X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בולים למשלוח מכתב רגיל בארץ [צילום ארכיון: לע"מ]
לראשונה בישראל: בול הגאווה ובול עם מרוקו
עוד בבולים שצפויה לאשר ועדת השרים לטקסים ולסמלים: בול לתרומת האוונגליסטים למדינת ישראל, בול תערוכת אקספו דובאי 2021, בול הוקרה ללוחמים במגפת הקורונה ובול לגרפיטי בישראל

ועדת השרים לטקסים ולסמלים צפויה לאשר בישיבתה הקרובה (יום ב', 18.10.21) הנפקת שורה של בולים חדשים, בשלל נושאים. בין הבולים יוקדשו לראשונה בול לקהילה הגאה ובול לתרומת האוונגליסטים למדינת ישראל.
בוועדה יאושרו בולים בשלל נושאים, ובהם אומנות הקיר בישראל (גרפיטי), אמנות הוויטראז', בעלי חיים ימיים בישראל, גנים בוטניים, הגן הבהאי בעכו, התעשיה בארץ ישראל. כמו-כן, יהיו בולים לציון מאורעות - 100 שנה לגבעתיים, 100 שנה לרעננה, 100 שנה להתאחדות האיכרים ו-100 שנה לתזמורת המשטרה.
אחד הבולים יוקדש למרכז הרפואי שערי צדק, ואחר ייקרא "בהוקרה ללוחמים במגפת הקורונה". בול זה הומלץ ע"י ועדת התכנון לענייני בולים של השירות הבולאי, לנוכח פנייתו של סמנכ"ל בכיר דואר לשעבר במשרד התקשורת, עו"ד יגאל לוי, שהציע בעניין זה ללמוד ממדינות אחרות המנציחות את הערכתן לצוותי הרפואה, וציין כי יש בכך כדי לחזק את הסולידריות החברתית, להזכיר לציבור להקפיד על כללי הזהירות ואף לעודד התחסנות מפני הנגיף.
הבולים גם יעסקו בנושאי מורשת, הטבע והיסטוריה: כלה וחתן ביהדות, מועדים תשפ"ג, מזוזות, מעיינות בארץ, נשים פורצות דרך, עדויות היסטוריות לאירועים המסופרים בתנ"ך (כתובת בית דוד, תל דן), רכיכות הים של ארץ ישראל, רקמות אתניות בישראל, שבלולי יבשה, שבת - סמלים ומנהגים, שואה, תעשיית היין בארץ ישראל ונושא מרכזי במרכז ההסברה/משרד החינוך.
כמו-כן, לראשונה יונפק בול משותף עם מרוקו ובול לציון תערוכת אקספו דובאי 2021. מדינות נוספות שאיתן יונפק בול הן: אוזבקיסטן, ארגנטינה, גאורגיה, גיברלטר, לטביה, מולדובה, מקסיקו, סרביה, קפריסין, אוקראינה, אלבניה, ארצות הברית, חוף השנהב, יפן ומונגוליה.
ועדת השרים צפויה לאשרר כי בולים שאושרו על-ידי הממשלה הקודמת בסוף שנת 2020 ומסיבות שונות לא הונפקו ב-2021 יונפקו ב-2020. מדובר בבולים בשלל נושאים: 50 שנה לאתר החרמון, חגי ישראל, ארבעת הבנים בהגדה, מעמד הר סיני, שערי העיר העתיקה בירושלים, אתרי צלילה בישראל, קקטוסים וסוקולנטים (משפחת הצברים), מבנים ארכיטקטוניים בישראל, מוזאונים בישראל, נוסטלגיה ישראלית, מוזיקה ישראלית - אישים, הישגים ישראלים ובול המכבייה ה-21.

תאריך:  17/10/2021   |   עודכן:  17/10/2021
+הצבא יסייע לממשלה להתמודד עם הקורונה
00:58 18/10/21  |  עידן יוסף

הממשלה החליטה כי צבא ההגנה לישראל יסייע לגורמי הממשלה המתמודדים עם נגיף הקורונה ובראשם משרד הבריאות ומערכת הבריאות, ואישרה סיוע נוסף של צה"ל בנושאי חיסונים לאוכלוסייה וטיפול בחולי קורונה המאושפזים בבית החולים.
הממשלה גם האריכה את ההכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה לפי סעיף 2(ד) לחוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), התש"ף-2020.
בישיבה התקינה הממשלה:
1. תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה)(הגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות)(תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021.
2. תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (חובת ביצוע בדיקה בכניסה לישראל)(תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021.

+הצפי: 25 אלף עולים עד סוף השנה
00:55 18/10/21  |  עידן יוסף

במסגרת ציון השנתי של יום העלייה למדינת ישראל, סקרה שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה בפני הממשלה על תמונת מצב קליטת העלייה בשנים האחרונות. במסגרת זו ציינה השרה כי צפי העולים למדינת ישראל בשנת 2021 יעמוד על כ-25,000 עולים.
היא הדגישה את חשיבות העלייה כמנוע צמיחה כלכלי, לאומי וחברתי, פירטה את מאפייני השתלבות העולים בשוק התעסוקה ואת מחויבות הממשלה להירתם לעלייה ולקליטת עולים כמשימה לאומית.

+הממשלה: עולים ישולבו בטכנולוגיה העילית
00:53 18/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הממשלה אישרה מתווה שיסייע בצמצום המחסור הקיים במשק במהנדסים ועובדי הייטק והחליטה להטיל על משרד ראש הממשלה, משרד העלייה והקליטה ומשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה לגבש תוכניות עבור עולים חדשים, עולים פוטנציאליים ותושבים חוזרים פוטנציאליים בעלי רקע בתחום ההנדסה וההייטק כמנוע צמיחה לאומי

[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה בישראל: בול הגאווה ובול עם מרוקו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה יופיע בבול לקהילה הגאה?
ים תיכונית  |  17/10/21 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
הממשלה אישרה את הצעת שר המשפטים להרחיב את סמכויות החיפוש של המשטרה    סער: "צריך לתת למשטרה ולרשויות אכיפת החוק כלים יותר טובים כדי להצליח במשימותיהם" • השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג': "מוכן שגם ה-CIA ייכנסו אם צריך"
מירב ארד
על הנעשה בלבנון ובעירק אמר: "מקווה בשביל העם הלבנוני וגם בשביל העירקים, שיצליחו להשתחרר מהלפיתה החונקת הזאת של משמרות המהפכה"    התייחס ליציאה מגל התחלואה הרביעי של הקורונה: "זה לא נגמר עד שזה נגמר. אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז, ולא מורידים מסכות"
עידן יוסף
בעקבות תלונה שהגיש ח"כ משה ארבל על העדרות יו"ר ישראל ביתנו מדיוני קבינט הקורונה, הורה משרד המשפטים לליברמן כי חובה עליו להשתתף וכי אינו יכול לשלוח שר אחר במקומו באופן קבוע    ליברמן הודיע בתגובה שיפעל לשנות את החוק אחרי אישור התקציב, כדי שיוכל להיעדר בעתיד    עד אז ייאלץ להשתתף
מירב ארד, עידן יוסף
שר הבריאות: "אני נותן העדפה מכוונת, מתמחה שיבוא לצפון יעשה משמרת מקוצרת"    הורוביץ אמר כי ההתחלה בפריפריה נועדה למנוע שתייה של מתמחים ע"י בתי"ח במרכז    הניסוי יהיה ב-10 בתי"ח    שלושה בתי חולים חדשים יוקמו - שניים בנגב ואחד בקריית אתא
עידן יוסף
הממשלה אישרה היום את מינויו של סגן ראש השב"כ רונן בר לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי    המינוי ייכנס לתוקף ביום חמישי הקרוב    בר נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il