X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו פרסם תוצאות בדיקה שנערכה לבקשתו, ומתוצאותיה עולה לכאורה כי הקולות המשוחחים בנושא הם של החוקרים יואב תלם וציפי גז בשבוע שעבר פורסמו ההקלטות בהן נשמעה לכאורה שיחה על שימוש באמצעי הלא חוקי בחקירות שלמה פילבר, ששימש לבסוף כעד מדינה במשטרה וברשות ניירות הערך מכחישים
▪  ▪  ▪
יואב תלם [צילום: איתמר לוין]

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו פרסם (יום א', 6.2.22) תוצאות בדיקה שנערכה על-פי הזמנתו, ומתוצאותיה עולה לכאורה כי הקולות המשוחחים על שימוש באמצעי ריגול בחקירות נגדו הם של יואב תלם וציפי גז, חוקרים בכירים בתיקיו הפליליים. כך קובעת חוות דעת מומחה שהכין דניאל הרפז, העומד בראש מכון SMART-i.
"מממצאי הבדיקה הביומטרית בחומר מספקים התאמה בין הקולות בבדיקה", נכתב בהודעה מטעם נתניהו. תגובתו של נתניהו מגיעה לאחר שבשבוע שעבר פורסמה בחדשות 12 הקלטה בה נשמעים שני חוקרים בתיק 4000 משוחחים לכאורה על השימוש באמצעי הלא חוקי במהלך ההפוגות באחת מחקירותיו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, שבהמשך גם שימש כעד מדינה.
הבדיקה בחנה את מספר המילים במשפט, מאפיינים התנהגותיים כמו צורת הגייה, מהירות וטון דיבור, אוצר מילים, מבטא וכדומה; וכן מאפיינים גופניים כמו תכונות גופניות ייחודיות של מערכת הקול, צורת וגודל הפה, אורך מיתרי הקול, מבנה השיניים וכדומה.
מאפיינים אלה הם הבסיס שעליו נבנו אלגוריתמים ממוחשבים היודעים לעשות שימוש בכל אותן תכונות במקביל, וכך ליצור חתימת קול ייחודית, ממש כמו טביעת אצבע. הטכנולוגיה שבה נעשה שימוש נקראת זיהוי קול ביומטרי והיא הולכת ומשמשת יותר ויותר ארגונים.
ברשתו ניירות הערך הכחישו כי בהקלטה נשמעת עו"ד ציפי גז. במשטרה מצדם מתדרכים כי לא מדובר בתת-ניצב יואב תלם.

תאריך:  06/02/2022   |   עודכן:  06/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הריגול בתיקי נתניהו: נחשפה זהות החוקרים שהוקלטו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
עידן יוסף
עמית סגל: הפרקליטות ידעה לכאורה על המהלכים הפסולים בחקירת ניר חפץ אך בחרה להתעלם    מהרגע בו נודע כי קיים מידע שכזה לא עדכנו את פרקליטי נתניהו בדבר    מקורבי נתניהו: "שוב נחשפו מעשים פליליים כדי לתפור תיקים"
עידן יוסף
בהקלטות שישודרו ב"המקור" נשמעים אלוביץ' ואשתו איריס בשיחות עם מנכ"ל וואלה על הטיית סיקור באתר לטובת רה"מ ורעייתו - ובמקביל על פעולות שעושה רה"מ לטובת בזק. "מרגיש חייב כל הזמן"
איתמר לוין
שאול אלוביץ תבע 10 מיליון שקל בטענה לירידה בשווי תיק השקעותיו שתפסה המדינה במסגרת פרשה 4000    ביהמ"ש: אלוביץ מחויב להבטחתו שלא לתבוע את המדינה עד לסיום ההליכים בעניינו
איתמר לוין
תגובתו של נתניהו לכתב האישום היא מסוכנת, משום שהוא נותן פתחון פה לראשי ארגוני פשיעה לטעון שתופרים להם תיקים    יש ממש בביקורתו העקרונית על המשטרה והפרקליטות, אך היא צבועה ובאה מאינטרס אישי    כדאי לשים לב לכך שנתניהו למעשה אינו חולק על העובדות שבבסיס כתב האישום    המהלך הנכון מבחינה לאומית, פוליטית ואישית הוא התפטרות שלו
איתמר לוין
שחיתות ציבורית, ודאי בדרגים הבכירים ביותר, היא תופעה מסוכנת שיש לעקור מן השורש. אך כאשר מו"לים מוכנים לשעבד אמצעי תקשורת לצרכים מסחריים - הדמוקרטיה עצמה בסכנה    נתניהו מתגלה כאדם שאובססיבי לתקשורת חיובית, ושני בני הזוג הם נהנתנים שלא רוצים להוציא אגורה מכיסם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il