X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כבני אדם, אנחנו מאמצים לעצמנו עם השנים הרגלים שונים, שחלקם מסבים לנו רגשות של שמחה ואושר וגורמים לנו להנאה, אך גם הופכים להתמכרות. בין שלל ההתמכרויות הקיימות, ישנן כאלו הנחשבות ללא בריאות ואף מזיקות, ובנוסף על כך, תהליך הגמילה מהן נחשב לארוך ומאתגר. אך האם שמעתם על השיטה של מיינד טק?
מהי התמכרות?
כבני אדם, באופן טבעי כולנו אוהבים ליהנות ולעשות חיים ולכן, עם השנים אנחנו מאמצים לעצמנו הרגלים ופעולות שעושות לנו טוב וגורמות לנו לרגשות נעימים. אומנם החיים אכן נועדו שנהנה מהם ונמקסם את פוטנציאל הרגשות החיוביים שלנו מהם, אך לעיתים, בין אם במודע ובין אם שלא, אנחנו מפתחים תלות בפעולות הגורמות לנו להרגיש טוב.
כך, התמכרות היא למעשה תופעה של שימוש בחומרים או התנהגויות שונות, באופן חוזר, הולך וגובר, עד למצב בו הפסקת צריכת החומרים הללו או ההתנהגויות, גורמת למשתמש למצוקה ודחף בלתי נשלט להשתמש ולחזור על ההתנהגות שוב ושוב.
התמכרות לסיגריות
בין שלל ההתמכרויות הקיימות, נמצאת תופעת ההתמכרות לסיגריות, הנחשבת לנפוצה ביותר בעולם. אחד הגורמים העיקריים בהתמכרות לסיגריות הוא חומר הניקוטין הנמצא בסיגריות, כשהוא פועל ליצירת תחושה נעימה, אשר עם השימוש ההולך וגובר, מביא ליצירת תלות פיזית של ממש בעישון הסיגריות וגורם לתהליך גמילה מניקוטין בכלל, כמו גם גמילה מסיגריות בפרט, להיות מאתגר במיוחד.
מלבד הצורך הפסיכולוגי לחוות שוב את ההרגשה הנעימה שבעישון, הפסקת סיגריות וההחלטה על גמילה מעישון, כרוכה גם בתופעות לוואי לא נעימות, כשהגוף פועל לנקות את עצמו מהחומרים המזיקים שהמעשן הכניס לגופו ומביאה מעשנים רבים החושבים על איך להיגמל מסיגריות ולהתחיל בתהליך הפסקת עישון, לדחות את הקץ.
התמכרות לסוכרים ופחמימות
התמכרות פופולרית נוספת, המאפיינת במיוחד את הדור שלנו, היא ההתמכרות לסוכרים ופחמימות, כשמאכלים בעלי רמות סוכר גבוהות ועתירי פחמימות, נחשבים לטעימים במיוחד. מקורה של התמכרות זו בהפרשת הורמון הנקרא דופמין, האחראי בין היתר על תחושת העונג וההנאה, כשצריכה מוגברת של מאכילה עתירי פחמימות וסוכר, מנסה לשחזר שוב ושוב את תחושות ההנאה וכך, גורמת להחלטה על גמילה ממתוקים להיות החלטה מאתגרת בהחלט.
גמילה מסוכר, כמו גם גמילה מפחמימות, דורשת משמעת עצמית גבוהה ובניית תפריט מאוזן, אך בסופו של תהליך מביאה לירידה במשקל, תחושות ערנות ואנרגיה רבה ובכללי לגוף בריא יותר ואיכות חיים מיטבית.
מהי שיטת הגמילה המהפכנית של מיינד טק?
עם השנים והתפתחות המודעות לתופעות ההתמכרות השונות, פותחו שיטות רבות ומגוונות לגמילה מעישון, גמילה מסוכר ופחמימות ועוד, כשהמטרה העיקרית היא להתגבר על תופעות הלוואי הלא נעימות.
במיינד טק, סטארט-אפ ישראלי, הצלחנו לפתח שיטה פורצת דרך, שמקורה בתהליך תת-מודע, המבוססת על טכניקות טיפול מתקדמות מעולם ה-NLP ומאפשרת להיגמל מכל ההרגלים המזיקים שאימצתם לעצמכם בזמן קצר ועם מינימום תופעות לוואי.
למידע נוסף: מיינדטק - גמילה מעישון, מסוכר ופחמימות

תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il