X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ערפאת. הפך סמל במחנות הפליטים [צילום: עאדל חנא/AP]
גורמים בפתח: ערפאת הורעל על-ידי רופא השיניים שלו
כך התגלה בחקירה שנערכה ברש"פ רופא השיניים הפרטי של ערפאת ד"ר סעיד דרס א-טריפי מת בנסיבות מסתוריות יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס הורה להפסיק את החקירה ומסקנותיה לא פורסמו מעולם
עבאס. הפסיק את החקירה [צילום: פלאש 90]

השבוע ציינו בשטחים מלוא 17 שנים למותו של יאסר ערפאת בנסיבות מסתוריות, רק חמש שנים אחרי מותו הורה יו"ר הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס להקים ועדת חקירה פלשתינית לחקור את נסיבות מותו. בראש הוועדה עמד תוופיק אלטיראווי, ראש המודיעין הכללי הפלשתיני דאז, והיא הגיעה למסקנות לגבי השאלה מי עמד מאחורי חיסולו של יאסר ערפאת.
לפני כמה שנים הורה יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס להפסיק את החקירה ומסקנותיה לא פורסמו מעולם. מחמוד עבאס הודיע פומבית כי הוא יודע מי התנקש בחייו של יאסר ערפאת אך סירב למסור פרטים על הידוע לו.
במהלך השנים שחלפו, היו האשמות מצד הרש"פ כי ישראל חיסלה את ערפאת. ישראל הכחישה בתוקף את ההאשמות האלה. אחר-כך החלו האשמות הדדיות בין יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס לבין יריבו הפוליטי המר מוחמד דחלאן. כל אחד מהם האשים את השני במעורבות ברצח יאסר ערפאת.
עכשיו חושפים גורמים בכירים בפתח כי החשוד העיקרי ברצח יאסר ערפאת היה רופא השיניים הפרטי שלו, שהרעיל אותו באמצעות החדרת הרעל לגופו ישירות לאחת השיניים שלו או באמצעות הכנסת הרעל למשחת השיניים שבה הוא השתמש.
שמו של הרופא הינו סעיד דרס א-טריפי, שהיה ראש אגודת רופאי השיניים הפלשתינית. על-פי הגורמים בפתח, במהלך השנה הראשונה למותו של יאסר ערפאת הוא היה עולה מדי יום ביומו לקברו של יאסר ערפאת במוקאטעה ברמאללה ומתייפח על קברו מנקיפות מצפון.
כשבאו אנשי הביטחון הפלשתינים לביתו ברמאללה כדי לעצור אותו, גילו שהוא מת בנסיבות מסתוריות כדי להביא לסיום החקירה. יש אחרים שטוענים כי מת מהתקף לב. בכך נסתם הגולל על החקירה.

מי הרעיל את ערפאת
תאריך:  13/11/2021   |   עודכן:  13/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גורמים בפתח: ערפאת הורעל על-ידי רופא השיניים שלו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בסוף יאיר נתניהו ירעיל א תביבי
אדיפוס עובד שם   |  13/11/21 16:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
לדעת בני מוריס, תושבי לוד ורמלה חייבים להעניק זרי פרחים הלל ושבח ולהוסיף מילות תודה למי שגרשם מלוד ומרמלה    שלדעתו, "הפלשתינים הם בני עם כפרי ברובו, שהורגלו בחיים תחת כיפת השמים, הם הפגינו חוסן"
עידן יוסף
פלשתינית הודתה כי פעלה לתיעול מיליוני דולרים ממדינות אירופה לארגון הטרור החזית העממית    בירושלים אומרים כי ההרשעה מוכיחה שארגון החזית העממית מפעיל רשת ארגונים ״הומניטריים״ במטרה לגייס כספים לטרור    באירופה עדיין דורשים הבהרות באשר להכרזה על שש עמותות כארגוני טרור
יוני בן-מנחם
ההחלטה האמריקנית על פתיחת הקונסוליה האמריקנית בירושלים מתעכבת נוכח התנגדות ישראל ובגלל מחלוקות בין ממשל ביידן לפלשתינים. גורמים בכירים ברש"פ אומרים כי מחמוד עבאס לא ייכנע לתכתיבים שהממשל מנסה לכפות עליו ובראשן עריכת רפורמות שלטוניות ברש"פ
רפי לאופרט
האפשרות להסדר פדרטיבי של בעיית הסכסוך הישראלי-ערבי נמצאת על סדר היום מראשית ימי הציונות . ככל שחולף הזמן, משתנים התנאים האזוריים והמקומיים וקטן הסיכוי להסדר פדרטיבי בהסכם, שמשמעותו היא כביכול השבת גלגל ההיסטוריה לאחור מאה שנים ויותר. הסדר קונפדרטיבי: פדרציה ירדנית-פלשתינית בא"י המזרחית משולבת בקונפדרציה עם מדינת ישראל יהודית בא"י המערבית, הוא עדיין אפשרות ראלית, גם אם קשה מאוד להשגה
איתן קלינסקי
כיום בשם אלוהי הביטחון נמצא הכשר גם לפגיעה בחפים מפשע    אני מחפש כיום לשווא מוסף ספרותי של עיתון יומי, שיעשה מה שעשה המשורר נתן אלתרמן בעיתון "דבר" ב-14.7.1950, המסתייג מכך, שעקב פעולת צה"ל אחר מסתננים - "נעקרו הנשים מן הטף... וגם העיוור שגורש עם הילד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il