X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלקין. "זה רציני לדון בזה ב-21 יום?" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
שר השיכון אלקין בדיון דחוף על הפינויים מדירות הדיור הציבורי:
"לא ייתכן שהייעוץ המשפטי לממשלה יכתיב לו"ז תלוש"
אלקין: "הורו לנו להשלים את עבודת הצוות הבין משרדי תוך 21 יום ולחזור לפינויים בלי בדיקה פרטנית. אני לא בטוח שהמשנה הבינה שזה שני צוותים, לסיים את הוועדה לבחינת הקריטריונים, מה שלא עשו פה 20 שנה, תוך 45 יום. בעיני זה שערורייה"

ועדת הכלכלה התכנסה (יוםג', 28.12.21) לדיון דחוף שעסק במתווה של הצוות המשותף של משרדי הרווחה והבינוי והשיכון להסדר פינויים מעודכן מדירות הדיור הציבורי. בפתח הדיון הזכיר היו"ר ביטון, כי הרקע הוא מכתב של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לפיו לפתור את בעיית הפינויים תוך 21 יום. זאת לאחר שסוכם בין היו"ר ביטון לשר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, על מהלך לעצירת הפינויים ובחינתם מחדש. במסגרת אותו סיכום אף הוחלט על הקמת אותו צוות משותף למשרדי הרווחה והשיכון, וכן הקמת צוות בשיתוף יו"ר הוועדה ביטון לבחינת הקריטריונים בנושא הפינויים. עוד סוכם על הקפאת הפינויים עד שתושלם עבודת הצוותים.
היו"ר ביטון הודעה לשר אלקין על המהלך הדרמטי והתייחס לעמדת המשנה ליועמ"ש לממשלה, ואמר כי היא לא כתבה מכתב כזה על הבנייה הלא חוקית בישראל. "מי שמערים קשיים על שני משרדי ממשלה זה דווקא הייעוץ המשפטי לממשלה. הדבר הזה לא מקובל עלינו. הייעוץ המשפטי לממשלה בתפקידו להביא פתרונות חקיקתיים ומשפטיים ככל שידרשו. השר אלקין יודע שאני בדרך כלל אדם נחמד, אבל הייתי מוכן לסכן את תקציב המדינה בשביל משפחה עם 8 ילדים שעתידה הייתה להתפנות. תפקיד היועץ המשפטי זה לפתור בעיות ולעזור למשרדים לקיים מדיניות שלהם, ולא לעצור פתרון שקידמנו. אני לא מתכוון לוותר, הוכחתי שאני יכול להפיל ממשלה על זה ושאיש לא ינסה את ועדת הכלכלה".
השר אלקין הציג ההתקדמות במהלך לבחינת הפינויים ואמר כי הכוונה היא לטפל בכל מקרה ומקרה. הוא הוסיף כי בקרוב ימנה ועדה ציבורית שתבחן מחדש את הקריטריונים לזכאות לדיור ציבורי, ואמר כי עד אז בכוונתו לבדוק 350 מקרים של דיירים שמיועדים לפינוי באופן פרטני וחייבים לחכות להשלמת העבודה.
באשר למכתב המשנה ליועמ"ש לממשלה אמר השר אלקין: "אני שותף לתחושת התסכול שהייתה ליו"ר ביטון, גם אני התפוצצתי כשקיבלתי את המכתב. הורו לנו להשלים את עבודת הצוות הבין משרדי תוך 21 יום ולחזור לפינויים בלי בדיקה פרטנית. הורו לנו, אני לא בטוח שהמשנה הבינה שזה שני צוותים, לסיים את הוועדה לבחינת הקריטריונים, מה שלא עשו פה 20 שנה, תוך 45 יום. בעיני זה שערורייה זה לא רציני לא יעלה על הדעת שהייעוץ המשפטי לממשלה יכתיב למשרד מקצועי לוחות זמנים שהם תלושים. יש 350 פסקי דין חלוטים שכולם צריכים לעלות, מקרה מקרה, על השולחן של הוועדה הבין משרדית. זה רציני לדון בזה ב-21 יום? לשקול מחדש קריטריונים ב-45 יום זה בדיחה. זה רק אם לא רוצים לעשות שום דבר".
נציג משרד המשפטים, ד"ר אפי צמח, ניסה להשיב בשם המשרד ואמר כי קשה לדבר כשהתיוג הוא של מי שבא לשבש את המהלך. לדבריו, אין מחלוקת במטרה וגם במישור האמצעים. הוא הוסיף: "בא הייעוץ המשפטי ואומר דבר אחר. הוא אומר שהוא רוצה לעזור ומבקש לאפשר את המהלך ולתעל אותו לאפיקים חוקיים שיעלו בקנה אחד עם הדין ונוכל להגן עליהם ביום פקודה".
השר אלקין שאל "להגן ממה? תהייה פנייה של משפחה למה לא פינו אותה במועד הפינוי? יש גבול". ח"כ נעמה לזימי הוסיפה: "אתם לא פועלים שנים על גבי שנים נגד מדיניות תת-השקעה". היו"ר ביטון שאל מדוע הקציבו 21 יום לטיפול במשהו שמוזנח משנת 1993". צמח השיב לשר אלקין ואמר: "להגן על המהלך מפני כל עתירה שתבוא בכל הקשר שהוא, בין אם מאדם שזכאי וממתין וזכותו נפגעת או כל אדם אחר". צמח הוסיף כי מדובר בפסקי דין חלוטים, והשר אלקין הגיב: כמה פסקי דין חלוטים יש? אתם נורמליים? זה מקומם אותי". צמח השיב: "הייעוץ המשפטי הביע את העמדה הסבירה למדי, ביקשנו לעשות אבחנה בין מי שאין סיכוי שיהיה זכאי לבין מי שיכול שיהיה זכאי". היו"ר ביטון שאם האם אחרי 28 שנות הזנחה אפשר היה לחכות יותר מ21 יום, וצמח השיב: "אפשר להגיד שהערכת הזמנים הייתה לא סבירה", על כל אמר השר אלקין: "בעליל".
היו"ר ביטון ביקש מצמח התייחסות שתיתן תקווה למהלך, וצמח השיב כי זה ניתן בהזמנה של היועץ המשפטי לממשלה, שהזמין את השר אלקין לפגישה. השר אלקין אמר: "נעניתי, אבל לא אתן שתנהלו את משרד השיכון ותגידו לנו ש-45 יום זה מקסימום לבחינת קריטריונים ו-21 יום מספיקים לעבור על 350 תיקים".
השר אלקין סיכם את הדברים ואמר: "כשאני בטוח בצדקתי אני נחוש ולא מתכוון לוותר. היה פה ניסיון התערבות שהוא טעות גדולה מאוד, לא יכול להיות שהייעוץ המשפטי יכתיב לוחות זמנים בלי לדבר אתנו. לא אאפשר שאנשי המקצוע שלנו ושל משרד הרווחה ונציגי ציבור יעבוד עם אקדח לרקה. שר המשפטים אמר שהוא חושב שזה הכיוון הנכון והוא תומך במהלך, ופתאום אני מקבל מכתב של משנה ליועמ"ש שהופכת את הכל. אני חושב שהיא טעתה בצורה חמורה ולכן הזדעקתי. תפקידי כנבחר ציבור לעמוד על שלנו ולהגיד לאנשי המשרד להמשיך לפעול לפי המדיניות שקבעתי. אני מקווה שנקיים פגישה עם היועמ"ש לממשלה ונבהיר את זה".
היו"ר ביטון סיכם את הישיבה ואמר כי הוא "מלא הערכה לשרי הרווחה השיכון והמשפטים, שלקחו סוגיה כואבת והזנחה של עשרות שנם ובנו תפיסה כוללת של טיפול. אפשר לסיים את הפרשה הזו בעבודה של שנה שנתיים ונסייע לכל אדם שאחרי האירוע הזה תהייה לו קורת גג. יש ויכוחים מול המערכת המשפטית שהופכים אותך ללוחם צדק ואתה לוחם צדק, לך בכוחך זה והושע את אותם חסרי קורת גג", אמר היו"ר ביטון לשר אלקין.

תאריך:  28/12/2021   |   עודכן:  28/12/2021
+ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בסך כ-846 מיליון שקל
01:04 29/12/21  |  עידן יוסף

ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בסך כ-846 מיליון שקל. במסגרת ההעברות תוקצבה תוספת סיוע בשכר דירה לקשישים ועולים הממתינים לדיור ציבורי. יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "צעד משמעותי וחשוב של הממשלה שביקשנו לעשות הרבה זמן, הסכומים יגדלו מהיום בצורה משמעותית".
חברי האופוזיציה קראו לתוספת תקציב למוסדות המוכש"ר, שתוקצבה בשנים האחרונות במסגרת כספים קואליציוניים: "התעללות של האוצר בילדים שלנו, מאות יפוטרו". במהלך הדיון חברי האופוזיציה העלו את הנושא מול ח"כ מנסור עבאס שהשיב: "התקציב יעבור".

+הח"כ שריגש את הכנסת: אבא שלי נפל חזק לאלכוהול
01:01 29/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ סימון דוידסון גולל במליאה את סיפורו האישי: "זוכר לילות שהייתי צריך להגיע ולפרוץ את הבית של אבא שלי, ד"ר דוידסון, להרים אותו מהרצפה, לשטוף אותו ולנקות אותו ולישון איתו בלילות ולדאוג שהוא לא ישתה"

דוידסון. תמיכה מהח"כים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בלימת כביש 6 צפונה תשפיע על אינטרסים לאומיים
23:31 28/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח״כ יעל רון בן-משה: "שינוי המדיניות במשרד התחבורה משאיר מאחור את תושבי הצפון - לא נאפשר הארכה לצפון באמצעות זכיין נוסף"  ▪  ראש עיריית נהריה: תקצוב הארכת הכביש לשלומי הוא רוח גבית לתעסוקה  ▪  יו״ר ועדת הכלכלה למשרד התחבורה: הקצו כבר עכשיו תקציב שיאפשר סלילת כביש 6 לצפון - בלימתו זה כדור שלג שישפיע על אינטרסים לאומיים

כביש שש. אין צפי להארכתו צפונה [צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+האם מספר הרוגי תאונות העבודה נמוך פי שניים
21:27 28/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סגן שרת הכלכלה: הרשויות המקומיות חייבות להשתתף בפיקוח על הבטיחות באתרי הבנייה  ▪  כך בוועדת-המשנה לבטיחות בעבודה בוועדת העבודה והרווחה  ▪  יו"ר ועדת-המשנה אוסאמה סעדי: כ-60 הרוגים בשנה האחרונה בכעשרת אלפים תאונות  ▪  מינהל הבטיחות: רק 32 הרוגים

+חוק החיבור לחשמל אושר לקריאה שנייה ושלישית
21:10 28/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סטרוק: "אני מזהירה - זהו החוק הראשון בספר החוקים שמאפשר גזילת קרקעות"  ▪  יו"ר הוועדה ומציע החוק, ח"כ ווליד טאהא: "החוק יבטיח חיבור לחשמל של עשרות אלפי בתים"

[צילום: דוברות הכנסת]
ח"כ ווליד טאהא [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+יוקם שיטור מועצתי ב-6 מועצות אזורית
15:27 28/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המועצות שיכלו בפיילוט הן: מעלה יוסף, מרום גליל, לכיש, שדות נגב, מרחבים ובני שמעון  ▪  בכל אחת מהן יפעלו 7 שוטרים לצד 4 פקחים שיעברו הסמכה

בן-ארי. "נעשה הכל על מנת שהפיילוט יורחב משמעותית" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הצו לעצירת ייבוא האיירסופט נעצר לחודש נוסף
14:35 28/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה הזכיר כי הוועדה כבר אישרה עצירה של חודשיים ודרשה להאיץ את הסדרת הנושא  ▪  "ממשלה שרוצה להילחם בטרור תגמור הכל בתוך חודש, ואם היא לא יודעת לעשות את זה שלא תצפה שיהיו הארכות כי כנראה שזה לא מלחמה בטרור"

איירסופט בפעולה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+לפיד: מתנגדים להסכם בלי אפשרות פיקוח אמיתית על אירן
14:04 28/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר החוץ לוועדת החוץ והביטחון: מעדיפים לפעול בשיתוף פעולה בינ"ל, אבל אם צריך - נפעל לבד  ▪  "עליית מדרגה בנראות הציבורית של יחסי ישראל וכלל שכנותיה"

רם בן-ברק והשר יאיר לפיד [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סופית: רשויות מקומיות יוכלו להסדיר שמירה, אבטחה וסדר ציבורי
09:53 28/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות (מס' 150), התשפ"ב-2021. 15 חברי כנסת תמכו ב צעה ללא מתנגדים.
הוראת השעה המאפשרת לרשויות מקומיות לפעול ולהסדיר בתחומן עניינים של שמירה, אבטחה וסדר ציבורי וכן הטלת אגרת או היטל שמירה בגין שירותים אלה, הופכת להוראת קבע.

+בקריאה ראשונה: אושרה הצעת חוק לפינוי שדות מוקשים
09:43 28/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לפינוי שדות מוקשים (תיקון - הוראת שעה) (תיקון), התשפ"ב-2021. 23 חברי כנסת תמכו בהצעה, 11 התנגדו, ואחד נמנע.
מוצע בה לתקן את ההגדרה "שטח נפלים" כך שהקביעה כי שטח שיש בו נפלים יהיה מיועד לפינוי, תיעשה בידי קצין בדרגת אלוף משנה לפחות שהרמטכ"ל מינה לצורך כך, לעניין שטח שבשימוש צה"ל, במקום הרמטכ"ל, ובידי מנכ"ל משרד הביטחון לעניין שטח שבשימוש מערכת הביטחון, במקום שר הביטחון. זאת כדי לייעל ולפשט את הקביעה כי שטח מסוים יהיה מיועד לפינוי.
החוק מציע לאפשר גם מימון של מיזם פינוי לצורך פעילות זמנית בשטח הסגור, כמפורט בסעיף 28א המוצע, מדמי פינוי, בין שהשטח הוא שדה מוקשים ובין שהוא שטח נפלים. הסעיף המקורי הסמיך את שר הביטחון לקבוע תקנות דמי פינוי המפרטות את עלויות דמי הפינוי ותנאים נוספים הקשורים אליהם בכל הנוגע לפינוי שטחי נפלים, מתוך המחשבה שבניגוד לפינוי שדות המוקשים (שעקב הסיכון הקיים בהם לאוכלוסייה נקבע תקציב מדינה ייעודי ותוכנית שנתית ורב־שנתית לפינוי כל שדות המוקשים שאינם חיוניים לביטחון המדינה) שטחי הנפלים מפונים רק אם יש יזם המעוניין בקרקע, שאמור לממן פעילות. בדומה לכך מוצע לאפשר לגבות דמי פינוי גם על פינוי המשמש לפעילות זמנית בשטח הסגור, היות שפעילות זו מבוצעת רק אם יש מבקש המעוניין לבצע את הפעילות הזמנית בשטח והוא זה שאמור לממן אותה, שכן פעולות הפינוי האמורות לא היו מבוצעות באופן יזום על-ידי המדינה.
סגן שר הביטחון ח"כ אלון שוסטר אמר כי החוק עוסק "בדם ודמים - המוקשים הללו, הנפלים הללו הן סכנות מוטמנות וצריך להתייחס לסוגיה בכובד ראש. אחד השיניים שבוצעו בהוראת השעה שמבקשים להאריך ולהגדיל את הסמכויות הקיימות גם לפינוי נפלים. גם אותם אנו רוצים לפנות".

+סופית: תימשך הצבת חיילים ביחידות של השב"ס ומסגרות ביטחוניות אחרות
09:41 28/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שירות ביטחון (הצבת יוצאי צבא במשטרת ישראל ובשירות בתי הסוהר) (תיקוני חקיקה) (הוראות שעה), התשפ"ב-2021. 56 חברי כנסת תמכו בהצעה, ו-48 התנגדו. כל 52 ההסתייגויות לחוק - נדחו. ההצעה מבקשת להאריך בשנה, את הוראת השעה המאפשרת הצבת חיילים במשטרת ישראל ביחידות מסוימות של שירות בתי הסוהר.
ח"כ יצחק פינדרוס אמר כי הפיליבסטר הלילה היה רק משום שהקואליציה סרבה לאשר את הצעתו של ח"כ שלמה קרעי, לאפשר לחיילים אלה להגיש קבילות לנציב קבילות החיילים.

+בקריאה ראשונה: הפיכת הוראת השעה המאפשרת האצלת סמכויות ליו"רי הוועדות האזוריות בבחירות ברשויות
09:36 28/12/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבחירות (דרכי תעמולה) (תיקון מס' 38), התשפ"ב-2021 -מטעם ועדת החוקה, חוק ומשפט.
בשנת 2014 נקבעה בחוק הוראת שעה לעניין הסמכת יושבי ראש ועדות בחירות אזוריות לדון בעתירות למתן צווים בבחירות לרשויות המקומיות שבתחום השיפוט שבו הם מכהנים. כיוון שרוב העתירות בעניין תעמולה בבחירות לרשויות המקומיות עוסקות בסוגיות מקומיות ובשאלות משפטיות ועובדתיות פשוטות יחסית, שאין להן השלכה ארצית, נקבע כי יושב-ראש של ועדת בחירות אזורית שהוא שופט מחוזי יהיה מוסמך לדון בבקשות למתן צווים כאמור.
מטרת הוראת השעה הייתה להפחית את העומס המוטל על יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית ולפזר את הטיפול בעתירות מקומיות באופיין, ובצד זאת להגביר את הנגישות של ההליכים המשפטיים למתדיינים בענייני הרשויות המקומיות. כדי ליצור אחידות בהלכות המשפטיות, נקבע כי על החלטה של יושב-ראש ועדה אזורית ניתן לערור בפני יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית. כמו-כן, נקבע כי יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית מוסמך לקבוע שדיון מסוים יתקיים בפניו ולא בפני יושב-ראש ועדת הבחירות האזורית, אם ראה כי הדבר מוצדק בנסיבות העניין.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא ייתכן שהייעוץ המשפטי לממשלה יכתיב לו"ז תלוש"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
לאחר דיון טעון בתקנות מכסות הביצים לשנת 2022 הודיע יו"ר ועדת הכלכלה כי יכנס את הצדדים בלשכתו למו"מ לילי בניסיון להגיע להסכמות    שר החקלאות פורר: אנחנו מגיעים לדיון הזה בתקופה לא טובה מבחינת הענף, באירועים קשים של התפרצות שפעת העופות    חברי כנסת רבים מהקואליציה והאופוזיציה מתחו ביקורת על הגשת התקנות ברגע האחרון וללא הסכמה עם המגדלים מנכ"ל ארגון מגדלי העופות: העיתוי של התפרצות שפעת העופות נפל כפרי בשל בידי שר החקלאות
עידן יוסף
ראש הממשלה בדיון 40 חתימות: "איבדתם את זה לגמרי, אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל"    ראש האופוזיציה: "בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת. בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט"
בצלאל סמוטריץ'
שרת הפנים מפחדת בצדק לבוא לעימות מולי על חוק החשמל במקום, בזמן ואצל המנחה שהיא תבחר. מפחדת פשוט כי היא יודעת שהיא אומרת לא אמת. אז הנה העובדות על חוק החשמל
עידן יוסף
משרד המשפטים: הקושי המרכזי הוא דווקא אכיפתי ולא בחסר בחקיקה - הקושי הוא לאתר את המשחיתים    היו"ר גלעד קריב: "נושא הדרת נשים במרחב הציבורי זה נושא שיקבל קדימות בוועדה הזו. הדרת נשים היא חלק מאלימות מגדרית"    רוטמן: למה אין החמרה על צלבי קרב והשחתת מודעות דת?
איציק וולף
ראש הממשלה תוקף את ראש האופוזיציה לאחר שהאופוזיציה סירבה לאפשר קיזוז שלו בשל בידוד האומיקרון שבו הוא נמצא    "בריאות הציבור בזמן מגיפה צריכה להיות מעל למשחק הפוליטי הקטנוני. נתניהו, אתה נושא באחריות להשלכות התרגילים שלך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il