X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אחמד טיבי. "מותר לי לציין עובדות" [צילום: ערוץ כנסת]
אושרה בטרומית הכרה בזכויות אחים שכולים
72 חברי כנסת תמכו בהצעה של ח"כ מיכל שיר ללא מתנגדים ההצעה, המבקשת לקבוע חובת הודעה רשמית לאחים שכולים על המוות, על אירועי זיכרון ועל הטבות שלהן הוא זכאי מהומה התרחשה במליאה לאחר עימות קולני בין סגן יו"ר הכנסת, אחמד טיבי, לח"כ אורית סטרוק

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 1.6.22) בקריאה טרומית את הצעת חוק הכרה באחים שכולים ובזכויותיהם של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. 72 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
על-פי הצעת החוק ייקבע כי אח של אדם שנספה בעת שירותו בכוחות הביטחון או שנפטר כתוצאה מפגיעת איבה יוכר כחלק מהמשפחה השכולה של הנספה או של האדם שנפטר, לפי העניין. כמו-כן מוצע כי תימסר לאח השכול הודעה רשמית על המוות ועל אירועי זיכרון וכי משרד הביטחון יידע אותו בדבר ההטבות להן הוא זכאי.
"הנוהל בדבר יידוע משפחות של נפגעים מקרב כוחות הביטחון או בפעולות איבה הנהוג כיום קובע כי בני המשפחה שמקבלים את ההודעה הם בני זוג, הוריו וילדיו של הנפגע, ואין כל התייחסות לאחיו של הנפגע. כך גם לגבי עידכון על אירועים שונים שנערכים בהקשר של נסיבות הפגיעה, כגון טקסי זיכרון. בחלק גדול מהמקרים האחים מתעדכנים באמצעות בני המשפחה האחרים, אך לא תמיד. מטרתה של הצעת חוק זו היא להעניק הכרה לאחים ולאחיות שכולים, להבטיח כי הם יקבלו הודעות רשמיות על קרות האסון ועל טקסים ואירועים כאמור, לאפשר להם להשתתף בטקסים ואירועים, וליידע אותם על-אודות הזכויות להן הם זכאים", לשון הצעת החוק.
ח"כ מיכל שיר הציגה את ההצעה וטענה כי במדינת ישראל קיימת קבוצה שקופה אבל זה לא אומר שהיא לא כואבת. "בחוק הישראלי לא קיים המושג אח שכול, זה אבסורד. החוק הזה בא לתקן עוול היסטורי. אנחנו אומרים היום לאחים השכולים אנחנו רואים אתכם, אנחנו כאן עבורכם, אתם כבר לא שקופים", אמרה.
ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) התנגדה לחוק ואמרה לח"כ שיר שעליה לחשוב "כמה אחים שכולים נוספו לנו בגלל החברים שלך, השותפים שלך לקואליציה. כמה עוד אחים שכולים של עוד ועוד פיגועים".
סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי, שניהל את הישיבה אמר בתגובה כי זו אמירה חמורה ביותר. "את מאשימה חברי כנסת ערבים שהם אחראים לרצח והריגה, את מעלילה על חברי כנסת בבית הזה", טען. לאחר שתם זמנה הורה ח"כ טיבי להוריד את ח"כ סטרוק מהדוכן והוסיף: "את חברה בסיעה היחידה שיש בה מורשע בתמיכה בטרור" הדברים עוררו מהומה במליאה כאשר חברי כנסת מן האופוזיציה הביעו מחאה קולנית על ההתנהלות. בין היתר האשימו חברי כנסת מן האופוזיציה את טיבי על שהיה היועץ של רב המחבלים יאסר ערפאת.
ח"כ בצלאל סמוטריץ', שאליו התכוון טיבי כטען שבסיעת הציונות הדתית יש מורשע בתמיכה בטרור, כתב בתגובה כי אחמד טיבי משתמש פעם אחר פעם בתפקיד יו"ר הישיבה כדי להכניס את דעותיו ולתקוף חברי כנסת. "ארבע שנים ישבתי על הכיסא הזה בחרדת קודש ומעולם לא העליתי בדעתי לנהוג כך. העובדה שמיקי לוי נותן לו להמשיך לנהל את המליאה היא חרפה שרומסת את שאריות כבודה של הכנסת. אל תעזו להטיף לנו יותר על ממלכתיות", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

תאריך:  01/06/2022   |   עודכן:  01/06/2022
+בטרומית: הפחתת סכום הקנס בשל נסיעה ללא תיקוף בתחבורה ציבורית
23:30 01/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להפחתת סכום הפיצוי הכספי בשל נסיעה ללא תיקוף כרטיס בתחבורה ציבורית (תיקוני חקיקה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת אורי מקלב וקבוצת חברי הכנסת. 11 חברי כנסת הצביעו בעד ו 0 נגד, הצעת החוק הועברה לוועדת הכלכלה.
בהצעת החוק מוצע להפחית את התעריף המוגדל לבעלי כרטיס תקופתי לתחבורה הציבורית (חופשי חודשי ודומיהם) שלא תיקפו את כרטיס הנסיעה, העומד כעת על 180 ש"ח, כך שיהיה נמוך מהתעריף המוגדל למי שלא שילמו כלל על הנסיעה, ויעמוד על לא יותר מתעריף של 20 שקלים.
על-פי הסיכום בין הממשלה למציע, הותנתה התמיכה בשושה תנאים:
  • גובה הקנס על אנשים שלא מתקפים יהיה לפחות 50% מהקנס המוגדל;
  • ההפחתה לא תחול על הרכבת הקלה בירושלים;
  • במהלך הכנת החוק לקריאה הראשונה יתקיים דיון מעמיק באתגרי החברות מול אנשים שלא מוכנים להזדהות בפני הפקחים;
  • אחרי הקריאה הראשונה תחזור הצעת החוק לוועדת השרים לחקיקה.

+סער: מחויב לממשלה - אם יש ממשלה
20:53 01/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים הכחיש קיום משא-ומתן עם הליכוד והצהיר: אין שינוי בעמדותי, אם בעתיד אגיע למסקנה שטובת המדינה מחייבת משא-ומתן עם הליכוד - אודיע למה שיניתי דעתי  ▪  על משבר תקנות השעה ביו"ש: אם החוק לא יוארך - יהיה תוהו ובוהו משפטי ביו"ש ובכל ישראל

סער. נתניהו שיעבד ומשעבד את המדינה לצרכיו [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+חוק הכרה באחים שכולים עבר בטרומית ללא התנגדויות
19:00 01/06/22  |  עידן יוסף

חוק הכרה באחים שכולים עבר ללא התנגדויות בקריאה טרומית. 72 חברי כנסת הצביעו בעדו. מטרתה של הצעת חוק זו היא להעניק הכרה לאחים ולאחיות שכולים, להבטיח כי הם יקבלו הודעות רשמיות על קרות האסון ועל טקסים ואירועים, לאפשר להם להשתתף בטקסים ואירועים, וליידע אותם על-אודות הזכויות להן הם זכאים.

+סערה בכנסת לאחר שטיבי הוריד את סטרוק מהדוכן
18:50 01/06/22  |  עידן יוסף

סערה פרצה במליאת הכנסת לאחר שסגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי, הורה להוריד מן הדוכן את חברת הכנסת אורית סטרוק. סטרוק פנתה לח"כ מיכל שיר, ואמרה לה שראש הממשלה החליפי מתואם עם חברי כנסת תומכי טרור. טיבי אמר כי האשמתה של סטרוק חברי כנסת ערביים כתומכי טרור היא לא לגיטימית והורה לסדרניות להוריד אותה, ואף הוסיף כי היחיד שהורשע בתמיכה בטרור הא ח"כ ממפלגתה.
בתגובה קראו לו חברי כנסת מהציונות הדתית "מחבל". טיבי הורה להוציאם מהאולם. למהומה הצטרפו גם חברי הכנסת מיתר מפלגות האופוזיציה, שלבקשת סמוטריץ' פוצצו את הדיון ומנעו את המשך קיום הישיבה כסדרה.
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "אחמד טיבי משתמש פעם אחר פעם בתפקיד יו"ר הישיבה כדי להכניס את דעותיו ולתקוף חברי כנסת. ארבע שנים ישבתי על הכיסא הזה בחדרת קודש ומעולם לא העליתי בדעתי לנהוג כך. העובדה שמיקי לוי נותן לו להמשיך לנהל את המליאה היא חרפה שרומסת את שאריות כבודה של הכנסת. אל תעזו להטיף לנו יותר על ממלכתיות".

+בטרומית: ספורטאי קטין יוכל לעבור בין אגודות ספורט ללא דרישת גמול מצד האגודה המעבירה
18:41 01/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - זכויות ספורטאי קטין), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת שרן השכל וסימון דוידסון. 60 תמכו מול 46 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע שברירת המחדל בעת מעבר של ספורטאי קטין מאגודה אחת לאחרת, היא שהמעבר ייעשה מבלי שישולם גמול לאגודה המעבירה את הספורטאי, והיא תהא זכאית להחזר הוצאות עבור הכספים שהושקעו באימונו ובקידומו של הספורטאי בלבד.

+כחול לבן נגד הריתוק של גנץ בהעדר קיזוז
18:24 01/06/22  |  עידן יוסף

מפלגת כחול לבן צייצה בפייסבוק: "הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הנסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה וביחסיה עם אחת מהמעצמות המשפיעות בעולם". הכוונה היא לסירוב האופוזיציה לקזז את שרי הממשלה שגרמה לבני גנץ להיות מרותק לארץ.

+בטרומית: הגדלת סכום המימון שיהיו זכאיות לקבל מתמודדות לראשות מועצות אזוריות
18:10 01/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (מימון בחירות) תיקון - עידוד ייצוג נשים במועצות אזוריות, התשפ"א-2021 של חברת הכנסת נירה שפק וקבוצת חברי הכנסת, והצעות דומות של חברי הכנסת ענבר בזק ומאזן גנאים. 50 תמכו מול 17 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה להגדיל את סכום המימון שיהיו זכאיות לקבל נשים המתמודדות לראשות מועצות אזוריות וסיעות שהמועמד מטעמן לראש רשות מקומית הוא אישה ל115% מהסכומים הקבועים כיום בחוק הרשויות המקומיות, מימון בחירות, התשנ"ג-1993.

+אורבך דורש לא להיכנע לסחטנות ח"כים ערבים
18:03 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ההצהרה - ברקע החשש מאי תמיכה של ח"כ זועבי ממרצ ושל רע"ם בהצעת החוק של גדעון סער בנוגע לתקנות לשעת חירום ביו"ש  ▪  בין המשמעויות של אי-העברת החוק - היישובים ביו"ש יהפכו לערי מקלט, למשטרה לא תהיה סמכות לעצור ישראלי שביצע פשע וברח

שידור דיוני המליאה בערוץ כנסת
אורבך ובנט. סכנה ליציבות הקואליציה? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משרד הבריאות נמנע מצביעת סמליל המשרד בצבעי דגל הלהט"ב ברשתות בערבית
17:28 01/06/22  |  עידן יוסף

משרד הבריאות צבע את סמליל המשרד הרשמי ברשתות החברתיות בצבעי דגל הלהט"ב. אולם הסמליל שונה רק בדפי המשרד בשפה העברית, ואילו בשפה הערבית נשאר הסמל המקורי.
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר בתגובה: "חברי הכנסת מרע"ם, מנסור עבאס‎, ווליד טאהא,‎ מאזן גנאים ואימאן ח'טיב יאסין ממשיכים לתת יד לקידום אג'נדות התומכות בחיים משותפים של בני אותו מין, אך בתנאי אחד - שהציבור הערבי שהם מייצגים לא יידע את מה שהם עושים. צביעות - קווים לדמותה".

+בטרומית: תוחמר הענישה על עבירות כלפי אנשי צוות רפואי
16:57 01/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - החמרת הענישה על עבירות כלפי אנשי צוות רפואי), התשפ"ב-2022 של ח"כ יוסי שיין וקבוצת חברי כנסת, והצעה דומה של ח"כ טטיאנה מזרסקי וקבוצת חברי כנסת. 53 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.
הצעת ח"כ יוסי שיין מבקשת להחמיר את הענישה על אדם התוקף מטפל, כהגדרתו בחוק זכויות החולה, כאשר התקיפה הייתה קשורה למילוי חובתו או תפקידו של המטפל הנתקף, וכן לקבוע עונש שש שנות מאסר ועונש מינימום של שישה חודשי מאסר לעובר עבירה זו.
על-פי הצעת ח"כ מזרסקי, תורחב תחולתה של הנסיבה המחמירה שעניינה תקיפה של עובדי חירום, כך שהגדרת עובד חירום תכלול גם רופא מתמחה וסטודנט לרפואה; עוד מוצע לקבוע נסיבה מחמירה נוספת החלה על תקיפת מנהל מוסד רפואי, רוקח ורופא וטרינר.

+ליצמן נפרד מהכנסת: "אני נשאר בפוליטיקה"
16:25 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אמר בנאום הפרידה: "חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות"

ליצמן. פורש כנפיים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+המשותפת מחרימה הצבעות עם האופוזיציה
15:56 01/06/22  |  עידן יוסף

לאחר שבליכוד לא הצליחו לגייס את הציונות הדתית לתמוך בהצעת חוק של יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, המשותפת החליטה להחרים את ההצבעות עם האופוזיציה (חדשות 12).

+פורסמו דרישות רינאווי זועבי בתמורה לתמיכה בתקנות יו"ש
15:24 01/06/22  |  

הדרישות של ח״כ ג׳ידא רינאווי זועבי (מרצ) בתמורה לתמיכה בתקנות יהודה ושומרון:
  • החלטה על קרן ערבויות מדינה לנוטלי משכנתאות מהחברה הערבית.
  • הקמת צוות שיבחן הקמת ישוב קהילתי ערבי חדש בצפון.
  • החלטה על תקציב של 500 מיליון ש"ח לעיר נצרת.
  • החלטת ממשלה על ייצוג הולם לערבים בשירות המדינה.
  • החלטה בנושא קרקעות למוסדות לימוד. (חדשות 13)

+בטרומית: גופי ביטחון יחויבו בדיווח שנתי לכנסת על הטרדות מיניות
15:19 01/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דיווח לכנסת על תלונות וטיפול בהטרדות מיניות במשטרת ישראל, בשירות בתי הסוהר וברשות הארצית לכבאות והצלה (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מירב בן ארי וקבוצת חברי הכנסת. 69 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לחייב את משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר ורשות הארצית לכבאות והצלה, במסירת דיווח שנתי לוועדה לביטחון פנים של הכנסת בדבר תלונות וטיפול בהטרדות מיניות שבוצעו בכל ארגון.

+מתיחות במהלך ישיבת ראשי סיעות הקואליציה
15:11 01/06/22  |  עידן יוסף

ישיבת ראשי מפלגות הקואליציה הייתה מתוחה. השר גדעון סער היה עצבני ואמר שאי אפשר להמשיך כשיש מפלגות שעושות מה שהן רוצות. השר לפיד השיב לו: "השאלה היא איך מתמודדים עם זה, והאם אתה רוצה לפתור או לפרק" (חדשות 12).
גורמים ביש עתיד לא מתרגשים מהפרסומים על המו"מ המוכחש בין תקווה חדשה לליכוד: "סער מעביר מסר לשותפים בקואליציה שכדאי להם לתמוך בהצעות החוק של תקווה חדשה, כי יש לו אפשרויות אחרות על הפרק" (INN).

+ח"כ יעקב ליצמן התפטר; במקומו ייכנס יעקב טסלר
14:27 01/06/22  |  עידן יוסף

ח״כ יעקב ליצמן הגיש (ד') ליו״ר הכנסת את התפטרותו לאחר כהונה בת 23 שנה (2022-1999), בסיעת יהדות התורה מטעם אגודת ישראל. במקומו ייכנס לכנסת חבר הכנסת לשעבר יעקב טסלר.
במשך תקופת כהונתו שימש ליצמן כח״כ, ובתפקידים מרכזיים מטעם יהדות התורה כיו״ר ועדת הכספים, סגן שר הבריאות, שר הבריאות, ושר הבינוי והשיכון.
יעקב ליצמן: ״אני מסכם בסיפוק רב שנות עשייה רבות בכנסת ישראל, מתוך שבח לבורא עולם אשר זיכני לשרת הציבור במסירות ובנאמנות, מתוך שאיפה ושליחות לקדש שם שמיים ולהגן על קודשי ישראל. ברכת הצלחה מיוחדת לח״כ הנכנס מטעם אגודת ישראל, הרב יעקב טסלר. אני מברך את חבריי לסיעת יהדות התורה, לעמיתיי בסיעת ש״ס ולכל שותפיי בסיעות השונות, שפעלנו יחדיו למען הציבור בישראל״.

+סטודנטים ישראלים בחו"ל ישלמו ביטוח לאומי כמו סטודנטים בארץ
14:20 01/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך אישרה וועדה העבודה והרווחה  ▪  עלות החוק החדש: 12 מיליוני ש"ח  ▪  הערכה: כ-26 אלף סטודנטים ישראלים לומדים בחו"ל, 60% מהם ערבים

רייטן-מרום. ברכה על שיתוף הפעולה בנושא [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+הורדת גיל הפטור לגיוס תגדיל את יעד התעסוקה
13:50 01/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד הכלכלה: אם יירד גיל הפטור מגיוס בחוק - יעד הממשלה לתעסוקת גברים חרדים בשנת 2030 - עד 70%  ▪  סטרוק: "אתם רוצים לשלב חרדים בשוק התעסוקה לטובת השוק עצמו, לא לטובת החרדי"

הדיון בוועדת החוץ והביטחון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יידחה יישום תיקון 18 בחוק למניעת אלימות במשפחה
11:43 01/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בעוד 20 ימים תיקון מספר 18 לחוק למניעת אלימות במשפחה היה אמור להיכנס לתוקפו אך במהלך דיון מיוחד בוועדה הודתה נציגת משרד הרווחה כי יבקשו הארכה של חודשיים מהוועדה  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ תומא-סלימאן: "להפיל פצצה כזו ברגע האחרון זה לא עובד ככה. אל תניחו את זה אצלי יומיים לפני תחילת החוק כי אני אזרוק את זה מכל המדרגות"

ח"כ תומא סלימאן. זעמה על העדכון ברגע האחרון [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+סמכויות המשרד לחיזוק וקידום קהילתי יועברו למשרד לביטחון פנים
11:37 01/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המשמעות: אישור הצעת החוק במליאה תהווה סגירה סופית של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי

ח"כ מירב בן-ארי [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאסר ערפאת  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מיכל שיר סגמן / Michal=Shir Segman  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה בטרומית הכרה בזכויות אחים שכולים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
ההצהרה - ברקע החשש מאי תמיכה של ח"כ זועבי ממרצ ושל רע"ם בהצעת החוק של גדעון סער בנוגע לתקנות לשעת חירום ביו"ש    בין המשמעויות של אי-העברת החוק - היישובים ביו"ש יהפכו לערי מקלט, למשטרה לא תהיה סמכות לעצור ישראלי שביצע פשע וברח
עידן יוסף
אמר בנאום הפרידה: "חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות"
מירב ארד
כך אישרה וועדה העבודה והרווחה    עלות החוק החדש: 12 מיליוני ש"ח    הערכה: כ-26 אלף סטודנטים ישראלים לומדים בחו"ל, 60% מהם ערבים
עידן יוסף
משרד הכלכלה: אם יירד גיל הפטור מגיוס בחוק - יעד הממשלה לתעסוקת גברים חרדים בשנת 2030 - עד 70%    סטרוק: "אתם רוצים לשלב חרדים בשוק התעסוקה לטובת השוק עצמו, לא לטובת החרדי"
מירב ארד
בעוד 20 ימים תיקון מספר 18 לחוק למניעת אלימות במשפחה היה אמור להיכנס לתוקפו אך במהלך דיון מיוחד בוועדה הודתה נציגת משרד הרווחה כי יבקשו הארכה של חודשיים מהוועדה    יו"ר הוועדה ח"כ תומא-סלימאן: "להפיל פצצה כזו ברגע האחרון זה לא עובד ככה. אל תניחו את זה אצלי יומיים לפני תחילת החוק כי אני אזרוק את זה מכל המדרגות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il