X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל משרד הבריאות יחתום על צו שמשנה את מדיניות בידודי הקורונה בישראל מחוסנים באופן מלא - כולל בוסטר - ייכנסו בכל מקרה לבידוד עד לקבלת תשובה שלילית בלבד ויידרשו להימנע מהתקהלויות לצרכי בידור ופנאי למשך עשרה ימים לא מחוסנים ייכנסו בכל מקרה לבידוד של שבוע לפחות
▪  ▪  ▪
המדיניות תיכנס לתוקף מחר. בידוד עד בדיקה אחרי חשיפה לכל זן של הנגיף [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אש. הצו ייכנס לתוקף מחר [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מדיניות הבידוד של מי שנחשפו לחולי קורונה תשתנה ולפיה מחוסנים שנחשפו לחולי קורונה - כולל לחולים בזן אומיקרון - ישהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאות בדיקת קורונה שלילית ורק יידרשו להימנע משהות במקומות הומי אדם לצרכי בידור ופנאי, וממגע עם אוכלוסיות שבסיכון גבוה.
ההחלטה תיכנס לתוקף החל ממחר (יום ד', 28.12.21) ותיעשה באמצעות צו שייחתם על-ידי מנכ"ל משרד הבריאות, באישור ועדת הבריאות של הכנסת.
ההחלטה על שינוי המדיניות, שצפויה למנוע בידודים רבים בתקופה הקרובה שבה צפויה להתפשט תחלואת הקורונה בזן אומיקרון, התקבלה בתום דיון שקיים (יום ג', 28.12.21) ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, עם שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, ועם גורמי המקצוע במשרד הבריאות. עוד השתתפו בדיון בדיון השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"לית משרד החינוך, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ממונה הקורונה, המשנה ליועמ"ש לממשלה, המשנה לראש המל"ל, מפקד פיקוד העורף, הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון וגורמי מקצוע נוספים.
בהתאם להצעת גורמי המקצוע במשרד הבריאות, הוחלט כי מחוסנים שבאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הוריאנטים), יידרשו לבצע בדיקת קורונה וישהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאת הבדיקה. בעשרת הימים שלאחר מכן, יימנעו אותם אנשים מהימצאות במקומות הומי אדם לצרכי בילוי ופנאי, וממגע עם אוכלוסיות בסיכון גבוה. החלטה זו תחול על כלל אזרחי ישראל שגילם 5 ומעלה.
אנשים שאינם מחוסנים ובאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הוריאנטים) יחויבו בבידוד שאורכו שבעה ימים, וביצוע בדיקות בתחילת הבידוד וביום השביעי שתוצאותיהן שליליות כתנאי לסיומו.
על-פי ההחלטה, מחוסן הוא מי שקיבל את מלוא מנות החיסון שביכולתו לקבל, בהתאם לנסיבות האישיות. משמעות הדבר היא שמי שקיבל שתי מנות חיסון ויכול לקבל מנת בוסטר אך נמנע מלעשות זאת לאחר המועד הנדרש על-פי ההנחיות הרפואיות - לא ייחשב למחוסן.

תאריך:  28/12/2021   |   עודכן:  28/12/2021
+שיא עולמי חדש במספר נדבקי קורונה: 1.44 מיליון ביום
09:15 28/12/21  |  איציק וולף

מספר המאומתים החדשים שזוהו ביום אחד כחולי קורונה ברחבי העולם הגיע לשיא חדש, עם התפשטות זן אומיקרון של הנגיף במדינות רבות. אתמול (יום ב', 28.12.21) בלבד אותרו ברחבי העולם 1.44 מיליון חולים חדשים. השיא הקודם נרשם בדצמבר 2020, זמן קצר לפני שהחל מבצע החיסונים העולמי נגד קורונה.

+בנט: מדינת ישראל נמצאת רגע לפני סערת הדבקה
08:34 28/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בראיון רדיופוני אמר ראש הממשלה כי זן אומיקרון של נגיף הקורונה שונה מכל שאר הזנים של הנגיף שהכרנו בעבר  ▪  "יש נטייה כרגע להרגיש 'אווירת סוף קורס', אבל אנחנו לא, עדיין מסוכן"  ▪  הצהיר כי ייתכנו מגבלות על נמנעים מחיסון לצורך הגנה על בריאותם

בנט. "החיסונים בטוחים, לכו להתחסן" [צילום: מרק ישראל סלם]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחוסנים ייכנסו לבידוד עד לקבלת תשובה שלילית בבדיקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
בראיון רדיופוני אמר ראש הממשלה כי זן אומיקרון של נגיף הקורונה שונה מכל שאר הזנים של הנגיף שהכרנו בעבר    "יש נטייה כרגע להרגיש 'אווירת סוף קורס', אבל אנחנו לא, עדיין מסוכן"    הצהיר כי ייתכנו מגבלות על נמנעים מחיסון לצורך הגנה על בריאותם
איציק וולף
עד היום ניתן היה לקבל מנת חיסון שלישית נגד קורונה רק לאחר חמישה חודשים ממתן המנה השנייה    מנכ"ל משרד הבריאות החליט לקצר בחודשיים את פרק הזמן הנדרש    ההנחיה חלה על חיסוני פייזר, מודרנה ואסטרה-זניקה
איציק וולף
לאחר שהתקיימו בדיקות נוספות ובהן הליך ריצוף גנטי עודכן ראש הממשלה כי קיים חשד בסבירות גבוהה שבתו נמצאה מאומתת לזן אומיקרון של נגיף הקורונה    בתוך יומיים תתקבל תשובה סופית ובהתאם - יישאר ראש הממשלה בבידוד בביתו ברעננה
איציק וולף
שר האוצר קרא לציבור להתחסן ולעטות מסכות וטען כי ניתן להסתפק בתו סגול שיאפשר פעילות מלאה של המשק גם בגל האומיקרון    "השילוב בין המסכות והחיסונים מאפשר לנו להמשיך לחיות לצד הקורונה ולשמור על כלכלה פתוחה"
יפעת גדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il