X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בפתח הפגישה הצהיר בנט כי ישוחח עם פוטין על חיזוק היחסים הכלכליים בין ישראל לרוסיה ועל הרחבת המסחר בין המדינות, על המצב בסוריה ועל המאמצים לבלימת הגרעין האירני בשל התארכות הפגישה תישאר פמליית ראש הממשלה בסוצ'י לשבת ותצא לישראל רק במוצאי השבת
▪  ▪  ▪
בנט ופוטין בפתח הפגישה ברוסיה [צילום: קובי גדעון, לע"מ]

בסוצ'י שברוסיה הסתיימה פגישתם של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושל נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. הפגישה ארכה חמש שעות ובסיומה יצאו השניים לשוחח במרפסת מעונו של פוטין ולטייל בשבילי המתחם לכיוון חוף הים.
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הפגישה הייתה חמה וחיובית וכי היא עסקה בשורת נושאים משמעותיים ביחסי שתי המדינות. עוד הודיעה לשכת בנט כי בשל התארכות הפגישה תישאר פמליית בנט ברוסיה ותמריא לישראל רק עם צאת השבת. בפמליית ראש הממשלה חבר גם שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, שהשתתף בעבודה ההכנה לביקור ומשתתף בפגישה בין המנהיגים כמתורגמן.
לאחר שהתפרסמו צילומי פגישתם של בנט ופוטין נמתחה ביקורת על בנט, משום שעם כניסתם לחדר שבו התקיימה הפגישה הפנה את גבו לנשיא רוסיה המארח, תוך שהוא שואל את עוזריו האם התקשורת הישראלית נמצאת במקום.
בפתח הפגישה אמר בנט לפוטין כי הוא מצפה לשוחח על שלל נושאים, לחזק את הקשר של ישראל ורוסיה בתחום הכלכלי, בתחום הטכנולוגי, המדעי והתרבותי. "אנחנו גם נשוחח על חיזוק הכלכלה. כמו שאדוני הנשיא אמר, אנחנו יכולים להגדיל בצורה משמעותית את הסחר וחייבים לעשות את זה. נדבר גם על המצב בסוריה, על המאמצים לבלימת תוכנית הגרעין הצבאית האירנית", אמר בנט. לדבריו, יש בישראל מיליון שגרירים למנטליות הרוסית שעיקריה הם עבודה קשה, עוצמה וחוזק.
"יש לנו בישראל מיליון שגרירים, מיליון ישראלים דוברי רוסית שמהווים תרומה עצומה לתרבות הישראלית, למנטליות שהם מביאים איתן, מנטליות של עבודה קשה, של עוצמה, של חוזק. זו תרומה מאוד גדולה למדינת ישראל. אני אספר לך סיפור קצר מהשבוע, ביקרתי חייל פצוע בבית חולים ממוצא רוסי, הוא נפצע קשה פעם שנייה בשנה. אמרתי לו ׳אני ראש ממשלת ישראל, איך אני יכול לעזור לך? מה אתה רוצה?׳, והוא אמר לי ׳אני רק רוצה לחזור ליחידה שלי כדי להילחם׳", ציין.
ראש הממשלה הוסיף כי בימים אלה נשלמת הקמת מוזאון חדש בישראל להנצחת הלוחם היהודי במלחמת העולם השנייה בכלל הצבאות, על שם הנשיא חיים הרצוג. לדבריו, התרומה המיוחדת והמשמעותית הייתה בצבא האדום, שם חצי מיליון יהודים נלחמו ו-200,000 יהודים נפלו במלחמה בתוך הצבא האדום נגד הנאצים.
"כל היחסים האלה, כל הדיון יהיה מושתת על הקשר העמוק בין שתי המדינות, בין שתי האומות, שאתה הובלת אותו ב-20 השנים האחרונות. אני יכול לומר לך בשם אזרחי ישראל, שאנחנו רואים בך ידיד אמת של העם היהודי. תודה רבה", דברי בנט.

תאריך:  22/10/2021   |   עודכן:  22/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סביבת בנט: פגישה חמה וחיובית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עכבר מול פיל והגיעו להסכמות
חרגול  |  22/10/21 18:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ווין צ'רטוק, אזרח גרמני שהיה מבוקש על-ידי רשויות גרמניה בגין עבירות הונאה וחברות בארגון פשיעה, במסגרת חקירה גרמנית רחבת היקף נגד רשת עבריינית שהונתה עשרות קרבנות תושבי גרמניה הוסגר אתמול לידי הרשויות בגרמניה
איציק וולף
שחקן הקולנוע האמריקני ירה באקדח שהיה אביזר בצילומי סרט מערבון בניו מקסיקו    מסיבה שעדיין אינה ברורה היה האקדח טעון ומן הירי מתה הצלמת הראשית של הסרט    במאי הסרט נפצע אנוש
עידן יוסף
במסגרת דיון ועדת הכספים שהסתיים לאחר השעה 1 בלילה, הוכנסו מספר שינויים לטובת הציבור, בראשם דחיית כניסת המתווה לתוקף למרס 2025 על-מנת לוודא שיועמד מלוא המענה הנדרש מצד התחבורה הציבורית    המוניות המיוחדות ישלמו 50% ומוניות נגישות יקבלו פטור וכך גם תושבי אזור הגודש שיכנסו ויצאו מאותו אזור בתוך חצי שעה    תושבים שיגיעו למרכז לשם טיפול רפואי יהיו זכאים להחזר מלא מקופות החולים
איציק וולף
ראש הממשלה ייפגש בשעה 10:00 עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בעיר סוצ'י ואמור לשוב עוד היום לישראל    "הקשר בין רוסיה לישראל הוא נדבך משמעותי במדיניות החוץ של מדינת ישראל, גם בגלל המעמד המיוחד של רוסיה באזור והמעמד הבינלאומי שלה, וגם בגלל מיליון דוברי הרוסית בישראל"
עידן יוסף
כוחות אכיפה משולבים של המשטרה ומס הכנסה פשטו על בתי עסק ובתי חשודים בייבוא ומכירה של כלי רכב יוקרתיים    עוכבו לחקירה ארבעה חשודים, חלקם בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע עבירות הלבנת הון, עבירות לפי פקודת מס הכנסה וחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il