X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסיכום עם השר לבט"פ ומפכ"ל המשטרה, יוקצו 10 מיליון ש"ח בשנת 2022 לחיזוק היחידה רה"מ בנט: "המטרה היא שהימ"מ תהיה היחידה הטובה בעולם ללוחמה בטרור"
▪  ▪  ▪
לוחמי ימ"מ [צילום: חט' דובר המשטרה]

היחידה המשטרתית המיוחדת (ימ"מ) תוגדר מהיום כיחידה הלאומית למאבק בטרור. כך הכריז (יום ד', 1.12.21) ראש הממשלה נפתלי בנט בטקס הסמכת לוחמי היחידה, שנערך במעמד השר לביטחון פנים עמר בר-לב, שר התקשורת יועז הנדל, השר לשירותי דת מתן כהנא, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, מפקד הימ"מ נצ"מ ח' ובכירים נוספים.
ההחלטה נסמכת על עבודת מטה שהוביל המטה לביטחון לאומי (מל"ל) בשנים האחרונות, אשר המליצה על קידום המהלך. בהתאם, יוקצו 10 מיליון ש"ח מתקציב משרד ראש הממשלה בשנת 2022 לחיזוק היחידה, עיבוי המערך הלוחם, הגדלת כוח האדם ושדרוג הכשירות המבצעית, בדגש על אמצעי לחימה ותשתיות האימונים.
ההחלטה, שהתקבלה בתיאום עם שר הביטחון, השר לביטחון הפנים ומפכ"ל המשטרה, תובא לאישור ועדת השרים לביטחון לאומי (הקבינט המדיני-ביטחוני) באחת מישיבותיה הקרובות.
היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בטרור (הימ"מ) היא יחידה עילית של משטרת ישראל, המאגדת מגוון יכולות ואמצעים ייחודיים ללחימה כנגד טרור ואירועי פשיעה מורכבים, תוך שיתוף פעולה מתמיד עם כלל ארגוני הביטחון והמודיעין בארץ, במטרה לממש את יתרונה היחסי בתחום.
נוכח עשייתה המשמעותית של היחידה למען ביטחון ישראל, מומחיותה בטיפול בטרור והובלת שורה ארוכה של פעולות ומבצעים נועזים במשך שנים רבות, המליצה המל"ל להגדירה באופן רשמי כיחידה הלאומית של מדינת ישראל למאבק בטרור.

[צילום: איתי בית און, קול: ניר שרף - לע"מ]

בטקס הסמכת לוחמי היחידה, אמר בנט: "המטרה שלי היא שהימ"מ תהיה היחידה הטובה בעולם ללוחמה בטרור, ואתם האנשים הנכונים למשימה. במשך 47 שנים אתם היחידה. ההכרזה הזאת מבטאת את ההערכה הרבה שרוחשים המדינה ואזרחיה לפועלה רב השנים של הימ"מ. ההכרזה הזאת מגלמת הוקרה עצומה ותודה על חירוף הנפש, על המסירות ועל הדבקות במשימה - המאפיינות את הימ"מ עוד מימיה הראשונים".
עוד הוסיף ראש הממשלה: "כבר שנים רבות בהן מרכזת הימ"מ, מגוון יכולות ואמצעים ייחודיים ללחימה נגד טרור ואירועי פשיעה מורכבים, וכל זאת - בזמינות מלאה ומיידית ובאיכות ביצוע גבוהה. הימ"מ נושאת בחלק נכבד מן הפעילות המבצעית של המשטרה והכוחות המיוחדים - בחילוץ בני ערובה במתארים שגרתיים יותר ושגרתיים פחות, בסיכול טרור ובלחימה בתשתיותיו, ביכולת לבצע מעצרים בסיכון גבוה, בעולם הפשיעה החמורה, בכל התחומים הללו יודעת מדינת ישראל, יודעים קברניטיה לאורך השנים, כי יש להם על מי לסמוך. כדי להביא את יתרונותיה לכדי מיצוי מרבי, פועלת הימ"מ בשיתוף כלל גורמי הביטחון והמודיעין - צה"ל, שירות הביטחון הכללי והמוסד".
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, עקץ את ממשלת נתניהו ואמר: "ההכרזה על הימ"מ כיחידה לאומית הייתה צריכה להיעשות מזמן, ואנחנו פה בשביל לעשות - מוטב מאוחר מלעולם-לא".

תאריך:  01/12/2021   |   עודכן:  01/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בהמלצת המל"ל: ימ"מ הוכרזה כיחידה הלאומית למאבק בטרור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רק ביום שישי האחרון המליץ שלא לצאת לחו"ל בגלל האומיקרון    לשכת רה"מ: "החופשה תוכננה מבעוד מועד"    בעקבות הביקורת הציבורית, הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את הליכי הכשרת המעון לשימוש ככל הניתן
עידן יוסף
הרצוג: "לנהוג באחריות ובאיפוק ולנסות למצוא נתיבות שלום בין כל החלקים בעמנו"    ח"כ קריב: "לא ניפול למלכודת הקמפיין המסוכן והמסית שמובילים ראש האופוזיציה נתניהו ושותפיו, המנסים להבעיר את הכותל"
מירב ארד
רה"מ הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את הליכי הכשרת המעון לשימוש ככל הניתן    השיפוץ עתיד להסתיים במהלך 2022
איתמר לוין
"בלילה טוב אני ישן ארבע שעות; בלילה רע - שעה וחצי"    טוען שהחוקרים סירבו לאפשר לו לראות רופא בנימוק שאינו בסכנת חיים    מדגיש עם זאת: "רוב הזמן הייתי בהכרה, צלול, יודע מה אני עושה ומה אני אומר"
איתמר לוין
בית משפט השלום התיר לפרסם את פרטי עבירות המין בהן חשוד חוגג, כולל קטינות וסחר בבני אדם, למרות טענתו שהפרסום יגרום נזק בלתי הפיך למשפחתו - אך עיכב את הביצוע כדי לאפשר ערעור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il