X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התייחס בפתיחת דיוני המליאה לתקיפתו של ח"כ בן-גביר בידי ח"כ עודה והזהיר כי אם לא תתאפשר הקמת ועדת האתיקה תידרדר הכנסת מאלימות מילולית לאלימות פיזית מרכז האופוזיציה: המצב שנוצר - באשמת דורסנות הקואליציה
▪  ▪  ▪
מיקי לוי ויריב לוין בימים אחרים [צילום ארכיון: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

"לא ניתן לפתוח את ישיבת הכנסת בלי להתייחס לאירוע חמור שאירע היום, אירוע שבו נחצו כל הגבולות. חבר כנסת הרים יד על חבר כנסת אחר. זו תוצאה, חד-משמעית, של השיח האלים מהמליאה". כך פתח (יום ג', 19.10.21) יו"ר הכנסת מיקי לוי את ישיבת מליאת הכנסת.
לוי הזהיר כי "אם לא נתעשת ונתגבר על עצמנו - רובכם לא היו פה אתמול, לקראת הנאומים האחרונים במליאה - זו תהיה התוצאה של השיח האלים שגולש מתוך האולם הזה אל מחוץ לכותלי הכנסת".
ח"כ לוי הוסיף אולטימטום כלפי האופוזיציה ואמר: "אני הזהרתי - וחבר הכנסת לוין, אני פונה אליך באופן אישי - אם לא תתאפשר הקמת ועדת האתיקה, אנחנו נידרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית, כפי שראינו היום. זה היה אירוע חמור מאוד. אני קורא לכם, חבריי חברי האופוזיציה להתעשת ולהקים בהקדם את ועדת האתיקה, כדי שהכנסת תוכל לתפקד באופן ראוי וממלכתי. אי-אפשר להמשיך כך. אני פונה עוד פעם באמת מעומק הלב: אם האופוזיציה לא תשתף פעולה ולא נקים ביחד ועדת אתיקה, אני אצטרך לבחון אפשרויות נוספות כדי להקים את ועדת האתיקה. אני רוצה להזכיר לכולנו שוועדת האתיקה איננה ועדה פוליטית - היא ועדה של כל חברי הכנסת, וראוי שהיא תוקם".

[צילום: דוברות הכנסת]

מיד אחריו דיבר מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, ואמר: "אין לי אלא למחות בתוקף ובחריפות על הדברים המקוממים שאדוני מצא לנכון לומר. כל ניסיון להטיל על האופוזיציה את האחריות לשיח האלים ולהתנהגויות שמקומן לא יכירן בכנסת הוא לא רק עיוות וסילוף מוחלט של המציאות, אלא הוא גם לא יצליח.
"ועדת האתיקה לא קמה סתם כך כי מישהו לא רוצה להקים ועדת אתיקה. ועדת אתיקה לא קמה מאותה הסיבה שגם ועדות אחרות בכנסת - חשובות לא פחות - לא קמות, והיא: עיוות חסר תקדים, שלא היה כמוהו מקום המדינה ומאז כינון הכנסת לכל אורך עשרות השנים שהיא פועלת, שבאה קואליציה ומחליטה שלא מעניינות אותה תוצאות הבחירות ולא אכפת לה מה ההרכב הסיעתי של הכנסת. היא מחליטה שכדי לייצר לעצמה תנאי עבודה יותר נוחים להעביר באופן דורסני את מה שהיא מעוניינת בו, היא תיקח מהאופוזיציה את הנציגות שמגיעה לה כדין על-פי תוצאות הבחירות הדמוקרטיות.
"זה דבר שאיש מאיתנו - בין אם הוא יושב על כס יושב-ראש הכנסת, על כס יושב-ראש הקואליציה או בכל תפקיד אחר כאן בבניין - לא יכול להסכים לו ולא יכול לקבל אותו. אני אומר את זה, משום שאדוני יודע שכשניסו לעשות כל מיני תרגילים כאלה בעבר, כשהייתי בצד השני, לא נתתי אף פעם שדברים כאלה יקרו. כאשר זה קורה וזה נמשך כך - ואני, שוב, אתן רק דוגמה אחת קטנה: באים לסיעת הליכוד רבע מחברי הבניין ואומרים לה: מגיע לך לקבל רבע מחברי ועדת הכספים. לא, ניתן לך פחות. למה? ככה. כי לא נוח לנו שיהיה לך את הייצוג המלא.
"אני מציע, אדוני, בוא נפתור את הבעיות בכלל. בוא נחליט שזה גם לא נוח שבמליאה יש פער של 1, וזה גם מפריע, כי האופוזיציה חס וחלילה תאמר את דברה פה, אז אנחנו נקבע כמו שקבעתם בוועדת הכספים ובמקומות אחרים, שלסיעה שיש לה רבע חברים - יהיו רק שמינית החברים. למה? ככה. ונוציא מכאן את חצי סיעת הליכוד, נגדיל את הרוב הקואליציוני, ונתנהל בנוחיות. הרי זו שערורייה שאין כדוגמתה.
"ולכן אני אומר, אדוני, המחשבה הזאת שביד אחת הדבר הזה יתרחש וביד השנייה אנחנו נשב ונשתתף בהצגה הזאת ונראה כאילו הכל בסדר - אני אומר לאדוני: זה לא יהיה, לא רק בגלל שאנחנו לא יכולים לקבל את זה, אלא מכיוון שאנחנו נאבקים על מעמדו של המוסד הזה ועל יכולתו לתפקד ולמלא את תפקידו. אני כן שותף לאמירה אחת והיא ברורה: הוויכוחים האלה, ואני חושב שאני אומר את הדברים בצורה מאוד חדה ומאוד ברורה - הם צריכים להישאר באופן הזה, באמירות נוקבות אבל מכבדות ומכובדות, לגופו של עניין ולא לגופם של אנשים, וכמובן - אלימות בכלל מחוץ לתחום.
"אבל גם הדבר הזה מתחיל בזה שלא יעמדו כאן ראש ממשלה חלופי ולאחריו גם שר הבריאות מעל לדוכן, ויסיתו בהסתה פרועה כנגד ציבור שלם וכנגד חברי כנסת שיושבים כאן בבניין, ואפילו כנגד חבר כנסת אחד ספציפי באופן מפורש, והדבר הזה יעבור כאילו כלום - בשתיקה רועמת, ללא שום תגובה וללא שום הגנה על כבוד הכנסת על-ידי מי שמופקדים על הדבר הזה, ועל מעמדם את אותם חברי כנסת. ואני חושב ששם זה מתחיל. ולכן, הניסיון הזה לעשת דיכוטומיה שבה יש קואליציה ממלכתית המתנהלת באופן שמתנגד לאלימות אל מול אופוזיציה לא ממלכתית ואלימה שלא רוצה לשתף פעולה עם הקמת ועדת האתיקה - המציאות היא בדיוק, בדיוק בדיוק הפוכה. ומשם מתחילה הבעיה, ואת הבעיה הזו אדוני אנחנו צריכים לפתור, ויפה שעה אחת קודם, אבל היא תיפתר רק בכך שהקואליציה הנוכחית תחזיר את הבניין הזה לסדרי עבודה שהיו נהוגים בו לאורך כל השנים. בלי זה, בכל הכבוד, אני חושב שאנחנו רק מחריפים את המצב ולא משפרים אותו", דברי לוין.
היו"ר מיקי לוי הגיב לדברי לוין: "רק אגיד שכשאני דיברתי על אלימות בתוך האולם הזה, התכוונתי לכל סיעות הבית ולא לקבוצה כזאת או אחרת. לא הזכרתי בדבריי קבוצה כזאת או אחרת. לשאר הדברים - אני מכבד אותך חבר הכנסת לוין להגיד כפי שנהוג בבית הזה, לאפשר ולהגיד, הבהרתי את דבריי. הדברים שלי כוונו לכולנו. לכולנו, חד-משמעית".

תאריך:  19/10/2021   |   עודכן:  19/10/2021
+התליית תעודה - רק מטעמי כשרות
23:32 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גם בתום תקופת המעבר, המועצות הדתיות יוכלו להמשיך לפעול בתחום הכשרות ורבני ערים יוכלו לתת תעודת כשרות באמצעות המועצה הדתית המקומית אך ורק באישור מפורש מהשר

תעודת כשרות
+תקן הכיבוי האמריקני יונהג בארץ
21:59 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה לביטחון פנים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את פרק הכבאות בהצעת חוק ההסדרים  ▪  יוכנו תקנות תוך 4 שנים ויאומצו תקני ה-NFPA האמריקני בינתיים יוקפא המצב עבור עסקים שכבר יש להם רישיון  ▪  בכך יסולק החסם השני בחשיבותו שמנע מעסקים לקבל רישיון

חיים תמם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+לפיד: טוהר מידות ויושרה הם אבני יסוד במנהיגות
20:19 19/10/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, אומר כי הצעת החוק של שר המשפטים סער המגבילה הטלת תפקיד להרכבת ממשלה על נאשם בפלילים, היא כמעט מובנת מאליה. "לא יכול להיות שאסור שיהיו כתבי אישום לנהג, למאבטח, לצוות הרפואי ולעובדי הבית של ראש הממשלה, אבל לראש הממשלה יהיו כתבי אישום. נאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה במדינה מתוקנת. דוגמה אישית, טוהר מידות ויושרה הם אבני יסוד במנהיגות", דברי יו"ר עתיד.

+סמוטריץ': סער עושה סיכול ממוקד לדמוקרטיה משנאתו לנתניהו
20:15 19/10/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "תזכיר החוק שפרסם גדעון סער וימנע ממי שהוגש נגדו כתב אישום לכהן כראש ממשלה הוא אנטי דמוקרטי בעליל. הוא מפקיד את ידיה של הדמוקרטיה הישראלית בידי החלטה שרירותית של פקיד לא נבחר ומעניק כוח בלתי קונבנציונלי בידי היועמ"ש מול נבחרי הציבור, מעבר לכןח המופרז שהוא נטל לעצמו כבר היום. סער יודע את זה מצויין ואמר את זה בעצמו לא פעם.
"שנאתו לנתניהו מקלקלת את השורה ומביאה אותו לסיכול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית. אם החוק הזה חלילה יעבור (תוך עוד סיבוב פרסה ורמיסת הבטחה בוטה של ימינה) נבטל אותו מיד כשנחזור בע"ה לשלטון. רק העם יקבע מי ינהיג אותו ויעמוד בראשות הממשלה".

+ח"כ ניר אורבך מתנגד ל"חוק נתניהו"
20:08 19/10/21  |  עידן יוסף

איילת שקד לא לבד: גם ח"כ ניר אורבך מימינה מתנגד לקידום החוק שיאסור על נאשם להרכיב ממשלה (וואלה).

+5,000 שקל קנס למעסיק שיפר את התו הירוק
20:03 19/10/21  |  עידן יוסף

ועדת החוקה מאשרת תקנות של הממשלה הקובעות קנס מנהלי של 5,000 שקל למעסיק שהפר את הוראות התו הירוק החל על עובדים במוסדות בריאות, רווחה ובמקומות הפועלים בתו ירוק בתחום הפנאי, וכן קובעות כי עובדים מנועי חיסון יוכלו להציג בדיקת PCR שבועית.
התיקונים הובאו לדרישת יו"ר הוועדה, שהתנגד לקביעת עבירה פלילית בלבד ועמד על כך שתיקבע לצדה עבירה מנהלית עם קנס; כמו-כן ביקש קריב להקל בדרישות החלות על מנועי חיסון.
עוד לפי התקנות: לעובדים הפלשתינים שחוסנו בחיסון "מודרנה" ועובדים בישראל במקומות עבודה אלו, יינתנו שבועיים להתארגנות, במסגרתם תהיה הכרה לצורך התו הירוק לעובדים אלו גם בבדיקות PCR הנעשות בשטחי הרש"פ.
תקנות התו הירוק ייכנסו לתוקפן הלילה בחצות, לאחר שהממשלה השתמשה בחריג הדחיפות המאפשר לה להכניסן לתוקף מיד, במקום לאחר 24 שעות מהנחתן על שולחן הוועדה.

+התיקון המוצע לחוק מונע מנתניהו להקים ממשלה כבר כעת
19:24 19/10/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

דוברו של גדעון סער הודיע שהאיסור על הרכבת ממשלה בידי נאשם בעבירה שיש עימה קלון יחול רק מהכנסת הבא - אך בתזכיר החוק אין כל מגבלה כזאת

סתירה בין ההודעה לתזכיר [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
+חוק החשמל של ח"כ ווליד טאהא יקודם בהליך מזורז
19:12 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+מערך הכשרות יתייקר לכל הפחות ב-22 מ"ש
17:23 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד האוצר הגיש לוועדה תחזית חיסכון בעקבות הרפורמה על בסיס נתוני עבר: 72% מחזיקים בכפל כשרויות  ▪  מסמך של המועצה הדתית בי-ם שהוכן לדיון סותרת את התחזית: רק 13% מחזיקים בכפל כשרות  ▪  חבר מועצת הרבנות: למה לא הולכים לפיילוט בעיר אחת

משגיחי כשרות בפעולה [צילום אילוסטרציה: יעקב נעמי/פלאש 90]
+הבטחת יציבות בתשואות קרנות הפנסיה - לקריאה שנייה ושלישית
15:51 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נקבע כי התשואה המובטחת בת 5.15%, תעמוד על ריבית שנתית צמודה למדד המחירים לצרכן, ונקבע כי ההצמדה למדד תעשה אם הוא חיובי בלבד

יו"ר הוועדה אלכס קושניר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+גנץ בוועדת חו"ב: "אירן מתקדמת לרמת העשרה שתאפשר לה להגיע לסף גרעיני"
15:31 19/10/21  |  מירב ארד

שר הביטחון בני גנץ נאם (יום ג') בפתח ועדת חוץ וביטחון בראשות ח"כ רם בן ברק ובהשתתפות הרמטכ"ל ומנכ"ל משרד הביטחון. גנץ אמר: "אירן מתקדמת לרמת העשרה שתאפשר לה להגיע לסף גרעיני - במסגרת התקציב, נשקיע ביכולות התקפה והגנה, נשפר את העליונות הטכנולוגית ונאיץ את המאמצים כדי שלישראל תמיד תהיה את היכולת להגן על אזרחיה בכוחות עצמה."

+כרבע מהתיקים הנפתחים בחשד לסמי אונס - נסגרים
15:24 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הלובי למלחמה באלימות מינית: להגדיר שימוש בסם אונס - כהרעלה  ▪  המשטרה: בשנים 2018-2020 נפתחו 366 תיקי חשד לסמי אונס

יו"ר הוועדה, רם שפע [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+רפורמת הבנקאות הפתוחה: לו"ז הכניסה לתוקף יקוצר מעט
15:03 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוועדה אישרה סעיף מחייב דיווח שנתי של שר האוצר על יישום הרפורמה והשפעתו על העלויות לצרכן - ותוסדר עבודת יועצי המשכנתאות  ▪  הוכנס סעיף של דיווח לוועדה על יישום הרפורמה - הדיווח יהיה דיווח שנתי ובמתכונת של הוראת שעה לחמש שנים

יו"ר הוועדה מיכאל ביטון [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+יו"ר הכנסת: "הרמת יד של ח״כ על ח״כ אחר - חצייה של כל הקווים האדומים"
14:38 19/10/21  |  מירב ארד

יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בתגובה לעימות הפיזי בין ח"כ עודה לח"כ בן-גביר: "אני מגנה בתוקף את האלימות שבה נקט היום ח"כ איימן עודה בבית החולים קפלן כלפי ח״כ בן גביר. הרמת יד של ח״כ על ח״כ אחר היא חצייה של כל הקווים האדומים. הזהרתי לכל אורך הדרך שאם האופוזיציה לא תאפשר את הקמת ועדת האתיקה אנחנו נדרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית כפי שראינו היום". עוד אמר לוי: "אני קורא לחברי האופוזיציה להתעשת ולאפשר את הקמת ועדת האתיקה כדי שכנסת ישראל תוכל לתפקד באופן ראוי וממלכתי וניתן יהיה לנקוט בסנקציות כנגד מי שמתנהג באופן שלא יאה לחבר בכנסת ישראל”.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולטימטום מיו"ר הכנסת: בוחן הקמת ועדת אתיקה בעל-כורחה של האופוזיציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
משרד האוצר הגיש לוועדה תחזית חיסכון בעקבות הרפורמה על בסיס נתוני עבר: 72% מחזיקים בכפל כשרויות    מסמך של המועצה הדתית בי-ם שהוכן לדיון סותרת את התחזית: רק 13% מחזיקים בכפל כשרות    חבר מועצת הרבנות: למה לא הולכים לפיילוט בעיר אחת
מירב ארד
נקבע כי התשואה המובטחת בת 5.15%, תעמוד על ריבית שנתית צמודה למדד המחירים לצרכן, ונקבע כי ההצמדה למדד תעשה אם הוא חיובי בלבד
מירב ארד
הלובי למלחמה באלימות מינית: להגדיר שימוש בסם אונס - כהרעלה    המשטרה: בשנים 2018-2020 נפתחו 366 תיקי חשד לסמי אונס
מירב ארד
הוועדה אישרה סעיף מחייב דיווח שנתי של שר האוצר על יישום הרפורמה והשפעתו על העלויות לצרכן - ותוסדר עבודת יועצי המשכנתאות    הוכנס סעיף של דיווח לוועדה על יישום הרפורמה - הדיווח יהיה דיווח שנתי ובמתכונת של הוראת שעה לחמש שנים
מירב ארד
דדון הוסיפה: "חוסר האונים שלנו זועק: מי שומר עלינו?!"    היועצת המשפטית של הלובי למלחמה באלימות מינית: רוב הנפגעים לא מדווחים ולא מתלוננים, ורוב התלונות לא מטופלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il