X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העצרת בת"א התקיימה ברקע שינויי החקיקה שמקדמת הממשלה בסוגיות דת ומדינה וברקעחשיפת הקשרים בין אנשי רע"ם לחמאס בעזה למפגינים חולקו סרטים בצבע כחול, שיהיו מעתה סמל המחאה
▪  ▪  ▪
מפגינים נושאי שלטים בכיכר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

רבבות מפגינים השתתפו (יום ג', 7.12.21) בעצרת בכיכר הבימה. המוחים דורשים לשמור על זהותה היהודית של מדינת ישראל. העצרת אורגנה על-ידי מטה המאבק הלאומי, בשיתוף תנועת הקו האדום, ובהשתתפות חברי כנסת, אישי ציבור, רבנים, פעילי ימין ומשפחות שכולות. לדברי המארגנים, כ-20 אלף איש הגיעו להפגנה.
לקהל הנוכחים חולק דגלון כחול כסמל למחאה כנגד הממשלה ובעד מדינה יהודית. כמו-כן חולקו למפגינים סרטים בצבע כחול - כצבע הטלית, בדומה לסרטים הכתומים שחולקו במחאת ההינתקות. בחודשים הקרובים יחולקו מיליוני סרטים שכאלה לישראלים בכל רחבי הארץ.

ההפגנה אורגנה ברקע שינויי החקיקה שמקדמת הממשלה בסוגיות דת ומדינה המהוות לדידם פגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל, וחשיפת הקשרים בין אנשי רע"ם לחמאס בעזה.
במקביל להפגנה, נתלו במספר מוקדים בארץ - ובהם בקעת הירדן, שער שכם ולוד - דגלי הלאום בהם מופיע לצד סמל המגן דוד - סמל הסהר המוסלמי.
בתום העצרת מסרו המארגנים: "הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכיום היא בפעולותיה מנסה לטשטש את זהותה. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק כדי שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית".

תאריך:  07/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
+עימות בימינה: שקד דרשה לדחות את חוק הגיור, כהנא סירב
23:29 07/12/21  |  עידן יוסף

בניגוד להסכמים הקואליציוניים: שרת הפנים איילת שקד ביקשה השבוע בדיון בממשלה לדחות בכמה חודשים את חוק הגיור של ישראל ביתנו. שקד התעמתה עם השר לשירותי דת מתן כהנא וטענה שמדובר ב"נושא רגיש״ ושאין צורך לקדם אותו עכשיו. כהנא דחה את דבריה, ואמר שיש לו סיכום חד-משמעי בנושא מול יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן ומול יש עתיד, שהוא אינו יכול להפר (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבבות בכיכר הבימה: "רוצים מדינה יהודית"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כנופיית התקשורת
החושף  |  8/12/21 13:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
נימק: "כל עוד אנחנו נישאר כקואליציה בין אותן חמש הנקודות אפשר להתקדם"    לדבריו המבחן הגדול של הקואליציה יהיה בסוף השנה עם תקציב 2023-4    על הקשחת ההגבלות: "צריך להיות צמודים לנתונים ולבדוק את עצמנו"
עידן יוסף
ברקע המחלוקת העזה מול ארה"ב בסוגיה האירנית, בנט הודה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולממשלו על "הידידות החמה, הפתיחות, ועל גישתם לשיקום התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, כדי שלא תהיה נחלתה של מפלגה אחת"
עידן יוסף
חצי שנה מאז הוקמה ממשלת בנט-לפיד, סקר חדשות 12 מגלה כי רוב הנשאלים מעדיפים את הממשלה הקודמת בראשות נתניהו על פני הנוכחית    הליכוד מוביל בפער משמעותי על המפלגות האחרות, ובצירוף ימינה יש לנתניהו ממשלה    וגם: מה חושב הציבור על תפקודו של בנט ושרי ממשלתו
עידן יוסף
רק ביום שישי האחרון המליץ שלא לצאת לחו"ל בגלל האומיקרון    לשכת רה"מ: "החופשה תוכננה מבעוד מועד"    בעקבות הביקורת הציבורית, הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את הליכי הכשרת המעון לשימוש ככל הניתן
מירב ארד
רה"מ הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את הליכי הכשרת המעון לשימוש ככל הניתן    השיפוץ עתיד להסתיים במהלך 2022
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il