X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיעות האופוזיציה טוענות, כי הקואליציה הנוכחית סירבה בשעתו להתקזז עם הקואליציה דאז כאשר חברות כנסת היו חולות או בחופש לידה וכאשר נתניהו אמור היה לנסוע לביקור בקפריסין
▪  ▪  ▪
פינטו בנאומה בשפת הסימנים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

סיעות האופוזיציה מסרבות (יום ב', 13.12.21) להתקזז בהצבעות עם ח"כ שירלי פינטו-קדוש (ימינה), אשר ילדה בת בשבוע שעבר. בשל הרוב הדחוק של הקואליציה - 61 מול 59 - תהיה פינטו חייבת להגיע להצבעות כדי למנוע מפלות לממשלה ולתומכיה. הליכוד גם הבהיר, כי לא יסכים לנסות ולהגיע להבנות עם הממשלה בנושאים שבמחלוקת כדי לחסוך לפינטו לפחות חלק מן ההצבעות.
בישיבה של ראשי מפלגות האופוזיציה הם העלו כמה דוגמאות, שהובילו אותם לדבריהם להחלטה לא להתקזז עם פינטו: "בנובמבר 2018 שרן השכל - אז בליכוד - הייתה מאושפזת, האופוזיציה סירבה לקזז אותה והיא הגיעה מחוברת לאינפוזיה. בינואר 2018 יהודה גליק ישב שבעה על אשתו. האופוזיציה סירבה לתת לו קיזוז. יותר מזה: ראש האופוזיציה אז, יאיר לפיד, הציע לקואליציה לדחות את ההצבעה על חוק המרכולים, כי 'זה מה שעושים חברים'.
"באותו חודש נתניהו היה אמור לבקר בקפריסין. האופוזיציה סירבה לקזז אותו, ולכן הביקור שלו נדחה. ביולי 2018 ציפי חוטובלי הייתה שבועיים אחרי לידה. היא התייצבה במליאה כדי להצביע על חוק הגיוס, כי סירבו לקזז אותה". פינטו היא חברת הכנסת החירשת הראשונה ונאומה בשפת הסימנים התקבל בהתרגשות ובאהדה.
פנייה מצד הקואליציה לח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) להתקזז נענתה בשלילה.

תאריך:  13/12/2021   |   עודכן:  13/12/2021
+בקריאה ראשונה: הארכת הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס
03:19 14/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה שתי הצעות חוק המבקשות להאריך הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס, ובמסגרות ביטחוניות אחרות. הצעת חוק שירות ביטחון (הוראת שעה) (הצבת יוצאי צבא בשירות בתי הסוהר) (תיקון מס' 9), התשפ"ב-2021, מבקשת להאריך בשלוש שנים, עד ליום ל' בכסלו התשפ"ה (31 בדצמבר 2024), את הוראת השעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות מסוימות של שירות בתי הסוהר.

+בקריאה ראשונה: שמירת דגימה של נפגעי עבירת מין לצורך הפקת דנ"א
03:17 14/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון מס' 15) (נטילת דגימה פורנזית מנפגע עבירת מין ושמירתה), התשפ"ב-2021, של חברת הכנסת מרב בן ארי. 57 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת חוקה.
מוצע בה להסדיר את אופן נטילת ושמירת הדגימות הביולוגיות הנלקחות מנפגעי ונפגעות עבירות מין לצרכי זיהוי התוקף בחקירה משטרתית וגיבוש ראיות למשפט והכל כתלות בהסכמתו של הנפגע. מוצע כי כלל הדגימות יועברו למשטרת ישראל באופן דיסקרטי שישמור על פרטיותו של נפגע העבירה לצורך הפקת דנ"א וישמרו שם לתקופה של 50 שנים לטובת הליכי חקירה ומשפט עתידיים.

+אושר גידול קנביס רפואי אורגני בישראל
03:14 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה: קנביס רפואי שגדל במצע מנותק מהקרקע יוכל להיחשב כתוצרת אורגנית  ▪  בדיון עלתה סוגיית המחיר הגבוה שמשלמים הצרכנים המטופלים בקנביס הרפואי  ▪  יו"ר הוועדה הודיע כי יזמן את שר הבריאות לדיון בנושא וביקש לדעת מדוע זה הפך למוצר לעשירים בלבד

גידול קנביס רפואי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+הוועדה לבט"פ נגד תחקיר המשטרה על פרעות תשפ"א: "זה לא תחקיר"
01:07 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בדיווח המשטרה לוועדה על הלקחים אמר סגן ראש אג"מ במשטרה: "יש החלטה לסד"כ של אלף לוחמי מילואים שמשתחררים מדי שנה ממג"ב, ויעמדו לרשות המשטרה, אבל אני חייב גם את הציוד והאימונים שלהם, אחרת נהיה מאוד חסרים גם באירוע הבא"  ▪  יו"ר הוועדה: "קוראת לשר לביטחון פנים להעלות את הנושא בקבינט המדיני ביטחוני"  ▪  אוחנה: "בזמן שאנו צריכים את השוטרים התקפיים, היועמ"ש מזמין לחקירה שוטר שלפני 6 שנים ירה במחבל"

מוריס חן מציג את התחקיר לח"כים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אח הנרצח בפיגוע התנדב להקים מרכז מידע למשפחות הרוגי אסונות
23:59 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מי מלווה משפחות נפטרים באסונות? משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי יפגשו ויעדכנו את נוהל חבצלת להודעה למשפחות הרוגים  ▪  ח"כ יצחק פינדרוס דרש להסדיר את הנושא הכאוב  ▪  זק"א: הרשויות המקומיות הבינו שבשעה 2 בלילה עובד סוציאלי לא יקום ויבשר למשפחה

הנרצח בפיגוע בעיר העתיקה - אליהו דוד קיי
+ח"כ ארבל: גנץ לא שמר על בידוד כנדרש
23:41 13/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ משה ארבל העיד במליאת הכנסת שראה את שר הביטחון החייב בשלושה ימי בידוד כשהוא מדבר ללא מסכה וללא שמירת מרחק עם ח"כ יעל רון משה  ▪  סגן יו"ר הכנסת: טענה חמורה ששווה בדיקה, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי של הכנסת

[צילום: ערוץ כנסת]
גנץ, הערב, ביציע המבודדים במליאת הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+אושר בקריאה ראשונה פיקוח על ייצור חומרי נפץ
23:29 13/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 59 שהתנגדו לה  ▪  ההצעה, הכוללת הסמכת שר הביטחון להטלת עיצומים על מפעלים שיפרו את הנחיות הבטיחות, תועבר להמשך טיפול בוועדת הכנסת

60 ח"כים תמכו בהצעה מול 59 מתנגדים [צילום: דובר צה"ל]
+"לדעתי משרד החינוך צריך שני סגני שרים"
22:11 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ מאיר יצחק הלוי נפרד מוועדת הכספים ואמר כי את ההצעה להתמנות לסגן השרה קיבל כבר לפני חצי שנה  ▪  חברי הוועדה החמיאו לו, כשחברי האופוזיציה גם הוסיפו עקיצות לממשלה

מאיר יצחק הלוי. סוגר מעגל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סופית: אדם שמחויב בצו הגנה בגין אלימות כלפי בני משפחתו, יופנה לבדיקת התאמתו לטיפול
19:04 13/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק למניעת אלימות במשפחה (תיקון מס' 18 - הוראת שעה), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן, איימן עודה ועופר כסיף. 60 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.
מוצע לקבוע בה כהוראת שעה למשך 5 שנים, כי אם הוצא צו הגנה לפי החוק למניעת אלימות במשפחה, בית המשפט יהיה חייב להורות על קבלת חוות דעת של עובד סוציאלי מגייס ומעריך לגבי המחויב על-פי צו. חוות הדעת תכלול התייחסות להתאמתו של המחויב בצו לטיפול ולהימצאות מקום פנוי במסגרת טיפולית המתאימה לו ולצרכיו. אם יימצא כי המחויב נמצא מתאים לטיפול, וכי יש מקום פנוי במסגרת טיפולית מתאימה עבורו, בית המשפט יהיה רשאי להורות כי המחויב על-פי צו יקבל טיפול, ויימסר דיווח לבית המשפט על התקדמות הטיפול.

+עימות במליאת הכנסת בין השר הנדל לח"כים החרדיים
18:58 13/12/21  |  עידן יוסף

עימות התפתח במליאת הכנסת בין השר יועז הנדל לחברי הכנסת החרדים כאשר זה אמר להם: "אחי החרדים, אי-אפשר לקבל איים של אוטונומיות במדינת ישראל. לא יהיו אוטונומיות במדינת ישראל, אנחנו לא בגולה. בארץ ישראל המדינה מחליטה. אין פה פריצים, תוציאו את הגלות מהראש שלכם". ח"כ אייכלר השיב: "המדינה זה לא אתה".

+הכנסת אישרה את מינויו של מאיר יצחק הלוי לסגן שר
18:54 13/12/21  |  עידן יוסף

לאחר שנמסרה במליאת הכנסת הודעת הממשלה בדבר החלטתה לאשר את מינויו של חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי, המתמנה על-ידי שרת החינוך, בהסכמת ראש הממשלה, לסגן שר במשרד החינוך, הצהיר ח"כ מאיר יצחק הלוי אמונים מעל דוכן הכנסת.

+הקואליציה נאלצה למשוך חוק לאחר שהתברר כי אין לו רוב
18:49 13/12/21  |  עידן יוסף

מבוכה לקואליציה: נאלצה למשוך חוק אחרי שהתברר שאין רוב להעביר אותו. מדובר בחוק להעברת הרשות לביטחון קהילתי מהמשרד לקידום קהילתי למשרד לביטחון פנים. נפתלי בנט ובני גנץ יצביעו מיציע המבודדים עם חזרתם ארצה.

+ניר ברקת הוזעק להצביע מיציע המבודדים
17:17 13/12/21  |  עידן יוסף

התגייסות האופוזיציה להצבעות בכנסת: ח"כ ניר ברקת הוזעק לכנסת להצביע ב"יציע המבודדים". הוא שב ארצה ממסע ההסברה שקיים בארה"ב, במסגרתו פגש 11 חברי סנאט וקונגרס בוושינגטון וכן מובילי דעת קהל אמריקניים - כדי לרתום אותם למאבק נגד אירן.
בשבוע האחרון ברקת שהה בבוסטון, ניו-יורק, וושינגטון ומיאמי וקיים שורה של נאומים וראיונות בהם הסביר את הסכנה הגדולה של אירן גרעינית כמו גם את איום הטילים שיצרה אירן סביב מדינת ישראל. ברקת נאם כנציג האופוזיציה בכנס ה-IAC בפלורידה.
בלשכתו אומרים כי מסע ההסברה הנוכחי מצטרף למסעות הקודמים בהם רתם גורמים רבים בוושינגטון נגד הקמת הקונסוליה הפלשתינית בירושלים והוביל להצעת חוק של 36 סנאטורים נגד פתיחתה וכן למכתב מיוחד לנשיא ארה״ב עליו חתמו 200 חברי קונגרס.

+"בנק ישראל, רשות התחרות ורשות שוק ההון כדררו אותנו"
16:22 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה ביטון בתום דיון סוער על עמלות הכספומטים וסגירת סניפים: "אם לא יספרו אותנו נביא חוקים, ואם לא יספרו אותנו בכנסת לא נצביע בכנסת. על עוולות לעניים שווה להפיל ממשלה"  ▪  לדיון הבא יזומנו שר האוצר והשרה לשוויון חברתי

מיכאל ביטון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+נתניהו לח"כי הליכוד: אפרסם שמות של מי שייעדר
16:04 13/12/21  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו אמר בישיבת הסיעה לח"כים: "ביטלתי נסיעה ללונדון כי לא יכולתי להבטיח ב-100% שאגיע בזמן לכנסת. אני מבקש מכם להקפיד באותה מידה. אני דורש מכולם להתייצב בכנסת. אין קיזוזים, אין נסיעות - פשוט כולם פה נמצאים בכנסת בנוכחות חובה. אני אפרסם את השמות של כל מי שיפר את הכלל הזה. אנחנו יחידה לוחמת ואופוזיציה מאוחדת".

+חייבי בידוד השבים מחו"ל לא יורשו לעלות לטיסות פנימיות
15:33 13/12/21  |  

ועדת הכלכלה אישרה (ב') את התיקונים שאושרו בממשלה לתקנות הקורונה העוסקות בהגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות.
התקנות שאושרו מאריכות את ההגבלות הכלליות על הפעלת שדות תעופה וטיסות ב-28 ימים נוספים, עד 10 בינואר 2022. כמו כן אושרו מספר תיקונים לתקנות, בהן תיקון לבקשת הוועדה לפיו נוסע שנמצא במעבר בין טיסות של יותר מ-24 שעות וביצע בדיקת אנטיגן לפני הטיסה הראשונה, יידרש לבצע בדיקה גם לפני הטיסה השנייה. תיקונים נוספים קבעו כי חייבי בידוד, שלא רשאים לנסוע בתחבורה ציבורית למקום הבידוד, לא יוכלו לעלות גם על טיסות פנימיות. עוד מוצע כי חייבי בידוד שיפרו את ההוראה צפויים לקנס בסך 5,000 שקלים, בדומה לקנס החל על חייבי בידוד שישתמשו בתחבורה הציבורית.

+האופוזיציה מבטלת את הקיזוזים שניתנו לבנט ולגנץ
15:21 13/12/21  |  עידן יוסף

האופוזיציה החליטה גם לבטל את הקיזוזים שניתנו לראש הממשלה בנט ששוהה בביקור באיחוד האמירויות ולשר הביטחון בני גנץ שנמצא בבידוד לאחר חזרתו מארה"ב. לכן, בקואליציה שוקלים לשנות את כל סדר היום ולא לערוך הצבעות על חקיקה שאין עליה הסכמות.

+ליברמן: הניסוח שלי היה מאוד לא נכון, מאוד לא מוצלח
14:53 13/12/21  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן מסתייג מהאמירה שלו אתמול על מורי הדרך וסוכני הנסיעות ואומר בפתח ישיבת הסיעה: "הניסוח שלי היה מאוד לא נכון, מאוד לא מוצלח". עוד הוסיף: "דנים במשרד התיירות כבר כשבוע ימים על חבילת סיוע לענף התיירות שכוללת גם עשרות מיליוני שקלים לנושא הכשרה מקצועית, ברביעי אמור להתקיים דיון אחרון".

+ליברמן: טראמפ הגיע למסקנה שנתניהו יודע רק לנצל אנשים
14:31 13/12/21  |  עידן יוסף

השר ‎אביגדור ליברמן על הקללה של טראמפ לנתניהו: "גם הנשיא טראמפ הגיע למסקנה שנתניהו לא יודע להיות חבר של אנשים, אלא רק לנצל אותם".
מנגד, רה"מ לשעבר אהוד אולמרט הגן על נתניהו ותקף את טראמפ: "הוא אדם פאתטי. זה דוגמה חיה לבן אדם שהכל אצלו אישי. הכל נשפט על-פי האינטרס האישי שלו. נתניהו ביצע את המצופה ממנו כרה"מ ישראל, ובירך את נשיא ארה"ב הנבחר". הוא דיבר בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל, אוסטרליה ובריטניה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האופוזיציה: לא לקיזוז עם פינטו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האופוזיציה מתנהגת כמו קוף אחר ל"ת
בן אנוש  |  13/12/21 17:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
הכנסת צפויה לאשר הצעת חוק המצריכה נוכחות המטופל בדיון משפטי המבקש להסיר את החיסיון על עברו הפסיכיאטרי או הרפואי, ולאפשר לו זכות ערעור שתתקיים בדלתיים סגורות
עידן יוסף
כיום מאפשר החוק פטור מארנונה לבניין שנהרס או ניזוק לשמונה שנים לפחות    הצעת חוק חדשה מבקשת לקצר משמעותית את פרק הזמן כדי לתת עזרה ראשונה שתגדיל את ההיצע בשוק הדיור
איציק וולף
ועדת השרים לענייני שב"כ דחתה את בקשת ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, להאריך את זכאות משפחתו לאבטחה    ההחלטה להסרת האבטחה ממחר התקבלה בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון
עידן יוסף
שיעורי מס הקנייה והבלו המוטלים על סוגים שונים של דלק יועלו בהדרגה משנת 2023 עד 2028, במטרה להפחית משמעותית את פליטת גזי החממה ב-70%    הממשלה מציגה שורה של צעדים תומכים בתעשיה ובשכבות המוחלשות, בעלות של מאות מיליוני שקלים, במטרה לגשר על ההתייקרות    התעשיינים: צפויה פגיעה קשה בייצוא
עידן יוסף
מ"מ יו"ר ועדת הפנים יוראי להב הרצנו אומר כי "אין מקום להסכם שמאיים באופן חריף על משאבי הטבע שלנו, על הסביבה שלנו"    מנכ"ל קצא"א: "הודעתי אישית לבכיר במשרד להגנת הסביבה על התגבשות ההסכם חודשיים לפני החתימה    הוועדה קוראת לממשלה להשלים בהקדם את עבודת המטה של כלל משרדי הממשלה למול סקר הסיכונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il