X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אגד וטרפילוג חתמו על הסכם אסטרטגי במסגרתו צי האוטובוסים של החברה יצוייד במערכות טרפילוג באגד מעריכים כי המערכת תייצר חסכון שנתי של 7 מיליון שקל - רק מצמצום הוצאות הדלק
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עסקה גדולה בשוק התחבורה הציבורית: טרפילוג המפתחת מערכת אבחון ובטיחות ייחודית, חתמה עם חברת אגד על חוזה להתקנת מערכת החברה על צי האוטובוסים של אגד. מדובר בפריסה של 3,000 אוטובוסים, כלל האוטובוסים הרגילים של אגד, אשר מעתה תותקן בהם המערכת. שווי העסקה לא נמסר אך מוערך במיליוני שקלים.
ההתקשרות והתקנת המערכות צפויים לחסוך לאגד כ-2% מצריכת הדלק השנתית, סכום המוערך בשווי של כ-7 מיליון שקל בשנה. בראשות טרפילוג ישראל (מקבוצת טרפילוג) עומדת המנכ"ל אורלי יוסף.
באגד ערכו שני ניסויים טרם ההתקשרות רחבת ההיקף, בהם נוכחו כי המערכת חוסכת משמעותית בדלק. לצד זאת, ניכרה הפחתה משמעותית ברמת תוקפנות הנהיגה (בלימות חזקות, האצות חזקות ופניות חדות), מה שמוביל לשיפור חווית הנסיעה ולצמצום תאונות והפחתה בבלאי. בנוסף לאלה, המוקד הפעיל של טרפילוג מזהה וחוזה תקלות מבעוד מועד ובכך מקטין נזקים לרכב, מקצר את משך הטיפולים ומגדיל את הזמינות לתנועה.
לפני שבועות אחדים, חשפה אגד, לאחר הליך תחרותי וניסוי של חצי שנה, את שלוש החברות שיספקו את האוטובוסים החדשים לצי האוטובוסים החשמליים שלה - קבוצת שלמה (תספק 100 אוטובוסים מתוצרת BYD), חברת פנדן תחבורה מתקדמת (תספק 50 אוטובוסים מתוצרת Higer) וחברת אוטו חן (תספק 50 אוטובוסים מתוצרת Golden Dragon).
האוטובוסים החדשים צפויים לעלות לכבישים באפריל 2022 ויתוספו למצבת האוטובוסים של אגד הכוללת כיום 35 אוטובוסים חשמליים מתוצרת BYD ו-Golden Dragon, מה שיהפוך את צי האוטובוסים החשמליים של אגד (235 אוטובוסים) לגדול ביותר בארץ, ולאחד מציי הרכב החשמליים הגדולים באירופה.
הפרישה הגאוגרפית של האוטובוסים צפויה להיות כך: 150 יפעלו באזור חיפה וירוכזו בשני חניונים של אגד ו-50 בחניון חדש המוקם על-ידי נתיבי איילון במערב ראשון לציון.
עלות העסקה נאמדת במאות מיליוני שקלים, בתמיכת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית אשר שותפה לרכש הנוכחי של 200 האוטובוסים החשמליים ולתוכנית ארוכת הטווח של הפיכת הצי העירוני של אגד לצי בו יפעלו בעתיד הלא-רחוק רק אוטובוסים מאופסי פליטות. במקביל לתוכניות רכש האוטובוסים, פועלות אגד והרשות לתחבורה יחדיו לאיתור ולהקמה של תשתיות לטעינת האוטובוסים. אגד מקבלת תמיכה כלכלית ישירה עבור 50 מתוך 200 האוטובוסים החשמליים מהמשרד להגנת הסביבה בעקבות זכייה בהליך קול קורא לתמיכה באוטובוסים חשמליים שפרסם המשרד בשנת 2020.

תאריך:  25/10/2021   |   עודכן:  25/10/2021
+עיצומים בקווי תחבורה ציבורית ביום ה'
15:44 25/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נהגים מכמה חברות תחבורה ציבורית מאיימים להשבית בשעות השפל את השירות בנתניה, בעפולה, באשקלון וכן קווים לירושלים, לחיפה, לבאר שבע ולערים נוספות  ▪  "זו שביתת אזהרה. אנחנו קורסים. הענף קורס. החברות מתעלמות, ומשרד התחבורה עומד מנגד"

הפגנת נהגים [צילום: כוח לעובדים]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
3,000 אוטובוסי אגד יצוידו במערכת בטיחות יחודית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל האוטובוסים מתוצרת סין
הגלשנית  |  25/10/21 23:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
נהגים מכמה חברות תחבורה ציבורית מאיימים להשבית בשעות השפל את השירות בנתניה, בעפולה, באשקלון וכן קווים לירושלים, לחיפה, לבאר שבע ולערים נוספות    "זו שביתת אזהרה. אנחנו קורסים. הענף קורס. החברות מתעלמות, ומשרד התחבורה עומד מנגד"
עידן יוסף
מרכז תחבורה ציבורית חדש יוקם בעיר חריש וייפתח בעוד כשנתיים    יכלול אולם נוסעים בגודל של 540 מ"ר
יצחק דנון
טוענת שחברת האוטובוסים מנסה למנוע ממנה להחליף את ההסתדרות הכללית, תוך הפחדות ואיומים על נציגיה ותוך נסיונות לפגוע עד כדי פיטורין במובילי ההתארגנות
עידן יוסף
במסגרת דיון ועדת הכספים שהסתיים לאחר השעה 1 בלילה, הוכנסו מספר שינויים לטובת הציבור, בראשם דחיית כניסת המתווה לתוקף למרס 2025 על-מנת לוודא שיועמד מלוא המענה הנדרש מצד התחבורה הציבורית    המוניות המיוחדות ישלמו 50% ומוניות נגישות יקבלו פטור וכך גם תושבי אזור הגודש שיכנסו ויצאו מאותו אזור בתוך חצי שעה    תושבים שיגיעו למרכז לשם טיפול רפואי יהיו זכאים להחזר מלא מקופות החולים
עידן יוסף
אלון גברה על מטרופולין, קווים ואפיקים ותחליף את אגד    מערך התחבורה הציבורית בצפון ירושלים יגדל ב-60%    שליש מצי הרכב של המפעיל כולל אוטובוסים מפרקיים רבי-קיבולת    ההפעלה תחל בקיץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il