X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגי צה"ל ומשרד הביטחון הכחישו כל אירוע של אי-התייצבות נהגים במהלך המבצע הדיון עסק בשאלת גיס חמישי ובצורך להערך לאירוע גדול יותר רב-גזרתי
▪  ▪  ▪
נציגי הצבא בדיון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ב', 6.12.21) דיון בנושא "פגיעה ביכולת המבצעית של צה"ל בעקבות אי-התייצבות נהגי משאיות במבצע שומר חומות" - על-פי הצעה לדיון מהיר של חברי הכנסת אורית סטרוק, משה ארבל, קרן ברק ומאיר פרוש.
יו"ר הוועדה רם בן-ברק פתח ואמר: "הדיון מתקיים לבקשתם של מספר חברי כנסת, ובראשם ח"כ סטרוק, אשר לפי מידע שהגיע אליה בזמן מבצע שומר החומות צה"ל זימן כ-500 נהגי משאיות ואוטובוסים להובלת טנקים ונגמ"שים, דרך חברות אזרחיות שקשורות במשרד הביטחון, הנשענות על נהגים ערבים ישראלים, ומתוכם התייצבו 40 בלבד".

ח"כ אורית סטרוק: "התעקשתי על הדיון הזה כדי לאפשר לצה"ל לתפקד כמו שצריך ולנצח בעימות הבא. סיפור המובילים בשומר החומות צריך להדיר שינה מעינינו, כי בלי עורף לוגיסטי החיילים הכי טובים לא יוכלו לנצח. שמענו בתקשורת שצה"ל אומר שהוא לא בודק לאום, אלא רק רישיון רכב, אבל באותה נשימה אלוף בצה"ל מתראיין ואומר שלא ייסע דרך ואדי ערה. כאשר מגיעים לביטחון ישראל, הפוליטיקלי קורקט צריך להיות מונח בצד והשכל הישר צריך לדבר. אם אתה לא יכול לסמוך על ערבים בחירום, ואתה לא יכול, אז חייבים לוודא היערכות לכך".

ח"כ אופיר סופר: "מאירוע הסלמה לאירוע הסלמה רואים מעורבות הולכת ועולה של ערביי ישראל. זה כבר לא צריך להפתיע אותנו. צה״ל לא צריך לפתור את הבעיה בוואדי ערה אלא רק להגיע צפונה או דרומה הכי מהר בעת מלחמה. את הכנסת והוועדה זה כן צריך להטריד. אי-אפשר לשים את כל הביצים על איזו הרפתקה או אג'נדה וחזון שהיינו מאוד רוצים שיקרה מחר בבוקר, הגם שאני בעד שילובים של ערביי ישראל בצה"ל".

תת-אלוף פיני בן מויאל, ראש חטיבת הלוגיסטיקה בצה"ל: "צה"ל בונה ונערך לתרחישים מגוונים ואנחנו לא הולכים לישון בלי יכולת למש את המשימות שמוטלות עלינו. יש לנו יכולות הובלה מתפתחות משגרה לחירום בהתאם לצורך, כאשר הבסיס הוא אנשי הסדיר והמילואים של מרכז ההובלה, לאחר מכן יכולות משלימות דרך חוזים והתקשרויות דרך משרד הביטחון מול ספקים אזרחיים, ובהמשך יש גם ריתוק משקי, ואף גיוס רכבים.
"98% מסד"כ המילואים שנקרא לגיוס התייצב לשירות מילואים, ונהגי המילואים מגדילים את יכולות הסדיר להובלה כבדה ב-300%. ברכבי הובלה שצה"ל אינו מחזיק, אנו עובדים דרך אותם חוזים, אבל כל ספק שמשרד הביטחון חותם איתו, מעביר רשימת נהגים שעוברים סינון לקבלת הכשר ביטחוני. יש ספקים בכל התחומים שצריכים לתת מענה בחירום, ויש עליהם אכיפה חוזית וחוקית, וכל שנה אנו בוחנים את ההתקשרויות מולם לוודא שהם יכולים לעמוד בדרישות.
"אנחנו גם כמובן מקיימים למידה ותחקור אחרי כל אירוע משמעותי. ב'שומר חומות' אכן הופעל הפק"ל מול משרד הביטחון והספקים, בהצלחה, כפי שהיה בכל המבצעים בעשור האחרון. ביקשתי להפעיל את מדרגה א' בחוזה, שכולל שלבי התפתחות, קיבלתי את כל האמצעים, והסד"כ הגיע לגזרות הלחימה על-פי ההנחיות וללא עיכובים".

ח"כ עמיחי שיקלי: "הדיון מתכנס על-רקע שני אירועים חריגים שפורסמו. אירוע חריג אחד זה מאות של נהגים מחברה אחת שמתוכם התייצבו עשרות בודדות. והאירוע השני הוא בבסיס תובלה, ששם דווח על סירוב פקודה למשימת ההובלה, וגם זה בני מיעוטים שמשרתים בצה"ל. האם התרחשו האירועים ומה היה בהם?".

איציק לוי, ראש מערכת תובלה במשרד הביטחון: "כל ספק שרוצה לעבוד איתנו מגיש רשימת נהגים ועובדים שאנחנו מעבירים לקב"ט, והם צריכים לאשר אותם. כל דרישות התובלה שצה"ל העביר לנו, הספקים נתנו מענה מלא. לא שמענו שום טענה שלא רוצים או לא יכולים. במקרים בהם המשק עובד באופן מלא תוך כדי מבצע או מלחמה, ייתכן שלספק מסוים לא יהיו רכבים פנויים, כי הם במשימות אחרות, אבל לשם כך יש לנו חוזים מול כ-80 ספקים".

יו"ר הוועדה ביקש שיבהירו האם היה אירוע של סירוב פקודה מצד לובשי מדים שאינם יהודים.
תת-אלוף אמיר ודמני, ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם בצה"ל, השיב: "צה"ל גאה בכך שכל שנה יש עלייה בהיקף הגיוס של בני מיעוטים. חלק לא מבוטל מהם רוצה להגיע למרכז התובלה ולרכוש מקצוע, אך הם עדיין לא מהווים מרכיב משמעותי מכח האדם שם. היו מעט יותר מ-20 מקרים של סירוב פקודה או נפקדות בכל הצבא בזמן 'שומר חומות'. רובם המוחלט חיילים בשלב ההכשרה הראשונית, כך שעוד לא נוצר חיבור חזק מספיק לצבא, והם היו תחת לחצים חברתיים. רוב המקרים אלה חיילים שהיו בחופשת סוף שבוע בבית, ובשל הלחץ לא חזרו. פקודות הצבא לגבי כל חייל כזה ברורות, קודם כל ביקור בית מצד המפקדים שמדברים איתו, ורובם באמת חזרו חזרה. היו רק שבעה מקרים של אנשים ששחררנו, מתוך מאות מגויסים כל שנה. המסקנה החד-משמעית היא שיש לסמוך על מי שאנו מגייסים, ולהמשיך להרחיב את הגיוס".

ח"כ יוסי שיין: "קיבלנו תשובה מוחלטת מגורמי המקצוע וכל השאר זו מניפולציה. הטענות על גיס חמישי ירדו מהפרק, וזה לא צריך להוריד מהחומרה של ההתנהגות של חלק מערבי ישראל בזמן שומר חומות, שם התגלו תופעות בלתי נסבלות, אבל לא הייתה כל סכנה ביטחונית בשל אי-התייצבות של בני האוכלוסייה הערבית".
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: "לא מעניין אותי נושא המגזר, אבל הכל פה משחקי מילים וכבוגר יום כיפור אני יכול להגיד שמצב שלנו יותר חמור מיום כיפור, חסרים 600 נהגים, ויש עשרות אוטובוסים ומשאיות ללא נהגים, עוד לפני הצורך הצבאי".
תא"ל בן מויאל: "אלו אמירות לא אחראיות שאתה אומר מחוסר היכרות. אני זה שנושא באחריות ובדיון סגור מוכן לבוא ולהראות במספרים ברורים שאין כל ביסוס לטענות הללו. רק לדוגמה, אנחנו מכשירים בין 300 ל-500 נהגי סמי טריילר בשנה, אך באזרחות משרד התחבורה דורש מהם לעבור הכשרה נוספת. נשמח לעבוד על סוגיה זו מול משרד התחבורה, לטובת המשק".
ח"כ קרן ברק: "אין נאמנות כפולה פה. הם נאמנים ללאום שלהם ולכן ברגע האמת זה ייגבר. לא יודעת מה המניע שלהם להתגייסות, אם זה כלכלי, או מניעים מתוחכמים אף יותר לחדור לחברה, ויכול להיות שאלה מניעים טהורים, אבל אין מצב מבחינתי שצבא ההגנה לישראל, שלי, יהיה תלוי בהם בשום דבר ועניין".

ח"כ שיקלי: "שמח לשמוע פה שאירוע ההובלה לא היה ולא נברא ומדובר בדיווח כוזב. אני רואה ברכה בשילוב החשוב של מיעוטים בצה"ל כולל מוסלמים. עם זאת, במקרים שעולה אפס קצהו של ספק לנאמנות, אין לתת הזדמנות שניה. מי שלא מגיע בשעת מבצע, צריך לעוף על טיל, ומי שרוצה להשתלב, יש לעודד אותו".
ח"כ סטרוק: "ברוך השם, אכן יש קבוצה של ערביי ישראל שרוצה וחפצה להיות חלק אינטגרלי מהמדינה, ואני מחזקת את ידיהם. לצערי הרב הם נדחקים לשוליים ואף נרמסים ע"י התנועה האיסלאמית, שחברה בממשלה הזו, וע"י המשותפת, וגורמים ערבים קיצוניים שנגד המדינה. שאלת ערבי ישראל הייתה צריכה לעלות עוד לפני שומר חומות, אבל עכשיו ודאי צריך לזהות את זה ולהטמיע את המצב, שלא נופתע ולא נעמוד בפני שוקת שבורה בשעת חירום. צה"ל הוא הדרך של ישראל לנצח במלחמה, ולא להגשים חלומות של מתגייסים".
יו"ר הוועדה, ח"כ בן ברק, סיכם ואמר: "הדיון עסק בנושא אי-התייצבות נהגים במבצע 'שומר חומות, ולמדנו שלא הייתה קורלציה בין הפרסום לבין המציאות שהוצגה כאן. הדיון גם נגע בהיבטים של מוכנות אגף הלוגיסטיקה לחירום, ויכולות שינוע הכוחות שלו, כולל טענות מאוד חמורות שהועלו כאן ע"י יו"ר מועצת המובילים, ואנחנו נזמין אותו ואת נציגי צה"ל לדיון חסוי בוועדת המשנה למוכנות ונרד שם לעומקם של דברים.
:הדיון גם גלש לשאלה של כן או לא לגייס ערבים, ואני סבור שראוי למדינה דמוקרטית שתיתן לגורמים קיצוניים להוביל בה את קביעת המדיניות. אנחנו רוצים לשלב את כל האוכלוסיות, בכל מרקמי החיים בישראל, כמובן תוך שמירה על הביטחון. יש לבדוק הכשר ביטחוני של כולם, יהודים וערבים, ואני מקווה שהיקף הגיוס של ערביי ישראל לצה"ל רק יילך וייגבר, כי זה יחזק את ביטחון מדינת ישראל ויוביל למדינה טובה וחזקה יותר".

תאריך:  07/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
+"בגלל שאין אסדרה אנשים נורמטיבים בחיכוך עם עבריינים"
13:54 07/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ציין: "היתרונות הגדולים של האסדרה הם החזרת אזרחים לחיק הנורמה, צמצום משמעותי של מספר המשחקים הלא חוקיים"  ▪  משרד האוצר: "יכול להיות שהגיע הזמן לבחון את העמדה המשפטית בנושא"  ▪  ח"כ שרן: מצפה ממשרדי הממשלה לגבש עד אז עמדה האם פוקר הוא משלח יד או משחק אסור לאור פסיקת העליון

ל"כ שרן. מצפה לגבש עמדה ברורה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+"המשגיחים יוחלפו כמו גרביים"
13:29 07/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברי כנסת קוראים למציאת פתרון לעובדי מערך הכשרות בעקבות הרפורמה: "אלפי משפחות יישארו ללא פת לחם"  ▪  במשרד האוצר לא צופים קיטון משמעותי במערכי הכשרות  ▪  ח"כ רייטן מרום למשרדי הממשלה: "הביאו נתונים ופתרונות"  ▪  ח"כ מעוז: "הממשלה תולה את תקוותיה בשוק החופשי"

חברי הכנסת אבוטבול, מעוז ובוסו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מחלקת טיפול נמרץ חדשה בנצרת עומדת ריקה
13:12 07/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מנהלת בית החולים הסקוטי בנצרת: המחלקה אינה פעילה בשל היעדר אישור ממשרד הבריאות  ▪  משרד הבריאות: כלל ההקצאות למיטות שנת 2022 כבר חולקו  ▪  יו"ר האיגוד לטיפול רפואי נמרץ כללי: בישראל יש היום כ-4 מיטות טיפול נמרץ לכל 100,000 איש

ח"כ מזרסקי. מחסור חמור ביטות [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+ח"כ שמתנגד לחוק רשאי להצביע בעדו
12:14 07/12/21  |  עידן יוסף

הצבעתה של ח"כ אורית סטרוק בעד הצעת חוק להכרזה על יום זיכרון ממלכתי למנחם בגין אושרה על ידי היעצת המשפטית של הכנסת עו"ד שגית אפיק, למרות שיו"ר הכנסת מיקי לוי ביקש לפסול את הצבעתה לפי סעיף 77ד' לתקנון הכנסת, המאפשר לאחד הח"כים לעלות ולדבר בדיון על הצעה שהממשלה תומכת בה כדי להתנגד לה.
אפיק קבעה כי למי שעולה לדבר במסגרת הסעיף האמור, אסור רק לומר שהוא תומך בחוק,. אבל הוא רשאי להצביע כרצונו (ערוץ כנסת).

+'חוק החשמל' עבר בכנסת בקריאה ראשונה
23:57 06/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

על-פי ההצעה - שעוברת לדיון בוועדת הפנים - שר הפנים יהיה רשאי לקבוע בצו כי ניתן יהיה לחבר מבנה מגורים המצוי בשטח מסוים, שהוגדר בצו, לחשמל, למים או לטלפון גם ללא קיומם של היתר בנייה ותעודת גמר לאותו מבנה  ▪  התנאים להוצאת הצו הם: הוגשה תוכנית על-ידי אחד הגורמים המנויים בהצעת החוק, המבנה שלגביו התבקש החיבור הוקם עד 1 בינואר 2018 ולא נוספה להם בנייה לאחר מועד זה

ח"כ טאהא. הושג פרלמנטרי לרע"מ [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הכנסת אישרה הקמת ועדה מיוחדת לדיון בהסדרת שימוש בקנאביס
23:47 06/12/21  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את המלצת ועדת הכנסת בדבר הקמת ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק הסדרת השימוש בקנאביס למטרות רפואיות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
7 חיילים שוחררו בעקבות סירוב פקודה או נפקדות בשומר חומות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רוח רעה
אלו שלא שוכחים 73  |  7/12/21 08:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
איציק וולף
על-פי ההצעה - שעוברת לדיון בוועדת הפנים - שר הפנים יהיה רשאי לקבוע בצו כי ניתן יהיה לחבר מבנה מגורים המצוי בשטח מסוים, שהוגדר בצו, לחשמל, למים או לטלפון גם ללא קיומם של היתר בנייה ותעודת גמר לאותו מבנה    התנאים להוצאת הצו הם: הוגשה תוכנית על-ידי אחד הגורמים המנויים בהצעת החוק, המבנה שלגביו התבקש החיבור הוקם עד 1 בינואר 2018 ולא נוספה להם בנייה לאחר מועד זה
עידן יוסף
השר יועז הנדל: הציבור לא מרוצה ולא ניתן להתעלם מכך    דואר ישראל: מול 45 מיליון ביקורים בסניפי הדואר, כ-300 מיליון מכתבים ו-57 מיליון חבילות הנמסרים מדי שנה - יש רק כאלף תלונות    יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון: שיפור השירות והקפדה על מחיר שוויוני גם לתושבי הפריפריה - הם עקרונות חובה
עידן יוסף
סיעות שס ויהדות התורה החליטו שמטה המאבק נגד מדיניות הממשלה בתחומי דת ומדינה יהיה לא רק למפלגות החרדיות    יו"ר שס אמר כי מדובר במלחמה על בכודו של הקב"ה    ליצמן: בנט לא רק מסכים לגזירות, הוא יוזם אותן"
מירב ארד
הוסיף: "לא האמנתי שיש שאלות כאלה שנשים צריכות לענות עליהן כמו 'למה לא השתמשת באמצעי מניעה?"    "ביקשתי לעדכן את נהלי עבודת הוועדות. הגיע הזמן להפטר מנהלים ארכאיים משפילים"
מירב ארד
בראשות הוועדה הציבורית יעמוד פרופ' עו"ד, יובל אלבשן, לצידו יכהנו חברי הוועדה הנוספים: פרופ', רו"ח יורם עדן וד"ר רו"ח, קרן בר חוה    יו"ר הכנסת: "הקמת הוועדה הציבורית הזו היא דבר הכרחי לתפקוד הראוי והתקין של הכנסת והיא תתעסק בקשת מגוונת של נושאים מעבר לתנאי שכר חברי הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il