X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מהלך להורדת ארבע שעות שידור

גלי צה"ל מקצצת את ברדוגו

מ"מ מפקד גל"צ הורידה שתי שעות שידור מהפרשן הפוליטי, והודיעה על הוספת זמן שידור לכלכלה ואקטואליה שיפחית זמן מברדוגו שמגיש את התוכנית היומית היחידה בצוותא
▪  ▪  ▪
ברדוגו. פחות שעות שידור [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ממלאת-מקום מפקד גלי צה"ל גלית אלטשטיין הודיעה (יום א', 14.11.21) על שינויים בלוח השידורים שמשמעותם תהיה פחות שעות שידור לפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שסומן ב"בעייתי".
חצי השעה האחרונה של יומן הערב, שבמסגרתו משדר ברדוגו ארבעה ימים בשבוע, תחתך לטובת הארכת תוכנית כלכלית. למעשה, הורידה אלשטיין מברדוגו שתי שעות שידור שבועיות, חצי שעה בכל יום. "וילנסקי וברדוגו" היא התוכנית היומית היחידה המשודרת בצוותא. כלומר, עם שני מגישים, ומשמעות הקיצוץ היא הצרת צעדיו של המגיש הוותיק.
התחנה משיקה שתי רצועות שידור כלכליות חברתיות: מהדורה מורחבת של ״השורה התחתונה״ תשודר בימים א׳ עד ד׳ בשעות 19:00-18:00, כאשר למגיש התוכנית, איתי זילבר, יחברו פרשנים כלכליים בולטים, כמגישים קבועים; ורצועת שידור חדשה ״360 ביום״, בימים א' עד ד' בשעות 19:30-19:00.
"השורה התחתונה" בגרסתה החדשה תעסוק במגוון תחומים הנוגעים לכלל הציבור ולליבת חיי היום-יום, ותעסוק בנעשה בעולמות החברה, הכלכלה, ומה שביניהם. התוכנית תשלב ניתוחים ופרשנויות בסוגיות מפתח על סדר היום, החל במדיניות ציבורית והתחקות אחר השאלה: לאן הולך הכסף שלנו, דרך תחבורה, פקקים, תשתיות ואנרגיה, נדל״ן, טכנולוגיה עילית, שוק העבודה, הפערים החברתיים, איכות סביבה ומשבר האקלים, וכלה במבט על כלכלה עולמית, נושאים צרכניים, יוקר המחיה, ועולמות התקשורת, התיירות והפנאי. לדברי דוברת התחנה, כל אלה ייעשו "בהסתכלות מעמיקה, ביקורתית ומעל הכל - בדגש על האינטרס הציבורי".
תוכניתו של דרור גלוברמן ״השורה התחתונה״-דיגיטל, ששודרה עד כה בימי ד' ב-18:30 תורחב גם היא לשעה ותוקדם לשעה 18:00. הגרסה המורחבת תעסוק במבט מגזיני רחב על סוגיות בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות בישראל ובעולם.
בשעה 19:00, בימים א׳-ג׳, תעלה רצועת שידור חדשה נוספת, בת חצי שעה, ״360 ביום״: מבט מעמיק על סוגיה אחת ביום, בדמות חצי שעה יומית שתתמקד בנושא מתחלף - ותתעמק בנושאים על סדר היום החדשותי: התרחשויות, אירועים, תופעות, וחידושים - מעבר לאזכורים קצרים ונקודתיים במחזור החדשות היומי. בימי ד' תמשיך התוכנית להביא מדי שבוע שיחת עומק עם דמות בולטת בעולמות החברתיים-כלכליים.
אלטשטיין בחרה בתגובתה להתעלם מהמהלך שנועד לדחוק את רגלי הפרשן הפוליטי ואמרה: ״גלצ גאה להשיק רצועת שידור מאוחדת של שעה וחצי, שתעסוק בסוגיות מפתח בחייהם של אזרחי ישראל, ותעניק להם ערך מוסף, תרתי משמע מנקודת מבט עובדתית, עניינית ומחכימה. אני רואה בעיסוק בסוגיות אלה את אחד מתפקידיו המרכזיים של השידור הציבורי ובטוחה שמאזיני גלצ יהנו ממוצר חדשותי, מעמיק ומהנה שיחשוף אותם לעובדות, תובנות, ונקודות מבט רעננות ומרחיבות דעת״.
השינויים בלוח השידורים יכנסו לתוקף במהלך חודש דצמבר.

תאריך:  14/11/2021   |   עודכן:  15/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלי צה"ל  יעקב ברדוגו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלי צה"ל מקצצת את ברדוגו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ככה סותמים פיות בשלטון הבולשבי
alice  |  14/11/21 20:11
2
מנוולים וסותמי פיות
חנוך ח.  |  14/11/21 20:42
3
צריך לקצץ את גלי צהל
נחמיה תנא  |  14/11/21 20:47
4
צפון קוריאה זה פה!!!!!!!! ל"ת
אזרחית  |  15/11/21 01:47
5
לא מדובר בפרשן, אלא בתועמלן,
החלטה אומללה   |  16/11/21 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
תיבת נוח ומגדל בבל? רק משל. אפשר להמציא שלקין והבל היה אח בשם יוסי, שהבל לא הקריב בעלי חיים, ושמכות מצרים אינן מכוח האל    סדרת ילדים חדשה משכתבת את התנ"ך ומעוררת תרעומת אצל הדתיים: "עיצוב תודעה בכפייה לילדי ישראל, במימון משלם המיסים"
איתמר לוין
וואלה מדווח, כי תאגיד השידור הציבורי כאן מציע לרביב דרוקר 10 מיליון שקל בשנה    דרוקר עצמו יקח הביתה מאות אלפי שקלים מדי שנה, כפליים מהסכום שמשלם לו ערוץ רשת המסחרי    כל זה נעשה בלי מכרז, בלי שקיפות ובלי שהבעלים המממנים סכומי עתק אלו - הציבור באמצעות הממשלה - יכול לומר מילה
עידן יוסף
עיתונאי הערוץ ועובדיו התאגדו במסגרת ארגון העיתונאים ברקע תלונות על תנאי העסקה, על ההרגשה של היעדר משקל לעובדים מול ההנהלה ועל תחושה שהעובדים לא זוכים למענה ראוי למצוקותיהם
עידן יוסף
משרד הביטחון טרם הודיע למשרד התקשורת האם בכוונתו להשאיר את גלי צה"ל כגוף שידור א-פוליטי תחתיו    במשרד התקשורת נערכים להחזרת התדרים למדינה, אם יוחלט להעביר את התחנה לתאגיד או להפריטה, ומתריעים כי ההיערכות תצריך זמן ממושך
עידן יוסף
כללים חדשים של מועצת תאגיד השידור הציבורי מגבילים מאוד את הפרסומות והחסויות שניתן להציג במסגרת השידור בציבורי, וקובעים בין היתר כללים שנויים במחלוקת המרחיבים את הדברים שאסור לשדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il