X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במכירת דירת מגורים שאינה יחידה, יחול מס רכישה בשיעור של 8% על חלק השווי שעד 5,348,565 שקלים, ומס רכישה בשיעור של 10% על חלק השווי העולה על סכום זה
▪  ▪  ▪
ח"כ קושניר [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ועדת הכספים אישרה (יום ב', 22.11.21) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת שר האוצר, אביגדור ליברמן, להעלות את מס הרכישה בגין רכישת דירת מגורים נוספת. בהתאם להוראת שעה שתוקפה ל-3 שנים, במכירת דירת מגורים שאינה יחידה, יחול מס רכישה בשיעור של 8% על חלק השווי שעד 5,348,565 שקלים, ומס רכישה בשיעור של 10% על חלק השווי העולה על סכום זה. נקבע כי שר האוצר יוכל להאריך את תוקף הוראת השעה בשנתיים נוספות באישור ועדת הכספים.
הצעת שר האוצר להעלות את מס הרכישה לדירות השקעה באה לנוכח העלייה הניכרת בביקוש לרכישת דירות מגורים והעלייה במחיריהן, ולאור העלייה במספר הדירות הנרכשות לצורכי השקעה, הן במונחים כמותיים והן כשיעור מסך העסקות. העלאת המס תחול על מכירת בניין או דירת מגורים שנעשתה מיום פרסום החוק ואילך.
במהלך הדיון, הציג יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר הסכמות אליהם הגיעו חברי ועדת הכספים, קואליציה ואופוזיציה, במסגרת החוק:
  • בניגוד לנוסח החוק המקורי, החוק יחול כהוראת שעה ל-3 שנים עם אפשרות להאריכו בשנתיים נוספות באישור הוועדה, ולא כהוראת קבע.
  • כדי לעודד זוגות צעירים הרוכשים דירה ראשונה, לדרישת חברי הוועדה - סוכם שהוועדה תביא הצעת חוק פרטית שתיתמך ע"י הממשלה, לעניין ריווח מדרגות המס הראשונות לרוכשי דירה ראשונה.
  • נקבע כי תעשה בחינה כדי לוודא שהחוק לא חל על משקיעים שנמצאים במסגרת חוק עידוד השקעות הון, על-מנת לא לפגוע בפרויקטים דוגמת דיור ארוך טווח שאישרה הוועדה במסגרת חוק ההסדרים, והנושא יוסדר בקרוב בתיקוני חקיקה.
לצד אלה, ציין יו"ר הוועדה ציין כי ועדת הכספים "תיכנס לעבודת מטה של כל חברי הכנסת, כדי לנסות להביא צעדים נוספים שיעודדו זוגות צעירים לרכוש דירות, ויוזילו עבורם עלויות, כדי להשיג את החלום הזה של רכישת דירה".
צעד נוסף שעליו הצביע יו"ר הוועדה, נוגע למצב במסגרתו לא עודכנו מדרגות המס במסגרת ההטבות לעולים חדשים הרוכשים דירה, כך שאלה הפכו לא רלוונטיות לעומת העידכונים שבוצעו לכלל האוכלוסייה, כך ציין ח"כ אלכס קושניר כי הדבר יובא על תיקונו במסגרת תקנות: "סוגיה שדנו בה עם האוצר ורשות המיסים היא לגבי הטבות מס לעולים חדשים שנמצאות בתקנות - יש עיוות היום שעולים חדשים ממוסים לעומת שאר האוכלוסייה שלא ממוסה כלל. אנחנו מתכננים לפטור אותם מ-2 מדרגות מס, כדי שירגישו שהמדינה תומכת בהם ומאפשרת להם לרכוש דירה".
חברי הכנסת התייחסו לסיכומים קודם ההצבעות:
ח"כ יואב קיש: "הגענו להסכמות אבל יש להבהיר שהאופוזיציה מתנגדת לחוק, ההסכמות הן לאור הישגים מסוימים של האופוזיציה, אנחנו מתנגדים לחוק ולא מאמינים שזה יעשה משהו, במליאה כנראה לא תהיה ברירה וסעיף 98 יופעל כי אנו לא מסכימים לחוק. הסיכום שלנו הוא להקל על מדרגות המס הנמוכות יותר, נשב על המספרים ונקדם חוק לעניין זה בצורה מהירה. אנחנו מתכננים תוך שבועיים לסיים את החקיקה ובוודאי שלפני סוף השנה, כל חברי הוועדה יהיו שותפים וזה יובא בקצב מהיר עם פטור מחובת הנחה. לא ננמק הסתייגויות בגלל הסכמה על הוראת שעה, הרחבת הפטור לדירה ראשונה ותיקון העיוותים בנוגע לחוק השקעות הון".
ח"כ משה גפני: "אני רוצה לשבח את הנושא של הוראת השעה, לצד זה אני לא מקבל את עמדת האוצר שזה יסייע בהורדת המחירים ומנגד לא יביא להכנסות למדינה. לפי דעת האוצר הנושא של מס רכישה יש לו עניין בהוזלת הדירות. אם כנים כוונותיו, צריך האוצר להסכים שבדירה ראשונה שזוג צעיר רוכש, עד 2 מיליון ש"ח פחות או יותר רוכש, הוא יהיה פטור ממס. לבוא ולומר עכשיו שיאזנו בדברים אחרים, אני חושב שזה לא הגון ולא היה צריך לעשות זאת. זה מעלה אצלי את החשש שהאוצר לא מתכוון להוזלת מחירי הדירות אלא הוא מתכוון לקבל כסף, ולכן כשאנו אומרים שיש להעלות את הפטור לדירה ראשונה היה צורך להסכים לכך ולכן ההסתייגויות שהגשנו".
ח"כ ינון אזולאי: "גם שאנחנו לא מסכימים על העלאת המס הגענו להסכמות והבנות, גם בנושא הוראת השעה שדרשתי ואני שמח שהתקבל. לצד כך החוק הזה הינו העלאת מיסים לכל דבר, אי-אפשר לומר שלא, לא משנה למי כרגע, וש"ס מתנגדת להעלאת מיסים. לצערי לא קיבלתי תשובות למה הצפי עם החוק הזה, אני מקווה שנבוא עוד מספר חודשים ותגידו לנו בכנות אם הצעד הזה צלח או לא. אני שמח שנקיים דיון מעמיק על מס השבח, אני עדיין חושב שאם נוריד את המס שבח, נגיע למקום אחר, עם פטור ממס שבח נתחיל להציף את השוק, ונגיע לדירות עבור הזוגות שאין להם דיור.
במהלך הדיון שקדם להסכמות, טענו באוצר כי לפני העלאת המס ל-8 אחוזים ב-2015, אחוז המשקיעים עמד על מעל 20 אחוז מרוכשי הדירות והגיע אפילו עד 25 אחוז לקראת העלאת מס הרכישה, וכי לאחר ההעלאה אחוז המשקיעים ירד ל-13 אחוז מהרוכשים, ולעיתים אף ל-11 אחוזים, כאשר התחרות היא עם הזוגות הצעירים שסובלים מכך.
מנגד טענו נציגי הקבלנים כי מחיר למשתכן הוא שהוריד את מספרי המשקיעים, והמס יביא דווקא לעלייה במחירי השכירות ומשם להעלאת מחירי הדירות.
בהמשך אישרה הוועדה העברה של למעלה מ-10 מיליארד ש"ח לתקצוב הפרויקט המרכזי ביותר בהעברת בסיסי צה"ל לנגב – העברת קריית המודיעין
הוועדה אישרה שינוי תקציבי בתקציב משרד הביטחון לשנת 2021 בסכום כולל של 10.2 מיליארד שקלים, לצרכי מימון מעבר קריית המודיעין של צה"ל לנגב – התקצוב שינתן בהרשאה להתחייב ויתפרס עד לשנת 2047, מיועד להקמת המתחמים, ועלויות תפעול שישולמו לזכיין עד שנה זו. הפרויקט מתוקצב בכל שנה בהתאם לקצב הביצוע, מכוח החלטת הממשלה שהתקבלה בשנת 2015. ההוצאה הראשונה במסגרת תקציב זה, צפויה להתרחש בשנת 2022.
התקציב לא נכלל בבסיס תקציב המדינה שאושר לאחרונה, נוכח הליך משפטי שהתקיים סביב הליכי המכרז, והתברר רק לאחרונה.
יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "המהלך הזה תוכנן הרבה מאוד זמן וסוף-סוף אנחנו עומדים בפני המימוש שלו, ההעברה הזו תאפשר את התחלת התהליך. מדובר בצעד מאוד מאוד חשוב, גם עבור צה"ל, גם עבור תושבי הנגב וגם עבור תושבי המרכז, הקרקע תאפשר הרבה מאוד בנייה לצרכי זוגות צעירים".

תאריך:  22/11/2021   |   עודכן:  22/11/2021
+הכנסת יצאה להפסקה עד 9 בבוקר
01:42 23/11/21  |  עידן יוסף

הסתיימו הדוברים להצעת חוק מס הרכישה. מליאת הכנסת יוצאת עתה (01:45) להפסקה עד השעה 09:00 בבוקר - בשעה זו תתחדש הישיבה עם סיכומי הדיון וההצבעות.

+הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הגבלת כהונה לרה"מ
21:18 22/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

66 חברי כנסת - כולל חברי הרשימה המשותפת - תמכו בהצעת שר המשפטים ו-48 התנגדו לה  ▪  סער: שלטון ממושך של אדם אחד הוא דבר מזיק, הסדרה 'חטופים' עומדת להסתיים במדינת ישראל וההתלהמות היא תוצאה של אובדן עשתונות בעקבות חילופי השלטון

[צילום: ערוץ כנסת]
סער הציג את הצעת החוק. "הסדרה חטופים עומדת להסתיים" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+חברת מדיה נגד סיעות הרשימה המשותפת
18:35 22/11/21  |  יצחק דנון   |   לרשימה המלאה

ליינס קומיוניקיישן תובעת 365,000 שקל בטענה שלא קיבלה מן הרשימה את מלוא התמורה שהובטחה לה תמורת שירותיה בבחירות האחרונות

[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+החל הדיון בחוק להגבלת תקופת כהונת ראש הממשלה
17:58 22/11/21  |  

+סדרי דיון מהיר נקבעו להצעת חוק מיסוי מקרקעין
17:37 22/11/21  |  עידן יוסף

ועדת הכנסת קבעה סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 98 לתקנון הכנסת, בדיון בהצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) במליאת הכנסת בקריאה השנייה והשלישית, לבקשת ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו). קושניר נימק את הדחיפות בחקיקת החוק, עקב ריבוי העסקות של משקיעים בשוק הנדל"ן. לדבריו, הצורך בקביעת סדרי דיון מיוחדים נובע מכך שהסתייגויות רבות הוגשו להצעת החוק, מדובר בדיון שעשוי להיערך מאות שעות במליאת הכנסת - אמר קושניר.
קושניר אמר כי הגיע להסכמות עם האופוזיציה על כך שהדיון במליאה ימשך ברציפות עד מחר בשעה 09:00 בבוקר. בכל מקרה, ההצבעות לא יתחילו לפני השעה 09:00 בבוקר. ההצעה לקביעת סדרי דיון אושרה בוועדה בתמיכתם של ארבעה ח"כים שתמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
הדיון בהקמת ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק הסדרת השימוש בקנביס למטרות רפואיות, של ח"כ שרן השכל, שהחל בוועדה בצהריים, ימשך מחר בשעה 11:00.

+פה אחד: דיכטר נבחר לחבר בוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבין-פרלמנטרי (IPU)
17:28 22/11/21  |  עידן יוסף

ח"כ אבי דיכטר נבחר (ג') בהצבעה חשאית על-ידי נציגים מ-32 מדינות מרחבי העולם, לשמש כחבר בוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבין-פרלמנטרי (IPU). לאחר היבחרו אמר דיכטר: "גאה לקחת חלק בהסברה של מדיניות הביטחון של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. בחירתי על-ידי מדינות העולם היא הכרה נוספת במלחמה הממושכת שלנו בטרור וצעד נוסף במאבק ההסברה הלאומי שלנו".
הוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבינפרלמנטרי נוהגת להתכנס פעמיים בשנה, כדי לדון באירועי טרור המתרחשים ברחבי העולם ודרכי מאבק משותפות בהם. חברים בה נציגים מבתי הנבחרים של אוסטריה, קניה, רואנדה, בחריין, מצרים, סין, פקיסטן, תאילנד, שוויץ ועוד.

+לפיד: הגבלת כהונה - חוק פרסונלי לגבי בנט
17:07 22/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר יש עתיד הסביר כי החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה אינו מתייחס לנתניהו  ▪  "רואים בבית המשפט איך שלטון ממושך מביא לשחיתות"

השר יאיר לפיד בישיבת הסיעה [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+סער: רוב אדיר של אזרחי ישראל תומך בעיקרון של הגבלת כהונה
15:44 22/11/21  |  עידן יוסף

יו"ר תקווה חדשה אומר כי "רוב אדיר של אזרחי ישראל תומך בחוק ובעיקרון של הגבלת כהונה - הדבר הנכון והצודק, תמיד". בפתח ישיבת הסיעה אמר השר גדעון סער., על דבריו של "אחד מחברי סיעת הליכוד" [הכוונה לדודי אמסלם, ע.י.]: "סימפטום לתופעה רחבה שהיא תוצאת שלטון ממושך שמסתאב ומאבד כל רסן".

+לפיד: לא נדרוס אף אחד. אנחנו נפעל רק על-פי החוק
15:36 22/11/21  |  עידן יוסף

יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה: "באף דמוקרטיה פרלמנטרית אין שר לשעבר שאומר שהוא יכניס אנשים למכלאות, לא ייתן לאופוזיציה להכנס לשטח הכנסת וידרוס את כל מי שחושב אחרת ממנו. אנחנו לא נדרוס אף אחד. אנחנו נפעל רק על-פי החוק. אנחנו נתייחס בכבוד לרשות השופטת, אבל אנחנו פה בשביל לשנות סטנדרטים מקולקלים והרסניים".

+גנץ על פרשת הריגול בביתו: "הופתעתי"
15:22 22/11/21  |  עידן יוסף

גנץ על פרשת הריגול בביתו: "הופתעתי לגלות שעובד אצלי בבית עושה מהלך שיש בו כדי להעביר מידע לאירנים, אנחנו צריכים להפיק לקחים ואני רוצה דווקא לשבח את השב"כ שעלה על זה".

+"האיום המרכזי - ייבוא גלי תחלואה מחו"ל. המגיפה רחוקה מלהיגמר"
13:09 22/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוועדה האריכה את תוקף ההגבלות המחייבות בבדיקה את כל הנכנסים לישראל עד 13 לדצמבר 21  ▪  בוטלה הדרישה למילוי טופס ליוצאים ממדינת ישראל כל זמן שאין ברשימת משרד הבריאות מדינות אדומות  ▪  הוגדל הזמן למילוי טופס כניסה לישראל - 48 שעות במקום 24 שעות.

אילנה גנס. חשש מיבוא תחלואה מחו"ל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ ביטון: מוכן להאריך ב-3 שנים בלבד את חוק משק הדלק
12:09 22/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, היות שתוקף החוק כבר מוארך בפעם החמישית - המשרד יחויב לתת דוח בעוד שלושה חודשים לוועדה על קידום התיקון שיגביר את התחרות בין תחנות הדלק

ח"כ ביטון. להגביר את התחרות בין החברות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אלכס קושניר / Alex Kushnir  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  ש"ס  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים אישרה להעלות את מס הרכישה למשקיעים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
הוועדה האריכה את תוקף ההגבלות המחייבות בבדיקה את כל הנכנסים לישראל עד 13 לדצמבר 21    בוטלה הדרישה למילוי טופס ליוצאים ממדינת ישראל כל זמן שאין ברשימת משרד הבריאות מדינות אדומות    הוגדל הזמן למילוי טופס כניסה לישראל - 48 שעות במקום 24 שעות.
מירב ארד
לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, היות שתוקף החוק כבר מוארך בפעם החמישית - המשרד יחויב לתת דוח בעוד שלושה חודשים לוועדה על קידום התיקון שיגביר את התחרות בין תחנות הדלק
עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון ביקרה במשרד החוץ    יו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה, ח"כ אמילי מואטי: "ביטחון אינו רק עוצמה צבאית, אלא מכלול שלם של מערכים אסטרטגים, מדיניים ודיפלומטים"
עידן יוסף
מנהל אגף הרישוי: הרפורמה לא הצליחה במלואה. כיום 620 אלף מבחנים-מעשיים בשנה עם כ-200 בוחנים, כאשר קודם היו כ-400 אלף בלבד    יו"ר ועדת הכלכלה: מדובר בסיר מבעבע של התמרמרות הציבור. אסור לרשויות לפחד לעשות את הצעדים הנדרשים, קורא למחיר אחיד למבחן נהיגה
עידן יוסף
בטרם יכריז על מהלך חד-צדדי להתנהלות ועדת האתיקה בהרכב חברי הקואליציה בלבד, שיגר יו"ר הכנסת כתבי מינוי לחברי הכנסת מיכל וולדיגר ואופיר כץ, אך הללו סרבו לקבלו בנימוק של דורסנות הקואליציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il