X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דדי ברנע, יצחק הרצוג ונפתלי בנט [צילום: חיים צח/לע"מ]
ראש המוסד: מתחייב שלאירן לא יהיה נשק גרעיני
לדברי דדי ברנע, ההסכם המסתמן גרוע ובלתי נסבל "עינינו פקוחות, אנו דרוכים, ונעשה יחד עם עמיתינו במערכת הביטחון את כל שנדרש כדי להרחיק את האיום ממדינת ישראל, ולסכלו בכל דרך"

"לאירן לא יהיה נשק גרעיני, לא בשנים הקרובות, לעולם לא, זו התחייבותי, זו התחייבות המוסד" - כך מצהיר (יום ה', 2.12.21) ראש המוסד דוד (דדי) ברנע. הוא דיבר בטקס הענקת תעודות הצטיינות ל-12 עובדי המוסד.
ברקע מבוי סתום ביום הרביעי של שיחות בין המעצמות לאירן, אמר ברנע: "ברור שאין צורך באורניום מועשר ל-60% למטרות אזרחיות. אין צורך בשלושה אתרים עם אלפי סרכזות פעילות אלא אם כן קיימת כוונה לפתח נשק גרעיני".
בהתייחסו לחידוש ההסכם, אמר: "הסכם גרוע, שאני מקווה שלא יגיעו אליו, הינו בלתי נסבל. אירן חותרת להגמוניה אזורית, מתנהלת בטרור אותו אנו בולמים יום-יום בכל רחבי העולם, ומאיימת באופן מתמשך על יציבות המזרח התיכון. לכן, עינינו פקוחות, אנו דרוכים, ונעשה יחד עם עמיתינו במערכת הביטחון את כל שנדרש כדי להרחיק את האיום ממדינת ישראל, ולסכלו בכל דרך.
תעודות למצטיינים
טקס המצטיינים, מתקיים כבכל שנה בחג החנוכה, זו השנה השנים-עשר, במשכן נשיאי ישראל. תעודות ההצטיינות השנה הוענקו לעובדים, אשר פעלו ללא לאות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל. אחת התעודות הוענקה ללוחם, שפעל במציאות מאתגרת והוביל מבצעים מורכבים ופורצי דרך, שתוצאותיהם יניבו פירות עוד שנים רבות קדימה.
לוחם נוסף שקיבל תעודת הצטיינות הצליח לשלב בעבודתו גם יכולות יומינטיות (מודיעין אנושי), ובכך הפך לדגם לחיקוי ולמוקד ידע. בשנה האחרונה קידם והוביל מבצע חסר תקדים, אשר בנה יכולת חדשה למדינת ישראל וסייע לממש את אחריות המוסד כגוף ביטחוני.
תעודת הצטיינות נוספת הוענקה לעובד מבצעי מהאגף לקשרי חוץ, שהצליח, בזכות הנועם, יכולת יומינטית גבוהה והמקצועיות המאפיינים אותו, לפתח קשר חדש עם מדינה עמה לא היו למוסד קשרים קודם לכן.
קצין האיסוף שזכה בתעודת הצטיינות, הצליח לגייס סוכן אסטרטגי שפתח צוהר ייחודי ונדיר, בליבת העשייה המוסדית.
ארבע תעודות הצטיינות הוענקו גם ללוחמי סייבר, שעבדו השנה האחרונה לילות כימים, במקצועיות ללא פשרות ואפשרו למדינת ישראל לשמר את עליונותה במבצעי הסייבר האסטרטגיים. אחד מהם מומחה תוכן בפיתוח מערכי תקיפה בסייבר. הוא הצליח לייצר פתרונות לאתגרים טכנולוגיים מהמעלה הראשונה בצורה מהירה, נכונה ויעילה, אל מול איומים הולכים וגדלים לטובת הגנה על חופש הפעולה בסייבר.
גם לוחמת סייבר קיבלה השנה תעודת הצטיינות מנשיא המדינה. המצטיינת היא מומחית תוכן בתחומי הפיסיקה, הבקרה והחשמל, בעלת ידע ייחודי ומהוה מוקד ידע בתחומה. לאורך שנות שירותה הרבות במוסד, היוותה עוגן באיפיון ופיתוח שורה ארוכה של מבצעים פורצי דרך וניכרת תרומתה האדירה לביטחון המדינה.
דדי ברנע פנה למצטיינים: "העבודה במוסד מחייבת השקעה רבה ומתמשכת. זה לא מאמץ חד-פעמי או רגעי. זו דרך חיים של שירות, שירות טוטאלי, שירות בחוד המבצעי של המוסד מסכן חיים וחירות. זו הזדמנות טובה להודות לכם, בני המשפחות, ולהביע הערכה והוקרה על הדרך המשותפת, על תמיכתכם ועל כך שאתם מעניקים לעובדים שלנו את המרחב והתמיכה שמאפשרים להם להתמסר באופן מלא למשימותיהם, או יותר נכון – לדרך החיים בה בחרו, בחרו יחד אתכם".
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אמר לנוכחים כי הם הניסים והנפלאות של ישראל בזמן הזה. "אין זה סוד שהמוסד קנה לעצמו שם עולמי. אני יכול לומר לכם גם מפגישות שלי עם מנהיגים בעולם, יש לנו את אחד מארגוני הביון הטובים בעולם. אבל כשכולם מסתכלים, או לפחות רוצים להסתכל, על משימות הקצה – על אותו ג'יימס בונד משלנו – אני רוצה להדגיש גם את העבודה המסורה, האחראית, וכן – גם המבריקה – של כל מערכי הארגון. כולנו כאן יודעים עד כמה העבודה שנעשית מאחורי הקלעים משחקת תפקיד משמעותי בהגנה על אזרחי ישראל".
ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר כי "ייעוד המוסד הוא לוודא שהפעם נחזיק את המדינה המופלאה הזאת לנצח. מעטים האנשים שיכולים להרגיש כזה כובד אחריות כמוכם".
עוד הוסיף: "הקו שמחבר בין המכבים לביניכם הוא קו ישיר וברור. אז, כמו היום, הראנו תעוזה. אז, כמו היום, הייתה לנו תחבולה. ואז, כמו היום, הייתה לנו מחויבות ארוכה לקיום מדינה ריבונית בארץ ישראל".

תאריך:  02/12/2021   |   עודכן:  02/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש המוסד: מתחייב שלאירן לא יהיה נשק גרעיני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
מירב ארד
מזכיר המדינה האמריקני עדכן את רה"מ על הנעשה בשיחות בין אירן למעצמות בוינה    בנט הדגיש כי יש להפסיק מיידית את המו"מ עם אירן
יוני בן-מנחם
שיחות הגרעין התחדשו אתמול בווינה וראש הממשלה בנט משחק "ברוגז" עם הבית הלבן. ההתנהלות הזו היא מיותרת ומזיקה לישראל. ההערכה היא ששיחות ווינה יכשלו אך ישראל זקוקה לארה"ב בכל תרחיש מול הסכנה האירנית
דן מרגלית
במצב זה - "והמשכיל בעת ההיא יידום כי עת רעה היא"    מפני שהזעקה הישראלית הפומבית לא תרתיע את ג'ו ביידן ורק תקלקל את היחסים עימו, ונצא קרחים מכאן ומכאן
מירב ארד
הדגיש: " "ההגבלות על גבולות המדינה הן לא צעד קל, אבל זה צעד זמני והכרחי. ישנם ענפים שנפגעים, כמו התיירות והתעופה, ואנחנו נותנים על כך את הדעת:    לגבי שיחות הגרעים עם אירן אמר: "ישראל מוטרדת מאוד מהנכונות להסיר את הסנקציות ולאפשר זרימה של מילארדים לאירן"
אלדד שביט, סימה שיין
לא ברור האם אירן תגיע בשבוע הבא לווינה בכוונה לנהל מו"מ אמיתי או שהיא כבר החליטה להכשיל את השיחות    יידרשו שישה חודשים להעריך לאן פני הדברים, ובינתיים על ישראל להבטיח שהיא תישאר רלוונטית למהלכים הבינלאומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il