X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ מיכאל ביטון. "לנצח את הבירוקרטיה הממשלתית" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ביטון: צריך שיהיה בממשלה גורם אחד שידאג לגרעיני ההתיישבות
מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני: צריך להסיר חסמים ביורוקרטים כדי לאפשר קידום פתרונות דיור מנכ"ל גרעין אלעד: עוצרים משפחות מלעבור דרומה ח"כ יעקב מרגי: אין בעיה של כסף במדינה אלא בעיה של רצון

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 31.5.22) לישיבה שעסקה בגרעיני התיישבות בנגב. יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון אמר כי הוא מצפה לקבל בתוך שלושה חודשים דיווח שהוקמו תשתיות קק"ל והושקעו תקציבים למבנה זמני לגרעין הראל, ורה"מ יצטרך לנצח את הביורוקרטיה הממשלתית. מנכ"ל גרעין אלעד אמר בדיון שהמדינה עוצרת משפחות מלעבור דרומה, וח"כ מרגי טען שלא מדובר בבעיה של כסף במדינה אלא בבעיה של רצון.
את הישיבה פתח היו"ר ביטון ואמר כי מדובר בדיון מעורר השראה, על הדור החדש של החלוצים שמיישבים את הנגב והגליל. הוא הוסיף כי המטרה היא לבחון כיצד הממשלה והרשויות המקומיות יכולים לסייע ולתמוך.
מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני הציג את פעילות הקריה, שנולדה מאתגר מתמיד למשוך אנשים איכותיים מענפי הטכנולוגיה לאזור הנגב המזרחי. "הרעיון שאנחנו מקדמים כדי להתמודד עם האתגר הוא להציע לאדם, מעבר למשכורת, חיבור מורכב וחבילת חיים בחברה שגם מספקת מקום עבודה, גם מקום מגורים ומעורבות בקהילה", אמר. הוא הוסיף כי צריך להסיר חסמים ביורוקרטיים שיאפשרו קידום פתרונות דיור. ח"כ סמי אבו שחאדה שאל האם יש אזרחים ערבים בקהילות, והמנכ"ל השיב, כי כל מי שיעבוד אצל השותפים בפרויקט יוכל להיות חלק מהקהילה.
נציגת גרעין הראל, אורנה הורביץ, אמרה כי הביורוקרטיה הורגת אותם. היא סיפרה כי ב-8 השנים האחרונות הגרעין נמצא ביישוב זמני - צוחר, ורוב החברים בו הם אקדמאים, עצמאים, עובדי חינוך ועבודה סוציאלית. היא הוסיפה כי כרגע הגרעין עומד בפני פינוי, מאחר שמועצה אזורית אשכול מבקשת אותו. "המועצה האזורית ערבה תיכונה הציעו לעבור לעיר אבות, שיכול לשמש מחנה זמני אם מקצרים תהליכים ביורוקרטיים", אמרה. ח"כ יעקב מרגי אמר כי צריך פרויקטור מטעם הממשלה שייקח על עצמו את הטיפול בנושא הקמת היישוב.
מנכ"ל גרעין אלעד, בועז דן, אמר כי בעוד שעיריית אילת והמדינה ממנים רופאים ומורים בעשרות אלפי שקלים, כדי לעודד אותם להגיע לתקופה זמנית לאילת, עוצרים משפחות אחרות מלעבור דרומה. הוא הוסיף כי גרעין אלעד פועל להביא תרבות ולהעביר 200 אמנים לנגב, לאילת ולאילות. הגרעין קיבל 20 דונם ממועצת אילות, אך היעד הוא שכל משפחה שתרצה לעבור תקבל דיור מסובסד ועבודה בשכר של כ-8,000 שקל בחודש. היו"ר ביטון הזכיר כי המדינה שמה מאות מיליוני שקלים לעברת עובדי הייטק לנגב, שילמה 324 מיליון שקל והצליחה להביא 180 עובדים.
ח"כ אורית סטרוק אמרה כי הגליל הולך ומתרוקן מיהודים, וצריך להרים מחדש את הדגל של ייהוד הגליל וגם הנגב. "זה לא אומר שאנחנו מסלקים את מגרשים ערבים, אנחנו מכירים בהם כבעלי זכויות בהיבט אישי, אבל המדינה היא יהודית והחטיבה להתיישבות צריכה לחתור לך", אמרה.
נציג משרד ראש הממשלה האחראי על ההתיישבות, אבי מאיר, אמר כי אושר תקציב לתכנון המחנה הזמני של עיר אובות לגרעין הראל, אך אין עדיין תקציב להקמת המחנה. הוא הוסיף כי יש קול קורא לתקצוב 40 מיליון שקל ממנו נהנים קהילות בדואיות, חרדיות ועוד. מאיר הוסיף כי גרעין אלעד מוכר והחטיבה תומכת בו. יועצו של יו"ר קק"ל, צביקי בר חי, אמר כי קק"ל התחייבה לבצע את התשתית למחנה הזמני, אך חסר תקציב למבנים. ח"כ מרגי אמר כי הקצב שהרשויות עובדות בו הוא לא הקצב הרצוי.
ח"כ אבו שחאדה שב ושאל על האוכלוסייה הערבית, מנהל מרחב דרום בחטיבה להתיישבות, יהודה אבני, אמר כי החטיבה תומכת במגזר הבדואי אבל אין דרישה לגרעינים בדואים.
יועצת מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בת אל נבון כהן, אמרה כי המשרד הפסיק לתמוך באופן ישיר בגרעיני התיישבות, אבל תומכים ברשויות המקומיות. היו"ר ביטון ביקש כי מנכ"ל המשרד ירד לשטח, ייפגש עם נציגי הגרעינים השונים וימצא להם פתרונות.
סמנכ"לית משרד הבינוי והשיכון, אסנת קמחי, ציינה כי המשרד עובד בשיתוף פעולה מלא עם החטיבה להתיישבות וקק"ל. באשר לגרעין הראל אמרה כי הקרקע מיוחדת לשיווק ולכן הגרעין צריך להתפנות מצוחר, אך הוסיפה כי המדינה מצפה פתרון אחר, לא זול ופופולרי, מתוך אחריות אליהם.
ח"כ מרגי אמר כי נציגי הממשלה צריכים לסייע למנכ"ל הקריה למחקר גרעיני ומנהלי הגרעינים לעשות טוב. "אני לא מצפה שתעברו על החוק, אלא רק שתעזרו להם. הגרעינים הם מטרה, כי כשחיכינו שזה יהיה אמצעי זה לא הלך ואיבדנו את הנגב והגליל. הוכחתם שאין בעיה של כסף במדינה, אלא בעיה של רצון", אמר. היו"ר ביטון אמר כי צריך שיהיה משרד אחד ומנהיג אחד שידאג לגרעינים.
מנהלת תחום התרבות והאומנות במשרד התרבות והספורט, עירית פוגל, אמרה כי המשרד מלווה את גרעין אלעד מתחילת הדרך. היא הוסיפה כי המשרד זקוק להחלטת ממשלה שתוכל לסייע להמשיך בתמיכה בהתיישבויות כאלה.
מנהל תחום ממשל בתנועת אור להתיישבות בנגב ובגליל, דניאל ברססט, אמר כי "הגרעינים הם הכוח החלוץ שבזמן קצר יכול להתגבר על חסמים ולהביא לשינוי מהותי". לדבריו, חלק מהרשויות השכילו להבין את זה והן צריכות לתת פתרונות ומענה למעטפת של הגרעינים. מנכ"לית עמותת איילים, נחמי גייניס, אמרה כי יש חבר'ה נהדרים שרק מחכים להזדמנות להתגורר בנגב ובגליל ויש שותפים לכך בממשלה, אך לוחות הזמנים לא מתאימים וצריך פתרונות מחר בבוקר.
היו"ר ביטון סיכם את הדיון ואמר: "הוועדה קוראת לראש הממשלה ולשר ההתיישבות לקיים דיון מעמיק של המשרדים העוסקים בעידוד ההתיישבות בנגב בגליל ובפריפריה החברתית. אנו מצפים לקבל דיווח שהוקמו תשתיות קק"ל והושקעו תקציבים למבנה זמני לגרעין הראל, אין סיבה שבמקום חוקי לא יהיה ניתן לשים קרוואנים. אני מודה לכל משרד שתקצב, שעזר, שהקשיב, שפתח דלת ואנחנו מאתגרים אתכם לעלות מדרגה. אני מבקש ממנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל לפגוש את שלושת היוזמות הגרעיניות ולבקר בהם. נתכנס בעוד כמה חודשים למעקב ונרצה לשמוע בשורות, התקדמות והצלחות. לא תירוצים ולא הסברים".

תאריך:  31/05/2022   |   עודכן:  31/05/2022
+נדחה ניסיון לקביעת מועד מוסכם לבחירות
22:05 31/05/22  |  עידן יוסף

מרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין הגיש לראשי הקואליציה הצעה לפיה יוסכם על מועד בחירות בין דצמבר הקרוב למאי 2023. ההצעה נדחתה בשלב זה (חדשות 13). במקביל, מנסה השר זאב אלקין לקדם ממשלה חלופית מוסכמת (חדשות 12).

+איסור פרסום מוצרי טבק ועישון - גם בעיתונות המודפסת
21:56 31/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבריאות: "התנערות המשרד להגנת הסביבה מאחריות לטיפול במפגעי ריח של עישון - מאכזבת ביותר"  ▪  נציג המשטרה על היעדר אכיפה בעישון בבניין משותף: "החקיקה הקיימת אינה ישימה הלכה למעשה"  ▪  מיסוי הסיגריות האלקטרוניות החד-פעמיות, הפופולריות בקרב צעירים, יישאר ברף הגבוה יותר

ח"כ מוסי רז. יוזם הצעת החוק [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: הודעות חירום יונגשו לבעלי מוגבלויות
19:44 31/05/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שידורי טלוויזיה (כתוביות ושפת סימנים) (תיקון מס' 10) (הודעות חירום מונגשות), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת שירלי פינטו קדוש. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע לקבוע כי לעניין הודעת חירום שמשדר תאגיד השידור הישראלי, הכתוביות שבהן תלווה ההודעה יהיו כתוביות גלויות והתרגום לשפת סימנים יהיה על-ידי מתורגמן מקצועי לשפת סימנים ישראלית. דמותו של מתורגמן תוצג באופן שיקל על הצופים לראותה, והכתוביות והמתורגמן יוצגו עם הדובר. עוד מוצע לקבוע כי הודעת חירום תיחשב גם הצהרה לתקשורת שנמסרת בידי גורם מטעם רשות ציבורית, ובכלל זה הודעה לתקשורת או מסיבת עיתונאים, ובלבד שהודעה עליהן נמסרה פחות מ־ 48 שעות לפני מועד שידור.

+בקריאה ראשונה: הארכת התיישנות של תובענה בגין עבירת מין
19:42 31/05/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון מס' 7) (הארכת תקופת התיישנות של תובענה בגין עבירת מין), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. ההצעה עברה ברוב של 5 תומכים ללא מתנגדים או נמנעים ותחזור לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט.
ככלל, תקופת ההתיישנות להגשת תובענה אזרחית בידי נפגע נגד פוגע בעניין עבירת מין או התעללות מוארכת עד הגיע הנפגע לגיל 35 אלא אם הוגשה בעניינה כתב אישום. מוצע לקבוע כי החריג המוזכר יחול רק אם כתב האישום הוגש אחרי שמלאו לנפגע 18 שנים. בנוסף, החוק כיום קובע שתקופת ההתיישנות להגשת תביעה אזרחית ביחס לעבירת מין בקטין (ובתוך המשפחה ביחס לעבירת מין שבוצעה עד גיל 21) מוארכת עד שנה מיום שפסק הדין בהליך הפלילי הפך חלוט. מוצע לקבוע שהארכה זו תחול גם לגבי עבירות מין שבוצעו בבגירים.

+חובה ליידע שופט על עצור כבול השוהה באולם בית המשפט
19:38 31/05/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק כבילת עצורים ואסירים (חובת יידוע) (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת משה ארבל, גבי לסקי וינון אזולאי. ההצעה עברה ברוב של 9 תומכים, ללא מתנגדים או נמנעים.
בחוק זה נקבע כי שוטר יודיע לשופט על עצור כבול השוהה באולם בית המשפט, וכן כי סוהר יודיע לשופט על אסיר כבול השוהה באולם בית המשפט.
מדברי ההסבר להצעת החוק עולה, כי חוק המעצרים ופקודת בתי הסוהר קובעים ברירת מחדל לפיה עצורים ואסירים לא יהיו כבולים באזיקים במקום ציבורי כדי לא להביא לפגיעה בכבודם והשפלתם אלא במקרים חריגים, ביניהם: הואשמו או נחשדו בעבירה חמורה ויש חשש להימלטות, לגרימת נזק לגוף או לרכוש ולפגיעה בראיות. עוד צוין, כי מנתוני הכבילה באולמות דיונים של יחידת נחשון בשירות בתי הסוהר לשנת 2020 עולה כי בחודש ינואר 92% מכלל העצורים נכבלו, ובחודש פברואר - 88% נכבלו.

+ח"כ יעקב ליצמן הודיע: אפרוש מהכנסת בימים הקרובים
18:54 31/05/22  |  איציק וולף

ח"כ יעקב ליצמן, שעמד בעבר בראש סיעת יהדות התורה בכנסת וכיהן מטעמה כשר הבריאות בתחילת משבר הקורונה, הודיע כי יפרוש בימים הקרובים מן הכנסת. את הדברים אמר (יום ג', 31.5.22) באירוע חנוכת ספריה לציבור החסידי בירושלים, בהשתתפות ראש עיריית ירושלים, משה ליאון.

+מנכ"ל נת"ע: רצוי לדעת את העובדות לפני שמטיחים האשמות
17:20 31/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אמר בדיון ועדת הכלכלה על התנהלות החברה והחשש לעיכובים ובזבוז כספי ציבור: הקו האדום ייפתח בסוף השנה - האומדן התקציבי היה ללא ניסיון קודם ובבחינה מול מיזמים בעולם, נת"ע במקום טוב  ▪  ח"כ מקלב שיזם את הדיון: התקציב עמד על 10.7 מיליארד שקל והיום אנחנו כבר עומדים על הערכות של 16 מיליארד  ▪  ח"כ מרגי: אנחנו מתעדכנים על עוד עיכובים והתחושה היא שזה גדול על מי שקיבל על עצמו את המיזם

חיים גליק, מנכ"ל נת"ע
+חוק החיפוש החדש אושר בוועדת חוקה ומשפט
14:25 31/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הצ"ח הינה כפוף לרביזיה  ▪  לפי הצעת החוק שוטר יוכל לערוך חיפוש בבית מגורים גם בלא צו, לצורך תפיסת ראיות כגון מצלמות בעבירות פשע חמור, כשהחיפוש נדרש מידית למניעת העלמת הראיה או פגיעה בה

"שובר שיוויון במאבק בפשיעה" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+ועדת העבודה והרווחה אישרה תשלומים לעובדים זרים
13:59 31/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

עימות בין משרד הכלכלה ללשכות הפרטיות על עלות הפעלתן  ▪  יו"ר הוועדה אפרת רייטן-מרום: יש צורך באיזון בין האינטרסים של הגורמים השונים

[צילום: משה שי/פלאש 90]
+ועדת הכספים אישרה עדכון של צו המיסוי על סיגריות אלקטרוניות
13:50 31/05/22  |  מירב ארד

ועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה את הצעת צו תעריף המכס והפטורים ומס קנייה על טובין (תיקון מס' 18), התשפ"ב-2022 - צו הממסה סיגריות אלקטרוניות. הצו החדש קובע כי על נוזל למילוי סיגריות אלקטרוניות יחול מס קנייה בגובה 243% מהמחיר הסיטוני השכיח בתוספת 7.34 ש"ח למ"ל, אשר בכל מקרה לא יפחת מ- 14.08 ש"ח למ"ל. מדובר בהפחתה משיעור המס שהוטל בצו הקודם, כאשר רכיבי המיסוי הופחתו ב-10% כל אחד מהם.

+אושר לקריאה ראשונה: הרחבת הזכאות לדמי לידה
13:44 31/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מעתה גם מי שעבדה 9-6 חודשים לפני היום הקובע, תקבל דמי לידה עבור 9 שבועות. עלות החוק החדש הוא 6-4 מיליון ש"ח  ▪  אפרת רייטן-מרום: בשורה חשובה לאימהות צעירות בעולם של תעסוקה דינמית ומשתנה

דמי לידה מורחבים [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+מיכאלי מקדמת רפורמה במוניות השירות מעל לראש של ביטון
13:18 31/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד התחבורה הכשיל את רפורמת מוניות השירות שקידמה הכנסת, וכעת מנסה להעביר את ההפעלה והאחריות על הענף לרשויות המקומיות תוך עקיפת ועדת הכלכלה  ▪  המטרה הסמויה של השרה - לאפשר תחבורה ציבורית בשבת

מיכאלי. עוקפת את ועדת הכלכלה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז דן  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביטון: צריך שיהיה בממשלה גורם אחד שידאג לגרעיני ההתיישבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
איציק וולף
משרד המשפטים מתריע כי אם לא ניתן יהיה לאשר בכנסת הארכה של תוקף התקנות לשעת חירום הצפוי לפוג בעוד כחודש לא ניתן יהיה לאכוף ביו"ש עבירות פליליות שבוצעו בישראל ותושבי יו"ש לא יהיו זכאים לביטוח בריאות ולחברות בלשכת עורכי הדין
עידן יוסף
בישיבה שקיימו ראשי המפלגות בימין הוחלט על התנגדות גורפת לכל חוק של הקואליציה במטרה להפיל אותה מיד    דרעי: "על כל חוק אחד טוב שניתן להם נקבל 100 חוקים מסוכנים"    סמוטריץ: "הממשלה לא ציונית ולא לגיטימית. ננהג במדיניות של אפס שיתוף פעולה ומקסימום מאמץ להפלתה"
עידן יוסף
שרת התחבורה הודיעה כי לא תיכנע לדרישת יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון ולא תקפיא את רפורמת "דרך שווה" להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית    מיכאלי מתנגדת לפשרה שמקדמת לשכת ראש הממשלה: "הרפורמה יצאה לדרך ותיכנס לתוקף ב-1 באוגוסט"    ביטון משעה את העיצומים
מירב ארד
כך מזהירים בנשיאות המגזר העסקי, בוועדת העבודה והרווחה שדנה על קנסות ותביעות בנושא הנגשת עסקים    אפרת רייטן-מרום: אנו מבצעים למעשה רפורמה שמשנה את המצב מיסודו - חובה לאוזן קשבת ומתן מענה למצוקות העולות מהשטח
מירב ארד
כך נחשף בדיון ועדת ביטחון פנים בנושא הארכת צו 'תקן הכליאה' הקובע 14,100 כלואים    בחודשים מאי ואפריל שוחררו 852 אסירים ללא ועדת שחרורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il