X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה חתמה על הסכם ניהול המלון ל-15 שנה. היקף ההעסקה כ-70 מיליון שקל בעתיד יוחלף שם המלון שיהיה תחת המותג של הרשת PLAY והוא יקרא PLAY הירקון
▪  ▪  ▪
לובי מלון פורט אנד בלו [צילום: באדיבות פורט אנד בלו]

קבוצת ישראל קנדה מלונות ממשיכה להתרחב ומצרפת (יום ג', 19.10.21) לשורותיה את מלון הבוטיק פורט אנד בלו הממוקם באזור הצפוני של רחוב הירקון סמוך לנמל תל אביב במרחק פסיעה מהים ולמוקדי הבילוי שהעיר מציעה.
החברה חתמה על הסכם ניהול המלון ל-15 שנה. היקף ההעסקה כ-70 מיליון שקל. בעתיד החברה מתכננת להחליף את שם המלון שיהיה תחת המותג של הרשת PLAY והוא יקרא PLAY הירקון.
המלון שופץ לפני ארבע שנים בסגנון ייחודי המאפיין את העיר תל אביב, ובו 77 חדרים מתוכם 50 סוויטות מפנקות עם נוף לים, חדרי המלון עוצבו בעיצוב אקלקטי בסגנון קלאסי ומודרני באווירה של נמל וכחול המשלב את מראה האותנטיות התל אביבית ומיקום המלון ליד חוף הים. הלובי מעוצב במראה צעיר ובו פריטים מקוריים ומוטיבים מיוחדים מעולם הסקייט בורד, הגלישה והשייט.
ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות מסר: " כיום אנו מנהלים מעל 1,400 חדרים בישראל שחלקם בבעלות מלאה וחלקם בהסכמי ניהול שונים. פורט אנד בלו הינו המלון השלישי שאנו פותחים בתל אביב והוא מצטרף למלון פליי תל אביב שנמצא בימים אלו בהרצה ושוכן בפרויקט מידטאון במיקום מרכזי עם נגישות לנתיבי תנועה ראשיים ולמלון הסוויטות ווסט בתל אביב. ההשקעה שלנו במלון פורט אנד בלו מסמנת את ביסוס מעמדה של הקבוצה בעיר תל אביב ותיתן מענה לכלל הקהל שפוקד את העיר ".
לישראל קנדה מלונות בפריסה ארצית מכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, מלון לייקהאוס כנרת הכולל את חמי טבריה, מלון PLAY ת"א, ווסט ת"א, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת.

תאריך:  19/10/2021   |   עודכן:  19/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל-קנדה מלונות תנהל את מלון פורט אנד בלו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המשקיעים במיזם שהציגה חברת אינבו תובעים את בעל השליטה, את מנהלת החברה, את אחיה שהמליץ על ההשקעה ואת עורך הדין שהיה הנאמן לכספיהם
מירב ארד
השר לביטחון פנים ציין כי פנה לראש הממשלה שנעתר להעביר את הנושא למשרד לביטחון פנים.    ציין כי יהיו עידכוני חקיקה שיאפשרו לבוא לאותה חברת שמירה וגם להגיש נגדם כתבי אישום
איציק וולף
שרת הפנים מותחת ביקורת על שותפה לממשלה, יאיר לפיד, שטען שבכנסת יש צאצאים אידיאולוגיים של יגאל עמיר    "תיוג של ציבור מצביעים גדול - כמתנגדי ומתנקשי הדמוקרטיה - הוא עוול נוראי שנעשה לאנשים אידאולוגיים נחושים וערכיים"    על הציוץ של ח"כ פינטו נגד נתניהו: "נוסח לא נכון, טוב שנמחק"
איציק וולף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית תיקונים לחוק הנתיבים המהירים שנועדו לאפשר סלילת שני נתיבים מהירים חדשים לגוש-דן - מצפון ומדרום    נהגים יוכלו להיכנס לנתיב ללא הרשמה מראש, אך במקרה כזה ייאלצו לשלם דמי גביה בנוסף לאגרה
איציק וולף
החברה חתמה על חוזה עם מושב בדרום לשותפות בפרויקט סולארי בהספק של כ-33 מגה וואט ובהשקעה של כ-100 מיליון שקל    הפרויקט שיוקם על שטח של 200 דונם בבעלות המושב כפוף לשינויי תב"ע יהיה בבעלות משותפת של להב אנרגיה (74%) ושל המושב (26%)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il