X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כל אחד מאיתנו חולם על היום שבו הוא יקים משפחה, אך מה זה כולל בתוכו? הקמת משפחה מביאה אתכם למצב שבו לא מעט אנשים שונים יהיו תלויים בניכם. בין אם מדובר על בן או בת-זוג, ובין אם מדובר על ילדים או אפילו נכדים במקרים מסוימים. מה יקרה ביום שבו לא תהיו כאן על-מנת לעזור לאנשים שחשובים לכם? החשש הזה הוא חשש מובן, בטח כאשר לא מעט מהאחריות מוטלת על הכתפיים שלכם. אינכם יכולים למנוע את המוות, כל אחד מאיתנו יגיע לשלב שבו הוא יצטרך להיפרד מהעולם. מה אתם כן יכולים לעשות? להכין את הקרקע ליום שבו לא תהיו כאן. כלומר, תדאגו לכך שבני המשפחה שלכם יקבלו את התמיכה הנדרשת להמשיך בחיים ללא הפסקה.
כיצד עובד ביטוח חיים?
על-מנת שתוכלו להבין את התועלת של הביטוח הזה יהיה עליכם להבין כיצד הוא עובד. האדם שעושה את הפוליסה משלם בכל חודש לחברת הביטוח על עצם קיומו של הביטוח. אי-תשלום לחברת הביטוח יגרום לכך שהיא תהיה מחויבת לבטל את הפוליסה. את הפוליסה יהיה ניתן לממש רק לאחר מותו של המבוטח שהפוליסה רשומה על שמו. חברת הביטוח תספק לבני המשפחה שלו פיצויים מסוימים בהתאם לתנאי הפוליסה. המטרה היא לתת לבני המשפחה את היכולת להשתקם עד כמה שזה אפשרי בהתאם לנסיבות הקיימות. נדגיש כי הפוליסה הזאת יכולה להיות חבל הצלה עבור משפחות רבות.
למי כדאי לעשות ביטוח כזה?
באופן כללי ניתן להגיד, כי הפוליסה הזאת יכולה לסייע לכל אחד ולכל אחת מאיתנו. זה לא משנה עד כמה התלות של המשפחה בכם היא גדולה, עדיין מדובר על ביטוח חשוב. המטרה תהיה לשמור את רמת החיים של המשפחה בדיוק כפי שהיא הייתה גם לאחר מותו של המבוטח. לא משנה אם הוא הכניס סכום כסף כזה או סכום כסף אחר. גם בני משפחה שלא מכניסים סכומים גבוהים יכולים להשאיר את המשפחה כולה עם הראש מעל למים. כאשר בן אדם קרוב נפטר תרצו לדעת כי הוא לא השאיר אחריו בור שלא יהיה ניתן לכסות אותו.
כיצד מקבלים את הפיצויים?
במועד רכישת הפוליסה, המובטח יוכל לבחור אפשרות אחת מבין האפשרויות הקיימות. האפשרות הראשונה תהיה לקבל את הכסף בתשלום אחד, ולאחריו המשפחה לא תקבל עוד כסף. האופציה הזאת יכולה לאפשר לבני המשפחה להגשים כל מיני חלומות שונים. האפשרות השנייה תהיה לקבל סכום כסף חודשי בהתאם לסכום שהצטבר בפוליסה. מדובר על סוג של משכורת קבועה שאותה המשפחה תקבל מחברת הביטוח. יש כאלה שמעדיפים לשמור על היציבות הכלכלית באמצעות קבלת תשלום חודשי קבוע. כל אחד יכול לבחור את המסלול שנראה לו יהיה המתאים ביותר.
מתי צריך לעשות ביטוח חיים?
ישנה דעה שגורסת, כי ביטוח-חיים מוטב לעשות רק בגיל מבוגר. אך המציאות היא שביטוח חיים מוטב לעשות מוקדם ככל האפשר, גם בגיל צעיר. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדעת מתי תקרה סיטואציה מסוימת מסכנת חיים. לצערנו אנו חיים במדינה שבה הרבה מאוד מהדברים הם לא ידועים. לפיכך, מוטב כי יהיה ברשותכם ביטוח חיים בגיל צעיר יחסית, כך תדאגו כי אתם דואגים לאנשים שחשובים לכם. כיום גם ילדים צעירים עוזרים לבני המשפחה בכך שהם מסייעים בתשלומים שונים. לפיכך, מוטב לכם לסגור ביטוח מהסוג הזה בהקדם. תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם בדיוק את החשיבות שלו.

תאריך:  27/04/2022   |   עודכן:  27/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il