X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
גבר יהודי בן 38 שהותקף סובל מחתך קל בפנים כוח מג"ב עצר את המחבלת, בת 65 מהכפר אידנא, ללא ירי לאחר שהאזרח נאבק בה ח"כ בן-גביר שנכח באירוע: "ראיתי אוזלת יד מצד הקצין במקום"
▪  ▪  ▪
זירת הפיגוע בחברון [צילום: מן הטלוויזיה]

הטרור הפלשתיני: יהודי בן 38 נפצע (שבת, 18.12.21) באורח קל במחסום ליד מערת המכפלה בחברון בפיגוע דקירה. הנדקר נאבק עם המחבלת, סעדיה מטר, בת 65 מהכפר אידנא, עד שלוחמי משמר הגבול הגיעו למקום וניטרלו אותה ללא ירי. המחבלת הועברה לחקירת גורמי הביטחון. היהודי נחתך בפנים, וטופל על-ידי צוותי מגן דוד אדום במקום.
ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית), תושב העיר שנכח באירוע, סיפר: "כשהגעתי לשטח לצערי ראיתי אוזלת יד מצד הקצין במקום ערן אוחנה. המחבלת שכבה מבלי שהשוטרים יכוונו עליה נשק, לא נערך עליה חיפוש ומה שהקצין רצה לעשות - זה שוב לפגוע בחסינות חברי הכנסת ולדרוש ממני לעזוב את המקום ולהימנע מלבצע תפקידי - פיקוח על עבודת המשטרה".
בן-גביר הוסיף ותקף: "זו רוח המפקד. השר בר לב והמפכ"ל שבתאי אחראים למחדל, זה המסר שעובר לשוטרים בשטח, שרובם מקסימים ורוצים לעשות טוב, אבל כך לא אמורה להתנהל משטרה".
ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית), אף היא תושבת חברון, מסרה בתגובה: ‏בחסדי ה', נס קרה לנו השבת בחברון. מחבלת שניסתה לדקור את אחד התושבים, נתקלה בגיבור נחוש שניטרל אותה. הממשלה חייבת לגלות נחישות דומה מול גל הפיגועים שלא נעצר. בתי מחבלים לא נהרסים, כספי טרור שמקוזזים מוחזרים לרש"פ בדלת מסתובבת ושרים בכירים מדברים על אלימות המתנחלים.
אתמול הובא למנוחות יהודה דימנטמן, הצעיר שנרצח ביום חמישי בפיגוע הירי בחומש שבצפון השומרון. דימנטמן, תושב שבי שומרון, היה נשוי ואב לילד. שני חבריו שנפצעו בפיגוע באורח קל השתחררו מבית החולים. המצוד אחר המחבלים עדיין בעיצומו. לפי החשד, שני המחבלים ארבו לתלמידי ישיבת חומש בשיחים וירו לעבר הרכב שבו הם נסעו מטווח קצר.
ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) פנה ליו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך (ימינה) בדרישה לקדם מיד את חוק ביטול תוכנית ההינתקות המבטל את איסור השהייה בחומש. הצעת החוק אושרה בקריאה טרומית לפני למעלה מחצי שנה, אך לא קודמה מאז בוועדת הכנסת.
במכתבו כתב ח"כ זוהר: "חובה עלינו לחזק את ההתיישבות בשומרון. ביטול איסור השהייה על אדמות חומש ומתן אפשרות לקיבוע אחיזה יהודית בקרקע במקום, יהוו תשובה ניצחת למרצחים צמאי האדם השואפים להחריב את ההתיישבות היהודית בארץ ישראל".

תאריך:  18/12/2021   |   עודכן:  18/12/2021
+השר לביטחון פנים: אנחנו לא ניכנע לטרור
08:22 19/12/21  |  איציק וולף

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הגיב על לכידת המחבלים הלילה בשומרון ואמר כי על כל מחבל שפגע באזרח ישראלי לדעת כי יבוא יום והוא יפגוש את זרועות הביטחון פנים אל פנים. "‏אנחנו לא ניכנע לטרור", אמר.

+שר המשפטים: ישראל נחושה במאבק בטרור וחזקה ממבקשי נפשה
08:10 19/12/21  |  איציק וולף

שר המשפטים, גדעון סער, ברך את כוחות הבטחון על לכידת רוצחיו של יהודה דימנטמן ז״ל. "ישראל נחושה במאבקה בטרור וחזקה ממבקשי נפשה", טען בציוץ שפרסם.

+שר הביטחון: נמשיך לרדוף את הטרור
07:59 19/12/21  |  איציק וולף

שר הביטחון, בני גנץ, ברך את כוחות הביטחון, בהובלת צה"ל והשב"כ על פעולה מהירה, מקצועית ונחושה לאיתור המחבלים שאחראים לרצח יהודה דימנטמן ז"ל. "נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל", אמר.

+שר האוצר: כוחות הביטחון מנעו פיגוע טרור נוספים
07:26 19/12/21  |  איציק וולף

שר האוצר, אביגדור ליברמן, ברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בשומרון בשבוע שעבר. לדבריו, בכך מנעו הכוחות פיגועי טרור נוספים שיכלו להוביל חלילה לאובדנות יקרים.
"אני שב ואומר, ידנו תמיד תהיה על העליונה ולא נהסס להשתמש בשום משאב על מנת לסכל כל אירוע שפוגע בביטחוננו", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+נעצרו המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן סמוך לחומש
07:17 19/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

כוח ימ"מ עצר את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי יחד עם שני סייענים שלהם בכפר סילת אל חארתיה הסמוך לג'נין  ▪  הארבעה נעצרו ללא צורך בירי  ▪  נתפסו כלי הנשק שבאמצעותם בוצע הפיגוע

המחבלים העצורים, הלילה בשומרון [צילום: דובר צה"ל]
+ישובים יהודים על אדמות ישובים ערביים
18:21 18/12/21  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

אלימות המתנחלים בישוב עלי וסביבתו אינה רק במניעת מסיק זיתים  ▪  אנחנו עדים לגילויי אלימות מתנחלים ושימוש במכות עם נבוטים, כשהם מונעים בכוח מבעלי הקרקעות גישה לשדותיהם  ▪  הם לא בושו לכרות עצי זית

כי האדם עץ השדה [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיגוע בחברון: מחבלת בת 65 דקרה יהודי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אוזלת יד, לא רק אצל הקצין במקו
וינטר הניה  |  19/12/21 06:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
אלימות המתנחלים בישוב עלי וסביבתו אינה רק במניעת מסיק זיתים    אנחנו עדים לגילויי אלימות מתנחלים ושימוש במכות עם נבוטים, כשהם מונעים בכוח מבעלי הקרקעות גישה לשדותיהם    הם לא בושו לכרות עצי זית
איציק וולף
מאות בני אדם הגיעו הבוקר לצפון השומרון ומשתתפים בהלוויתו של יהודה דימנטמן ז"ל, שנרצח אמש בפיגוע הירי סמוך לחומש    מסע ההלוויה יוצא מחומש ויסתיים בהר המנוחות בירושלים
איתן קלינסקי
מצער, שקיימת עוצמת פער בין התודעה הלאומית, שהתגבשה בחברה הישראלית בכל שנות קיומה, ובין ההתרסות הערכיות של השר הדתי משה שפירא בישיבת הממשלה לנוכח עדויות על מעשים, שאסור היה לעשותם על-ידי חיילי צה"ל בכפרים הערבים במהלך המלחמה
איציק וולף
יהודה דימנטמן, נשוי ואב לילד מן היישוב שבי שומרון, נורה למוות מאוד ושניים נוספים נפצעו קל בפיגוע ירי סמוך ליישוב חומש    כוחות צה"ל פתחו במצוד אחרי חוליית המחבלים וחסמו צמתים מרכזיים בשומרון    שני הפצועים קל פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא
רפי לאופרט
דומה שאיש לא יערער על כך שכושרו המופלג ביותר של השר בר-לב בתפקידו כשר המשטרה הוא השתלחות שלוחת רסן במתיישבי איו"ש וזאת על שום נכונותם להבליג מעל ומעבר לסביר על התגרויות ערביי איו"ש בהם ופגיעתם בביטחונם האישי    מוטב היה אילו גילה השר אותה חריצות בקידום הנושאים עליהם הוא מופקד בממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il