X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הותרה לפרסום זהותו של החשוד ברצח יזם הנדל"ן ברחובות בחודש שעבר סניגורו: פרי נתן לו ערבות אישית, ולכן הוא האדם האחרון בעולם שהיה רוצה במותו; אין לו כל קשר לאירוע
▪  ▪  ▪
קדר. חיבה לרובים ואקדחים [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]

דניאל קדר, תושב ראשון לציון בן 64, סב לשישה נכדים, שרכש שתי דירות בפרויקטים של אלדד פרי, הוא החשוד ברצח יזם הנדל"ן בחודש שעבר. זהותו הותר לפרסום (יום ד', 10.11.21) למעלה משבוע לאחר מעצרו.
המשטרה טענה באחד מהדיונים בהארכת מעצרו של קדר, כי ראיות טכנולוגיות מיקמו אותו בשלבים שונים ליד מקום הרצח - מחוץ לבית הכנסת ברחובות בו התפלל פרי - אך היא לא מסרה האם האיכונים מתייחסים ליום הרצח. החשד כלפי קדר התגבר לאחר שלמשטרה נודע, כי הוא חובב רובים ואקדחים, יודע לתפעל כלי נשק ומתעניין באופנועים - כלי הרכב בו נמלט הרוצח מן הזירה.
סנגורו של קדר, עו"ד ששי גז, אמר השבוע, כי למרשו הייתה ערבות אישית של פרי ולכן "הוא האחרון בעולם שירצה שהוא ימות [שכן הערבות פוקעת עם מותו - א.ל]. מרשי כופר מכל וכל בכל האירוע. לא די שלקחו לו את כספו, היום גם עצרו אותו ומחשידים אותו ברצח שאין לו שום קשר אליו. אני בטוח ומשוכנע שחוץ מכותרות לא יישאר דבר".
פרי, אשר הסתבך בחובות במאות מיליוני שקלים, נרצח ב-15.10.21 כאשר יצא מבית כנסת ברחוב מרדכי בשיסט שליד החווה החקלאית, לאחר תפילת שחרית, ונורה למוות מאופנוע חולף. מותו של פרי בן ה-44 נקבע במקום. בית המשפט המחוזי מרכז מינה בספטמבר שעבר נאמנים ל-14 החברות שבבעלותו של פרי, לבקשת נושים אשר טענו שהיא חייבת להם 260 מיליון שקל ושכלל חובותיה מסתכמים ב-553 מיליון שקל. חודשיים לאחר מכן הגיש משרד הבינוי והשיכון תלונה למשטרה נגד פרי, בטענה להפרת חוק המכר בכך שגבה כספים מרוכשי דירות מבלי להבטיח אותם בהתאם לחוק.

תאריך:  10/11/2021   |   עודכן:  10/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
האחים עאמר ומוחמד סנוקרט סיפקו במשך עשרה חודשים שמונה מפעילים בלתי מוסמכים והועמדו לדין במסגרת המאבק בתאונות העבודה בבנייה    נדונו ל-30.5 ול-20 חודשי מאסר
מירב ארד
קודם לכן הוצא לוי מדיון בכנסת על יוקר המחיה לאחר שהתעמת עם חברי הכנסת    מלאת-מקום הממונה על רשות התחרות: נהחקירה החלה עוד לפני שנקבע הדיון ותימשך בימים הקרובים    מנכ"ל שופרסל: "הרווחיות ברשת לא שונה מרשתות בכל העולם"
איציק וולף
עמותת משמר הדמוקרטיה פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיחזור בו מהסדר הטיעון שנחתם עם ח"כ חיים כץ    "הסדר הטיעון אינו משקף את החומרה במעשיו של חבר הכנסת, שהיועץ עצמו עמד עליה בשלבים קודמים"
איציק וולף
הכנסותיה של הקבוצה גדלו ברבעון השלישי ב-23.2% ועמדו על 398 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך 323 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד    גידול בשיעור של 36.3% נרשם בהכנסות תדיראן בחודשים ינואר עד ספטמבר 2021, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והן הסתכמו ב-1.076 מיליארד שקל
יצחק דנון
האגודה טוענת שרכשה יחד עם הימנותא מאות דונמים של קרקע חקלאית, אך זו רשמה אותם על שמה בלבד ואף גבתה ממנה דמי שכירות במשך עשרות שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il