X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 233) (תנאי זכאות לדמי לידה), התשפ"ב-2022 של חברות הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי, אימאן ח'טיב יאסין וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי נשים שעבדו ושולמו בעדן דמי ביטוח לאומי בעד 6 חודשים מתוך 14 החודשים שקדמו ללידה, תקבלנה דמי לידה בעד 9 שבועות במקום בעד 8 שבועות.

תאריך:  28/06/2022   |   עודכן:  28/06/2022
+מסתמן: תוספת הפיגורים על קנס חנייה שלא שולם בזמן תפחת
00:27 29/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+חוק האקלים של זנדברג עבר בקריאה ראשונה
22:51 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השרה להגנת הסביבה: "לאחר כשנה של תלאות פוליטיות ואחרות ואלפי שעות של עבודה מאומצת, אני גאה ונרגשת לקדם עוד צעד את אחת ההבטחות המרכזיות של הממשלה"

השרה תמר זנדברג [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שני תיקונים לחוק הטיס אושרו בקריאה ראשונה
22:26 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הטיס (תיקון מס' 3), התשפ"ב-2021. מוצע בה להרחיב את רשימת הסעיפים בחוק הטיס שלגביהם מוסמך מנהל רשות התעופה האזרחית לתת פטור ולאפשר מתן פטור כאמור גם לגבי החובה לקבל אישור להפעלת מיתקן עזר לטיסה.
עוד אושרה בקריאה ראשונה הצעת חוק הטיס (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2022. מוצע בה לקבוע הסדרים הנוגעים לפעילות כלי שיט זר במרחב האווירי הישראלי ולעדכן את אמצעי האכיפה בחוק, כך שמרבית העבירות הפליליות יבוטלו ויעברו למישור האכיפה המנהלית על-ידי עיצומים כספיים.

+בקריאה ראשונה: סיוע משפטי לנפגעי עבירות
22:23 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסיוע המשפטי (תיקון מס' 24 והוראת שעה) (סיוע משפטי לנפגעי עבירות), התשפ"ב-2022, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן. מוצע להרחיב את מתן הסיוע המשפטי מטעם המדינה לנפגעי ונפגעות עבירות מין ולנפגעי עבירות הקשורות בסחר בבני אדם. כמו-כן, מוצע לעגן בחקיקה את הסיוע המשפטי שניתן כבר היום על-פי החלטות ממשלה לבני משפחותיהם של נפגעי עבירות המתה.

+סופית: רפורמה באופן האסדרה של מתן שירותי תקשורת
22:01 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 76), התשפ"ב-2022. בהצעה תמכו 18 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. החוק משנה את מתכונת האסדרה בתחום שירותי הבזק הקבועה בחוק התקשורת בכל הנוגע לשירותי תקשורת שאינם שידורים, כך שבמקום אסדרה שנעשית בעיקרה באמצעות מתן רישיונות פרטניים כפי שקבוע בחוק כיום - ברירת המחדל תהיה אסדרה באמצעות רישום במרשם, באופן מהיר ופשוט לאחר בדיקת תנאי סף מינימליים בלבד.
על הרשומים במרשם יחולו תנאים שייקבעו מראש על-ידי שר התקשורת בתקנות. עם זאת, מוצע כי מתן שירותי בזק שיוגדרו בחוק יוסיף להיות כפוף לקבלת רישיון פרטני, מאחר ששירותים אלה הם בעלי חשיבות מיוחדת או שיש לגביהם הצדקה לאסדרה ופיקוח הדוקים יותר.
לצמצם את היקף שירותי הבזק הכפופים לאסדרה (רישיון או תקנות ההיתר הכללי), כך שככלל, שירותי בזק שאספקתם תהיה כפופה לאסדרה יהיו שירות טלפוניה, שירות גישה לאינטרנט ושירות העברת נתונים.

+בקריאה ראשונה: מנוי יוכל לבקש לחסום את גישתו לשירותי תקשורת
21:47 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 76) (הגבלות מוסכמות על שירות תקשורת וציוד תקשורת), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת משה ארבל וקבוצת חברי כנסת. 9 חברי כנסת הצביעו בעד ההצעה, ללא מתנגדים, והיא תועבר להמשך דיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לאפשר למנוי לבקש מבעל רישיון למתן שירותי תקשורת להגביל או לחסום את גישתו של המנוי לשירותי תקשורת או לציוד תקשורת כמפורט בסעיף המוצע, וזאת לרבות הגבלה שקבע צד שלישי שהמנוי ציין בבקשתו.

+שוב אושרה הכרזה על מצב חרום בישראל
21:42 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את ההכרזה על מצב חרום לשנה נוספת, על-פי הצעת הממשלה ובהתאם להוראות סעיף 38 לחוק יסוד: הממשלה. 23 חברי כנסת תמכו בהכרזה, למול 2 מתנגדים.
ביום 2 באוגוסט 2021 הכריזה הכנסת על מצב חירום עד ליום 2 באוגוסט 2022. החלטת הממשלה מיום 29.05.22 כללה הצעה לכנסת לשוב ולהכריז על מצב חירום למשך שנה נוספת. הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה, חוק ומשפט, דנה בבקשת הממשלה והמליצה למליאת הכנסת לעשות כן.

+בקריאה ראשונה: שיפור מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט
21:40 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 16) (הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר, על-ידי שיפור מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות מנהליות לשם יישום הוראות החוק.

+בקריאה ראשונה: הגנה מפני עיקול לכספי משרתים ממשרד הקליטה
21:39 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תשלומים לחיילים בשירות סדיר (הגנה על תשלומים) (תיקון מס' 2), התשפ"ב-2022. מוצע לקבוע כי תשלומים שמעניק משרד העלייה והקליטה לחיילים ולמשרתים בשירות לאומי ושירות לאומי-אזרחי, יהיו מוגנים מפני העברה, עיקול או שעבוד.

+בקריאה ראשונה: אושרה הוראת שעה בנוגע לכניסת עובדים סיעודיים
21:35 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכניסה לישראל (הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"ב-2022. מוצע בה לאפשר, בהוראת שעה לתקופה של שלושה חודשים, בחינה מחדש ואישור של בקשות המטופלים שנדחו בתקופת מגפת הקורונה, באופן חריג, במקרים שבהם הקשר הטיפולי בין המטופל המבקש לעובד הזר נמשך מעל שלושה חודשים, בהסתמך על תקופות ההיערכות שניתנו בעקבות מגפת הקורונה, ובלבד שבתחילת התקופה הקובעת, העובד הזר לא שהה בישראל מעל התקופה המרבית המוצעת, כמפורט בהצעה.

+נכונות באופוזיציה להצביע בעד חוק האשרות לקראת ביקור ביידן
21:21 28/06/22  |  עידן יוסף

בשל ביקורו הצפוי של ביידן בישראל מביעים באופוזיציה נכונות להתפשר על העברת חוק האשרות לארה"ב עד להתפזרות הכנסת. הקואליציה תצטרך להציע משהו בתמורה - אבל בשונה מהמטרו, זה לא יצטרך להיות הקדמת הבחירות (כאן חדשות).

+בקריאה ראשונה: שוהות במקלט למוכות יזכו למיצוי זכויות
21:17 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי רווחה (זכויות נשים ששהו במקלט לנשים מוכות) (תיקון מס' 4) (החלפת מונח וסיוע במיצוי זכויות), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. מוצע בה לקבוע כי נוסף על מענק ההסתגלות החד-פעמי שניתן היום לנשים ששהו במקלט לנשים מוכות, יינתן גם מענק הסתגלות חודשי בסכום של 2,000 שקל למשך שישה חודשים. בנוסף, מוצע לקבוע כי הבקשה למענקים תוגש עם יציאתה של האישה מהמקלט ובסיועו של הצוות במקום, ולא בפנייה אישית של האישה למשרד לביטחון חברתי.

+בקריאה ראשונה: אושר החזר דמי נסיעה באמבולנס לחולה סיעודי
21:15 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון מס' 65) (החזר דמי נסיעה באמבולנס לחולה סיעודי ובעד חולה שנפטר), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת אתי עטייה, אורית סטרוק ואבי דיכטר, אליה הוצמדה הצעה דומה של חברת הכנסת עידית סילמן. מוצע בה כי קשישים סיעודיים מעל גיל 80 מקבלי הבטחת הכנסה וקצבת סיעוד ברמה 6 יהיו זכאים להטבה של 50% בהחזר דמי נסיעות במקרה שהקשיש פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א ולא אושפז. כמו-כן, מבוטחים בכל הגילים שפונו לבית החולים באמבולנס יקבלו החזר מלא של ההוצאה במקרה פטירה בטרם אשפוז, כולל במקרה של העברה מבית חולים אחד לאחר.

+בקריאה ראשונה: הכרה באחים שכולים ובזכויותיהם
20:14 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 40) (אחים שכולים), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן, וכן הצעה ממשלתית דומה, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת יוסי שיין, עידית סילמן ומופיד מרעי. 12 חברי כנסת תמכו, ללא מתנגדים, וההצעה תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי אח של אדם שנספה בעת שירותו בכוחות הביטחון או שנפטר כתוצאה מפגיעת איבה יוכר כחלק מהמשפחה השכולה של הנספה או של האדם שנפטר, לפי העניין. כמו-כן מוצע כי תימסר לאח השכול הודעה רשמית על המוות ועל אירועי זיכרון וכי משרד הביטחון יידע אותו בדבר ההטבות להן הוא זכאי.

+העבודה מחרימה הצבעות על חוקי הקואלציה
19:57 28/06/22  |  עידן יוסף

העבודה מחרימה הצבעות על חוקים של הקואליציה, מלבד חוקים של ח"כים ממפלגת העבודה, עד שיהיה פתרון לחוק המטרו.

+בקריאה ראשונה: הביטוח הלאומי ישלם לנפגעי אסון אזרחי
19:44 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סיוע לנפגעי אסון לאומי-אזרחי, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת אפרת רייטן מרום וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסמיך את הממשלה להכריז על אסון לאומי אזרחי בהודעה שתפורסם ברשומות. מי שנפגע באסון לאומי אזרחי יהיה זכאי לדמי סיוע שישולמו מאוצר המדינה על-ידי הביטוח הלאומי, וזאת מעבר לזכאות המגיעה לפי כל דין. עוד מוצע למנות גורם מלווה לנפגעי האסון מטעם שר הרווחה והביטחון החברתי.

+בקריאה ראשונה: חיסיון לקרימינולוג קליני
19:40 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת הראיות (מס' 20) (חיסיון קרימינולוג קליני), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת בועז טופורובסקי. מוצע בה להוסיף את מקצוע הקרימינולוג הקליני לרשימת בעלי התפקידים הנהנים מחיסיון אשר אינם מחויבים במסירת ראייה על דבר הנוגע לאדם שנזקק לשירותם.

+בקריאה ראשונה: חובת סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש
19:38 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 65) (סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת ינון אזולאי, רם בן ברק וקבוצת חברי כנסת. מוצע לחייב עוסק לסמן בצמוד לסימון המחיר את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שנמכרת בתפזורת (ללא אריזה מראש).

+בקריאה ראשונה: יוסדר העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי
19:36 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת עידית סילמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסדיר בחקיקה את העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי, ובשלב ראשון את העיסוק של פרמדיקים ופרמדיקים בכירים, כדי להבטיח רמה מקצועית הולמת של העוסקים במקצועות אלה לשם הצלת חיים והגנה על בריאות הציבור.

+בקריאה ראשונה: מעמדו של נעדר יוגדר בחוק
19:33 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הוועדה לטיפול במשפחות אזרחים נעדרים, התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת מוסי רז, נעמה לזימי, נירה שפק וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להגדיר בחוק את מעמדו של אזרח נעדר, להסדיר מערך תמיכה וליווי למשפחות הנעדרים וכן להסדיר סוגיות בעניינו רכוש הנעדר ובני משפחתו. בנוסף, מוצע להקים ועדה בין משרדית שתגבש נהלים לשם טיפול בזכויות בני המשפחות של הנעדרים.

+בקריאה ראשונה: תוכפל תקופת הערעור על החלטת קצין התגמולים
19:30 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הנכים (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 32) (הארכת תקופת הערעור על החלטת קצין תגמולים), התשפ"ב-2022 של ח"כ מוסי רז וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי תקופת הערעור על החלטת קצין התגמולים לפי החוק תעמוד על 60 ימים מיום שקיבל התובע את ההודעה על ההחלטה, וזאת במקום תקופה של 30 ימים הקבועה בחוק היום.

+נדחתה בקשת הממשלה להחיל דין רציפות על הסדרת כללי מרחב המחיה במתקני השב"כ
19:27 28/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה את הודעת הממשלה על רצונה להחיל דין רציפות על הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים שטח מחיה במתקני שירות הביטחון הכללי, הוראת שעה, התשפ"א-2021). 5 חברי כנסת התנגדו לעומת 4 שתמכו.
הרשימה המשותפת התנגדה. כאשר נוכחה הקואליציה שאין לה רוב להצעות חוק אחרות החליטה למשוך אותן מסדר היום.

+אגרה בכביש 6 - גם במקטע מחלף שורק-עין תות
18:52 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה: הרחבת כביש 6 בין מחלף שורק לעין תות לנתיב תחבורה ציבורית ונתיב רב תפוסה תמומן מהארכה של עד 3 שנים לזיכיון דרך ארץ  ▪  לובי 99: "לא ברור כמה הנהגים ישלמו והאם יש צורך לאשר בבהילות כזו צ'ק פתוח"

מנהרות בכביש 6 [צילום: סרטון תדמית דרך ארץ]
+יועצת שר התקשורת: עסקה אפלה התרחשה בלילה
18:32 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה כי מנויי שירותי תקשורת יוכלו להסכים להגביל או לחסום שירותים  ▪  היו"ר ביטון: הוסכם שההצעה תקודם לקריאה ראשונה בלבד; ח"כ אזולאי: יש רצון להתערב בחינוך ילדינו; ח"כ מקלב: צריך להחזיר את המדינה להיות נאורה ולא חשוכה  ▪  משרד התקשורת: נמשיך עם רפורמת הקווים הכשרים

ישיבת ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר סופית: 28 מכשירים רפואיים מיוחדים למערכת הבריאות
15:26 28/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אושרו בין היתר 13 מכשירי CT חדשים, 9 מכשירי MRI ו-4 תאי לחץ  ▪  המהלך ישפר משמעותית את הנגישות והזמינות לשירות רפואי מתקדם בפריפריה וקיצור תורים בכל הארץ

תוספת של 9 מכשירי MRI חדשים [צילום: פלאש 90]
+74% מתמהיל המשכנתאות חשוף לעלייה בריבית ובאינפלציה
13:17 28/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

רק 26% מתמהיל המשכנתאות של הציבור הוא בריבית קבועה לא צמודה  ▪  הוסיף: סיכון הסייבר הוא הכי מטריד. הבנקים משקיעים וגם ברמה המדינתית יש תשומת לב לנושא הזה"

יאיר אבידן [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+המשכורת עלתה? - גם תגמול המילואים יעלה
12:25 28/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ועדת העבודה אישרה תקנות חדשות לתגמולי מילואים:  ▪  ראש חטיבת תכנון באגף כוח אדם: "מי שהעלה את שכרו ערב המילואים ראוי לקבל את שכרו הגבוה ולא את ערך הממוצע".  ▪  התשלומים ישולמו רטרואטיקיבית מתחילת שנת 2022

רייטן-מרום. בשורה למשרתי המילואים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקריאה ראשונה: תוגדל הזכאות לדמי לידה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה: הרחבת כביש 6 בין מחלף שורק לעין תות לנתיב תחבורה ציבורית ונתיב רב תפוסה תמומן מהארכה של עד 3 שנים לזיכיון דרך ארץ    לובי 99: "לא ברור כמה הנהגים ישלמו והאם יש צורך לאשר בבהילות כזו צ'ק פתוח"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה כי מנויי שירותי תקשורת יוכלו להסכים להגביל או לחסום שירותים    היו"ר ביטון: הוסכם שההצעה תקודם לקריאה ראשונה בלבד; ח"כ אזולאי: יש רצון להתערב בחינוך ילדינו; ח"כ מקלב: צריך להחזיר את המדינה להיות נאורה ולא חשוכה    משרד התקשורת: נמשיך עם רפורמת הקווים הכשרים
מירב ארד
אושרו בין היתר 13 מכשירי CT חדשים, 9 מכשירי MRI ו-4 תאי לחץ    המהלך ישפר משמעותית את הנגישות והזמינות לשירות רפואי מתקדם בפריפריה וקיצור תורים בכל הארץ
מירב ארד
רק 26% מתמהיל המשכנתאות של הציבור הוא בריבית קבועה לא צמודה    הוסיף: סיכון הסייבר הוא הכי מטריד. הבנקים משקיעים וגם ברמה המדינתית יש תשומת לב לנושא הזה"
מירב ארד
ועדת העבודה אישרה תקנות חדשות לתגמולי מילואים:    ראש חטיבת תכנון באגף כוח אדם: "מי שהעלה את שכרו ערב המילואים ראוי לקבל את שכרו הגבוה ולא את ערך הממוצע".    התשלומים ישולמו רטרואטיקיבית מתחילת שנת 2022
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il