X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אתר ההסרטה [צילום: ג'יי סי הונג/AP]
הירי בהוליווד: "אסון בישראל - עניין של זמן"
מנכ״ל איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה מתריע מפני התרחשות דומה באתרי הצילומים בארץ ואומר כי אין נהלי בטיחות מסודרים וכי צוותים עובדים 18-17 שעות ברציפות באתרי צילומים טכנאית אפקטים מיוחדים חשפה כי עוזר הבמאי בסרט בו הכוכב אלק בולדווין ירה למוות בצלמת הפגין התנהגות לא בטיחותית
איתמר אביטן, מנכ״ל איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה

מנכ״ל אקט-איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה, איתמר אביטן, הגיב לאסון בהוליווד שבו ירה בשוגג השחקן אלק בולדווין והרג צלמת, ואמר כי ״מותה המיותר של הצלמת האלינה האצ'ינס ופציעת הבמאי ג'ואל סוזה חייבים להדליק נורות אזהרה גם בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארץ.
אביטן גילה כי בישראל מתמודדים בעיקר עם "כמעט תאונות" ופציעות קלות. "איש לא אמור להיהרג או להיפצע על אתר צילומים בשל התנהלות פושעת של הפקה, היעדר נהלים ברורים וזלזול בחיי אדם. כתובת האסון זעקה מהקירות, אבל איש לא התייחס לעזיבות עובדים בשל זילזול המפיקים", אמר.
הוא הזכיר את מותו של ברנדון לי במרס 1993 במהלך צילומי סצנת יריות, ואמר שכפי שהולימוד למדה לקח מן האירוע, גם התעשיה הישראלית אינה לומדת דבר מהטעויות בהוליווד.
מנכ״ל אקט-איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה אומר כי בישראל אין נהלים ברורים, צלמים, תאורנים, עוזרי במאי, עובדים 18-17 שעות ברציפות באתר צילומים, ולאחר מכן עולים על ההגה ומסכנים חיי אדם.
"אסון אצלנו הוא רק עניין של זמן", הזהיר אביטן והודיע שהאיגוד בראשותו יפעל כבר בשבועות הקרובים בנושא על-מנת לגבש נהלי בטיחות ועבודה עדכניים ורלוונטיים על-מנת שחיי העובדים לא יהיו הפקר, כלשונו.
התנהלות בעייתית מצד עוזר הבמאי
מגי גול, טכנאית אפקטים מיוחדים, חשפה בראיון לרשת NBC כי דייב הולס, עוזר הבמאי בסרט, איפשר סביבת צילומים לא בטוחה ביותר מהפקה אחת. לטענתה, הולס ניסה להמשיך יום צילומים גם לאחר שחבר צוות חווה מקרה חרום רפואי. גול, שעבדה עם עוזר הבמאי בשנת 2019 בעת הפקת הסרט "אל תוך החשכה" ("Into the Dark"), ציינה כי תחילה הוא נראה לה כאדם חביב טמרוגש כרגיל, אבל החזות הזו נעלמה במהרה. "הוא לא שמר על סביבת עבודה בטוחה", אמרה גול. "כמעט תמיד הוא איפשר לאתרי הצילום להפוך לקלאסטרופוביים יותר ויותר, ללא נתיבי מילוט מאש, עם יציאות חסומות, וישיבות בטיחות לא התקיימו".
בית המשפט בניו מקסיקו התיר לפרסם כי האקדח שהיה אמור לשמש כאביזר בסרט הכיל כדורים חיים. מהמשטרה המקומית נמסר כי חקירת תקרית הירי נמשכת ובמהלכה נלקחו תלבושות מאתר הצילומים, תצלומים נשק ותחמושת.

תאריך:  24/10/2021   |   עודכן:  24/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הירי בהוליווד: "אסון בישראל - עניין של זמן"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במסגרת ההסכמים עתידים לפרוש מרצון עד 50 עובדים קבועים במגזר התחזוקה וההנדסה, ועד 250 עובדים קבועים במגזר המנהלי    לכל עובד תוצע תוכנית פרישה המתאימה לנתוניו האישיים במסלול פיצויים מוגדלים או במסלול פנסיה מוקדמת        בנוסף, יוענק בפעם הראשונה סיוע מיוחד לעובדי אל על ששוהים עדיין בחל"ת - בסכום זהה לממוצע של דמי הביטוח הלאומי שקיבלו עד כה
מירב ארד
מונתה לתפקיד המשנה ליועמ"ש לממשלה    יוליס משמשת כיום כראש אשכול נדל״ן במשרד המשפטים. בתפקידה הנוכחי אחראית על חוקי תכנון ובניה ונדל"ן
איציק וולף
סילמן לא הכחישה בתחילה את הדיווח שלפיו היא בוחנת מעבר ממפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד    "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו - בעוד ארבע שנים"    שעות ספורות לאחר מכן צייצה בטוויטר: "לא היה ולא נברא"
מירב ארד
הוועדה אישרה הוספת תו ירוק לטסטים בנהיגה ולמרתונים    ח"כ קריב הודיע כי יקיים דיון מיוחד בהגבלות הכניסה והיציאה מישראל ומתווה התיירות    ד"ר אלרעי פרייס: "חוששים מווריאנט עוקף חיסון וכי "מעריכים שה-FDA יאשר את חיסון הילדים"
איציק וולף
ראש הממשלה דיווח לממשלה על פגישתו עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בסוף השבוע    "במובן מסוים הרוסים הם שכנים שלנו מצפון, וחשוב שננהל את המצב העדין והמורכב שם באופן חלק ובלי תקלות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il