזהירות:
"הרחבת הביקושיות תפגע בתחבורה הציבורית"
פורום החברות דורש לאסור על רכבי תחבורה גמישה לאסוף ולהוריד בתחנות אוטובוס הפורום אומר כי השירות לנוסע ייפגע וכך גם אוכלוסיות שונות שמאותגרות טכנולוגית

במסגרת חוק ההסדרים, ועדת הכלכלה פועלת בימים אלו לחוקק מתן אפשרות להפעלת שירותי תחבורה ציבורית מסובסדים, במסלול גמיש ועל-פי ביקוש. שירותים אלו יינתנו על-ידי מפעילי תחבורה ציבורית באוטובוסים, באמצעות אוטובוס ציבורי זעיר או על-ידי מפעילי מוניות שירות.
לצורך הסדרת פעילות הביקושיות והקצאת רישיונות להפעלת השירות נדרשים תיקוני חקיקה בפקודת התעבורה ובתקנות התעבורה.
בפורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות מזהירים את הוועדה, כי הרחבת שירות הביקושיות תוביל להגדלת ציי הרכב המשתמשים בתשתיות המוגבלות והעמוסות כבר כיום - מסופים תפעוליים, חניונים, תחנות אוטובוס ובעיקר נתיבי העדפה - וצפויה לפגוע בשירות הניתן לנוסעים באמצעות מפעילי התחבורה הציבורית.
שירות זה באמצעות תחבורה גמישה נתפס כשרות משלים, המאפשר לכאורה שיפור השרות הן כאמצעי לשיפור השרות במטרופולינים ובמיוחד פתרונות המייל האחרון והמייל הראשון (mile last and first) והן כשירות בפריפריה המאפשר הגברת הנגישות לתחבורה ציבורית והתאמתה לצרכי האוכלוסייה. שירות זה ניתן כבר כיום, במסגרת ניסוי-חלוץ, על-ידי מספר מפעילי תחבורה ציבורית באוטובוסים (דן, אגד וקווים).
מנתונים העולים מפרסומים שונים על תוצאות הניסויים המתקיימים באמצעות שירות זה, עולה כי עלותו היחסית גבוהה ביותר (עלות הסבסוד לנסיעת נוסע), יעילותו וזמינותו מוגבלת ותרומתו להעברת נוסעים משימוש ברכב הפרטי לתחבורה הציבורית מוגבלת גם היא.
דרישה לשיפוי לנוכח הפגיעה
בהתייחסות להיבט הכלכלי-תחבורתי, אומרים בפורום כי מפעילי התחבורה הציבורית באוטובוסים המשתתפים במכרזים להפעלת שירותי תחבורה ציבורית באשכולות, לפרק זמן מוגבל, הגישו הצעות ושילמו תמלוגים בגובה מאות מיליוני שקלים, על סמך הנחות שונות אשר פורטו במסמכי המכרזים ועל-פי תחזיות לגידול במספר הנוסעים וזמני הגדרה להפעלת כל קו מתחנת מוצא לנקודה סופית. הנחות אלו לא הביאו בחשבון נגיסה במספר הנוסעים ועומס מוגבר על התשתיות כפועל יוצא מהפעלת שירותי תחבורה גמישה ויותר מכך התבססו על בלעדיות בהפעלת שרותי תחבורה ציבורית באשכול בו התקיים המכרז. הפגיעה הכלכלית הוודאית אשר צפויה להיגרם למפעילים כתוצאה מהוספת שרות זה עלולה לפגוע גם ביכולתם לספק את השירות המיטבי לנוסעים.
מנהל פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות, יער אמיר, מבקש מן הוועדה להסדיר במסגרת החוק המוצע הוראות אשר יבטיחו כי למפעיל התחבורה הציבורית באשכול תינתן זכות סירוב ראשונה להפעלת שירות תחבורה גמישה, למפעיל יינתן שיפוי מתאים בגין הפגיעה בו ככל שלא תינתן לו הסכות להפעיל את הביקושית בשכול שבו זכה (כגון שהזכות תינתן לתאגיד מוניות). עוד דרישה משמעותית שמעלה אמיר היא לא לאפשר שימוש בתשתיות הקיימות ובמיוחד עצירה בתחנות אוטובוס והפרעה לתנועה בנתיבי העדפה.
פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות אומר שיש לקחת בחשבון כי שירות זה מדיר אוכלוסיות רבות אשר להן אין נגישות, או בעלות נגישות מוגבלת למכשירי טלפון חכמים ושימוש בישומונים כגון אוכלוסיות הקשישים והחרדים. לדברי אמיר, " שירות זה איננו נגיש או שנגישותו מוגבלת וחלקית לאוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות".

ביטון יעצור חקיקה תחבורתית ללא התייחסות להנגשה
לאחר התנגדויות וטענות על בעיות בנגישות השירות – היום הושגה הסכמה בוועדת הכלכלה כי תקנות נגישות ראשונות יוגשו לאישור הכנסת עד סוף 2024, עד אז יקבעו הסדרי נגישות ברישיונות המפעילים וביוזמת היו"ר ביטון בעוד שנה תדווח שרת התחבורה לוועדה על התקדמות בטיפול בנושא
▪  ▪  ▪

בעקבות התנגדות עזה מצד חברי ועדת הכלכלה, נציבות שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות וארגוני נגישות לכך שרוב השירות יהיה בלתי מונגש, הגיש משרד התחבורה נוסח מתוקן לוועדה ההולך לקראת בעלי המוגבלויות.
הוועדה סיימה היום (ג', 12.10.21) את הדיון בתיקונים שיאפשרו הפעלת קווי הביקושית. הדבר מעגן בחקיקה את השירותים שכבר ניתנים בכמה מקומות בארץ. היו"ר מיכאל ביטון דרש ממשרד התחבורה התייחסות מפורשת לסוגיה, ואמר כי בלי התייחסות כלשהי לסוגיה לא תהיה התקדמות בחקיקה.
בדיון היום הוצגו הסכמות חדשות, לפיהן ההנגשה תוסדר בתקנות בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. שרת התחבורה, בהתייעצות עם הנציבות ועם ארגונים המקדמים זכויות בעלי מוגבלויות ובאישור ועדת העבודה והרווחה של הכנסת, תקבע את התקנות ונוסח ראשון להן יוגש לאישור הכנסת עד 1 בדצמבר 2024. עד אז, המפקח על התעבורה יקבע הוראות להסדרת הנגישות לאנשים עם מוגבלות, לאחר התייעצות עם הנציבות, שתייצג גם את עמדת ארגוני המגזר השלישי. לבקשת היו"ר ביטון הוסכם היום גם כי בעוד כשנה תדווח השרה לוועדה על התקדמות בטיפול בנושא.
ח"כ שירלי פינטו (ימינה) שאלה, האם אפשר להסדיר את השירות כניסוי לשלוש שנים. ביטון התייחס לכך ואמר כי הדבר עלול לפגוע באטרקטיביות של חברות לגשת למכרזים. הוא הוסיף כי השירות הזה נגיש יותר לבעלי מוגבלויות ואמר: "לימדנו את כולם שאין יותר חוקים לאוטובוסים ותחבורה ציבורית בלי שנשמע קולם של אנשים עם מוגבלות".
נציגת ארגון בזכות, אביבית ברקאי אהרונוב, ביקשה לדעת מדוע מועד התקנת התקנות לקבע לסוף 2024 ולמה אי-אפשר להקדימו. נציג משרד התחבורה, עו"ד עופר לוי, אמר כי המשרד מבקש ללמוד את הצרכים ולדעת שהוא יוכל לספק אותם. "כדי שלתנות יהיה עורף תפעולי מקצועי וכדי שהן תהיינה רציניות, הולמות ויעילות צריך זמן. זה לא אומר שלא נתחיל כבר בקרוב לנהל שיג ושיח עם הנציבות. מה שאפשר להתחיל לעשות מיד נתחיל מיד".
נציגת נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות, מיכל שיק הר טוב, אמרה כי הנציבות הגיעה לפשרה עם נציגי משרדי התחבורה והאוצר, וכי היא מבטיחה שהנציבות לא תעכב את הפעלת השירות ותדרוש את הדברים הבסיסיים להנגשה. באשר לבקשה לשמוע גם את קולם של נציגי ארגוני המגזר השלישי, סגן מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רן שדמי, התחייב בפני יו"ר הוועדה ביטון כי הוא או ראש הרשות יפגשו במהלך השנה עם נציגי הארגונים.
יו"ר ועדת הכלכלה סיכם את הדיון ובירך על ההסכמות. הוא שב והדגיש כי מעתה כל עיסוק בשירותי תחבורה ותחבורה ציבורית ידרוש גם התייחסות לנושא הנגישות, וציין כי לאחר חקיקת חוק ההסדרים תקיים הוועדה דיון בנושא ההנגשה בתחבורה הציבורית בכלל.

תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
+ועדת הכלכלה קיימה דיון בדרישות נצילות אנרגטית
01:40 13/10/21  |  עידן יוסף

ועדת הכלכלה המשיכה להכין לקריאה שנייה ושלישית את פרק הייבוא מתוך הצעת חוק ההסדרים, ועסקה בסעיפים שנועדו להתאים את הרגולציה בישראל של נצילות אנרגטית של מוצרי חשמל לרגולציה אירופית. לאחר שבדיון הקודם שקיימה הוועדה בנושא נמתחה ביקורת על הממשלה, בין היתר על כך שהוועדה אישרה לפני פחות משנה רפורמה מקיפה בעניין אך משרד האנרגיה לא התקין את התקנות ליישומה, היום נרשמה התקדמות לקראת אישור ההצעה.
נציגת אגף התקציבים באוצר, נועם דן, הציגה היום תיקונים להצעה שהוסכמו בממשלה, והתייחסה לדרישה שעלתה בדיון הקודם כי מוצר שמיובא לישראל במסלול הצהרה צריך להיות גם משווק באירופה. דן אמרה כי הוחלט להסיר את הדרישה הזו של שיווק באחת ממדינות האיחוד האירופי, בכדי להקל על היבואנים. זאת על-רקע בקשה שעלתה בדיון הקודם מצד יבואנים ויצרנים, לפיה ישנם מוצרים שעומדים בדרישות האיחוד האירופי מבחינת נצילות אנרגטית אך לא משווקים באירופה.
נציג איגוד לשכות המסחר, רז הילמן, ביקש לדעת מה הסנקציות שיש בהצעה לטיפול ביבואנים שיפרו את החוק. ח"כ רון כץ, שמילא את מקומו של היו"ר, התייחס לכך ואמר כי צריך שהסנקציה תהפוך את ההפרה ללא כדאית כלכלית. לדבריו, מי שיפר אמון לא צריך לקבל את הרישיון שלו פעם נוספת וזו תהייה הסנקציה היעילה ביותר.
נציגות האוצר ציינו כי ישנה עבודה על מערכת מחשובית שתאפשר לייעל את האכיפה, אך יש פערים שצריך לסגור בין משרדי האנרגיה והכלכלה. ח"כ כץ ביקש לדעת מתי המערכת תחל לפעול, ותשובת האוצר הייתה כי הדבר תלוי במשרד הכלכלה וכי מיפוי הפערים ימשך בין חודשיים לשלושה חודשים. ח"כ כץ אמר כי חשוב לוודא שהרפורמה לא תתעכב בגלל אי-התאמה של מערכות המחשוב.

+לגליזציה לקנביס: מיד אחרי התקציב - החוק יעלה להצבעה
01:38 13/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך יו"ר ועדת הסמים רם שפע, שאומר: "החוק יאפשר הכנה נכונה של בני הנוער בעניין, וטיפול של המדינה במתמכרים"  ▪  מתנגדי הלגליזציה: נקבל צה"ל מסטול מול חיזבאללה צלול

ח"כ רם שפע [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מנכ"ל פייבוקס מזהיר: יהיה מחיר גבוה לטעות
23:46 12/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יצא בוועדת הכלכלה נגד הדרת שחקנים כמו החברה שלו מרפורמת הבנקאות הפתוחה  ▪  האוצר בתגובה: הסדר ניגוד העניינים בהצעת החוק הכרחי – בלעדיו לא תתפתח תחרות על שוק ייעוץ אובייקטיבי  ▪  עו"ד שטרום: "להפוך את מי שהוא 50% בנק או 100% בנק למשווים זה פשוט לבלבל אותנו ולהסיח את דעתנו מהמטרה העיקרית של הצעת החוק"

מנכ"ל פייבוקס, אריק פרישמן [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
+פריסת סיבים אופטיים בבנייני מגורים תואץ
23:19 12/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה: נעקוב אחר האצת הפריסה גם בפריפריה  ▪  לבקשת ביטון וח"כ רון כץ: בבניין שבו כבר נפרסת תשתית סיבים תהיה הקלה נוספת על פריסת תשתית של חברה אחרת

[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+מוטיבציית יתר במשטרה למעצר מתנחלים
22:28 12/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במהלך שנת 2020 עצרה המשטרה 189 פלשתינים ו-22 ישראלים בגין הפרות סדר ביו"ש  ▪  שיעור הישראלים שנעצרו גבוה משמעותית בחלקם באוכלוסייה

חברות הכנסת מיכל רוזין ואבתיסאם מראענה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ישראל הידרדרה למקום 94 במהירות הגלישה
21:36 12/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים דנה בפרק התקשורת בהצעת חוק התוכנית הכלכלית  ▪  מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ איתן גינזבורג: זהו חוק שיוריד את אחד החסמים בהתפתחות שוק התקשורת. ישראל היום אינה במקום שהיינו רוצים להיות בו  ▪  משרד התקשורת: החוק יהיה אלמנט חשוב בהורדת החשיפה לקרינה

לירן אבישר בן-חורין [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
+צבא ההגנה לפנסיה: הקרב על גמלאות הקבע
20:34 12/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אי ההסכמות בין משרדי הביטחון והאוצר על נתוני גמלאות הקבע המשיכו גם היום בוועדה המשותפת לתקציב הביטחון  ▪  ראש אכ"א: "ביקורת עניינית רצויה, אני חושש שהיא חצתה את הרף והיא מסוכנת"  ▪  האוצר: הקצבה הממוצעת לקצינים כיום עומדת על 19.4 אלף שקל - רחוק מאוד מהגעה ליעד ב-2025

אמיר רשף ויניב עשור [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סקר: בנט ונתניהו מתחזקים, אך התקיעות הפוליטית נמשכת
20:06 12/10/21  |  עידן יוסף

סקר חברת החדשות (מנו גבע): הליכוד עם נתניהו מתחזק ל-34 מושבים אילו הבחירות היו נערכות היום, ימינה של בנט עם 7, תקווה חדשה ורע"ם על 4. הקואליציה מאבדת את הרוב עם 58, גוש נתניהו מתחזק ל-56, אבל עדיין ללא אפשרות להקים ממשלה.

+"לא יהיו פריימריז אלא אם הכנסת תתפזר"
18:09 12/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ חיים כץ טוען כי על-אף הכרזתו של ח"כ אדלשטיין על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד - לא תהיה לו הזדמנות קרובה לעשות זאת  ▪  "לא נעשה פריימריז לכל חבר כנסת, קודם ליולי אדלשטיין, אח"כ לכ"ץ, ואז לארדן. זה לא עובד ככה"

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+אלעזר שטרן פרש מהמרוץ ליו"ר הסוכנות
15:44 12/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר לענייני מודיעין הודיע כי לא יתמודד על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית לאחר שנטען כי התעלם מטענות על הטרדה מינית כשהיה קצין בכיר בצה"ל לאחר שסיפר כי גרס תלונות אנונימיות  ▪  "אני לא תמיד פוליטיקלי קורקט ולא תמיד מתנסח היטב. באווירה שנוצרה, איני מוצא לנכון להעמיד את עצמי כרגע לבחירה לראשות הסוכנות היהודית"

"באווירה שנוצרה". אלעזר שטרן [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
+השכר הממוצע במשק יוקפא גם ב-2022
15:36 12/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לדרישת ועדת הכספים הוחרגו מקבלי קצבאות ומענקים שונים, שיזכו למרות ההקפאה לעידכון בן 2.45% בקצבתם

יו"ר הוועדה, אלכס קושניר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+"הסעיף המאפשר לפטר מנהלי בתי חולים - לא יאושר"
14:57 12/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ עידית סילמן לנציגי הבריאות והאוצר: במודל התקצוב החדש לבתי החולים יש יותר שאלות מתשובות - הגיעו לוועדה עם תשובות ברורות  ▪  רכז הבריאות במשרד האוצר: הקריטריונים במודל החדש יהיו ברורים וקבועים וזה יביא גם לשוויון. לא יצא מצב שבו בית חולים שיודע יותר לתקשר עם גורמים שונים יקבל יותר

הדיון בוועדת הבריאות [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דן / Dan  הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יער אמיר / Yaar Amir  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  משרד התחבורה  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עופר לוי /  Levy Opher"  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הרחבת הביקושיות תפגע בתחבורה הציבורית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
איציק וולף
ח"כ חיים כץ טוען כי על-אף הכרזתו של ח"כ אדלשטיין על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד - לא תהיה לו הזדמנות קרובה לעשות זאת    "לא נעשה פריימריז לכל חבר כנסת, קודם ליולי אדלשטיין, אח"כ לכ"ץ, ואז לארדן. זה לא עובד ככה"
איציק וולף
השר לענייני מודיעין הודיע כי לא יתמודד על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית לאחר שנטען כי התעלם מטענות על הטרדה מינית כשהיה קצין בכיר בצה"ל לאחר שסיפר כי גרס תלונות אנונימיות    "אני לא תמיד פוליטיקלי קורקט ולא תמיד מתנסח היטב. באווירה שנוצרה, איני מוצא לנכון להעמיד את עצמי כרגע לבחירה לראשות הסוכנות היהודית"
מירב ארד
לדרישת ועדת הכספים הוחרגו מקבלי קצבאות ומענקים שונים, שיזכו למרות ההקפאה לעידכון בן 2.45% בקצבתם
מירב ארד
ח"כ עידית סילמן לנציגי הבריאות והאוצר: במודל התקצוב החדש לבתי החולים יש יותר שאלות מתשובות - הגיעו לוועדה עם תשובות ברורות    רכז הבריאות במשרד האוצר: הקריטריונים במודל החדש יהיו ברורים וקבועים וזה יביא גם לשוויון. לא יצא מצב שבו בית חולים שיודע יותר לתקשר עם גורמים שונים יקבל יותר
איציק וולף
ח"כ שלמה קרעי תוקף בחריפות את ח"כ יולי אדלשטיין שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד    "עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית"    אדלשטיין בתגובה: קמפיין השמצות יפגע רק בליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il