X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הבריאות מבטיח בוועדת העבודה והרווחה:

בעוד חודשיים יחל קיצור תורנויות המתמחים

הקיצור ייעשה בעשרה בתי חולים בפריפריה יו"ר הוועדה, אפרת רייטן מרום: על צוות היישום להכניס גם את נציגי ארגון המתמחים 'מרשם' חברי כנסת: חוששים שמשרד הבריאות וההסתדרות הרפואית נוהגים בסחבת
▪  ▪  ▪
תורנות בבית חולים [צילום: פלאש 90]

בעוד ימים אחדים יוגש לשר הבריאות המלצות צוות היישום לקיצור תורניות המתמחים, ובין ההמלצות כי בעוד כחודשיים, ב-31 במרץ, יחל הקיצור בעשרה בתי חולים בפריפריה. כך חשף (יום ד', 26.1.22) סמנכ"ל משרד הבריאות בוועדת העבודה והרווחה. יו"ר הוועדה אפרת רייטן-מרום הציעה למשרד הבריאות להכניס לצוות את נציגי המתמחים. "הם חשים תסכול רב, שאחרי מאבק ארוך, שזכה לתמיכה ציבורית רחבה - והם נותרו מחוץ לפורום הקובע", ציינה.
נעמה לזימי, מיוזמות הדיון בנושא, הדגישה כי במהלך השנה האחרונה הרופאים המועסקים בתורנויות (בהובלת ארגון 'מרשם') מנהלים מאבק גדול לקיצור 26 שעות התורנות. לאחר איומי התפטרות של מאות רבות של מתמחים, הושג לראשונה הסכם בין המתמחים ומשרד הבריאות. "מי שאמורים להציל חיים - היו מופקרים במשך השנים, בגלל הזנחה בת שנים רבות בתקצוב מערכת הבריאות - והציבור כולו נפגע", ציינה.
למרות ההבטחות שניתנו, מתקבלות תלונות וטענות רבות בדבר התנהלות צוות היישום - חוסר הייצוג של כלל המתמחים בצוות, חוסר השקיפות של הדיונים, החשש שאין כוונות וניסיונות כנים של הצוות להוביל לקיצור אמיתי כבר בעוד חודש. פורסם כי ההסתדרות הרפואית אשר נציגיה חברים בצוות, פנתה לשרת הכלכלה בבקשה לדחות את יישום ההיתר. בנוסף, לפני כשבועיים הצהיר שר הבריאות כי אינו מתחייב שתורנויות המתמחים יקוצרו, ושיוכלו לעמוד בלוחות הזמנים שהובטחו למתמחים.
עאידה תומא סולימן (הרשימה המשותפת) הזהירה כי אף חולה לא מעוניין שהרופא שיבדוק אותו עובד כבר 25 שעות ברציפות, וכי הרשויות טרם הודיעו באלו בתי חולים, שניים במרכז הארץ ועשרה בפריפריה, יחל יישום קיצור התורנות. יצחק פינדרוס (יהדות התורה) הזכיר את סירוב שר הבריאות אפילו לפגוש את נציגי המתמחים, ואת הדאגה מ"גרירת רגליים" של ההסתדרות הרפואית ומשרד הבריאות מלדאוג לרווחת המתמחים - ודרכם לאיכות ורמת הטיפול בציבור, לדעת יוראי להב-הרצנו (יש עתיד) היכולת להחליט נכון ומדויק יורדת פלאים לאחר שעות-עבודה כה-מרובות ורצופות.
ד"ר ריי ביטון, יו"ר ארגון המתמחים "מרשם", הזהירה כי במיוחד לאור העומס הרב במחלקות הקורונה בבתי החולים, יש דחיפות מיוחדת בקיצור התורנויות. הכרחי להעניק תקנים לבתי החולים בהם ייושם המתווה, כדי להכשיר מתמחים ממלאי-מקום. היא הדגישה כי איש מ"מרשם" לא חבר בצוות-היישום למרות שהוא זה שהוביל את המאבק ויזם את הקמת הצוות, ולמרות הבטחות מפורשות של שר הבריאות. יו"ר הצוות מתאמץ במיוחד לפתור את הסבך, אך ברור שיש הבדל בין צרכי ויכולות מחלקות שונות באזורים שונים. היא הזהירה כי עלולים להודיע שהניסיון בבתי החולים בפריפריה נכשל - ולכן לא ניתן ליישמו בבתי החולים במרכז. קרן הראל, מנכ"לית הארגון,
ד"ר ספי מנדלוביץ, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לשעבר סמנכ"ל "שערי צדק" ויו"ר צוות היישום, הדגיש את אמונתו בצורך בקיצור התורנויות אך הוא מורכב ליישום. הוא הדגיש את המקצועיות, הירידה לפרטים, הבדיקה בשטח והשקיפות של עבודת הצוות - אך את המורכבות והשוני בין ההתמחויות השונות במחלקת מיון ילדים למשל, ואת ההתאמות הנדרשות. הוא הבטיח כי אכן ב-31 במרץ יחלו קיצור התורנויות בעשרה בתי חולים בפריפריה, אך לא בשני בתי חולים במרכז.
עו"ד לאה ופנר, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית, הדגישה כי מדובר בקיצור הרווח בין שעות התורניות והוא מתייחס גם לרופאים-מומחים ולא רק מתמחים. היא דחתה את טענות חברי הכנסת כי היא מצויה בניגוד-עניינים אם ההסתדרות הרפואית מייצגת גם את המתמחים, וטענה כי ארגונה תומך בקיצור - ויש להתייחס גם להעלאת שכר המתמחים.

תאריך:  26/01/2022   |   עודכן:  26/01/2022
+השר נחמן שי: שואת העם היהודי אינה
מאורע היסטורי שאירע לעם היהודי בלבד
18:32 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ סובה: הניסיונות הבלתי פוסקים לפגוע בחוק השבות ולטעון שהנאצים לא נגעו בנכדים, זה סילוף מסוכן של ההיסטוריה  ▪  ח"כ טיבי: הגזענות והשנאה לאחר, לערבים לערביות לפלשתינים לפלשתיניות, היא נורמה אנטי מוסרית בחברה הישראלית וברוב היהודי

שר התפוצות שי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הביטוח הלאומי מבקש לפשט הליכים לעובדי הקולנוע והטלוויזיה, אך האוצר מתנגד
16:58 26/01/22  |  עידן יוסף

הביטוח הלאומי מבקש לפשט הליכי גביית דמי ביטוח לאומי מעובדי הקולנוע והטלוויזיה אך האוצר מתנגד. יו"ר ועדת העבודה והרווחה אפרת רייטן-מרום הציעה למשרד האוצר להגדיר את המצב הנוכחי כהוראת-שעה, לאסוף נתונים ולהציע פתרון-קבע. "ההתנגדות העקרונית של האוצר - לפתרון זמני נוח ומהיר - איננה מובנית", אמרה.
איתמר אביטן, מנכ"ל "אקט" - איגוד עובדי הקולנוע, הטלוויזיה והבמות, סיפר על הזכאות לדמי אבטלה, אך רוב העובדים בענף מתנהלים מול מעסיקיהם בהנפקת חשבוניות, כעצמאים, וממילא משלמים מקדמות. כיום האוצר מתנגד לשינוי מנגנון הגביה, למרות הסכמת הביטוח הלאומי, המעסיקים וארגוני העובדים.
מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, הצדיק את עמדת "אקט", והגדיר את המצב כ"חלם ממש. בתחילת השנה גובים מהם דמי ביטוח לאומי, ורק בסוף השנה המוסד מזכה אותם, בהתחשבנות כפולה, ואת המעסיקים. המנגנון שהוצע לא מוסיף שום סרבול אלא להפך, מפשט את התהליך. אגף התקציבים מתנגד בתואנת 'השפעת רוחב' כדי למנוע את הביורוקרטיה הזו, כאילו נגדיר עצמאים כשכירים. למה ללכת עקום במקום ללכת ישר?!".
עלי בינג, רכז הביטוח הלאומי באגף התקציבים, הודה שאכן קיים כפל תשלומים בין המעסיק לבין העובד, ויש צורך בתיקון מנגנון הגביה. לדבריו, הגדרת עובד כעצמאי או כשכיר תשפיע גם על עובדים רבים במשק, כולל בכלכלת הפלטפורמות - ולכן האוצר הציע לנסות תיקון מנגנון הגביה בדרכים האחרות, כולל גבייה אחת לרבעון או גביה רק מהמעסיק.

+4,000 טעויות כתיב בשילוט בערבית במרחב הציבורי
16:50 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ איימן עודה, שיזם את ציון יום השפה הערבית בכנסת, בירך את שרת התחבורה על כך שבחרה להוביל השנה תיקון שגיאות בשילוט הדרכים  ▪  ח"כ אוסאמה סעדי: מיכאלי ביטלה את החלטת ישראל כ"ץ לעברת את השמות בשלטים

ח"כ עודה והשרה מיכאלי ליד שלט שבו נכתב בערבית קטף במקום קוטוף [צילום: דוברות השרה]
+ח"כ מיכל וולדיגר נמצאה חיובית לקורונה
15:05 26/01/22  |  עידן יוסף

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הודיעה לקצין הכנסת כי נמצאה חיובית לנגיף. היום היא שהתה במשכן. בפנייה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה. כמו-כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא.

+בטרומית: תורחב סמכות פקחי רשות מקומיות בעבירות תנועה
14:47 26/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות (תעבורה) (תיקון - הגברת האכיפה), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת איתן גינזבורג וקבוצת חברי הכנסת. 8 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה להרחיב את הסמכויות המוקנות לפקחי רשות מקומית באכיפת עבירות תעבורה לפי החוק, כך שהם יוסמכו לבצע אכיפה של עבירות נוספות מעבר לעבירות המנויות בחוק כיום, וכך שהם יוסמכו לבצע אכיפה בכל מקום למעט כביש, וזאת בניגוד למצב הקבוע כיום בחוק, לפיו סמכותם מוגבלת, באופן שהיא יכולה להיות מופעלת רק בהתקיים נסיבות מסוימות ביחס למיקום ביצוע העבירה, לדוגמה, אם העבירה בוצעה בעת רכיבה על מדרכה.

+בטרומית: איסור הפליה יחול על כל מוגבל המלווה בכלב שירות
14:24 26/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הפליית אנשים עם עיוורון המלווים בכלבי נחייה (תיקון - אנשים עם מוגבלות המלווים בכלבי שירות), התשפ״ב-2021 של חברת הכנסת אפרת רייטן מרום וקבוצת חברי הכנסת, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת מוסי רז. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
בדומה להסדר שקיים היום לגבי אנשים עם עיוורון המלווים בכלבי נחייה, מוצע להסדיר את הליך ההכשרה והזיהוי של כלבי שירות שנדרשים ללווי אנשים עם מוגבלות ולקבוע איסור הפליה בקבלה לעבודה של אדם עם מוגבלות המלווה בכלב שירות.
עוד מוצע לקבוע איסור על הגבלת כניסתו של אדם כאמור למקום ציבורי ועל הגבלת זכותו להשתמש בתחבורה ציבורית. איסורים אלו יחולו גם לעניין אומן לכלב ומאמן כלב בהכשרה.

+בטרומית: דמי מחלה מהיום הראשון לעובד הנזקק לטיפול תקופתי
14:22 26/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דמי מחלה (תיקון - חישוב היעדרות לחולים במחלה קשה), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת נעמה לזימי, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס. 19 תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה ורווחה.
מוצע בה לקבוע כי עובד שחלה במחלה ממארת או במחלה קשה אחרת שקבע השר באישור הוועדה, ונעדר מעבודתו לצורך טיפול תקופתי או בדיקה תקופתית המתחייבת מהמחלה, יקבל תשלום של דמי מחלה ממעסיקו כבר מהיום ראשון להיעדרו מהעבודה או מחלקו, וכפוף לכך שצבורים עבורו ימי מחלה.

+פיטורי נשים: "ב-2021 קיבלנו פי 4.5 יותר החלטות משנת 2019"
13:33 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוגשו 5,600 בקשות והתקבלו 5,938 החלטות כולל סוף שנת 2020. 1,234 החלטות הוגשו בגין פיטורים. 307 החלטות התקבלו בבקשות להיתר צמצום משרה ושכר, 3,855 החלטות התקבלו בבקשות להיתר חל"ת או הארכתו ו-542 פניות נסגרו

"הנפגעים הכי קשה ממשבר הקורונה הם קודם כל נשים" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+השר בר לב: "נצטרך לשכן 750 אסירים באוהלים לזמן מוגבל"
12:56 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש אגף האסיר בשב"ס: "מדי לילה אנו קולטים כ-150 אסירים, ומשחררים בבוקר אסירים מהדלת השנייה. אם תקן הכליאה יהיה 14,100, ובלילה קלטתי עוד 200 איש, אז יש נסיגה בעמידה בהנחיות בג"ץ בין 4-5%"

הדיון בועדה לביטחון פנים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+14% מכלי הרכב שנעו בארץ בסולר צרכו 47% מסך הדלק לתחבורה
11:31 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מתוך 3.7 מיליון כלי רכב הנעים בארץ רק 15,000 חשמליים  ▪  התחבורה בארץ מייצרת כרבע מפליטות גזי החממה  ▪  מחסור בתחנות טעינה לאוטובוסים. מחיר אוטובוס חשמלי כפול ממחיר אוטובוס המונע על בנזין

אבנר פלור ואבנר ברק [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+6 שנים אחרי ההחלטה: הקרן למודרי אשראי תחל לפעול ביוני
10:52 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

סגן החשב הכללי באוצר: "הצעדים הנדרשים הם כתיבה ופרסום המכרז, תיאום הממשקים בין הגורמים השונים בהם נותני אשראי, ליווי פיננסי, חשכ"ל, פרסום הקרן ועלייה לאוויר"  ▪  היו"ר ביטון: "מדובר במחדל ביישום ההתחייבות השלטונית"

היו"ר ביטון. "לא פחות ממחדל ביישום של הממשלה להתחייבות שלטונית" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+אושר לקריאה ראשונה: תיאסר העסקת נשים מחצות הלילה עד שבע וחצי בבוקר
10:32 26/01/22  |  מירב ארד

וועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד') את הצעת החוק של חברי הכנסת מרע"מ, אימאן חט'יב יאסין, מנסור עבאס, מאזן גנאים וווליד טאהא, שמאפשרת לאישה לסרב לעבוד בשעות הלילה, מחצות הלילה ועד 07:30 בבוקר, במקום עד חמש או שש בבוקר, הקבוע בחוק כיום. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום (העבודה) ציינה כי יש לבחון בזהירות הגבלה שכזו - כדי להימנע מאי-קידום נשים בעבודה.

+ח"כ מגן-תלם תעמוד בראש ועדת המשנה להגנה על הצרכן
10:17 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה תעסוק בשלל נושאים הנוגעים לצרכנות, שקיפות, נגישות והגברת התחרות במשק לטובת הצרכן הישראלי

ח|כ מגן-תלם ויו"ר ועדת הכלכלה [צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק (חקי) הראל / Yizhak (Haki) Harel  יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעוד חודשיים יחל קיצור תורנויות המתמחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
סגן החשב הכללי באוצר: "הצעדים הנדרשים הם כתיבה ופרסום המכרז, תיאום הממשקים בין הגורמים השונים בהם נותני אשראי, ליווי פיננסי, חשכ"ל, פרסום הקרן ועלייה לאוויר"    היו"ר ביטון: "מדובר במחדל ביישום ההתחייבות השלטונית"
מירב ארד
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה תעסוק בשלל נושאים הנוגעים לצרכנות, שקיפות, נגישות והגברת התחרות במשק לטובת הצרכן הישראלי
עידן יוסף
כולל חיזוק הפיקוח הפרלמנטרי ושינוי הרכב הקבינט    החוק החדש, שיהיה תקף עד סוף 2022, קובע שהממשלה תבחין בין "מצב חירום" של התפרצות, במהלכו הכנסת תוכל לאשר תקנות והגבלות בדיעבד, ובין "מצב בריאותי מיוחד"    הגעה לתפילה תיחשב מצב חריג לסגר
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את התיקון בחוק הבנקאות להרחבת מקורות המימון לתאגידים חוץ־בנקאיים העוסקים במתן אשראי    יו"ר ועדת הכספים: "אנחנו מורידים כבלים מהגופים החוץ בנקאיים ועושים זאת באחריות, יש לי ציפייה שבקרוב מאוד נראה שינוי גם בשוק העסקים וגם בשוק המשכנתאות"
עידן יוסף
כך אמרה ח"כ אורית סטרוק בדיון בוועדת הכלכלה שחשף כי מחסור בשוטרים וניידות שמוביל את המשטרה להסתייע בחיילים ולוותר על אכיפה בלילות    היו"ר ביטון הודיע כי יזמן את שרת התחבורה והשר לביטחון הפנים לישיבת מעקב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il