X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר הודיע כי הפינויים בדיור הציבורי יוקפאו למשך ארבעה חודשים תוקם ועדה פרטנית עם יו"ר ועדת הכלכלה בנושא קריטריונים לפינויים
▪  ▪  ▪
ח"כ ביטון והשר אלקין בוועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 8.11.21) לדון בנושא הפינויים בדיור הציבורי. בדיון שהתקיים בהשתתפותו של שר השיכון זאב אלקין, הודיע השר כי כי כלל הפינויים בדיור הציבורי יוקפאו למשך ארבעה חודשים. כמו-כן סוכם כי ועדה פרטנית עם יו"ר ועדת הכלכלה בנושא קריטריונים לפינויים.
בדיון אמר השר אלקין: "אני מסכים שמזמן לא נשקלו מחדש הקריטריונים לדיור ציבורי והמדינה השתנתה. שנים האוצר התנגד לבדיקה הזו מחדש והסכמנו להקים ועדה ציבורית שתבחן מחדש את הקריטריונים לזכאות. נקים ועדה עוד השנה ונפעל לשינוי ועידכון הקריטריונים"
באשר למדיניות ביחס לפולשים אמר השר: "בפולשים טריים תהייה מדיניות של אפס סבלנות. הסיפור של ילדים ממשיכים הוא מדיניות ונצטרך לתת עליו את הדעת ויש פה באמת משפט שלמה. אלה החלטות שאנחנו לא ישנים איתם בלילה. אתה שומע את הראשון בתור ואת המפונה וקובע גורלות וזו החלטה לא פשוטה. אנחנו שומעים את הקולות של הכנסת ואני מכבד את הממשק ואת הוועדות וקולם של חברי הכנסת. אני מציע שנשב על המדוכה ביחד. מצד אחד אנחנו רוצים להמשיך במדיניות של פינוי מרצון למי שמוכן, וכדי לעודד את זה הגענו להסכמות עם משרד האוצר כך שנעזור לאלה שמוכנים להתפנות מרצון בסיוע בשכר דירה לתקופה מסוימת".
מנכ"ל משרד השיכון, אביעד פרידמן, אמר כי מלאי הדירות בדיור הציבורי ירד מכ-96 אלף בשנת 1999 לכ-52 אלף דירות כיום, בעוד שתור הזכאים עומד על כ-30 אלף, מתוכם 5,749 ממתינים בתור של משרד השיכון ובכל שנים נוספים לו 500 איש. פרידמן הוסיף כי ישנם 180 אלף מקבלי סיוע בשכר דירה. בחרנו לא להביא את הממתינים לפה בהחלטה מודעת, זה לא מכבד לעשות תחרות מי יותר מסכן. אבל בין הממתינים משפחה מנס ציונה עם 5 ילדים, מתוכם שלושה נכים, ומשפחה מאשדוד בה רק האם עובדת, שני ילדים נכים 75% וילד שלישי ממתין להחלטה בדבר אחוזי הנכות שלו", אמר.
בתגובה לשאלות חברי וחברות כנסת התייחס פרידמן גם להשבת דירות שבשימוש עמותות ציבוריות, ואמר כי בשנה האחרונה הושבו 512 דירות כאלה ויש הליכים להשבת 110 דירות נוספות. באשר לפינויים אמר כי יש 1,011 דירות פלושות שבחלק מהמקרים יש פסק דין חלוט ובמקרה אחד פסק הדין הוא משנת 1991. הוא הוסיף כי רק 251 מתוכם בעלי זיקה משפחתית לדיור.
צוות חשיבה משותף לבחינת הקריטריונים
בסיכום דבריו אמר השר אלקין ליו"ר ביטון: "נקים צוות חשיבה משותף, עם יו"ר ועדת הכלכלה וחברי הוועדה, ונחשוב על קריטריונים בנושא הפינויים. נפתח בפניך את המידע, יש 350 מקרים חלוטים, אתה תראה את המקרים, כמו מקרה של סוחר סמים או מישהו שפלש ומשכיר דירה. תראה שיש בהם מקרים שגם אתה תסכים לפנות מידית וגם מקרים של משפט שלמה. היו"ר ביטון ביקש שבצוות ישמע קול אנשי הרווחה והסיוע המשפטי, ואלקין השיב: "תביא איתך את מי שאתה רוצה. נחשוב חשיבה משותפת ועד אז לא נפנה בכפייה".
חברות הכנסת גבי לסקי ונעמה לזימי בירכו על המהלך, והיו"ר ביטון סיכם את הדיון ואמר: "הבאנו בשורה של אנושיות ורגישות". הוא הוסיף כי הצוות יבחן מקרה מקרה, ובמקביל המשרד יוביל בדיקה מחודשת של הקריטריונים לזכאות לדיור ציבורי. הוא דרש מהאוצר להקדים תקצוב לרכישת דירות וכן לקדם חשיבה לפתרונות חדשניים, ואמר כי הוועדה תמשיך את המעקב אחר ביצוע על המשימות ותקיים דיון נוסף בנושא בקרוב.
יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון אמר בסיכום: "אני שמח לבשר שיחד עם השר והמנכ"ל גובשה הסכמה כי יוקפאו כל הפינויים מדירות הדיור הציבורי המיועדות לפינוי בשלב זה לפחות לארבעת החודשים הקרובים. כל מקרה יבחן לגופו ורק לאחר ניתוח כולל של המשפחה, הזכאות והמצב האישי מבחינת רווחה וכו' יוחלט האם הם יפונו.

קריטריונים לדיור ציבורי - סקירה משווה / סקירה
קביעתם של קריטריונים לדיור ציבורי מהווה תולדה של התפתחויות היסטוריות, כלכליות ופוליטיות, כמו גם של יכולתם של בעלי עניין מסוגים שונים להשפיע על המערכת הפוליטית בתחום הדיור. כך, ברחבי העולם התפתחו דפוסים שונים של דיור ציבורי )לרבות: דיור במימון מלא של המדינה או בעלות מופחתת; דיור המאפשר רכישה של יחידות דיור או שכירות שלהן או שילוב של שתי שיטות אלה; הפעלת מערכי הדיור באמצעות גורמים שלישיים או באופן ישיר על-ידי המדינה ועוד(. כתוצאה מכך, בפועל, ההסדרה ברחבי העולם של תחום הדיור הציבורי, ובתוך כך גם הקריטריונים להקצאת דיור ציבורי, מתייחסת כיום למגוון רחב יחסית של פרמטרים רלוונטיים, וביניהם: ספקי הדיור, קבוצות היעד, צורות המימון של הבנייה או התפעול של הדיור הציבורי ועוד (10 עמ')
נתונים על זכאים לדיור ציבורי ולסיוע בשכר דירה / סקירה
מסמך זה מוגש לחה"כ יסמין סאקס פרידמן, והוא מציג נתונים על המשפחות הזכאיות לדיור ציבורי ולסיוע בשכר דירה, תוך התמקדות במשפחות ובעולים חדשים (15 עמ')
שימושים ציבוריים בנכסי הדיור הציבורי – רקע ונתונים / סקירה
עניינו של מסמך זה שימושים ציבוריים בנכסי הדיור הציבורי. הדיור הציבורי הוא מאגר דירות, שרובו בבעלות המדינה, המוצע להשכרה במחיר מוזל לאוכלוסייה מוחלשת המתקשה לעמוד בנטל הכלכלי הכרוך בקניית דירה או בשכירות בשוק החופשי. משרד הבינוי והשיכון אפשר בעבר הקצאה של דירות הדיור הציבורי להשכרה לשימושים ציבוריים בהתאם לנוהל המסדיר את הנושא, אך בשנים האחרונות פועל המשרד להשבת הדירות לזכאי הדיור הציבורי (14 עמ')
השבת דירות פלושות למלאי הדיור הציבורי - דו"ח מצב / מצגת
השבת דירות: 1 o o מרבית הדירות מושבות בהסכמה o פינויים בפועל נעשים אך ורק לגבי פולשים שבעניינם ניתן פס"ד חלוט (9 עמ')
תאריך:  08/11/2021   |   עודכן:  09/11/2021
+חוק פרי העץ המורעל אושר בקריאה ראשונה
19:50 08/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת החוק שהגיש שר המשפטים לפסילת ראיה שהושגה שלא כדין  ▪  סער: מחויב לחזק את זכויות האזרח המתמודד בהליך המשפטי מול מערכות המדינה רבות העוצמה

סער. הצעת חוק בנושא הוגשה ב-2005 [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סילמן וטופורובסקי: נתניהו וחבריו בחרו להיות אופוזיציה למדינה
19:08 08/11/21  |  עידן יוסף

יו״ר הקואליציה ח״כ עידית סילמן ומ״מ יו״ר הקואליציה ח״כ בועז טופורובסקי תוקפים את האופוזיציה לנוכח סירובה להתקזז. בהודעת השניים נאמר: "מפלגות האופוזיציה שוברות פעם נוספת שיאים והפרה בוטה של כללי התנהלות ויחסי אנוש בסיסיים. היום הם בחרו, ולא בפעם הראשונה, שלא לקזז ח״כים באבל וח״כית חולה. בעוד שרק לפני 3 ימים בהצבעות על תקציב המדינה, יו״ר הכנסת קיזז עימנו חכית חולה של האופוזיציה.
"הרצון שלהם לשתק את עבודת הכנסת ולפגוע באזרחי ישראל, קיבל היום הוכחה נוספת שנתניהו וחבריו בחרו להיות אופוזיציה לא רק לממשלה, אלא למדינה כולה. ככה זה כשהקטנוניות גוברת על האנושיות".

+בנט: אין מו"מ להקמת מדינת טרור בלב הארץ
19:04 08/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה נדרש להשיב במליאת הכנסת לטענות האופוזיציה והכחיש בקצרה טענות למשא-ומתן מדיני להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל  ▪  נתניהו: בנט - מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה, התקציב שאושר 'לא חברתי ולא נעליים' אלא תקציב שמעלה מיסים ומחירים, פוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות

בנט. הקואליציה החרימה את הדיון [צילום: דוברות הכנסת]
+ליברמן: הפרטת הגיור והכותל - עוד החודש
18:17 08/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ישרראל ביתנו אומר כי מדובר בשני נושאים שדחוף לקיים ושמוסכמים על כל סיעות הקואליציה  ▪  קורא לסיעות הקואליציה להיות מתואמות ולקדם נושאים מוסכמים כדי לשמור על יציבות הממשלה

https://www.youtube.com/watch?v=nW6oFpzOCC0
אביגדור ליברמן [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+דרעי: הממשלה הכריזה מלחמה נגד זהותה היהודית של המדינה
17:07 08/11/21  |  עידן יוסף

יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי אומר כי "הצהרות ליברמן ולפיד על כוונתם להסתער על מתווה הכותל הפוגעני וחוק הגיור שלא על-פי ההלכה הן הכרזת מלחמה של ממשלת ישראל נגד זהותה היהודית של המדינה".
בישיבת סיעת שס אמר: "ביום בו הכנסת מציינת את דמותו של בן-גוריון שהכריז על הקמת 'מדינה יהודית' בארץ ישראל, קמה ממשלה שעושה הכל כדי לקעקע את האופי היהודי של המדינה ולשמוט את הצידוק ההיסטורי להקמתה. רוב מוחלט של הציבור בישראל מתנגד למהלכים הללו ורוצה לשמור על הסטטוס-קוו שחיבר את כל חלקי העם. זו ממשלה שאיבדה את אמון העם ומתקשה להשיג רוב להודעת ראש הממשלה בכנסת. נמשיך להיאבק בה עד להחלפתה".

+מיכאלי: מימוש מתווה הכותל תוך שמירת יציבות הקואליציה
16:59 08/11/21  |  עידן יוסף

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי אומרת כי אחרי שעבר התקציב, מפלגת העבודה ממשיכה להיות מחויבת לקיומה וליציבותה של הממשלה. היא הודתה לשר התפוצות נחמן שי שלדבריה "עובד ללא לאות על מימוש הסעיף בהסכם הקואליציוני של מפלגת העבודה למימוש מתווה הכותל". עוד הוסיפה: "אנחנו לגמרי על זה, תוך כדי שמירה על יציבותה של הקואליציה הזאת. מפלגת העבודה שותפה לממשלת שינוי והיא כבר משנה את סדרי העדיפות".
על פעולותיו של חברה לסיעה גלעד קריב בנושא אמרה: "ביום שישי האחרון אנחנו נעננו לפנייתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג שהבטיח לקיים דיונים מעמיקים על מהי הדרך הנכונה ביותר שתאפשר לכל אחד ואחת להתפלל, לממש חופש דת, חופש פולחן, חופש אמונה, בכותל המערבי של כולנו. אני רוצה להודות לחבר הכנסת גלעד קריב שבאמת שנים על גבי שנים מחויב למאבק הזה".

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סער ממשיך במאמצי שכנוע לתמיכה ב"חוק נתניהו"
16:38 08/11/21  |  עידן יוסף

שר המשפטים גדעון סער בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה: "הצעת החוק שאוסרת על מועמד עם כתבי אישום לכהן כראש ממשלה דורשת אורך רוח וגם עבודת שכנוע. אנחנו ננסה לשכנע את אלו שעדיין לא השתכנעו. יכול להיות שזה יעלה בידינו".

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו: שיח מכבד זה אנחנו, לא הם
16:32 08/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הליכוד אומר כי הקואליציה אינה מכבדת את ערכי הנצח של עם ישראל, ובזמן שהשמאל משמיע הטפות מוסר צבועות על 'שיח מכבד' הם מסיתים נגד הימין  ▪  "תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח״כ מהימין היה קורא למישהו בשמאל 'וירוס'"

נתניהו. דורש התנצלות מסילמן [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפיד נגד הסתה: לעצור את השנאה לפני שהיא תעצור אותנו
14:41 08/11/21  |  עידן יוסף

יו״ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה: "השבוע קיבלתי מהגולש ״שוגר 5948888״ את ההודעה הבאה: ״יאיר לפיד, אני מאחל לך שתמות מסרטן עוד היום. אתה בדיוק כמו היטלר. אתה תקבל כדור ממני או ממישהו אחר". יש עוד לא מעט כאלה.
"הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד, אבל זה לא נעצר שם. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות. האלימות הזו מחלחלת לכל תחומי החיים שלנו. לכבישים, לבתי הספר. אם לא נעצור את זה עכשיו, ביחד, אז זה מה שהפכנו להיות. חברה אלימה ומלאת שנאה.
"זו קריאת השכמה. השנאה הרגה יותר אנשים בעולם מסרטן, יותר מכל בצורת ורעב. אנחנו צריכים לעצור אותה, לפני שהיא תעצור אותנו".

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+אושר מינוי יובל חן לתפקיד קצין הכנסת
12:42 08/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

חן מילא בעברו מספר תפקידי מפתח משמעותיים בתחום הביטחון והאבטחה במשרד הביטחון, ביניהם, סגן ראש המלמ״ב וראש יחידת המטה  ▪  יכנס לתפקידו בתאריך 28.11.2021

יובל חן, קצין הכנסת הנכנס [צילום: דוברות הכנסת]
+יו"ר ועדת החוקה מאיים: לא אאשר את מתווה התיירות
09:55 08/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת חוקה: "סוכני תיירות לא מבינים למה יש הגבלה על קבוצות של חמישה. יש פה תחושה שאתם רואים בכנסת חותמת גומי"  ▪  בדיון בוועדה אושרו תקנות המבטלות את מגבלת התפוסה של 5,000 משתתפים על אירועים בשטח פתוח

ח"כ קריב. מבקש לקיין דיון מעמיק [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הפינויים בדיור הציבורי יוקפאו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
יו"ר ועדת חוקה: "סוכני תיירות לא מבינים למה יש הגבלה על קבוצות של חמישה. יש פה תחושה שאתם רואים בכנסת חותמת גומי"    בדיון בוועדה אושרו תקנות המבטלות את מגבלת התפוסה של 5,000 משתתפים על אירועים בשטח פתוח
עידן יוסף
ברקע התנגדותו להעברת התקציב תוקפת חברת הכנסת מימינה ואומרת כי אם זה היה תלוי בה, היה צריך להכריז על שיקלי כחבר כנסת פורש כבר כשהתנגד להקמת הממשלה    "הוא לא מייצג אף ציבור, מזעזע את המערכת הפוליטית בלי להביא הישגים"    שיקלי: "אינני מגיב לדברים"
איציק וולף
יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, נפגשה אחר-הצהריים עם מנכ"ל הכנסת ועם סגן מפקד משמר הכנסת ודנה איתם על טענותיה כי הותקפה בתחנת דלק    הודיעה לשניים כי צוות הלשכה שלה יעביר להם את הפרטים על התקיפה
עידן יוסף
הצעת חוק של ישראל ביתנו המבקשת כי מלבד עונש המאסר יושת על חרדי שישחית פרסום שבו מופיעה אישה קנס גבוה נתמכת ע"י ועדת השרים לחקיקה
איציק וולף
עם אישור תקציב המדינה לשנת 2021 הבטיחה ממשלת בנט-לפיד את המשך קיומה המיידי, ועם אישור התקציב לשנת 2022 הבטיחה הממשלה את המשך קיומה לפחות עד חודש מרס 2023
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il