X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מבקר המדינה (תיקון - הגנה על חושפי שחיתויות במשטרת ישראל), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת אמיר אוחנה וקבוצת חברי הכנסת, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת יואב קיש. בהצעה תמכו 10 חברי כנסת, ללא מתנגדים וללא נמנעים, והיא תועבר לוועדה לביטחון הפנים.
מוצע בה לקבוע כי סמכויות מבקר המדינה במקרים בהם חשף עובד הציבור מעשי שחיתות, הפרות חיקוק או פגיעה במנהל תקין יחולו גם על עובדי משטרת ישראל.

תאריך:  08/06/2022   |   עודכן:  08/06/2022
+איזנקוט מתכונן לפיזור הכנסת: נערך להתמודדות פוליטית
21:38 08/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מספר מפלגות מחזרות אחרי הרמטכ"ל לשעבר שמאז שחרורו מצה"ל והוא מתכונן להכריז על-כניסתו למערכת הפוליטית לאחר פיזור הכנסת הנוכחית

איזנקוט. יכול לשנע מצביעי 'ימין רך' [צילום: חן גלילי]
+בכיר באופוזיציה: אורבך עם רגל מחוץ לקואליציה
18:35 08/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גורמים בימינה טוענים כי אורבך, קארה ושקד פועלים לפרישה במשותף  ▪  דיווחים סותרים בשאלה האם בנט מעודכן במהלכים  ▪  דרעי: צפו להפתעות בקרוב מאוד

יו"ר הקואליציה טופורובסקי בשיחה במליאה עם בנט [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ ביטון יצא אופטימי מהפגישה עם בנט
18:07 08/06/22  |  עידן יוסף

ח"כ מיכאל ביטון לאחר השיחה עם רה״מ נפתלי בנט בעניין הרפורמות בחקלאות ובתחבורה הציבורית: ״הייתה שיחה טובה, ראש הממשלה נמצא בעובי הקורה, מקווה שהדברים יסתדרו״ (ערוץ כנסת).

+בטרומית: הודעת קנס חנייה תישלח גם בדואר, ריבית הפיגורים תופחת
18:06 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (ריבית פיגורים בגין אי-תשלום קנס על עבירת חנייה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת ישראל אייכלר וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת אוסאמה סעדי ואחמד טיבי. 10 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי לאחר משלוח הודעת תשלום קנס בעבירת חניה, תימסר הודעת תשלום גם בדואר רשום בתוך 60 יום. אם הקנס לא שולם - ניתן יהיה לגבות ריבית פיגורים של 15 אחוזים, במקום 50 אחוזים שנגבים כיום.

+בטרומית: פיצוי למפוני שכונת גבעת עמל ויורשיהם
18:04 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להבטחת פיצוי לתושבי גבעת עמל, התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת משה גפני, נעמה לזימי וגבי לסקי. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתכריע איזו ועדה תכין את ההצעה לקריאה ראשונה.
מוצע בה לקבוע במפורש בחקיקה את זכותם לפיצוי של דיירים במתחם גבעת עמל שהחזיקו בנכס במתחם לפני המועד הקובע, הוא מועד המכירה ב־1961, והמשיכו להחזיק בנכס כאמור עד ליום פינוים ממנו. כמו-כן, מוצע לקבוע הוראות לעניין פיצוי ליורשים או לצאצאים בשתי גרסאות שונות: הראשונה - במקרה של פטירת הזכאים שהחזיקו בנכס לפני המועד הקובע, הזכות לפיצוי אינה פוקעת, והיא יכולה לעבור ליורשי הזכאים שהמשיכו להתגורר ולהחזיק בנכס, שלמעשה נכנסים בנעליהם. השנייה - כל צאצא של דייר שהחזיק בנכס כלשהו במתחם עד ליום פינויו וביום תחילתו של החוק המוצע ימלאו לו 21 שנים, יהיה זכאי גם הוא לפיצוי.

+בטרומית: קיצור זמני ההמתנה של עולים חדשים לקבלת קצבת נכות
17:56 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי, תיקון - קצבת נכות לעולים, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת שירלי פינטו קדוש וקבוצת חברי כנסת. 10 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע לקצר את זמני ההמתנה של עולים חדשים לקבלת קצבת נכות ולקבוע כי המוסד לביטוח לאומי ידון בתביעה של עולה חדש לגמלת נכות בתום חודש מהיום שבו נעשה עולה במקום בתום תשעה חודשים, וכי זכותו לגמלה כאמור תתחיל בתום ארבעה חודשים מהיום שבו נעשה עולה במקום בתום 12 חודשים.

+דרעי: הקואליציה התפרקה סופית. צפו להפתעות
17:48 08/06/22  |  עידן יוסף

יו"ר שס, אריה דרעי, צייץ בטוויטר: "רשמו לפניכם: הקואליציה התפרקה סופית השבוע. צפו להפתעות בקרוב מאוד. עם ישראל חי!"

+עוד ‏מבוכה לקואליציה: חוק שכר מינימום עבר בטרומית
17:33 08/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומיות את הצעות החוק להעלאת שכר המינימום בניגוד לעמדת הממשלה  ▪  ח"כ נעמה לזימי בכתב: "למרות הכאב הגדול שלי לא להצביע בעד, אני יודעת שזה המהלך הנכון, גם למען שלמות הקואליציה"

מרב מיכאלי בחיבוק נחמה לנעמה לזימי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בטרומית: חיוב קמעונאי גדול למסור לצרכן חשבונית דיגיטלית בצורה נוחה ומיד
16:19 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן, תיקון - משלוח חשבונית לצרכן בדרך מקוונת, התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת ולדימיר בליאק. 19 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי קמעונאי גדול יחויב להציע מסירה דיגיטלית של חשבונית, אך הצרכן יוכל לבחור אם ברצונו לקבל את החשבונית באופן זה או בנייר. בעסקת מכר מרחוק, יחויב קמעונאי גדול במשלוח חשבונית עסקה מפורטת באמצעות קובץ מצורף להודעת דוא"ל מיד, וגם במשלוח חשבונית נייר עם מסירת הטובין שהוזמן, אלא אם כן בחר הצרכן לקבל את החשבונית באחת הדרכים האמורות בלבד.

+בטרומית: זכות לחינוך גם לילדים באומנה בהשמה חוץ-ביתית
15:38 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק אומנה לילדים תיקון - הזכות לחינוך לילדים בהשמה חוץ-ביתית, התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת משה טור פז. 17 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע לקבוע כי זכותו של ילד שלא להיות מופלה במימוש זכותו לחינוך בשל השמתו באומנה תחול גם לגבי ילד במסגרת השמה חוץ-ביתית, ובכלל זה זכותו של הילד שלא להיות מופלה במוסד חינוך או ברשות מקומית בשל השמתו כאמור.

+בטרומית: הארכת אשרת שהייה למטפל סיעודי
15:20 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל, תיקון - הארכת רישיון לישיבת ביקור לעובד זר המועסק במתן טיפול סיעודי, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. 20 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הפנים.
מוצע בה לקבוע הסדרים מיוחדים להארכת אשרות שהייה לצרכי עבודה של מטפלים סיעודיים לחולים סופניים, חולים מונשמים ונכים מעל גיל פרישה. בנוסף, מוצע לקבוע בהוראת שעה הסדר ייחודי שיאפשר בחינה הומניטרית והסדרה של העסקת מטפלים שכבר עובדים עם מטופל מסוים במשך תקופה של 3 חודשים לפחות, גם כאשר הם אינם עומדים בתנאי הסף הקבועים בחוק.

+בטרומית: הסדרת תנאי הכשירות לקבלת תעודת מנתח התנהגות
14:46 08/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות, תיקון - הסדרת העיסוק בניתוח התנהגות, התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת יוראי להב הרצנו וקבוצת חברי הכנסת, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ עידית סילמן. 11 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תועבר לוועדת הבריאות.
מוצע בה להסדיר את העיסוק בניתוח התנהגות, במסגרת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות, התשס"ח-2008, ולקבוע את תנאי הכשירות לקבלת תעודת מנתח התנהגות.

+"ישרת את האוצר שייהנה מגידול בהכנסות המיסוי"
13:07 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראול סרוגו: "משרד השיכון מתנהג בפאניקה, אין לו יכולת להוריד את מחירי הדירות והוא הולך למהלך פופוליסטי"  ▪  יו"ר הוועדה, ח"כ קושניר: "הבעיה היא העדר ההיצע והממשלה מטפלת בכך, החוק בא לתקן עיוות שנוצר במציאות הזו"

ראול סרוגו. "ייקר את מחירי הדירות" [צילום: יח"צ]
+אין גורם מתכלל לטיפול בקריסת מבנים ישנים
12:38 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בישראל יש 80 אלף מבנים שנבנו לפני שהיה תקן  ▪  מנכ"ל משרד השיכון: "לא מכיר החלטת ממשלה שהעבירה את האחריות למשרד, וגם לא את המשאבים"  ▪  היו"ר ביטון: "ועדת הכלכלה מתריעה בפני הממשלה על אסון לאומי קרב ובא"

הדיון בוועדת הכלכלה. "אזעקת אמת" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: חיוב עסקים לכלול בשירות הטלפוני שלוחה ייעודית לביטול עסקה
12:10 08/06/22  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - שלוחה טלפונית ייעודית לביטול עסקה), התשפ"ב-2022, של חברת הכנסת לימור מגן תלם. מוצע בה לחייב עוסקים שהשירות הטלפוני שלהם כולל מערכת אוטומטית לניתוב שיחות ליצור שלוחה ייעודית לביטול עסקה בתפריט הראשי של המענה האוטומטי. כמו כן, מוצע כי משך ההמתנה לקבלת מענה בשלוחה זו לא יעלה על 6 דקות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: הגנת מבקר המדינה - גם על חושפי שחיתויות במשטרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומיות את הצעות החוק להעלאת שכר המינימום בניגוד לעמדת הממשלה    ח"כ נעמה לזימי בכתב: "למרות הכאב הגדול שלי לא להצביע בעד, אני יודעת שזה המהלך הנכון, גם למען שלמות הקואליציה"
מירב ארד
ראול סרוגו: "משרד השיכון מתנהג בפאניקה, אין לו יכולת להוריד את מחירי הדירות והוא הולך למהלך פופוליסטי"    יו"ר הוועדה, ח"כ קושניר: "הבעיה היא העדר ההיצע והממשלה מטפלת בכך, החוק בא לתקן עיוות שנוצר במציאות הזו"
מירב ארד
בישראל יש 80 אלף מבנים שנבנו לפני שהיה תקן    מנכ"ל משרד השיכון: "לא מכיר החלטת ממשלה שהעבירה את האחריות למשרד, וגם לא את המשאבים"    היו"ר ביטון: "ועדת הכלכלה מתריעה בפני הממשלה על אסון לאומי קרב ובא"
דן מרגלית
בעיה אחת היא המעמד האישי של חצי מיליון אזרחים ישראלים    אם מי מהם המתגורר בעופרה או באפרת ידרוס רמת גני או חיפני ספק אם ניתן יהיה להביאו בעל כרחו אל ספסל הנאשמים בבית המשפט בתל אביב
עידן יוסף
משרדי ממשלה עוברים על החוק ולא מוסרים מידע למרכז המחקר והמידע של הכנסת    בוועדת הכנסת שוקלים הפסקת בזרמות תקציביות, הליכים משעתיים ועיצומים נוספים    מנהלת הממ"מ הודיה קין: "אנחנו לא מקבלים מענה באופן שיטתי ממשרד הביטחון. יש משרדי ממשלה שמתעלמים מפניות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il