X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת האיתור בראשות מנדלבליט קבעה:

כרמית יוליס - המשנה ליועהמ"ש

תמונה למשנה ליועץ המשפטי למשפט אזרחי, ותבוא במקומו של ארז קמיניץ שסיים קדנציה בת שמונה שנים משמשת כיום כראש אשכול הנדל"ן במחלקה למשפט אזרחי בייעוץ וחקיקה
▪  ▪  ▪
יוליס. תואר בהצטיינות יתרה [צילום: קובי שרביט]

עו"ד כרמית יוליס תמונה למשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט אזרחי, במקומו של ארז קמיניץ שמילא את התפקיד בשמונה השנים האחרונות. ועדת האיתור המליצה על יוליס כמועמדת יחידה לתפקיד, ולשר המשפטים, גדעון סער, אין למעשה ברירה אלא לקבל את ההמלצה.
כרמית יוליס, בת 41, משמשת מאז 2014 כראש אשכול הנדל"ן במחלקה למשפט אזרחי בייעוץ וחקיקה. היא אחראית על ליווי הייעוץ המשפטי במשרדי הממשלה בסוגיות משפטיות שוטפות בתחום פעילות האשכול, וכן על קידום וליווי הליכי חקיקה של משרד המשפטים ושל משרדים אחרים. כמו-כן, היא ניהלה והייתה שותפה לצוותים מקצועיים בין-משרדיים ואחרים, וכן שימשה כחברת מועצת שמאי המקרקעין וכנציגת שר המשפטים במועצה הארצית לתכנון ובנייה ובוועדה למתחמים מועדפים לדיור.
יוליס סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי המשפטים באוניברסיטת בר-אילן והיא גם בעלת תואר שני במשפטים מאותה אוניברסיטה. את דרכה המקצועית החלה ב-2005 כמתמחה במחלקה למשפט אזרחי בייעוץ וחקיקה, לאחר מכן שימשה כעורכת דין בלשכה המשפטית במשרד הפנים, ומאז 2008 היא עובדת במחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים.
בראש ועדת האיתור עמד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שהיה הממונה הישיר על יוליס עד פרישתו בתחילת השנה הבאה. חבריה היו נציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ; מנכ"ל משרד המשפטים, ערן דוידי; נציגת האקדמיה, פרופ' מרים מרקוביץ-ביטון; ונציגת הציבור, ד"ר אורית רישפי (לביא).

תאריך:  19/10/2021   |   עודכן:  19/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הודיעו למשרד הכלכלה כי אם הליכי הגישור עם נציגויות העובדים העורכים עיצומים ומאיימים בהשבתה כללית לא יסתיימו בהסכמה - החברות נכונות להשבתת מגן, על-פי חוק יישוב סכסוכי עבודה    "מועד התחלת השבתת המגן תלוי בצעדים הארגוניים ובעיצומי העובדים"
מירב ארד
דדון הוסיפה: "חוסר האונים שלנו זועק: מי שומר עלינו?!"    היועצת המשפטית של הלובי למלחמה באלימות מינית: רוב הנפגעים לא מדווחים ולא מתלוננים, ורוב התלונות לא מטופלות
מירב ארד
ועדת הכנסת דחתה את הערעור שהגישו חברי הכנסת סטרוק ופרוש על החלטת נשיאות הכנסת    ח"כ מאיר פרוש: אני מעדיף בניה נוספת ביהודה ושומרון על פני ההכרה בירושלים כבירת ישראל




מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "מתגלגלת לידנו זכות לסייע בהכרה הציבורית החשובה; אנחנו מבטאים פה לא רק הכרה ברגשות המשפחה אלא גם אמירה של הציבור הישראלי על הקריעה במרקם החיים הישראלי, גם כתוצאה מפעולות טרור ופעולות איבה"
איתמר לוין
מצטט את דבריו של חפץ בחקירתו: נתניהו הנחה אותי לדבר תמיד עם הבעלים והמנכ"לים    ראש מערכת החדשות לשעבר: הרושם שלי בזמן אמת היה שהסיקור בוואלה בבחירות 2015 היה הוגן; היום אני יודעת יותר    "חשבנו שזו שערורייה שהידיעה על דוח העוני יורדת משיקולי תקציב הפרסום של הליכוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il