X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין העליון של הליכוד קבע כי לא ניתן להכריז עליהם כהתארגנות עוינת, והוסיף כי יש לבחון כל חבר באופן פרטני כ-7,000-6,000 יחזרו למפלגה ותיערך לגביהם בדיקה פרטנית ח"כ מיקי זוהר: "לליכודניקים החדשים אין מקום בתנועת הליכוד וצריך להרחיק אותם משורותינו. נקודה"
▪  ▪  ▪
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

בית הדין של הליכוד הודיע (יום ד', 22.12.21) על סילוקם של כ1,000 ליכודניקים חדשים ובדיקתם של 7,000 נוספים. העתירות שהוגשו נגד קבוצת "הליכודניקים החדשים", ביקשו להרחקים מהמפלגה תוך הכרזה עליהם כהתארגנות עוינת. בית הדין קבע כי אין לנהוג באופן גורף ויש לבדוק כל אחד מהם באופן פרטני.
חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב להחלטה, וצייץ בעמוד הטוויטר שלו: "לליכודניקים החדשים אין מקום בתנועת הליכוד וצריך להרחיק אותם משורותינו. נקודה. עם זאת, זה הזמן לשמור על אחדות התנועה ולחזק את הליכוד כדי שבע״ה יחד נחזיר את הימין לשלטון".
ההחלטה מגיעה יממה לאחר שיו"ר הליכוד נתניהו תקף את ח"כ ישראל כ"ץ, יו"ר מזכירות הליכוד, וחברי כנסת נוספים שתמכו בליכודניקים החדשים. נתניהו כתב אתמול ברשתות החברתיות: "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כ"ץ, שעד היום פעל ופועל הפוך".
בתגובה להחלטה נמסר מ'פורום דרור בליכוד': "הליכודניקים החדשים זו התארגנות צינית חסרת בושה של אנשי שמאל מובהקים, שחותרים מזה שנים רבות לשנות את דמותו של הליכוד מבפנים, ולהפוך אותו למפלגת שמאל תוך שימוש בדמוקרטיה הפנימית שלו עצמה. טוב מאוד עשה בית הדין כשהורה להדיח משורות המפלגה את אלה שכלל לא מתביישים במטרותיהם, וטוב מאוד שהורה סוף-סוף להתחיל בדיקה מסודרת של התפקדות כל יתר המתפקדים שנרשמו דרכם."

תאריך:  22/12/2021   |   עודכן:  22/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית הדין של הליכוד סילק 1,000 ליכודניקים חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החשוד הראשון, תושב צפת כבן 18, נעצר בחשד שתקף וגזז את זקנו של חבר הכנסת • החשוד הנוסף, תושב ירושלים, נעצר בחשד למעורבות בשני האירועים    נבדק החשד כי נשלחו תמורת תשלום
עידן יוסף
קווי רכבת ישראל עדיין לא מופיעים באתר המידע הממשלתי לתחבורה ציבורית    חברות נוספות שאין מידע לגביהן: נתיב אקספרס, קווים וסופרבוס    ח"כ מקלב: מוקד המידע הטלפוני לתחבורה ציבורית אינו נותן מענה לבעיות המתעוררות בזמן אמת
יצחק דנון
מייקל גרקו תובע 380,000 שקל בטענה להפרת זכויותיו במה שהוא מגדיר "תמונה אייקונית" של כוכבי הסדרה "בוורלי הילס 90210" ג'ייסון פריסטלי ולוק פרי
איתמר לוין
דחה את עתירת הקופה להורות לשר הבריאות לאפשר לה לגרוע "תרופות יתום" מתוכניות הביטוח המשלים    שטיין: השיקול הכספי אינו היחיד; מדובר בהחלטה מקצועית בה בית המשפט ממעט להתערב; אם תיווצר בעיה ממשית - חזקה על המשרד שימצא פתרון
מירב ארד
הצווים ייכנסו לתוקף ב-17 בינואר והחל מתאריך זה יוחל מס של 3,978 שקלים לטון על תחליפי דלק וחומרים ממיסים ו-2,983 שקלים לאלף ליטר על שמני סיכה    בכך יושווה המס על חומרים אלה למס המוטל על דלקים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il