X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  נאומים
מני מזוז היועץ המשפטי לממשלה משרד המשפטים
בלוג/אתר רשימות מעקב
דברי הפרידה של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בטקס חילופי יועצים משפטיים במשרד המשפטים [י"ג בשבט תש"ע, 28.01.2010]
▪  ▪  ▪

שר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה הנכנס, פרקליט המדינה, המנכ"ל, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה, פרקליטי מחוז, מנהלי מחלקות ומנהלי יחידות, עובדים יקרים ואורחים,
דברי השבח שהושמעו כאן הזכירו לי את דבריו של אבא אבן בטקס בו הוענק לו תואר "דוקטור לשם כבוד" באוניברסיטה העברית בשנת 1990.
לאחר שנגיד האוניברסיטה הרעיף עליו שבחים בנאום הפתיחה, הוא פתח את נאומו כך: "אמרו חכמנו: 'מקצת שבחו של אדם - בפניו, וכולו - שלא בפניו'. נגיד האוניברסיטה הצליח לגרות בי את התאבון לדעת מה היה אומר בשבחי, בנוסף, אלמלא הפרעתי לו על-ידי נוכחותי".
אני לא אסתכן כאן בשאלה, מה היה נאמר עלי שלא בפניי - You never know. אליקים רובינשטיין אמר פעם, במעמד דומה: "אם הורי היו בטקס, אבי היה מאוד גאה ואמי אפילו הייתה מאמינה".
נכבדיי, חברים ועמיתים, אני מסיים בימים אלה לא רק שש שנות כהונה כיועץ המשפטי לממשלה, אלא כ-30 שנות עבודה ושירות במשרד המשפטים, בתפקידים שונים - מאז הגעתי לראשונה למשרד המשפטים, כמתמחה, באוקטובר 1980.
נער [כמעט] הייתי בבואי לכאן, וזקן [כמעט] אני בצאתי. שנות דור עברתי כאן במערכת זו, בבניין זה בסאלח-א-דין.
מזה קרוב ל-30 שנים אני נכנס, מדי יום, בשערי בניין זה של משרד המשפטים, עולה באותן מדרגות, חולף במסדרונות המוכרים נכנס לחדר ומתחיל לעבוד.
בימים אחרונים אלה שלי כאן - אותו מבנה, אותן מדרגות ואותם מסדרונות ממש - נראים ומרגישים קצת אחרת. תחושת ההקלה מכובד האחריות שנשאתי בשנים האחרונות הפכה למוחשית ומתחילה לחלחל לתודעה. אך לצידה גם צביטה קלה בלב של תחושת הסיום והפרידה.
היום [למעשה ביום ראשון], אני לא רק מסיים תפקיד ועוזב מקום עבודה, אלא גם נפרד ממקום שהיה לי לבית, ונפרד מציבור של אנשים שהיו לי כעין משפחה שנייה, במשך שנות דור.
התחלתי כל אחד מתפקידיי כאן ב"דחילו ורחימו", ביטוי בארמית שפירושו "ביִראה ובאהבה" כאחד.
בטקס כניסתי לתפקיד בפברואר 2004 אמרתי, כי "אני כבר יכול לספר לכם על שעות ארוכות של יראה לקראת כניסה לתפקיד כה רב אחריות, ויש אומרים אף בלתי-אפשרי. על האהבה אני מקווה שאוכל לספר בטקס הפרישה".
שש השנים הכל-כך סוערות שעברתי בתפקידי מייתרות כנראה את הצורך להסביר את מקור היראה מכובד-האחריות של התפקיד. האהבה, לעומת זאת, שמורה לא לתפקיד אלא לאנשים הנפלאים שחלקו עמי את האחריות הכבדה.
היועץ המשפטי לממשלה מצוי תדיר בעין הסערה. אין, כמובן כל אפשרות מעשית, ומעולם גם לא הייתה לי ציפייה כי החלטותיי, כיועץ משפטי, בתחומים הרבים והשונים בהם אנו עוסקים, יתקבלו כולן, על-ידי כל הציבור, תוך הסכמה כללית. אי-הסכמה וביקורת הם חלק לגיטימי ובלתי נפרד מהתפקיד.
האתגר האמיתי מולו עומד היועץ המשפטי לממשלה אינו בקיומה של הסכמה של הכל להחלטותיו, אלא בקיום ובשימור אמון הציבור בכך שהחלטותיו מתקבלות אך ורק משיקולים ענייניים, ולא מתוך רצון לרַצות גורם זה או אחר, או ציבור כזה או אחר, או את דעת הקהל או התקשורת. אני מקווה ומאמין כי במשימה זו עמדתי.
במשרה נכבדה זו כיהנה לפני שורה ארוכה של יועצים משפטיים לממשלה, אשר עיצבו, ביססו וקידמו - איש איש בדרכו ובסגנונו - מוסד חשוב זה, המופקד על אכיפת החוק, ועל ההגנה וקידום ערכי היסוד של החברה שלנו - שלטון החוק וזכויות האדם. מושגים אלה נשמעים אולי מופשטים, אך הם אינם כאלה כלל ועיקר, והם עיקר עיסוקו של משרד המשפטים, על זרועותיו השונות, מעשה יום ביומו.
נבנה כאן לאורך השנים מבנה מפואר [לא במובן הפיזי כמובן] של מערכת אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק, כאשר בכל דור נוספו נדבכים למבנה זה. אך מלאכת אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק היא מלאכה שלעולם אינה מסתיימת, ועל כל אחד מאיתנו, בתורו, במשמרת שלו, לתרום את תרומתו בעניין זה.
מוכרת האגדה המופיעה בתלמוד הבבלי (תענית כג, א), המספרת על חוני המעגל שהלך בדרך וראה אדם נוטע חרוב. שאל אותי חוני מדוע אתה נוטע חרוב, כלום אינך יודע שהוא ייתן את פירותיו רק בעוד שבעים שנה? השיב אותו אדם: "כשם שנטעו אבותי לי, אטע אני לבני". ישב חוני, נרדם והתעורר כעבור שבעים שנה וראה את נכדו של הזקן כשהוא לוקט מפירות החרוב.
גם אנחנו צריכים להתייחס לעשייה שלנו מתוך ראייה שאנחנו חוליה בשרשרת של עשיה נמשכת שמתפקידה גם לבנות את התשתית לעשיה של הבאים אחרינו.
בהקשר זה, אדגיש שוב את חשיבות שימור מעמדו העצמאי של מוסד היועץ המשפטי לממשלה ושימור אי-תלותו, שכן זהו תנאי מוקדם והכרחי לתפקוד אפקטיבי של מערכות אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק.
הימים אינם ימים קלים. האתגרים הניצבים בפני המדינה הם מורכבים וכבדים אולי יותר מאי-פעם. אתגרים ביטחוניים לצד אתגרים חברתיים.
בעידן של מחלוקות וקיטוב חברתי, הקפדה על החוק ועל כללי המשחק הדמוקרטיים מצד כל חלקי החברה, היא הערובה הכמעט יחידה להמשך תיפקודנו כחברה דמוקרטית מתוקנת. סביב מטרה זו ניתן וצריך להתלכד, ללא הבדל השקפה פוליטית או חברתית.
ואולם בשנים האחרונות, למרבה הצער, אנו עדים לגל עכור של מתקפות על מערכות המשפט ואכיפת החוק, על כל מרכיביהן - בית המשפט העליון, היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה והיועצים המשפטיים בשירות הציבורי - ולתהליך של כרסום ביִראה מפני החוק, ובכיבוד המופקדים על שמירתו, בראש ובראשונה מערכת בתי המשפט.
למדינת ישראל מערכת שיפוטית מפוארת, בעלת הישגים מרשימים בשמירת שלטון החוק, ובעיצוב דמותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, המכבדת את זכויות האדם. מערכת הזוכה לאמון רב על-ידי הציבור בישראל, ולהערכה גבוהה בזירה הבינלאומית.
בשנים האחרונות נוצר הרושם, כי התפישה בדבר חשיבות המשפט וכיבוד החוק ומשרתיו, הייתה לזרא בעיני גורמים שונים בחברה הישראלית. זו תופעה מסוכנת. מערכת בתי המשפט ובראשה בית המשפט העליון, משמשת כגורם ההכרעה היחיד בחברה דמוקרטית, ובתור שכזו מערכת המשפט, משמשת כגורם המאזן והמלכד בחברה דמוקרטית, וכערובה להגנה על ערכי הדמוקרטיה ועל זכויות האדם.
אין באמור כדי לשלול ביקורת עניינית, הנאמרת באופן המכבד את המבקר ואת המבוקר, אך כאשר עוברים מביקורת עניינית, למתקפות אישיות ומוסדיות, תוך דה-לגיטימציה להחלטות המערכת המשפטית, הדבר עלול לסכן את יסודות החברה הישראלית.
אתמול חזינו בתופעה מכוערת ומסוכנת של אלימות פיזית נגד נשיאת בית המשפט העליון. פגיעה בנשיא בית המשפט העליון היא פגיעה גם בסמל ממלכתי של הדמוקרטיה הישראלית.
זו חציית קווים אדומים! זו נקודת שפל של החברה הישראלית ופרי באושים של שיח ציבורי קלוקל ושל נורמות של אלימות בחברה הישראלית.
איני מבקש לקשור בין המתקפות האישיות והמוסדיות על ביהמ"ש והחלטותיו לבין אירוע חמור אך חריג זה, אך זהו תמרור אזהרה לכולנו.
ומכאן כמה מילים ליועץ הנכנס, עו"ד יהודה וינשטיין,
את עו"ד וינשטיין הכרתי בעבודתו כסנגור. במסגרת זו הופיע בפני פעמים אחדות, בשימועים ובפגישות עבודה. לאחרונה גם קיימנו פגישות "חפיפה" ארוכות.
למדתי להכיר ולהוקיר את תבונתו, את המקצועיות והיסודיות, את שיקול הדעת הזהיר והמאוזן ואת הענייניות וההגינות.
כל התכונות הטובות והחשובות האלה יסייעו לו רבות בתפקיד הכה-תובעני בו יתחיל לכהן.
יהודה, אתה נכנס לתפקיד קשה בתקופה לא קלה, אף שכנראה אף פעם לא הייתה תקופה קלה.
האתגרים המונחים לפתחה של המערכת המשפטית - היינו לפתחך - הם רבים: המאבק בשחיתות, המאבק בפשיעה המאורגנת, המאבק בעבריינות על כל סוגיה; ההנחיה והייעוץ המשפטי בכל תחומי העשייה הממשלתית, קידום חקיקה בתחומים רבים ומורכבים, הבטחת השוויון בין כל חלקי החברה, ועוד כהנה וכהנה.
עד כאן הבשורות הרעות. הבשורות הטובות הן שהמערכת איתה תצטרך לנהל את המערכה הקשה - ובראשן פרקליטות המדינה ומערך הייעוץ והחקיקה - הן מערכות איכותיות ביותר, המורכבות מאנשים מקצועיים ומסורים; אנשים בעלי מחויבות עמוקה ובלתי מתפשרת לערכים של הגנה על שלטון החוק וזכויות האדם, הרואים בעבודתם שליחות.
המערכה תהיה קשה. בכך אין ספק. אני מעיד מניסיון אישי. אך אני משוכנע כי תזכה לסיוע ולשיתוף פעולה מלא מצד כל האנשים במערכת, ויחד תוכלו לאתגרים שנכונו לכם.
ולקראת סיום,
בשנים האחרונות היו למערכת אכיפת החוק הישגים משמעותיים בתחומים רבים, ובעיקר בתחום המאבק בשחיתות והמלחמה ובארגוני הפשע - שתי תופעות חמורות המהוות סיכון אסטרטגי על החברה הישראלית.
נעשתה פעילות עניפה והיו הישגים גם בקידום הטיפול בתחומי עבריינות אחרים - בעבירות רחוב עבירות אלימות, ועבירות מקרקעין ותכנון ובניה, עבירות מתחום הגנת הסביבה ועוד.
נעשו גם מהלכים חשובים בתחומי המשפט האזרחי, הכלכלי, המינהלי ועוד.
הייתה גם פעילות עניפה והישגים משמעותיים בתחומי הייעוץ המשפטי והחקיקה, ובקידום זכויות אדם והגנה על זכויות מיעוטים וקבוצות חלשות, וכן בנושאים של המשפט הבינ"ל.
בכל התחומים האלה, וברבים נוספים, נעשה רבות בשנים האחרונות, ויש דברים נוספים המצויים בשלבי ביצוע שונים.
אין זה הזמן והמקום לפרט את כל העשייה הנרחבת הזו. אומר רק כי בכל התחומים האמורים, המאבק לא תם והמלאכה לא נשלמה ואסור לשקוט על השמרים. עשיית הצדק אינה מעשה חד-פעמי, אלא פרי של מאמץ מתמיד, ויש חשיבות רבה להמשיך ולהתמיד בפעילות נחושה ועיקבית.
כפי שהדגשתי בדבריי בטקס כניסתי לתפקיד לפני שש שנים: אין זו מלאכת יחיד אלא מלאכת קולקטיב.
ההישגים שהושגו הם תוצאה של עבודת צוות הרמונית, שילוב ידיים ושיתוף פעולה של רבים - איש איש בתחומו - כאן במשרד המשפטים ובגופים אחרים המופקדים על אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק.
ולסיום ממש, שלב הפרידה והתודות,
אתגעגע לדברים שונים במשרד הזה, אך מטבע הדברים פחות לתיקים ויותר לחברים ולשותפים לעבודה לאורך השנים. מכל אחד מהאנשים הנפלאים האלה נפרדתי או אפרד באופן אישי, ורק אזכיר כאן באופן כללי את:
  • החברים בפרקליטות המדינה ומחלקת הבג"צים, שהיו הבית הראשון שלי במשרד במשך כ-13 שנים.
  • החברים ממחלקת ייעוץ וחקיקה, שהייתה הבית השני שלי למשך כ-10 שנים. ובראשם המשנים ליועץ המשפטי לממשלה - מייק בלס, ד"ר שביט מטיאס, שרית דנה, רחל גוטליב, אורית קורן ואבי ליכט - המהווים קבוצת איכות מקצועית יוצאת דופן, הנושאת בעיקר הנטל של הובלת מלאכת הייעוץ והחקיקה.
  • פרקליטי מחוז ופרקליטים מהמחוזות, יחדיו חלקנו שעות עבודה רבות, במה שמכונה "תיקים ציבוריים" ותיקים אחרים.
  • היועצים המשפטיים במשרדי הממשלה וברשויות ציבוריות אחרות וחברים מיחידות המשרד השונות - איתם הייתי בקשרי עבודה, לעתים אינטנסיביים, במהלך כל השנים.
  • פרקליט המדינה, משה לדור - עמו חלקתי אין-סוף שעות, לילות כימים, של דיונים, התייעצויות, התלבטויות והתחבטויות וגם החלטות קשות. אומר רק שלא ניתן לייחל לשותף טוב יותר לדרך חתחתים זו.
אזכיר כאן גם את פרקליט המדינה הקודם, ערן שנדר, שהיה שותף לדרך משך שלוש וחצי שנים, בהן קיבלנו החלטות קשות והובלנו יחדיו מהלכים רבים וחשובים.
  • וכמעט אחרונים חביבים - צוות הלשכה - העוזרים הנפלאים - רז נזרי, שמלווה אותי מיומי הראשון בתפקיד, אורן פונו ודפנה גלוק; המתמחים יעל, מורן ויונתן; צוות המזכירות המסורות: חנה ויצמן, אילה אבני, נעמי נורי, נאווה יחזקאל ותאיר אליהו; הנהג הנאמן - מוטי דהן; והמנצחת על התזמורת, מנהלת הלשכה, ניקה שטיינהוף. כולם ביחד וכל אחד לחוד אחראים ללשכה המתפקדת ביעילות מרשימה, עם מסירות אין קץ ועבודה מאומצת תוך אוירה חברתית נפלאה.
תודה לכל האנשים הטובים האלה שהזכרתי וגם לאלה שוודאי החסרתי, על שנים נפלאות של חברות ועבודה משותפת.
ואחרונות אהובות - אשתי ושותפתי לחיים, אלינער ובנותיי יעל ושירה, שהיו שם תמיד בשבילי נמל המבטחים.
אני מבקש להודות כאן גם לשר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן, על היחס ההוגן והענייני והרוח הטובה ביחסי העבודה, גם מקום שהיו בינינו חילוקי דעות. ותודה גם למנכ"ל המשרד, גיא רוטקופף, ולמנכ"ל הקודם, משה שילה, על הסיוע ועל שיתוף הפעולה הטוב, שלהם ושל כל גורמי המינהל במשרד.
תודה לכולכם. ליבי יהיה איתכם, גם אם מרחוק.

תאריך:  28/01/2010   |   עודכן:  28/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 (אבי) אברהם הראל  (יוסף) עידו דיסנצ'יק  (רמי) רם כהן  א.יעקב פרנקל  אבא (אוברי) אבן (איבן)  אבי אולשנסקי  אבי איתם  אבי אלפסי  אבי ארנסון  אבי בטלהיים  אבי בן-נון  אבי בקר  אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי גינדי  אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי הבר  אבי הלפרין  אבי הסנר  אבי וייס  אבי זילברפלד  אבי זמיר / Avi Zamir  אבי טיומקין  אבי יוסף  אבי יששכרוף  אבי לוסקי  אבי ליאור  אבי נימצוביץ  אבי ניר  אבי פריאל  אבי פתיר  אבי רחמן  אבי רצון  אבי שגיב  אבי תורג'מן  אביב גלעדי  אביב לביא  אביבה אפל  אביבה ארנון  אביבה דגן-נוי  אביבה דובסקי שלם  אביבה טלמור  אביבה שחל  אביגדור וילנץ  אביגדור משאלי  אביגדור משאלי  אביגדור סלטון  אביגדור קהלני  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אביגדור קפלן / Avigdor Kaplan  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אביגדור (יאנוש) בן-גל  אביגיל כהן  אביגיר פנר  אבידן גלובינסקי  אביהו גופמן  אביחי דורון  אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit  אביחי (אבי) רונצקי  אביטל בית-נר  אביטל רימון-קפלן  אבינועם הדר  אבינועם פינקלמן  אביעד הכהן  אבירה אשקלוני  אבישי אליאס  אבישי ברוורמן  אבישי כץ  אבישי לאור  אבישי קאופמן  אבנר אליצור  אבנר וקסלבאום  אבנר ירקוני  אבנר כהן  אבנר לב-רן  אבנר חי שאקי  אברהים אלעמור  אברהים צרצור  אברהם אברהם / Avraham Avraham  אברהם אטיאס  אברהם אלטלף  אברהם אליקים  אברהם אלמוג  אברהם אפרימי  אברהם אשרי  אברהם ב. יהושע  אברהם בורג  אברהם בחרי  אברהם ביגר  אברהם בייזר  אברהם בן-בסט  אברהם בן-משה  אברהם בן-פורת  אברהם בר-אל  אברהם ברק / Avraham Barak  אברהם גוגיג  אברהם גולדברג  אברהם דלומי  אברהם הימן  אברהם הירשזון  אברהם זהבי  אברהם זילברברג  אברהם זלדמן  אברהם חיימוביץ  אברהם חלימה  אברהם טל / Avraham Tal  אברהם יוסף  אברהם יחזקאל  אברהם יעקב  אברהם כהן  אברהם כהן  אברהם כהן  אברהם כץ-עוז  אברהם מיכאלי  אברהם מלמד  אברהם ננטל  אברהם ענבר  אברהם פודהורצר  אברהם פודהורצר  אברהם פורז  אברהם פטר רנד  אברהם פיזנטי  אברהם פינקלשטיין  אברהם פרי-פריש  אברהם קוזניצקי  אברהם קסירר  אברהם קרסיק  אברהם רביץ  אברהם רגב  אברהם רואימי  אברהם רינות  אברהם שטרן  אברהם שיינפלד  אברהם תירוש  אברהם תירוש  אברהם (אייב) פלד  אברהם (בונדי) לבנת  אברהם (בייגה) שוחט  אברהם (פלנט אמי) כוכב  אברהם אלימלך פירר  אברהם דן רובין  אברהם נתן טננבוים  אברהם-רמי טיבר  אבשלום דנוך  אבשלום (אבו) וילן  אדוארדו לכנר  אדוה פולק  אדיסו מאסלה  אדי-עמנואל שוהם  אדם טל  אדמונד לוי  אדמונד קורדובה  אה-אליזב זידנברג  אהובה מטסרו  אהובה עציון  אהובה קורן  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד אשרי  אהוד בהרב  אהוד בוך  אהוד בן-ש"ך  אהוד ברק  אהוד יערי / Ehud Yaari  אהוד יתום  אהוד מנור  אהוד קפלן  אהוד רצאבי  אהוד רקם  אהוד שילוני  אהוד שרר  אהוד (אודי) אדם  אהרון אברמוביץ  אהרון ארנון  אהרון בן-אריה  אהרון בן-זאב  אהרון דומב (דומפה)  אהרון זאבי (פרקש)  אהרון זלר  אהרון מורג  אהרון מלמד  אהרון סוקולוב  אהרון סלע  אהרון עצמון  אהרון פוגל / Aharon  Fogel  אהרון צ'חנובר  אהרון קורזן  אהרון רצ'בסקי  אהרון ד. גולדס  אהרון ח. ורבנר  אהרון יהודה לייב שטיינמן  אהרן אבוחצירא  אהרן אמינוף  אהרן ברנע  אהרן ברק  אהרן דוברת  אהרן מקובר  אהרן נחומי  אהרן פרקש  אהרן קלרמן  אהרן שדה  אהרן ד. גולדס  אהרן ח. ורבנר  אודי ניסן  אודי רקנאטי  אודי שני  אוטונומיה אישית  אולג ז'ורבלוב  אוסאמה בן-לאדן  אוסאמה חמדאן  אוסילה אבו אסעד  אוסקר אמבון  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר פינס (פז)  אורה אוריאל  אורה בר-גיל  אורה גלטשטיין  אורה זק  אורה לוין-סלע  אורי אבנרי  אורי אור  אורי אליאב  אורי ארבל  אורי אשכולי  אורי בן-דור  אורי בר-לב  אורי גולן  אורי גורן  אורי גלבוע  אורי דורי  אורי דן  אורי וירצבורגר  אורי זוהר  אורי חמני  אורי יוגב  אורי יוסף  אורי כהן-אהרונוב  אורי לויט  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי מנשה  אורי מסר  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי נעמתי  אורי סלונים / Ory Slonim  אורי פוני  אורי פורת  אורי פשס  אורי צפת  אורי קויאטק  אורי קיטאי  אורי שהם / Uri Shoham  אורי שטרוזמן  אורי שנער  אורי הנר אוחיון  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אוריאל סביר  אוריאל רייכמן / Uriel Reichman  אוריאל שרון  אוריה שביט  אורית אהרוני  אורית אפעל-גבאי  אורית בוצר  אורית גונן  אורית יעקבס  אורית לביא-נשיאל  אורית מרום-אלבק  אורית נוקד  אורית קנטור  אורית שוחט  אורית בת אל חדד  אורית פזי יעקבס  אורלי גלמן  אורלי הר-ציון  אורלי נסים  אורלי סלע  אורלי סרוסי  אורלי תמיר  אורליה קירמאיר  אורן זריף  אורן מוסט  אורן נהרי  אורנה אופיר  אורנה ברנד  אורנה דויטש  אורנה לביא  אורנה שדמי  אורנית אגסי / Oranit Agasi  אורפיה שטסמן  אושרת קוטלר  אזרן פרוספר  אחיקם סטולר / Ahikam Stoler  אחמד אבו פריחה  אחמד א-ד`אהר  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  אחמד יאסין  אחסאן כנעאן  אטליא וישקין-פלורנטל  איברהים בולוס  איוב קרא / Ayoob Kara  איוי חסל-מרגלית  איזי כהן / Izi Cohen  איטה נחמן  איטה קציר  אייל בן-שלוש  אייל חיים  אייל טיבי  אייל לביא  אייל קרני  אייל שלום אברהמי  איילת פיליפס  איל באומגרט  איל בן-ראובן  איל לויטה  אילה גזית  אילה חסון-נשר  אילה פרוקצ'יה  אילוה וואנו  אילון גנור  אילון הרציקוביץ  אילון צונץ  אילון שלו  אילונה לינדנשטראוס-אריאלי  איליא עבדו  איליה קגן  אילמה שורפ  אילן אוליצקי  אילן איטח / Ilan Itah  אילן אליאב  אילן בירן  אילן בן דור  אילן בן-דב  אילן גילאון / Ilan Gilon  אילן גנון  אילן דפדי  אילן הרן  אילן ירון  אילן ישראלי  אילן לויטה  אילן ליבוביץ'  אילן מוזס  אילן מנבר  אילן מנחם  אילן סאקס  אילן סופר / Ilan Sofer  אילן פיבקו  אילן פלטי  אילן פפה  אילן פרנקו  אילן קרני  אילן רמון  אילן שול  אילן שטאובר  אילן שיף  אילן שלגי  אילן שלמה שילה  אילנה גת  אילנה דיין  אילנה כהן  אילנה כהן  אילנה שנבל  אילנה תמיר  אילת דגן  אילתה זיסקינד  אילתה זיסקינד  אינאס סלאמה  איציק פרי  איריס אפק  איריס ביאליק  איריס חפץ-בורכרדט  איריס לושי-עבודי  איריס סורוקר  איריס שרסקי  אירית בר-זיו  אירית גיל  אירית מני-גור  אירן קוכמן-פרנקל  איתי אדרת  איתי כץ  איתמר אמסטרדם  איתמר בורוביץ  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתמר לוין  איתמר פלפל  איתן בן-אליהו  איתן בנצור  איתן דוברוב  איתן דורון  איתן הבר  איתן ורטהימר  איתן כבל / Eitan Cabel  איתן לבני (בנוזוביץ')  איתן מגן  איתן מודן  איתן סורוקה  איתן עמית  איתן פלדש  איתן רף  איתן שאנן  איתן ששינסקי  איתן ישראל אורנשטיין  איתנה כרמן  אלברט אלאלוף  אלדד פרשר  אלדד שידלובסקי  אלה מירז  אלה קנר  אלומה רייס  אלון אופיר  אלון אינפלד / Aylon Infeld  אלון בן-דוד  אלון גילון  אלון טימן  אלון כהן  אלון כהן  אלחנן גלזר  אלחנן הלפמן  אלחנן שנון  אלחנן-אריה לוונטהל  אלי אברבנאל  אלי אדמוני  אלי אונגר  אלי אלעזרא  אלי אמרוסי  אלי אפללו  אלי בהר  אלי בייז  אלי בליליוס  אלי בן-מנחם  אלי ברקת  אלי גולדברג  אלי גולדשמידט  אלי גולדשמידט  אלי גונן  אלי גרונדשטיין  אלי דה-קסטרו  אלי הורביץ  אלי זמסקי  אלי זרחין  אלי טוב  אלי יוסף  אלי לנדאו  אלי מויאל  אלי מוריק  אלי משיח  אלי סדן  אלי ספיר  אלי פישר  אלי ציפורי  אלי קובייסי  אלי רייפמן  אלי שרון  אלי שרמייסטר  אליאב אסא  אליאור נעם חן  אליה נוס  אליהו ביתן / Eliyahu Bitan  אליהו בכר  אליהו בן-זימרה  אליהו בקשי דורון  אליהו גבאי  אליהו וינוגרד  אליהו ישי  אליהו כהן  אליהו כהן  אליהו מצא  אליהו נימני  אליהו סויסה  אליהו עזריאל  אליהו פיכמן  אליהו פפושדו  אליהו קידר  אליוט טננבאום  אלימלך פירר  אליסיה לרנר  אליעז יוסף א.  אליעזר אבטבי  אליעזר גולדברג  אליעזר יונס  אליעזר כהן  אליעזר פישמן / Eliezer Fishman  אליעזר פלג  אליעזר קולס  אליעזר רוזנטל  אליעזר ריבלין / Eliezer Rivlin  אליעזר שחורי  אליעזר שך מנחם  אליצור פלד  אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein  אלישבע ברק  אלישע אבן-טוב  אלישע ינאי  אלכס אנסקי  אלכס ורד  אלכס טל  אלכס מילר  אלכס קאופמן  אלכס קוצר  אלכסנדר גורסקוב  אלכסנדר הורוביץ  אלכסנדר יוכטמן  אלכסנדר לובוצקי  אלכסנדר פיליפוב  אלכסנדר צינקר  אלכסנדר קוגן  אלמה וייך-חושן  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אל-עמי חפץ  אלפרד אקירוב  אלקנה אפרתי  אמאל חמיס  אמזון  אמין אל-הינדי  אמיר אורן  אמיר ברגר  אמיר ברנע  אמיר גבע  אמיר חייק  אמיר טובי  אמיר כספי  אמיר סטמרי  אמיר צ'כנוביץ  אמיר שוהם  אמיר שולמית  אמנון אברמוביץ'  אמנון אורנשטיין  אמנון גולדשמיט  אמנון דה-הרטוך  אמנון דנקנר  אמנון יצחק  אמנון כהן  אמנון כהן  אמנון לורד  אמנון ליפקין-שחק  אמנון נדב  אמנון סטרשנוב  אמנון ספרן  אמנון צביאל  אמנון רובינשטיין  אמנון שדה  אמרי טוב  אנג'לה אסליזרה  אנדרי סלאבו  אנה רוסו  אנה שניידר  אסנת אלון-לאופר  אסנת מרדור  אסער עזאיזה  אסף גולדרינג  אסף ורשה  אסף חפץ  אסף רמון  אסף שני  אספרנצה אלון  אסתי פרז  אסתי קוך  אסתר אורבך  אסתר אייזיק  אסתר באום-ניקוטרה  אסתר דודקביץ  אסתר הגר  אסתר הלמן  אסתר חומש-גופר  אסתר חיות / Esther Hayut  אסתר כהנא  אסתר נבון  אסתר קובו  אסתר קציר  אסתר קרפיול  אסתר שחר  אסתר שטיין  אסתר שטמר  אסתרינה טרטמן  אפי אושעיה  אפי ארזי  אפי שטנצלר  אפרים איתם  אפרים דורון  אפרים הלוי  אפרים לפיד  אפרים לרון  אפרים סולומון  אפרים סנה  אפרים צוק  אפרים ריינר  אפרים שגיא  אפרים תבורי  אפרת אורבך  אפרת יעבץ  אפרת לקסר  אצילת סמכויות  אראל גלבוע  ארווין דוד אייזנברג  ארז אלברט  ארז ויגודמן / Erez Vigodman  ארז טיקולסקר  ארז טל  ארז יקואל  ארז משה דורון  ארי שביט  ארי תיבון  אריאל אטיאס  אריאל בן-ארי  אריאל גינזבורג  אריאל ואגו / ARIEL  VAGO  אריאל חזק  אריאל שרון / Ariel Sharon  אריאל שמעון בן ארי אטינגר  אריאלה אושפיז  אריאלה בלט  אריאלה גילצר-כץ / Ariela Giltzer-Katz  אריאלה זהר-הלוי  אריאלה ישראל  אריאלה לביא  אריאלה פלד  אריאנה מלמד  אריה אביאב  אריה אבן-ארי  אריה אבן-ארי  אריה אבנרי / Arie Avneri  אריה אבריאל  אריה אטיאס  אריה איבצן  אריה אינגבר  אריה אלדד  אריה אלקלעי  אריה ביטון  אריה בנדר  אריה בר  אריה בריק  אריה ברנוביץ  אריה ברקול  אריה גולן  אריה גלר  אריה גמליאל  אריה גנגר  אריה גנס  אריה דוידסון  אריה דוניץ  אריה ונגרקו  אריה זומר  אריה זייף  אריה חדש  אריה חן  אריה יהודאי  אריה כהנא  אריה כספי  אריה לוין  אריה מוסקונה  אריה מועלם  אריה מינטקביץ  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  אריה מלמד  אריה נאמן  אריה נאמן  אריה סגלסון  אריה עובדיה  אריה פייגנבוים  אריה פיינגולד  אריה פישבק  אריה קורן  אריה קרסו  אריה רהב  אריה רומנוב  אריה רונה  אריה רזי  אריה רייטר  אריה רייכמן  אריה שוהם  אריה שחל  אריה שחר  אריה שילה  אריה שמש  אריה שפירא / Arie Shapira  אריה תגרקו  אריה (אריק) פלדמן  אריק בר שדה  אריק מויאל  אריק פינטו  אריק פנט  אריק צוקרמן  אריק קרפ  אריקה פריאל  ארליך רוגינסקי  ארנה ברדיצ'ב-לב  ארנה לוי  ארנון בנטור  ארנון גפני  ארנון גפני  ארנון דראל / Arnon Darel  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  ארנון פרי  ארנון קפלן  ארקדי גאידמק / Arcadi  Gaydamak  אשכנזי אליאב  אשר אוחנה  אשר אפריאט  אשר גולדין  אשר גולדשלנר  אשר גרוניס / Asher Grunis  אשר הלפרין  אשר לוי  אשר קולה / Asher Kula  אשר רשף  אשרי פרוסט  אתי בוהדנה ואקנין  אתי בר-לב  אתי לבני  אתי פז  אתי קני  בג"צ ההינתקות  בג"צ וינוגרד  בג"צ ירדור  בג"צ ערוץ 7  בג"צ קול העם  בג"צ קלפי המיקוח  בולסלב גולדמן  בועז משעולי  בועז-יוסף טוליפמן  בטינה טאובר  ביאטריס פידמן  ביל גייטס  ביל קלינטון / Bill Clinton  בילי חורש  בילי מוסקונה-לרמן  בינה בר-און  ביריה לפידות  בלהה גילאור / Bilha Gilor  בלהה טולקובסקי  בלהה כהנא  בלהה מילנר  בלהה פרולינגר  בלנש קיי  בלפור חקק  בן כספית  בן ארצי ניר  בן ברננקי  בן ציון ברגר  בן ציון מוצפי  בן-דרור ימיני  בני בנימיני  בני גנץ / Benny  Gantz  בני הנגאל  בני וקנין  בני חבוט  בני חבוט  בני כשריאל  בני לאו  בני לוין  בני ליס  בני לנדא  בני פיש  בני שטינמץ / Beny  Steinmetz  בני שפריר  בניהו שמואלי  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין אטיאס  בנימין אלון  בנימין ארבל  בנימין ברנר  בנימין גיבלי  בנימין זיו  בנימין זיו  בנימין יזרעאלי  בנימין יסלזון  בנימין לויתן  בנימין ליברמן  בנימין מלמן  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בנימין שדה  בנימין שריג  בנימין (דוד) גאון  בנימין (פואד) בן-אליעזר / Binyamin  Ben-Eliezer  בנעד גולדווסר  בן-עמי צוקרמן  בנציון נוה  בן-ציון גרינברגר  בן-ציון זילברפרב  בן-ציון סלמן  בן-ציון רבינוביץ  בעז אוקון  בעז ורדי  בעז תמיר  בצלאל לבנה  בצלאל לוין  בצלאל מזרחי  בצלם  בר רפאלי  בר כוכבא בן-גרא  ברגר עזרא  ברוך אדם  ברוך אזולאי / BARUCH  AZULAY  ברוך אלשיך  ברוך בהט  ברוך ברכה  ברוך ברק  ברוך מצר  ברוך שמואל  ברוך (ברונו) וינשטיין  ברונו ויטלה  ברוריה גולדשמידט  ברוריה טגליכט-ורבר  ברטי אוחיון  ברטי ברודו  ברכה אופיר-תום  ברכה בר-זיו  ברכה מרלין-צור  ברכה סמסון  ברכה קורנבליט-נוי  ברנע זינגר  ברנרדו וידנה א.  ברק אובמה / Barack Obama  ברק לורדן  בשאר אסד  בשיר נוסיר  בתיה ארליך  בתיה בן-מתתיהו  בתיה ברנדשטין  בתיה גורביץ  בתים משותפים  בת-שבע כהן  ג'אדה בסול  גאול מרגלית  גאולה אבן  גאולה לוין  גאולה לפיד  גאולה שמעיה  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גבי ברון  גבי גזית / Gabi Gazit  גבי גל  גבי קדוש  גבי קיינר  גבי רוזנברג  גבי רוטר  גבעתי בן-יוסף  גבריאל בך  גבריאל וייל  גבריאל טרכטוברג  גבריאל מימון  גבריאל פישמן  גבריאל קלינג  גבריאל שטרסמן  גבריאל (גבי) אופיר  גבריאלה (דה- ליאו)לוי  גבריאלה שלו / Gabriela Shalev  גד זאבי  גדי ליפשיץ  גדי סוקניק  גדליה גל  גדליה טהר-לב  גדליה פז  גדעון אורבך  גדעון ארזי  גדעון בן משה  גדעון בן-יוסף  גדעון ברק  גדעון גדות  גדעון גינת  גדעון המבורגר  גדעון להב  גדעון לוי / Gideon Levi  גדעון לנגהולץ  גדעון מרין  גדעון מרקס  גדעון סאמט  גדעון סיטרמן  גדעון עזרא  גדעון עשת  גדעון פירט  גדעון פרל  גדעון קורמס  גדעון קלוגמן  גדעון קרני  גדעון רוזנר  גדעון שניר  גדעון שפירא הכהן  גדעון שפר  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גדר הפרדה  ג'ו ביידן  גואל רצון  גולדה מאיר  גולן יוכפז  ג'ון אדוארדס  ג'ון קרי  גונן גינת  גונן עזריאל (עזרי)  גור פינקלשטיין  ג'ורג' אזולאי  ג'ורג' אמוראי  ג'ורג' בוש / George W.  Bush  ג'ורג' דיביני  ג'ורג' קרא / George Kara  גוריון מלצר  גזי קפלן  גיא גינדי  גיא וינברג  גיא רולניק  גיא שרים  גיורא איילנד  גיורא אקרשטיין  גיורא בר-דעה  גיורא בר-ניר  גיורא דבל  גיורא לב  גיורא רוזן  גיל אגמון  גיל אלדמע / Gil  Aldema  גיל ביאנקו  גיל דניאל  גיל ליטמן  גיל ליידנר  גיל נזרי  גיל פרצ'יק  גיל שויד  גיל שולדנפרי  גיל תמרי  גילה אורגל  גילה בר-אור  גילה כנפי-שטייניץ  גילה מיכאלי  גילה ספרא-ברנע  גילה פינקלשטיין  גילי דקל  גילי זהר  גיליה רביד / Gilia  Ravid  ג'לאל אבו-טועמה  ג'לאל אבו-טעמה  גלי סיטי-בר עוז  גליה טסלר-פרי  גליה מאור  גלית אוסי-שרעבי  גלית מדמוני  גלית מור-ויגוצקי  גלית ציגלר  גלעד גלעדי  גלעד עדין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל אבו-פנה  ג'מאל זאחלקה  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  ג'מיל נאסר  ג'מילה ג'בארין  ג'מלאת מדלג'  גנדי ריגר  ג'ני טנוס  גפני אליהו  גרגורי רצ'שטר  גרשון בן-שחר  גרשון גרמן  גרשון זלקינד  דב חנין / Dov Hanin  דב מרדכי פרנקל  דבורה אביטל  דבורה כרמיל  דבורה עטר  דבורה פייברג  דבורה פישלר  דגית ויסמן  דדי צוקר  דוב ליאור  דובי מילר  דוד אבנר  דוד אגם  דוד אוני  דוד אזולאי / David Azulai  דוד אייזנמן  דוד אלפנדרי  דוד אפל  דוד ארזי  דוד בונפלד  דוד בוסקילה  דוד בורוביץ  דוד בלומברג  דוד בן בעש"ט  דוד בן-גוריון  דוד בן-גרשון  דוד בן-דוד  דוד בצרי  דוד בר-אופיר  דוד ברודט  דוד ברוך  דוד ברזילי  דוד ברק  דוד גדול  דוד גוזל  דוד גולומב  דוד גולן  דוד גולן  דוד גילת  דוד גל  דוד גלבוע  דוד גרנות  דוד הזלקורן  דוד הירשפלד  דוד הרשקוביץ  דוד וינשל  דוד ויסברג  דוד ויצטום  דוד זיו-און  דוד זלצמן  דוד חיון  דוד חשין  דוד טל  דוד יוסף  דוד כהן / David  Cohen  דוד כהן  דוד כוכב  דוד לובינסקי  דוד לוי  דוד לוינסון  דוד לויתן  דוד ליפקין  דוד לנדסמן  דוד מגן (מונסונגו)  דוד מידר  דוד מילגרום  דוד מינץ / David Mintz  דוד מנור  דוד מנע  דוד סילורה  דוד עברי  דוד עזרא  דוד עזריאלי  דוד עזריה  דוד פישר  דוד פרי  דוד פרידמן  דוד פרלוב  דוד פרלמן  דוד פרנקל  דוד פרנקל  דוד פתאל  דוד קוליץ  דוד קליין  דוד קפולסקי  דוד קראוס  דוד קרויטורו  דוד קרמר  דוד קרמרמן  דוד רובנר  דוד רוזן / David Rozen  דוד רותם  דוד שהם (אידלשטיין)  דוד שכטר  דוד שלכט  דוד שמעוני  דוד שש  דוד תדמור  דוד תורג'מן  דוד (דדי) צוקר  דוד (דודי) ליטבק  דוד שמאי גלדשין-גלדסטון  דודו טופז / Dudu Topaz  דודי בר-לב  דודי וייסמן  דודי כהן  דורון אזוגי  דורון אלמוג  דורון בלשה  דורון חסדאי  דורון טמיר  דורון יעקובי  דורון לוי / Doron Levi  דורון פורת  דורון קשוב  דורון רובין  דורון רוזנבלום  דורון שורר  דורון שטיגר  דורית בונדה  דורית ביניש / Dorit Beinisch  דורית דגני  דורית דורון  דורית כהן  דורית פיינשטיין  דורית פריאל  דורית קוברסקי  דורית רייך-שפירא  דורית שחר  דיאנה סלע  דידי רוטשילד  דיוויד פדרמן  דיויד אלנסון  דינה אפרתי  דינה היימן  דינה כהן  דינה מויאל  דינה עידן  דינה קידר  דיני תחרות הזכויות  דיתה פרוז'ינין  דליה אבי-גיא  דליה איציק  דליה אלוש  דליה ברנסון  דליה גליקסמן  דליה גנות  דליה דורנר  דליה וילנקו  דליה זליקוביץ  דליה יאירי  דליה כץ  דליה לב  דליה מארק-הורנצ'יק  דליה פרשקר-כצמן  דליה צור  דליה קליימן  דליה רבין-פילוסוף  דליה-סודה חי  דלית גילה  דלית ורד  דלית ורד-עמית  דלית שושן  דן חלוץ  דן כהן  דן מרגלית  דן מרידור / Dan Meridor  דן סגל  דן בצלאל מור  דנה אינטרנשיונל  דנה דרזנין  דנה מרשק-מרום  דני אדלר  דני איילון  דני בירן  דני גילרמן  דני דנקנר  דני ויטמן  דני ויינמן  דני יתום  דני מרגלית  דני נחום  דני צור  דני צרפתי  דני רוזוליו  דני (אהרון דניאל) גור  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  דניאל אדרי  דניאל אזולאי  דניאל ארנסט  דניאל בארי  דניאל בוסתנאי  דניאל בן-סימון  דניאל ברנר  דניאל הרשקוביץ  דניאל זייפמן  דניאל זייפמן  דניאל זר  דניאל טפרברג  דניאל לופו  דניאל פרידמן  דניאל קריצ'מן  דניאל קרסו  דניאל רוזן  דניאל שטינמץ  דניאלה כספית  דניאלה שריזלי  דניאל-יצחק לוי  דניה קרת-מאיר  דפנה אבניאלי / Dafna Avnieli  דפנה בלטמן-קדראי  דפנה גבע  דפנה גורסניק  דפנה הורוביץ  דפנה ויינטראוב  דפנה כהן  דפנה מאור  דפנה קפליוק  דפנה שגיב  דפנה שוורץ  דרור אביבי  דרור בירנבאום  דרור בריל  דרור זייגרמן  דרור שורץ  דרור שטרום / Dror Shtrum  דרורה בית-אור  דרורה פלפל  דריה יבניאלי  האדמו"ר מגור  האח הגדול  האחים פריניאן  האם המרעיבה  האני חזאן  האשם ח'טיב  האשם מחאמיד  הבטחה שלטונית  הדס אשר-שפר  הדס גולדקורן  הדס יהלום  הדס עובדיה  הדסה אחיטוב-הרטמן  הדסה אמיתי  הדסה אסיף  הדסה בן-עתו  הדסה נאור  הדסה פלד  הדר רון  הוגו צ'אופן  הילה גרסטל / Hila Gerstel  הילה כהן  הילה פורת  הילרי קלינטון / Hillary  Clinton  היפר חובה חקוקה  הלבנת הון  הלל זיידל  הלל סומר  הנחיות מנהליות  הסכם אוסלו  הרווי בורטון  הרווי גרובס  הרן פינשטיין  הרצל כספי  הרצל שפיר  הרשות השנייה  ואסל טאהא  וויליאם חאמד  וול סטריט  וופא זועבי-פאהום  וייס שבח  ויצמן שירי  ויקטור בריילובסקי  ויקטור מדינה  ולדי בלייברג  ולדימיר יקירביץ'  ולדימיר פוטין / Vladimir  Putin  ולרי ברכיה  ורד נוף  ורד פרימוב  ורד רייכמן  ורד שניאור  ורד שפר / Vered Shefer  ורדה אלשיך / Varda alshech  ורדה בן שחר  ורדה וירט-ליבנה  ורדה טויסטר  ורדה טל  ורדה כהן  ורדה מרוז / Varda Maroz  ורדה סאמט  ורדה סמט  ורדה פלאוט  ורדה שוורץ  ורדינה סימון  ורוניקה לאריו  זאב אבלס  זאב אורן  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בוים  זאב בילסקי  זאב בן- אשר  זאב ברוטפלד  זאב דרורי / Zeev Drori  זאב המר  זאב ליבנה  זאב מאור  זאב מוזס  זאב נוימן  זאב נסים  זאב סגל  זאב פלדמן  זאב פרידמן  זאב צחור  זאב רבינוביץ  זאב רפואה  זאב שטרנהל  זאב שיף  זאב שפיר  זאב שצקי  זאב תדמור  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זבולון אורלב  זהבה אגי  זהבה בוסתן / Zehava Bustan  זהבה בנר (קאודרוס)  זהבה גלאון  זהבה קאודרס-בנר  זהר אופק  זהר קראוס  זוהר זיסאפל  זוסיה רז  זיאד הווארי  זיאד סאלח  זיוה הדסי-הרמן  זיוה עצמון  זיילר ורדימוס  זכות השמיעה  זכי שפירא  זכריה ימיני  זכריה כספי  זלמן מלמד  זלמן שובל  זמיר כהן  זמיר סופר  זמירה שחר  ז'ק בר  ז'ק מישל  ז'ק שיראק  זקי ברק  ז'קי סבג  חאור (נחי) נחמן  חאלד ג'לג'ולי  חאלד כבוב / Khaled  Kaboub  חאלד משעל  חביב עמר  חגי ברנר  חגי גולדברג  חגי גולן  חגי הדס  חגי טרסי  חגי מירום  חגי סגל  חגי רובין  חגית ישראל  חגית לקר  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  חגית מטלין  חגית מסר-ירון  חגית שגיא  חגית תירוש  חדוה אלמוג  חדוה ברילינט  חדוה וינבאום-וולצקי  חוה עומר  חוה פרידמן  חוה שניר  חוסה כהן  חוסניה ג'אברה  חופית גרשון יזרעאלי  חופש הביטוי  חופש העיסוק  חזרא חקשורי  חטיב תאופיק  חיה אלחנתי  חיה זנדברג  חיה חפץ  חיה פרס  חיותה כוחן  חיי בן-דוד  חיים אברהם  חיים אדר  חיים אורגיל  חיים אורון  חיים אלקן  חיים אלתר  חיים אמסלם  חיים ארז  חיים אריאל  חיים ארמון  חיים בחובר  חיים בן-דור  חיים בנטל  חיים גירון  חיים גל  חיים גלאון  חיים גלפז  חיים דברת  חיים דויד  חיים דרוקמן  חיים דרור  חיים היילפרין  חיים זיסוביץ  חיים חדש  חיים טובי  חיים יבין / Haim Yavin  חיים כהן ("החלבן")  חיים כהן (הרמן)  חיים כחלה  חיים כץ / Haim Katz  חיים לחוביצקי  חיים לי-רן  חיים מסילתי  חיים מר  חיים נחמיאס  חיים ניסנסון  חיים נתיב  חיים סבן / Haim Saban  חיים סומך  חיים פורת  חיים פיאלקוף  חיים פיזם  חיים פינטו / Haim Pinto  חיים פרג'י  חיים קלוגמן  חיים קניבסקי  חיים קרופסקי / Haim Kropsky  חיים קרמר  חיים קרסו  חיים רובין  חיים רוזן  חיים רחמים  חיים רמון  חיים שטסל  חיים שיין  חיים שיף  חיים תבורי  חיננית לויפר  חלבי רפיק  חלדון עבד אלנבי  חלי בולס  חליל עבוד  חמאד אבו-רביעה  חמדה קמחי  חמוטל גת  חמי שלו  חנא סבאג  חנא סוייד  חנה אופק  חנה אור-זיו  חנה בית הלחמי  חנה בן-יוסף  חנה בן-עמי  חנה גבור-אלישע  חנה ורדי  חנה טרכטינגוט  חנה ינון  חנה לפין-הראל  חנה מוסנזון  חנה מרכוס  חנה סלוטקי / CHANA  SLOTKY  חנה סנש  חנה פליישר  חנה פליישר  חנה קהת  חנה קוצר-ספיר  חנה קים  חנה קיציס  חנה קרני  חנה רוזנברג  חנה רוטשילד  חנה שחורי  חנה שניצר-זאגא  חנוך אריאל  חנוך כרמון  חנוך לנדאו  חנוך מרמרי  חנוך מרקשייד  חנוך פדר  חנוך שילוני  חני ברוכין  חני הורוביץ  חני מונין-לבקוביץ  חניתה מיטלס  חנן אכסף  חנן אפרתי  חנן בן-עמי  חנן וייס  חנן זוגלובק  חנן טיבי  חנן מלצר / Hanan Melcer  חנן ניצן  חנן פורת  חנן קריסטל  חנן רבינוביץ  חנן שמש  חנניה גיבשטיין  חנניה רהאן  חסין פארס  חסן אוסאמה  טדי שגיא / Teddy Sagi  טהר שחף  טובה אילן  טובה כגן  טובה נייברג  טובה סיון  טובה שטרסברג-כהן  טוביה ארליך  טוביה צפיר  טוביה שוהם  טוני בלייר  טוני בלייר  טייב טאסור-יונס  טלאל אל קרנאוי  טלאל מסללם  טלב אלסאנע  טלי חיימוביץ  טליה פרדו  טלילה לדרמן  טניה יהב  י.יעקב סלומון  י.יעקב סלומון  יאהו  יאיר אורגלר / Yair Orgeler  יאיר אשל  יאיר בן-דוד / Yair  Ben-David  יאיר דורי  יאיר דלוגין  יאיר המבורגר  יאיר ליפשיץ  יאיר לנדאו  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר מאירי  יאיר נווה  יאיר סרוסי  יאיר פודים  יאיר פרץ  יאיר קארו  יאיר רוטלוי  יאיר שטרן  יאיר שפירא  יאסר ערפאת  יאשיהו יוסף פינטו  יבניה גזין-גורנשטיין  יגאל ביבי  יגאל ברוכי  יגאל ברזילי  יגאל בר-יוסף  יגאל גלם  יגאל גריל  יגאל דימנט  יגאל ליבר  יגאל לנדאו  יגאל מרזל / Yigal Marzel  יגאל נמרודי  יגאל פליטמן / Yigal Plitman  יגאל פרימן  יגיב פוקס  ידידיה יערי  ידין טימור  ידין ענתבי  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יהודה אברמוביץ  יהודה אטלס  יהודה בן-חמו  יהודה ברוס  יהודה בר-יוסף  יהודה גולדברג  יהודה גורסד  יהודה גלעד  יהודה גנץ  יהודה גרניט  יהודה וידן  יהודה וילק  יהודה וינשטיין  יהודה זפט  יהודה חיות  יהודה כהן  יהודה לנקרי  יהודה מילוא  יהודה מילוא  יהודה ניב  יהודה נסרדישי  יהודה סרוסי  יהודה עדס  יהודה עמיחי  יהודה עמיטל  יהודה עפרת  יהודה פרגו  יהודה פריידנברג  יהודה פתאל  יהודה שגב  יהודה שגיב  יהודה שורץ  יהודה שרוני  יהודה שריד  יהודה (יולי) עופר  יהודה מ. לוי  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יהודית אמסטרדם  יהודית ברוניצקי  יהודית גרנית  יהודית דה-לוגה  יהודית הופמן  יהודית ישראל  יהודית נאות  יהודית צור  יהודית קרפ  יהודית שבח / Yehudit Sevah  יהודית שטופמן  יהודית שיצר  יהודית שפר-צור  יהונתן דוידוביץ  יהונתן עדיאל  יהונתן פאר  יהורם גאון  יהושוע (שוקי) פורר  יהושע איכילוב  יהושע בטיס  יהושע בן-שבת  יהושע בן-שלמה  יהושע בן-שלמה  יהושע גייפמן  יהושע גלברד  יהושע דיאמנט  יהושע הלוי  יהושע לניאדו  יהושע מאור  יהושע מצא  יהושע פולק  יהושע פרל  יהושע רוה  יהושע רטנר  יהושע שגיא  יהושע א. פלפל  יואב אספיס  יואב ביין  יואב בן-סימון  יואב ברין  יואב גיא  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב וינברג  יואב יצחק / Yoav Yitzhak  יואב ניסן-כהן  יואב ערמוני  יואב צח-וכס  יואב קרני  יואב רוזן  יואב שלוש  יואל אסתרון  יואל גת  יואל חסון / Yoel Hason  יואל לביא  יואל מוזס  יואל מרקוס  יואל פלדשו  יואל קרסו  יואל שמחי  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל ארנון צור  יובל גזית  יובל גנן  יובל גרין  יובל דיסקין  יובל קרניאל  יובל שדמי  יובל שושני  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יובל שרלו  יוגב ורה  יוהנה-אנה פרדיס  יוחנן גבאי  יוחנן וולך  יוחנן כהן  יוחנן פאולוס  יוחנן פלסנר  יוחנן צנגן  יוכבד גרינוולד-רנד  יוכבד שוגרמן  יוליאן שטוגל  יוליה טורצקי  יוליה סרוסי  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יום-טוב בילו  יום-טוב סמיה  יונה אטדגי  יונה יהב / Yona Yahav  יונה יודלביץ  יונה מצגר  יונה מרקוביץ / Yona Markovich  יונה פוגל  יונה תדיר  יוני בן-מנחם  יונתן אברהם / Yonatan Avraham  יונתן אדרת  יונתן בשיא  יונתן דייויס  יונתן הלוי  יונתן סלמון  יונתן עירוני  יונתן פולארד  יונתן פסי  יונתן קולבר  יוסי אלון  יוסי אלשיך  יוסי גל  יוסי הולנדר  יוסי טופלן  יוסי כץ  יוסי מימן / Yossi Miman  יוסי מלמן  יוסי ענבר  יוסי פינקלשטיין  יוסי פינקלשטיין  יוסי פרץ  יוסי שטרית  יוסי שלי  יוסי שריד  יוסי תורג'מן  יוסף אדיר  יוסף אהרונסון  יוסף אורון  יוסף איסמעיל  יוסף אלברק  יוסף אלדן  יוסף אלון / JOSEPH  ELON  יוסף אלרון  יוסף אקרמן  יוסף ביליין  יוסף בן-חמו  יוסף בן-צבי  יוסף בראל  יוסף ברד  יוסף גבע  יוסף גולדברג  יוסף גנוסר  יוסף גנשר  יוסף גריינר  יוסף דאובר  יוסף הולנדר  יוסף ויסמברג  יוסף ורדי  יוסף חכמי  יוסף חריש  יוסף טסייה-כהן  יוסף טרדי  יוסף יגאל  יוסף יוסף  יוסף יוספי  יוסף כהן  יוסף לפיד  יוסף מזור  יוסף משלב  יוסף נחמיאס  יוסף נמרי  יוסף סוהיל  יוסף פוסמן  יוסף פישלר  יוסף פנחס  יוסף פרידמן  יוסף צ'חנובר  יוסף קוצ'יק  יוסף רוזן  יוסף רויכמן  יוסף ריבלין  יוסף שבו  יוסף שגל  יוסף שוסט  יוסף שם-טוב  יוסף שפרינצק  יוסף ששון  יוסף תמיר  יוסף (ספי) ריבלין  יוסף ב. בורמן  יוסף יצחק פריצקי  יוסף שלום אלישיב  יוספה יבין  יורוקום  יורי שטרן  יורם אבי-גיא  יורם אוברקוביץ  יורם אלסטר  יורם אלרואי  יורם בייט  יורם בליזובסקי  יורם בליזוכסקי  יורם ברגר  יורם גבאי  יורם גבאי  יורם גיל  יורם גלובוס / Yoram Globus  יורם דנציגר / Yoram Danziger  יורם הולצמן  יורם וייס  יורם זבה  יורם זיו  יורם טורבוביץ / Yoram Turbovich  יורם לנדאו  יורם מחכמי  יורם מרציאנו  יורם נועם / Yoram Noam  יורם שחל  יורם שטרית  יורם שכטר  יזהר שער  יחזקאל ביניש / Yehezkel Beinisch  יחזקאל דברת  יחזקאל הראל  יחזקאל הרמלך  יחזקאל זכאי  יחזקאל מאוטנר  יחזקאל קינר / Yehezkel Kinar  יחזקאל קן  יחזקאל (חזי) ברקלי  יחזקאל (חזי) שלח  יחיאל ברונר  יחיאל חזן  יחיאל לסרי / Yehiel Lasri  יחיאל ספקטור  יחיאל ספקטור  יניב איתן  יניב עצמון  יסכה ליבוביץ'  יעל אבירם-כתבן  יעל אחימן בר-לוי  יעל אילן  יעל אילני  יעל אנגלברג-שהם  יעל אפרון  יעל בלכר  יעל בנימיני  יעל גורן  יעל דיין  יעל דמרי  יעל דן  יעל הניג  יעל וגמן  יעל וילנר  יעל ייטב  יעל כהן  יעל ספיריה  יעל עמית  יעל פלוריאן  יעל קלוגמן  יעל רסיסטל  יעל שאלתיאלי  יעל שלסינגר  יעל שריג  יעל (יולי) תמיר  יעקב אבן-עזרא  יעקב אגמון  יעקב אדרי  יעקב אור  יעקב אחימאיר  יעקב אילון  יעקב איפרגן  יעקב אלינב  יעקב אנגל  יעקב אנדר  יעקב ארז  יעקב אשכנזי  יעקב בורק  יעקב בזק  יעקב בכור  יעקב בכר  יעקב בכר  יעקב בן יזרי  יעקב בן יעקב  יעקב בן-גור  יעקב בן-טל  יעקב בצלאל  יעקב ברדוגו  יעקב ברוכין  יעקב ברטלר  יעקב גדליה  יעקב גוזל  יעקב גונצ'רובסקי  יעקב גלברד  יעקב גנות  יעקב דבורי  יעקב דיאור  יעקב דרורי  יעקב הוזיאס  יעקב הופמן  יעקב הורניק  יעקב הלל  יעקב הרשברג  יעקב וגנר  יעקב וסטשניידר  יעקב זיו  יעקב זילברג  יעקב חושן  יעקב טירקל  יעקב טרנר  יעקב יהב  יעקב יוסף  יעקב כהן  יעקב כהן  יעקב כהן  יעקב כץ  יעקב כרמל  יעקב כרמלי  יעקב לוי  יעקב לי-אור  יעקב ליפשיץ  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב לסקוב  יעקב מלץ  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב נאמן / Yaacov Neeman  יעקב נויגבורן  יעקב נחושתאי  יעקב נמרודי  יעקב סלמן  יעקב סנדלר  יעקב פולאקביץ א.  יעקב פישר  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יעקב צבן  יעקב צמח  יעקב קדמי  יעקב רוזן  יעקב רויכמן  יעקב רז  יעקב רז  יעקב שדה  יעקב שלו  יעקב שמעוני  יעקב שמר  יעקב שמשי  יעקב שפיר  יעקב (ינקי) מרגלית  יעקב (קובי) ריכטר  יעקב ג'ק טייטל  יעקוב עמידרור  יפה הכט  יפה ויגודסקי  יפה פישר  יפה פלייסיג  יפה קנר  יפה שטיין  יפעה רז  יפעת אונגר-ביטון  יפעת מישורי  יפעת קונה  יפתח רון-טל  יצחק אברג'יל  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק אוחיון  יצחק אופק  יצחק אורן  יצחק אושינסקי  יצחק אטינגר  יצחק איתן  יצחק אפלויג  יצחק בן - ישראל  יצחק בנאי  יצחק בן-בסט  יצחק בן-דוד  יצחק בן-יצחק  יצחק בן-ישראל  יצחק בצרי  יצחק בריק  יצחק ברמן  יצחק גאגולה  יצחק גלנטי  יצחק גרטי  יצחק גת  יצחק דר  יצחק הרמן  יצחק הרצוג  יצחק ולד  יצחק וקנין  יצחק זיגר  יצחק זיו  יצחק זיידיס  יצחק זינגר  יצחק זמיר  יצחק חופי  יצחק חופי / Yizhak Hofi  יצחק חופי  יצחק טאוסי  יצחק יוחאי  יצחק יזהר  יצחק יעקבי-שווילי  יצחק יצחק  יצחק יצחק  יצחק יצחק  יצחק כדורי  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק כהן  יצחק כהן / Yizhak Cohen  יצחק לובוצקי  יצחק לוי  יצחק לורנס  יצחק לידור  יצחק ליס  יצחק לקס  יצחק מודעי  יצחק מור  יצחק מילנוב  יצחק מנור / Izhak Manor  יצחק מרדכי  יצחק סבן  יצחק עמית / Issac Amit  יצחק ענבר  יצחק פורם  יצחק פטרבורג / Izhak Peterburg  יצחק צאלון  יצחק קאול  יצחק קרמר  יצחק רביבי  יצחק רבין / Rabin Yitzhak  יצחק רהב  יצחק רובינשטיין  יצחק רחמים  יצחק שד"ר  יצחק שויגר  יצחק שחק  יצחק שמיר  יצחק שמעוני  יצחק שנהב  יצחק שפר  יצחק שרם  יצחק תומר  יצחק תמיר  יצחק תשובה  יצחק (חקי) הראל / Yizhak (Haki) Harel  יצחק טוביה וייס  יקותיאל (קסיל) פדרמן  ירום אריאב  ירון איתן  ירון בן-דוד  ירון דקל / Yaron Dekel  ירון הרמן  ירון וילנסקי  ירון זליכה  ירון יעקובס  ירון לוי  ירון מושקט  ירון מילר  ירון עמוס  ירון שביט  ירון יצחק בשן  ירח גלטר  ירח ניסן  יריב אופנהיימר  יריב לוין / Yariv Levin  יריב קרומר  ירמיהו אלוני  ישי אורלן  ישי לויט  ישי פרי  ישי קורן  ישעיהו וינברג  ישעיהו ריזברג  ישעיהו שנלר  ישעיהו (שייקה) לנדאו  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל אליאב  ישראל אסא  ישראל אקסלרד פבלו  ישראל אשכר  ישראל בורג  ישראל בורוביץ  ישראל בסון  ישראל גור  ישראל גלעדי  ישראל ויטלסון  ישראל זיו  ישראל זיידרמן  ישראל זמיר  ישראל חסון  ישראל חרוש  ישראל ישעיהו-שרעבי  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  ישראל מזין / Israel Mazin  ישראל מימון  ישראל מכבי  ישראל מקוב / Israel Makov  ישראל נגריס  ישראל סגל  ישראל ציר-כהן  ישראל צנג  ישראל צ'צ'יק  ישראל (איזי) תפוחי  ישראל מאיר לאו  ישראלה אלגלי  יששכר דב רוקח  כאמלה ג'דעון  כבוד האדם וחירותו  כוכב נולד  כוכבה לוי  כוכבה אילת גרבי  כמאל ח'יר  כמאל סעב  כריסטיאן קנטור  כרמי גילון  כרמי מוסק  כרמית גיא  כרמל ורניה  כרמל שאמה-הכהן  כרמלה גרודסקי  כרמלה מנשה  לאבל בניהו  לאה גולדברג  לאה גליקסמן / Lea Gliksman  לאה דישון  לאה כ"ץ  לאה נדל  לאה נס  לאה פוקס  לאה שיקר  לאה שלזינגר-שמאי  לאה שמעוני  לאונרד כהן  לב לבייב / Lev Lebayev  לביב חוסיין אבו-רוכן  לבנה צבר  לואיס דלמן  לוי קושניר  לוי רחמני  לוני גולדשטיין  ליאון צ'רני  ליאון קופלא  ליאון רקנאטי  ליאור חריש  ליאור יבור  ליאור רוזן  ליאור רייטבלט  ליאורה ברודי  ליאורה ברנע  ליאורה בר-סלע  ליאורה וינשטיין  ליאורה מרידור  ליאורה ניר  ליאורה עופר-אנג'ל  ליאורה פרנקל (שיפמן)  ליאן קהת  ליאת אספיר-ברקוביץ  ליאת גלנץ  ליה ון ליר  ליה לב-און  ליה שמטוב  ליזט סמואל  ליטל גינדי מטלון  לילי בורשנסקי  לילי בר-אילן  לילי יונג-גפר  לילי ניר  ליליה פקטור  לילית גל-אור  לילך טופליסקי אשר  לימור בן שמן  לימור לבנת / Limor  Livnat  לימור מאירוביץ  לימור מרגולין יחידי  לימור פרידמן  לימור רייך  לינט ברק  ליפא משורר  לני רקנאטי  מאה שערים  מאזן דאוד  מאזן עוקל  מאיר אורן  מאיר אינשטיין  מאיר אלחדד  מאיר בלייך  מאיר בן-יצחק  מאיר בן-מאיר  מאיר גלבוע  מאיר דגן  מאיר דהאן  מאיר דרורי  מאיר וולקן  מאיר ויזלטר  מאיר ויזר  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר זמיר  מאיר חת / Meir Heth  מאיר טור  מאיר יושעי  מאיר יעקובסון  מאיר יפרח  מאיר כליפי  מאיר לייזר  מאיר לינזן  מאיר נחתומי  מאיר ניסנסון  מאיר ניצן  מאיר נעמן  מאיר עמית  מאיר פרוש / Meir Porush  מאיר שטרית  מאיר שלו  מאיר שמגר / Meir Shamgar  מאיר שמשון  מאיר שנהב  מאיר שני  מאיר שניצר  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מארק בסין  מאשה לובלסקי  מבחן הסבירות  מבחן הראיה המנהלית  מגי כהן  מגלי והבה  מגלי-דניאלה בראלוביץ'  מגן אלטוביה  מגשרת נאמן-גרנות  מדונה  מהא סמיר עמאר  מהא סמיר-עמר  מודי זנדברג / Modi Zadberg  מוחמד אגבארייה  מוחמד א-דורה  מוחמד ברכה  מוחמד דחלאן  מוחמד כנעאן  מוחמד מסארווה  מוחמד ניזאל  מוטה ברגר  מוטי אקסמיט  מוטי זיסר  מוטי כהן  מוטי שלו  מוטי ששון  מולה יפה  מוני פנאן  מוניקה מרגלית  מוסא אבו-מרזוק  מוסיה ארד  מוקי לנדמן  מוריס בן-עטר  מוריס העליון  מוריס קאהן  מחאמיד עמאר יוסף  מחמוד א-זהאר  מחמוד אחמדינג'אד  מחמוד א-נאשף  מחמוד דמרה  מחמוד עבאס  מחמוד עבאסי  מיה גנדל  מיי פיינגולד  מייק זסלנקי  מייקל ג'קסון  מיכאל אוסטפלד  מיכאל איתן  מיכאל אלנבוגן  מיכאל אנגל  מיכאל אנגל  מיכאל בלומנטל  מיכאל בן-יאיר  מיכאל גולדשמיט  מיכאל גמר  מיכאל טוכפלד  מיכאל לוטן  מיכאל לייטמן  מיכאל לסרי  מיכאל מילר  מיכאל מילר  מיכאל מלכיאור  מיכאל מנדלסון  מיכאל נודלמן  מיכאל סלע  מיכאל פדרמן  מיכאל פואה  מיכאל פוקס  מיכאל קורינאלדי  מיכאל קיסרי  מיכאל קליינר / Michael Klyner  מיכאל רז-שטיינקריצר  מיכאל רצון  מיכאל שטראוס  מיכאל שפיצר  מיכאל תמיר  מיכאלה שידלובסקי-אור  מיכה אמיר  מיכה בר-און  מיכה גולדמן  מיכה הרמן  מיכה לינדנשטראוס  מיכה פלד  מיכה פרידמן  מיכה רואי  מיכל אריסון חילו  מיכל ברנט / Michal Brant  מיכל ברק נבו  מיכל גולדמן  מיכל וולפסון  מיכל לויט  מיכל נד"ב  מיכל סרודיו-אילן  מיכל עמית-אניסמן  מיכל פריימן  מיכל צ'רסון-סנה  מיכל קליבנר  מיכל רובינשטיין  מיכל רוה  מיכל רייס  מיכל שיינין  מיכל שריר  מיכל יהודה לפקוביץ'  מילי כהן-יהודה  מינה שולוביץ  מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich  מיקי שחם  מיקרוסופט  מירב ארלוזורוב  מירב בלאיש-לוי  מירב גולדוין  מירב ראובן  מירה דהן  מירה חניק  מירה כהן-שטרקמן  מירון ח. איזקסון  מירי איבלר  מירי ברנשפיין  מירי גולן  מירי כץ  מירי עשות  מירי פיש  מירצ'ה סיגל  מישאל חשין  מישל זהר  מכבי תל אביב  מלאכי סופר  מלי בר-יוסף  מלי פולישוק-בלוך  מלכה אביב  מלכה אביב  מלכה בארי  מלכה ניר  מלכיאל סלוצקי  מלכיאל פרוסק  ממשלת ישראל / Israel Government  מנדל גולדברג  מנהיגות יהודית  מנחם אלון  מנחם אריאב  מנחם בומבך  מנחם בן-דוד  מנחם בן-שושן  מנחם גולדברג  מנחם דוד פ.  מנחם דותן  מנחם הכהן  מנחם זסלכסקי  מנחם יעירי  מנחם לפידור  מנחם מגידור  מנחם מירון  מנחם מרון  מנחם נאמן  מנחם סעת  מנחם סעת  מנחם ענבר  מנחם פלוק  מנחם פרנקל  מנחם קלי  מנחם קליין  מנחם רניאל  מנחם שרון  מנחם מנדל שניאורסון  מני מזוז / Meni Mazuz  מנשה כדיר  מסבאח קבאני  מעריב  מקס בן-שטרית  מקס רייס  מקסים לוי  מרגלית נוף  מרגלית פיקרסקי  מרדכי איילון  מרדכי איינהורן  מרדכי אלבוים  מרדכי אלון  מרדכי אליהו  מרדכי ארבל  מרדכי ארגמן  מרדכי בלזר  מרדכי בן-דרור  מרדכי בן-חיים  מרדכי בן-ש"ך  מרדכי בראון  מרדכי ברנוביץ  מרדכי ברקת  מרדכי בשארי  מרדכי גילת  מרדכי הוד  מרדכי הוד  מרדכי הס  מרדכי וירשובסקי  מרדכי זר  מרדכי יונה  מרדכי כדורי  מרדכי כליף  מרדכי ליפמן  מרדכי מינוסקין  מרדכי מרגלית  מרדכי מרדכי  מרדכי מרמורשטיין  מרדכי משעני  מרדכי נדל  מרדכי נויגרשל  מרדכי פלד  מרדכי קירשנבאום  מרדכי קרמניצר  מרדכי רביד  מרדכי רובינשטיין  מרדכי שכטר  מרדכי (מוטי) ששון  מרואן חכים  מריאנה סגל-לזרוביץ  מריו לזניק  מריון בנדורי  מריוס נכט  מרים בן-הרוש  מרים בן-פורת  מרים דורון  מרים דותן  מרים דיסקין  מרים ליפשיץ  מרים מבורך  מרים מזרחי  מרים נאור / Miriam Naor  מרים נופך-מוזס  מרים סוקולוב  מרים פורת  מרים פיירברג  מרים קראוס  מרים רבס  מרים רוזנטל  מרים רוזנס  מרים רכטמן  מרינה לוי  מרינה סולודקין  מרית פוטרמן  מרסלה בוחבוט  מרק אבו  משה אביב / Moshe Aviv  משה אולניק  משה איסרלס  משה אלטר  משה ארז  משה ארנס  משה ארקין  משה בייסקי  משה בן-זקן  משה ברזון  משה בר-עם  משה ברקוביץ  משה גביש  משה גדרון  משה גולדגרט  משה גינות  משה גל  משה גליקו / Gliko Moshe  משה גלעד  משה גפני / Moshe Gafni  משה דקל  משה דרורי  משה הבא  משה הראל  משה הרמן  משה וידמן  משה וינברג  משה ורדי / Moshe Vardi  משה ורטהים  משה זנד  משה חניא  משה טיומקין  משה טלגם  משה טרי  משה יוסף  משה יעבץ  משה כביר  משה כהן  משה כהן  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה כץ  משה לדור  משה לוי  משה ליאון / Moshe Leon  משה ליכטמן  משה לנגליב  משה לנדוי  משה מזרחי  משה מכליס  משה ממרוד  משה מנדל  משה מנדלבום  משה מרבך  משה משיח  משה נגבי  משה נוסבאום  משה נתיב  משה סגליס  משה סובל / Moshe Sobel  משה ספקטור  משה עברי-סוקניק  משה עמית  משה פוגל  משה פודהורצר  משה פודהורצר  משה פייגין  משה פלד  משה פלדמן  משה פרג'ון  משה קובי  משה קוה  משה קורן  משה קידר  משה קליינר  משה קפלניסקי  משה קצב / Moshe  Katsav  משה קראדי  משה קרת  משה רביד  משה רווח  משה רוח  משה ריבק  משה רייניש  משה שחל  משה שטיינגרט  משה שילה  משה שלונסקי  משה שמאי  משה שמואל  משה שמר  משה שנידמן  משה שניצר  משה שרוני  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  משה (מוקי) אברמוביץ  משה זלמן פייגלין  משה יאיר דרורי  משה מוץ מטלון  משה שלום טוינה  משה-אהרון פרומר  משה-שמואל סביר  משולם לוינשטיין / Meshulam Levinshtein  משולם נהרי  מתי גולן  מתן וילנאי / Matan Vilnai  מתנחלים  מתתיהו מורגנשטרן  נאדיה חילו  נאוה אפל דנון  נאוה בכור  נאוה בן אור  נאוה דיין  נאוה דיסנצ'יק  נאוה וימן  נאוה טמיר  נאוה פאוסט  נאוה קפלינסקי-גרברסקי  נאטור הזאע  נאיל מחאמיד  נאסר אבו נאסר  נאסר נימר  נבילה דלה מוסא  נגה כהן  נגה קינן  נג'וא אבוליל  נג'יב סג'יר  נדים מוראני  נדיר מדלג'  נואף מסאלחה  נוגה אוהד  נוהאד חסן  נוחי דנקנר / Nohi Dankner  נויטל גלעד  נוירת פיש  נועה אגסי  נועה גרוסמן  נועה לור  נועה נאבל  נועה פראג-לביא  נועז בר-ניר  נורי בר-חוה  נורית אגיב  נורית אחיטוב  נורית אלשטיין  נורית בירן  נורית דאבוש  נורית השמשוני-יפה  נורית מגדל-אפשטין  נורית פישמן  נורית רביב  נורית שניט  נחום איצקוביץ  נחום ברנע  נחום חופרי  נחום טופז  נחום לנגנטל  נחום ניר-רפאלקס  נחום פחג  נחום פישהנדלר  נחום שטרנליכט  נחמה דואק  נחמה נצר / NECHAMA  NEZER  נחמה פלדמן  נחמה צימרינג-מוניץ  נחמה רונן  נחמיה שטרסלר  נחמן שי  נטע גולדשמידט  נטע רות  ניב אחיטוב / Niv Ahituv  ניגוד עניינים  ניל הנדל / Neal Hendel  נילי ארד  נילי ברויאר  נילי ברלב  נילי גולן  נילי דורם  נילי הירשפלד  נילי מימון  נילי סנדרוב  נילי פלד  נילי קוצר  נילי שילה בארי  ניסים בכר  ניסים ברוך  ניסים יניב  ניסים כהן  ניסים מלכה  ניסים משעל  ניסים י., ממן  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניצה מימון-שעשוע  ניצה שרון  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניצן חן  ניצנה בן דוד גרדוס  ניצנה בן-דוד גרדוס  ניקול לוין  ניר ברקת / Nir  Barkat  ניר זיתוני  נירה דיסקין  נירה דסקין  נירה לידסקי  נירה שריר  נירית קידן  נירית קרקובר  ניתאי דגן  נלו רובין  נלי פקר  נסים דהן  נסים זאב  נסים זוילי  נסים ישעיה  נסים ישעיה  נסים קרליץ  נסר אבו טהה  נסר אבו-טהה  נסרין בשארה כריני  נסרין כרייני  נעם זמורה  נעם סולברג / Noam Sohlberg  נעמה וחניש  נעמה שנידור  נעמי אחימור  נעמי אלדור  נעמי בלומנטל  נעמי חזן  נעמי כץ  נעמי לשם  נעמי פייגין  נעמי שטרן  נפתלי מזעקי  נפתלי רוטנברג  נפתלי שני  נריה גוטל  נתן זכאי  נתן זלוצ'ובר / NATAN  ZLOTCHOVER  נתן נחמני  נתן ניסני  נתן עמית  נתן ענבר  נתן קליינברגר  נתן רגב  נתן (אנטולי) שרנסקי  סאאב דבור  סאלח טריף  סארי ג'יוסי  סביונה רוטלוי  סבין כהן  סבר פלוצקר  סברי מוחסן  סדאם חוסיין  סהל ג'ראח  סוהיר זידאן  סוזי וונדרמן  סוזן וסרמן  סוזן זיידל  סוזן ללוש  סולי סקאל  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סחר באיברים  סטלה מרט  סטלה קורין-ליבר  סטלה רויטבלט  סטנלי גולד  סטנלי פישר  סטס מיסז'יקוב  סטף ורטהימר  סטפן אדלר  סטפן (סטיב) אדלר  סיגל גלבוע  סיגל גשורי  סיגל דוידוב-מוטולה / Sigal Davidov-Motula  סילבי קשת  סילביו ברלוסקוני  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סימה פרי  סימה קדמון  סימון שטיינברג  סימונה קרצברון  סלולר  סלי מרידור  סלים ג'ובראן / Salim Joubran  סלמן קדמני  סמדר אברמוביץ'-קולנדר  סמי ויצמן  סמי סגול  סמי סמוחה  סמי שמעון  סמסונג  סנדו מזור  סנטיאגו ריכטר  סעיד נפאע  סעיד עיסא  ע. ג'ואד חג' יחיא  ע. ג'ואד חג' יחיא  עאדה סעד  עאטף עיילבוני  עבאס זכור  עבאס זקור  עבאס עאסי  עבד אל-רחמן זועבי  עבדאללה השני / Abdullah II bin Al-Hussein  עבד-אלמאלכ דהאמשה  עבדול-עזיז זועבי  עדה בראון  עדה יונת  עדו כפכפי  עדי אזר  עדי אייזדורפר  עדי אלדר  עדי גטנין  עדי זרנקין  עדי חן-ברק  עדי סומך  עדי ריכטמן  עדינה סבח  עדנה אולמן-מרגלית  עדנה ארבל / Edna Arbel  עדנה בן לוי  עדנה בקנשטיין / Edna Bekshtein  עדנה עירון  עדנה קוט  עדנה קוטן  עדנה קפלן-הגלר  עובד בו-עוזר  עובדיה יוסף  עובדים זרים  עודד אליגון  עודד גרנות  עודד גרשון  עודד מאור  עודד מודריק / Oded Mudrik  עודד מוזס  עודד מסר  עודד נועם  עודד שחם  עודד שחר  עודד שרון  עוזי אבישר  עוזי אבל  עוזי אבל  עוזי אבן  עוזי ארד  עוזי בנזימן  עוזי ברעם  עוזי דיין / Uzi  Dayan  עוזי ורדי-זר  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עוזי סלע  עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman  עוזי פורת  עוזי פלד  עוזי צוקר  עוזי צור  עוזי רוזן  עוזיאל וכסלר  עוזיאל שטיינברג  עוזיה גליל  עומר אדם  עומר אמארה  עומר מאיר  עומר ממן  עוני חבש  עופר איתני  עופר ארדמן  עופר בן-חיים  עופר וייס  עופר חוגי  עופר כהן  עופר נהרי  עופר עוז  עופר עיני  עופר שרגיל  עופרה אטיאס  עופרת יצוקה  עזי לוי  עזיז אמון  עזמי בשארה  עזרא אלנתן  עזרא בנימיני  עזרא הראל  עזרא חורי  עזרא קמא  עזריאל פויכטונגר  עטאף עראידה  עידו אקרמן  עידו דרויאן  עידו עברון  עידו רוזין  עידית איצקוביץ שחר  עידית ברקוביץ  עידן גרושקובסקי  עידן עופר  עימאד אל-עילמי  עימאד פארס  עינת אבמן-מולר  עינת בשקין-טרופ  עינת רביד  עיקרון החוקיות  עיקרון המידתיות  עיקרון חוקיות המנהל  עיריה היומן-מרדכי  עירית ברטל  עירית וינברג-נוטוביץ  עירית ינקו  עירית כהן  עירית לינור  עירית טובה הוד  עלי בוקשפן  עלי עובדיה  עלי שנאכר  עליה פוגל  עליזה יפו  עליזה קרייזל  עליזה שנהר  עליזה שרון  עליסה מילר  עלמה פרידלנדר  עלמה שרון  עמוס אפשטיין  עמוס ברנס  עמוס הראל  עמוס זמיר  עמוס טיקולסקר  עמוס לפידות  עמוס מור  עמוס מלכה  עמוס מר-חיים  עמוס ספיר  עמוס עוז / Amos Oz  עמוס עזאני  עמוס ענבר  עמוס ערן  עמוס רביב  עמוס שוקן  עמי איילון  עמי גרינברג  עמי הירשטיין  עמי פישמן  עמי פלייסיג  עמיאור וינוקור  עמיהוד דורון  עמיחי רזניק  עמיחי (עמי) אילון  עמילי ענבר  עמיעז סגיס  עמיקם בן-צבי  עמיקם כהן  עמיקם רוטמן  עמיר מורן  עמיר מלצר  עמיר מקוב  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמירה הס  עמירם בנימיני  עמירם גינגר  עמירם חרלף  עמירם סיון  עמירם רבינוביץ  עמירם שרון  עמירן בן-עמי  עמית בן-חיים  עמית שכטר  עמליה כהנא-כרמון  עמנואל גיל  עמנואל הלפרין  עמנואל זיסמן  עמנואל קוק  עמנואל רוזן  עמנואל שחף  עמנואל שרון  עמרי ארבל  עמרי שרון  עמרם זוגלובק  עמרם מצנע  עמרם (עמי) אוליאל  ענת אלפסי  ענת אשד  ענת ברון / Anat Baron  ענת דוידוב  ענת הברמן  ענת זינגר  ענת טבת  ענת טלשיר  ענת לוי  ענת מאור  ענת רוזן  ענת רכס  עסאם מח'ול  עפר זילברברג  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  עפר סורין  עפר שלח / Ofer  Shelah  עפרה בן-עמי  עפרה בר-טל  עפרה גיא  עפרה גלבוע  עפרה ורבנר  עפרה מינא  עפרה סלומון-צ'רניאק  עפרה פרידמן  עפרה שטראוס  עקיבא אלדר  עקיבא בן-חיים  ערי ז'בוטינסקי  ערי סטימצקי  ערן גפני  ערן ירקוני  ערן נוה  ערן שנדר  ערפאת טאהא / Arafat Taha  עשירה טוינה  עתניאל שנלר  פאוזי חזאן  פאר-לי שחר  פארס פאלח  פזי הרפז  פיאד חבשי  פידל קסטרו  פיליפ מרכוס  פיני גרשון  פירחה שיבר  פליקס אומנסקי  פליקס זנדמן  פנחס אסולין  פנחס בוכריס  פנחס בורשטיין  פנחס בר-טוב  פנחס זוסמן  פנחס לבון (לוביאנקר)  פנחס מלכיאור  פנחס קופל  פנחס קציר  פנחס שוינגר  פנינה אלוביץ  פנינה ארגמן  פנינה לב-ארי  פנינה לוקיץ'  פנינה ליפשיץ-אברהם  פנינה מרפיש  פנינה פליגלמן  פנינה פרידמן  פנינה רוזנבלום  פרחיה הימן  פריג`א זוארץ  פרשת כרמיה  פשעי מלחמה  צ'ארלס ברונפמן  צבי אגמון / Tzvi Agmon  צבי אופיר  צבי איצקוביץ  צבי אפרת  צבי ארד  צבי בן-נון אורי  צבי בר / Zvi Bar  צבי גורפינקל  צבי גיא  צבי גלייטמן  צבי גליל  צבי גרינגולד  צבי דותן  צבי המאירי  צבי הנדל  צבי הרטל  צבי הרשטיין  צבי ויצמן / Tzvi Weitzman  צבי זיו  צבי זילברטל / Zvi Zylbertal  צבי זמיר  צבי חלפין  צבי כהן  צבי כהן  צבי כספי  צבי לביא  צבי לובצקי  צבי לידור  צבי מוססקו  צבי מורג  צבי מרום  צבי משי  צבי נטע  צבי סגל  צבי פאר  צבי פולג  צבי פורמן  צבי פפרברג  צבי פרלמוטר  צבי צור  צבי צילקר / Zvi Zilker  צבי קדמן  צבי קליין  צבי קן-תור  צבי קרייסלר  צבי שטיין  צבי שטרן  צבי שפרוני  צבי שרצקי  צבי א., טל  צבי ישראל טאו  צבי מאיר הכהן  צבי-אברהם פומרוק  צביה לבייב  צביקה הדר  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צדיק בינו  צהלה הלוי  צורי בן-תורה  צורי דבוש  צוריאל לרנר  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציון פיניאן  ציון קאפח  ציון קינן / Zion Keinan  ציון שלו  צילה זינגר  צילה יניב  צילה צפת / Tzila Tzfat  צילה קינן  ציפורה האופטמן  ציפורה ולדמן  ציפי בקר-פלג  ציפי גל-ים  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  ציפי פינס  ציפי ביאטריס שסטצקי  צ'יקו תמיר  צלי רשף  צפורה אשרת  צפורה ברון  צפורה גלד  צפורה כהן  צפורה משה  צפורה נרקיס  צפורה עלדור  צפורה פינקוס-הרט  צפי שרפסקי  צפריר אוסטשינסקי  צפריר בן-אור  צפריר בקשי  קדיש לוז (לוזינסקי)  קובי אלכסנדר  קובי אשכנזי  קובי בריג  קובי ורדי / Kobi  Vardi  קולט אביטל  קורט גבור  קורן ויטלי  קליין פרנק  קלמן פרידשטיין  קלרה רג'יניאנו  קנת מן  קרין קנבל-יוקל  קרן אורבך-ברנע  קרן דליה  קרן כץ  קרן מרגולין פלדמן  קרן מרל  קרן נויבך  קרני פרלמן  ראובן אבי-טל  ראובן אבלגון  ראובן אדלר  ראובן אלבז  ראובן בוימל  ראובן בן-דוד  ראובן בן-חורין  ראובן ברוג  ראובן ברקת (בורשטיין)  ראובן גרונאו  ראובן ויטלה  ראובן חורש  ראובן לייב  ראובן משכית  ראובן נאור  ראובן קמחי  ראובן ריבלין  ראובן רכס  ראובן שולשטיין  ראובן שמיע  ראיק ג'רג'ורה  ראלב מג'אדלה  ראמז ג'ראיסי  רביב דרוקר / Raviv Druker  רביב לוי  רבקה איזנברג  רבקה ארד  רבקה בן יששכר-שוורץ  רבקה בר  רבקה גורן  רבקה כהן  רבקה כרמי  רבקה לוין  רבקה למלשטריך-לטר  רבקה מוזס  רבקה מקייס  רבקה פונצ'ק  רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman  רבקה צוק  רגד זועבי  רג'וב ג'יבריל  רובין לביא  רובין צימרמן  רוביק דנילוביץ'  רוביק רוזנטל  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רוגל אלפר  רודי ג'וליאני  רודיך גרשון  רוחמה אברהם בלילא  רויטל כץ  רוית זנגי צדיק  רומן ברונפמן  רון אלכסנדר  רון אלרואי  רון בן-ישי  רון בריימן  רון ברסור  רון גוטמן  רון ויסברג  רון חולדאי / Ron Huldai  רון יאיר  רון לאודר  רון מוסקוביץ  רון מיברג  רון סוקול / Kobi Sokol  רון פיינשטיין  רון קופמן  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רוני בודסקי  רוני בר-און  רוני גולן  רוני גרינהולץ  רוני גת  רוני דלומי  רוני דניאל  רוני הראלי  רוני חזקיהו / Roni  Hizkiyaho  רוני מילוא  רוני נפתלי  רוני ענב  רוני פרידמן  רוני קוברובסקי  רוני קורן  רונית אריאלי-מלמד  רונית בן שטרית-רבי  רונית בש  רונית דולב  רונית יצחקי  רונית לדור  רונית ליבנד  רונית סילון  רונית פינצ'וק-אלט  רונית פישמן-אופיר / Ronit Fishman-Ofir  רונית קן  רונית רוזנפלד  רונית שאולי-ברנאי  רונית תירוש  רונן דן  רונן משה  רונן סטי  רוסו-יצחק חסון  רוסי וגשל  רועי גינדי  רועי שרון  רות אבידע  רות אור  רות אינהורן  רות אלון  רות אליעז-שטרנברג  רות בהט  רות בן-חנוך  רות בן-ישראל  רות גביזון  רות גבל  רות וקסמן  רות זוכוביצקי  רות חשין / Rurh Heshin  רות טובי-פרידמן  רות טלגם  רות כצמן  רות לורך  רות מרום  רות רונן / Ruth Ronen  רות רן  רות שטרנליכט  רות שרון-לבהר  רותי וגנר  רותי וגנר  רותי חפץ  רותי לסנר  רותי שביט  רותי שביט  רזי ברקאי  רחבעם זאבי  רחל אבידן  רחל אלתרמן  רחל בן-ישי  רחל בר"ג הירשברג  רחל בראל  רחל ברגמן  רחל ברקאי / RACHEL BARKAI  רחל גרינברג  רחל הרכבי  רחל הררי  רחל חוזה  רחל חסון  רחל חסון-נשר  רחל טאובר-מנדל  רחל יהב  רחל כרמי  רחל לוי  רחל קרלינסקי  רחל שיבר  רחל שיפר  רחל שלו-גרטל  רחל שפירא  רחל-בת ערקובי  רחלה גנס  רחלי פיטולניק מכטינג  רחמים כהן  רחמים מלול  רחמים ש. צמח  ריאד קודסי  ריבה ניב  ריטה דורון  ריטה רחמני  רים נדאף  רימון בן-שאול  רינה איש-שלום  רינה הראל  רינה מצליח  רינה עמיקם  רינו צרור  רינת הירש  ריצ'רד יפה  ריצ'רד ערמון  ריקי שמולביץ  רישום מקרקעין  רכבת ישראל  רלי גליקליס  רם עמנואל  רמה לאופר-חסון  רמזי חדיד  רמזי חוראני  רמי אברמוב  רמי אונגר  רמי אמיר  רמי גני  רמי נחום  רמי פלומין  רמי קופמן  רמי שלו  רן רהב / Ran Rahav  רנד עמירב  רנה חורב  רנה משל (שהם)  רנה סדן  רנה שפירא  רנטיסי עבד אל-עזיז  רננה גוטמן  רעיה בן-דרור-שטראוס  רעיה חפרי-וינוגרדוב  רעיה יואלי  רעיה יובל  רענן בן-יוסף  רענן גיסין  רענן דינור  רענן כהן  רענן סובל  רענן פלק  רפאל אדרי  רפאל איתן  רפאל חרסונסקי יצחק  רפאל כרמל  רפאל להבי  רפאל לוי אבשלום  רפאל מלכו  רפאל מלמד  רפאל פנחסי  רפאל פרקש  רפאל רקנאטי  רפאל שפיר  רפאל שרמן  רפי איתן  רפי ארניה / Rafi Arnia  רפי בונוסיצקי  רפי טטרקה  רפי יעקובי / Rafi Yaacobi  רפי לוין  רפי מאור  רפי פלד  רפי פלד  רפי רשף  רצל-בן-שמעון עובדיה  רקפת שורש  רשלנות  שאהר אטרש  שאול אבינור  שאול אלוביץ / Shaul Alovich  שאול בן-זאב / Shaul Ben-Zeev  שאול חסב  שאול יהלום  שאול כוחן  שאול מופז  שאול מנהיים  שאול עמור  שאול צמח  שאול רוזוליו  שאול שוחט / Shaul  Shochat  שאול מ. שאשא  שאלי אנגל  שאלתיאל צברי  שבתאי בירן  שבתאי שי (שטיילס)  שבתי שביט  שגיב גדבאן  שגית דרוקר  שה ארלנדו אוקון  שולה זקן / Shula Zaken  שולה יחזקאלי  שולה נבון  שולמית אלוני  שולמית ברסלב  שולמית גליס  שולמית דותן  שולמית ולנשטיין  שולמית וסרקרוג  שולמית מירון  שולמית משה  שולמית פלמור  שולמית שיפר  שוקי אורן  שור עמירם  שוש ברלינסקי  שוש פיילובה  שושנה אלמגור  שושנה ברגר  שושנה שטמר  שחר איילון  שחר בן-נון  שחר טל  שחר לוי  שטראוסס רפאל  שי דרומי  שיטת השקשוקה  שיקול דעת מנהלי  שירה איזנשטטר  שירה בלוך-אקרמן  שירה בן-שלמה  שירי היימן  שירלי בוגנים  שירלי דקל  שירלי דקל-נוה  שירלי רנר  שיתוף במקרקעין  שכיב סרחאן  שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson  שלהבת קמיר-וייס  שלום אורן  שלום ארוש  שלום ברנר  שלום הוכמן  שלום זידלר  שלום זיסמן  שלום לרנר  שלום מנובה  שלום פייקש  שלום קיטל  שלום קרמר  שלום רוזנפלד  שלום שגיא  שלום שמחון  שלום שנידמן  שלום (שלי) פדרמן  שלום עכשיו  שלומי לחיאני / Shlomo Lahiani  שלומית בן-שחר  שלומית ברוג  שלומית דותן  שלומית חוה  שלומית יעקובוביץ  שלומית עמיחי  שלומית פומרנץ  שלי אייזנברג  שלי ולך  שלי שליט-שובל  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלי שלמה טימן  שלמה א. נחשון (אטינגר)  שלמה אבינר  שלמה איזנברג / Shlomo Eizenberg  שלמה איזקסון  שלמה אלבז  שלמה אלבז  שלמה אליהו  שלמה בוחבוט  שלמה בורוכוב  שלמה בן-חיים  שלמה בניזרי  שלמה בן-עמי  שלמה בקשי  שלמה ברוש  שלמה ברזניץ  שלמה ברלינר  שלמה ברעלי  שלמה ברק  שלמה גרופמן  שלמה גרינברג מאיר  שלמה דוברת  שלמה וקס  שלמה טיסונה  שלמה יונס  שלמה ינאי / Shlomo Yanay  שלמה לביא (לבקוביץ')  שלמה לבנוני  שלמה להט  שלמה לוין  שלמה מגן  שלמה מדהלה  שלמה מולה (נגוסה)  שלמה מור-יוסף  שלמה נוי  שלמה נחמה  שלמה סירקיס  שלמה סמיר  שלמה ספקטור  שלמה פארן  שלמה פיוטרקובסקי  שלמה פרייס  שלמה קינן  שלמה קיסר  שלמה קרמר  שלמה רוזנברג  שלמה רחמים  שלמה שרף  שלמה דן גדרק  שלמה משה עמאר  שמאול לב  שמואל אביטל  שמואל אייל  שמואל ארד  שמואל בוקובסקי  שמואל ברלינר  שמואל גוטמכר  שמואל גולן  שמואל דנקנר  שמואל דרורי  שמואל הולנדר / Shmuel  Holander  שמואל הלפרט  שמואל וולפמן  שמואל זיסקינד  שמואל חמדני  שמואל ילינק  שמואל יציב  שמואל כהן  שמואל לחמן  שמואל מיתר  שמואל נאור  שמואל סלבין  שמואל פינקלמן  שמואל פנחס  שמואל צור  שמואל קרניאל  שמואל רכטמן  שמואל שם טוב  שמואל תמיר כצנלסון  שמואל י. טננבוים  שמחה רותם  שמחה-שירז פרץ  שמיל ובר  שמעון אלמלם  שמעון אלקבץ  שמעון אקהויז  שמעון בנינגה  שמעון גל  שמעון כהן  שמעון לייבו  שמעון לפידות  שמעון מזרחי  שמעון סוסן  שמעון פיינברג  שמעון פרס / Shimon Peres  שמעון קלמן  שמעון רביד  שמעון שטיין  שמעון שיפר / Shimon Shifer  שמעון שלום  שמעון שמיר  שמעון שר  שמעון שרף  שמעון (צ'פאי) קדם  שמריהו ברט  שמריהו רוזנר  שמשון גרינפלד  שמשון ניר  שמשון פריצקר  שמשון שושני  שמשון אהוד שוורץ  שניאור-זלמן פלר  שפרה אהרונסון  שפרה גליק  שקד בארי  שרגא רבין  שרה אדרי  שרה אלפסי  שרה בן איתמר  שרה ברוש  שרה גדות  שרה גולדברג  שרה דברת / SARAH  DOVRAT  שרה דוד  שרה דותן  שרה הלפרין  שרה הראל  שרה יולס  שרה כץ  שרה מאירי  שרה מסורי  שרה מרום-שלו  שרה נתניהו / Sara Netanyahu  שרה סירוטה (לבית וכשטיין)  שרה פיילין  שרה פריש  שרה רב-הון  שרה שדיאור  שרון אלעד  שרון גלר-אהרוני  שרון הינדה  שרון כרמל  שרון לארי בבלי  שרון נבו  שרי אריסון  שרי פישר  שרית גולן  שרית גורבי  שר-שלום שירן  תאודור אור  תאודור אריסון  תאופיק זיאד  תאופיק טיראווי  תאופיק כתילי  תום שגב  תום לב  תורת הבטלות היחסית  תחיה שפירא  תלמה מאסטרו  תמי מוזס  תמיר שאבי  תמר אברהמי  תמר בר-אשר-צבן  תמר גוז'נסקי  תמר גלפר  תמר גשרי-אלון  תמר נאות-פרי / Tamar Neot-Peri  תמר נמרודי  תמר נסים-שי  תמר פיו-סוטיל  תמר שרון-נתנאל  תניר אלוייס  תקוה רונן  תרצה קינן-שחם
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לבני
דברי יו"ר האופוזיציה ליום הזיכרון הבינלאומי להנצחת קורבנות השואה [י"ב בשבט תש"ע, 27.01.2010]
ראובן (רובי) ריבלין
דברי יו"ר הכנסת בציון יום השואה הבינלאומי במליאה [י"ב בשבט תש"ע, 27.01.2010]
שמעון פרס
דברי נשיא המדינה, שמעון פרס, בפרלמנט הגרמני הבונדסטאג, ביום השואה הבינלאומי    [י"ב בשבט תש"ע, 27.1.10]
משה (בוגי) יעלון
דברי השר לנושאים אסטרטגיים והמשנה לראש הממשלה בטקס הזיכרון הממלכתי ל'מחלקת ההר' - הל"ה    [ה' בשבט תש"ע, 20.01.2010]
עו"ד יורי גיא-רון
דברי ראש לשכת עוה"ד ביום עיון משותף ללשכה ולכנסת; משפט ומשילות - האם ניתן לשלב כוחות?    [ד' בשבט תש"ע, 19.01.2010]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il