X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייו של כל אדם בוגר, הוא הרגע בו הוא עובר מבחן נהיגה ומקבל את הרישיון. זה רגע מרגש, מאחר שהוא פותח בפני הנהג החדש אפשרויות רבות שלא עמדו לרשותו קודם-לכן, כעת כשיש לו רישיון נהיגה, יוכל ליהנות מעצמאות רבה יותר, יוכל לממש את תחושת החופש באופן מלא, ולא להיות תלוי עוד בהורים, אחים/אחיות, חברים או תחבורה ציבורית.
אך לפני שהוא עולה על הכביש ומתחיל ליהנות מהרישיון שברשותו, יהיה עליו לפנות אל חברת הביטוח ולרכוש פוליסת ביטוח רכב מתאימה לנהג חדש וצעיר. זה לא עניין של מה בכך, הרי חברות הביטוח מנסות לצמצם כמה שיותר את החשיפה שלהן לסיכון, ואין ספק שנהג חדש מהווה סיכון מסוים עבורן.
לפני שנסביר איך עושים ביטוח רכב לנהג חדש, צריך להדגיש שתי נקודות: יש הבדל בין נהג חדש צעיר לנהג חדש מבוגר. ההבדל נובע מכך, שנהג חדש צעיר נחשב למי שיש לו פחות שיקול דעת, הרבה פחות דברים שהוא מחויב להם (משפחה), ולכן רמת הסיכון שלו גבוהה יותר. נקודה שנייה, יש הבדל בין פוליסת ביטוח קיימת אליה מוסיפים נהג חדש לבין פוליסה חדשה לגמרי המיועדת אך ורק למי שנחשב נהג חדש.
איך עושים פוליסת ביטוח לנהג חדש?
כאמור, חברת הביטוח עובדת על בסיס סיכונים. ככל שהסיכון שהיא לוקחת גבוה יותר כך סביר להניח שהיא תשלם מחיר גבוה יותר. כשעושים פוליסה לנהג ותיק, רמת הסיכון היא נמוכה מזו של נהג חדש ולכן העלויות נמוכות יותר.
במקרה של נהג חדש, החברה תבחן את גיל הנהג וכן את וותק הנהיגה (כידוע, נהג חדש הוא מי שיש לו עד שנתיים רישיון, לכן נהג אחרי שנה אמור ליהנות מיתרונות שאין לנהג שזה עתה הוציא רישיון). כמו-כן, לוקחים בחשבון את החוקים והכללים השונים שחלים על נהגים חדשים, למשל, ליווי נהג ותיק ועוד. ככל שהנהג החדש יבלה יותר זמן עם נהג ותיק, כך הוא ירכוש יותר ניסיון ויהיה לו יותר קל לרכוש פוליסת ביטוח בעתיד בתנאים טובים יותר.
נקודה אחרונה שמתייחסת לנושא, ישנם מסלולים שונים המציעים אופציות שונות וייחודיות עבור נהגים חדשים. למשל, ביטוח זמני או ביטוח למספר ימים בשבוע, כך שיתאים לצרכים של הנהג (למשל, אם הוא משרת בצבא ולא משתמש ברכב על בסיס יומיומי).
איך נהנים מעלויות אטרקטיביות של ביטוח רכב לנהג חדש?
בשביל ליהנות מהצעות משתלמות ועלויות אטרקטיביות, מומלץ לפנות ל-Wobi סוכנות ביטוח המובילה בהשוואה ומכירת ביטוחים, כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי, לעשות סקר שוק ולהחליט בסופו של דבר איזו פוליסה הכי משתלמת לכם. האתר מציג הצעות מחיר של חברות ביטוח שונות ומהן אפשר להחליט מה לרכוש בסופו של דבר.

תאריך:  29/11/2021   |   עודכן:  29/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il