X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שבתאי. מתקרבים לנקודה שלא נוכל כלל להגיע לאירועים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
המפכ"ל: כל חודש אנחנו סוגרים תחנת משטרה
בדיון בוועדה לבט"פ נחשף מנתוני המשטרה כי מתחילת השנה הנוכחית עזבו אותה 456 שוטרים לעומת 631 לובשי מדים במהלך שנת 2021 הסיבה המרכזית לעזיבה - גובה שכר לא מספק האוצר: השכר במשטרה גבוה ביחס לממוצע במשק גם בהשוואה למול מדינות בעלות שכר ממוצע דומה בעולם; תוספות שכר אינן על הפרק יו"ר הוועדה לבט"פ: "קוראת לכם להגיע לשולחן ולמצוא פתרון. אפנה לראש הממשלה בעניין"

הוועדה לביטחון פנים דנה (יום ג', 5.7.22) בגל התפטרויות במשטרת ישראל ובהצעה לדיון מהיר של חברת הכנסת רות וסרמן לנדה בנושא הפגיעה בתנאי משרתי השב"ס והמשטרה, כלשונה.

יו"ר ועדת ביטחון הפנים, ח"כ מירב בן ארי, פתחה את הדיון: "לא השכלנו כמדינה לתגמל את השוטרים בהתאם. לצערי היינו רגע לפני פריצת דרך בתקציב המדינה, אך בשל התפזרות הכנסת המהלך נעצר. עם זאת, לא אמרנו נואש ואנחנו ממשיכים לחפש את הפתרונות לדאוג להעלאת שכר השוטרים בדרכים שונות".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב, יעקב שבתאי, אמר: "אין פה בכי ואין נהי, לא באנו לבקש תוספות למותרות. לא באנו לבכות כאן. העיקרון הוא טובת מדינת ישראל ואזרחיה. במהלך השנה האחרונה חווינו אירועים ביטחוניים רבים שערערו את תחושת הביטחון, יש צבר של אירועים שלא מסתיים כל השנה מתחנו את משטרת ישראל עד קצה גבול היכולת והמחיר הוא השחיקה. אנחנו מתקרבים למצב שבו באירוע חירום של רצח או אונס, לא רק שלא נוכל להגיע תוך דקות - ייתכן שלא נוכל להגיע בכלל. יש פה זעקה!
"מדברים על מנוע צמיחה, מדינה ללא ביטחון, כלכלתה תתרסק. יש קשר ישיר בין תנאי השירות של השוטרים לבין הביטחון האישי של אזרחי ישראל. כואב לי לומר, אנחנו קרובים מאוד לאירועים קשים שלא נוכל לתת להם מענה. יש שניות בודדות אם הגעת בזמן הצלת או מנעת. אנחנו מתקרבים למצב שלא נוכל להגיע בכלל, נרצה אבל לא נצליח".

ח"כ רות וסרמן לנדה: "יצאנו מכלל שליטה מבחינת כל המשימות שיושבות על כתפי המשטרה. לא יכול להיות שמדברים על העלבת עובד ציבור, קצת כבוד למי שמסכן את החיים. גיוס של שוטרים איכותיים הוא הכרח למען ביטחוננו ולמען שמירה על חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. לא נאפשר מצב בו חוסר בתקנים ושכר שאינו הולם, מסכן את ביטחון האזרחים. אנחנו מוכרחים לספק תנאי שירות הולמים שיתאמו לחירוף הנפש שהשוטרים מבצעים ולריבוי המשימות במשטרה".

ח"כ מופיד מרעי: "כדי שההתקדמות בהורדת רמת הפשיעה תימשך, צריך ארגון חזק ואטרקטיבי. צריך להכין תוכנית שתהיה מגובה בתקציב. המשטרה צריכה לשלוט בשטח וכאשר מצבנו הביטחוני הפנימי יהיה טוב יותר ככה נוכל מצבנו הכלכלי – החברתי יהיה טוב יותר".

ניצב בועז גולדברג, ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, הציג בפני הוועדה את הנתונים ואמר: "לא גדלנו תקציבית ולא כמותית ואם זה לא יקרה מצד אחד תהיה שחיקה של השוטרים ומהצד השני השירות לציבור יפגע".
מהנתונים עולה כי מתחילת השנה הנוכחית 31% המתפטרים הינם סיירים (142), 13% חוקרים (58), 11% לוחמי מג"ב (49), 7.5% הינם בלשים (34), 6% שוטרי יס"מ (26) והיתר שוטרים במקצועות אחרים. סה"כ התפטרו בחצי שנה האחרונה עזבו את המשטרה 456 שוטרים. כאשר בשנת 2021 עזבו את המשטרה 631 לובשי מדים.
מסקר אקלים ארגוני שנערך בשאלה מה גורם לשוטרים לעזוב? 71% ציינו הסיבה המרכזית היא שכר לא מספק, 49% שחיקה, 45% עומס עבודה גבוה, 42% שעות עבודה רבות, 41% קושי לאזן בין התפקיד למשפחה. עוד עולה, כי כיום יש חסר של כ-1,720 שוטרים בתפקידי הליבה של המשטרה, ביניהם: 566 סיירים, 322 חוקרים, 198 בלשים, 133 תנועה ו- 500 שוטרי מג"ב, כאשר המשמעות היא: 18 תחנות משטרה סגורות, 12,880 תיקים לא מטופלים, 2,830 אירועי סיור שאינם מטופלים בזמן ואפס סופי-שבוע חופשיים לסיירים.
ניצב גולדברג הוסיף: "אני רואה את הקושי למי שמשנה סטאטוס ומתחיל לחשוב על בית ומשפחה או שהוא נוטש אותנו או שהוא נגרר לעבודות בשכר וזה בא על חשבון המשפחה".

אמיר רשף, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר: "המגמה שמתוארת כאן היא מגמה עולמית. יש יותר עזיבות של מקומות עבודה, זה לא פוסח על המגזר הציבורי ועל שוק העבודה בישראל זה מאפיין את העולם לאחר הקורונה וזה לא מאפיין רק את המשטרה. אז בניגוד לנאמר, תקציב המשטרה גדל לאורך השנים ובהתאמה להגדלת תקציב המדינה. ממשלת ישראל משנת 2014 מתעדפת את משטרת ישראל ומגדילה את תקציבה. גם בנושא התפתחות כוח האדם במשטרה, המשטרה גדלה, אבל המשטרה לא מצליחה למלא את התקנים מסיבות שונות". הוא הוסיף כי "השכר במשטרה גבוה ביחס לשכר הממוצע במשק גם בהשוואה למול מדינות בעלות שכר ממוצע דומה בעולם. בכל גיל נתון גם לנגדים ולגם לקצינים גבוה יותר מהשכר הממוצע במשק".
נוי סופר, אגף שכר באוצר: "לגבי ממוצעים, לקחנו שוטרים עד שלוש שנים של נגדים והנתונים שמוצגים הם נסמכים מתלושי השכר של השוטרים". יו"ר הוועדה, בן ארי: "את יכולה להראות לי תלושי שכר של השוטרים והשכר שלו 12 אלף ברוטו?" רשף: "לא חושב שזה ראוי להסתובב עם תלושים של שוטרים של פלוני אלמוני, המאבק השכרי של המשטרה בעבר היה על תוספת אי-קביעות, מדובר באותו ארגון".
בן ארי: "הוצגו כאן נתונים דרמטיים, מה הפתרונות שאתה נותן?" רשף: "מה שצריך לעשות הוא לשבת יחד על ההסכמים של השכר הקיים. להגיד אני רק צריך תוספות שכר, זה לא מתכתב עם זה שתקציב של המשטרה הועלה במהלך השנים ועל המשטרה כארגון. תוספות שכר לא רלוונטיות כרגע". תמר לוי בונה, משרד האוצר, טענה: "הראינו שבכל שכבת גיל השכר הממוצע במשטרה הוא מעל השכר הממוצע במשק?"
בשלב זה הגיבה יו"ר הוועדה על הדברים: "את רוצה שאגיד לך כמה היועצת שלי משתכרת?! אני הרבה זמן לא ראיתי כזה בלבול מוח. את רוצה שאני אתן לך דוגמה לשלושה עובדי מגזר ציבורי, מישהו פה נראה לך מקבל שכר כזה של 6,700 שקל, בלי שהוא בכלל יכול לעשות בכלל שבת. אני ישבתי בתחנה בלוד עם השוטר בניידת, אבא לשלושה ילדים, אשתו מורה והוא שוטר, הוא אומר לי - 'מירב, אני מביא 7,500 נטו'. למה, התמודדות של עובד במגזר הציבורי, גם באוצר, זה התמודדות של שוטר בירושלים, בהר-הבית או אפילו במעלה אדומים או נתניה?!"
"ניצב גולדברג סיפר על ההסכם שמחייב אותם לפטר שוטרים כאשר המפכ"ל ביקש לבחון את העניין האם זה נכון כרגע לפטר, ואמרנו כי ממילא נפטר איכות לקויה ולא כמותית כי חתמנו, אנחנו בפערי איוש גדולים וביקשנו לבחון את העניין. במסגרת הזו נעצרו המענקים לשוטרים בסך של 34 מלש"ח, 5,000 שקל לשוטר".

רנ"צ שבתאי: "בשורה התחתונה האוצר מבקש ואומר לי תפטר עוד 45 שוטרים. לא כאלה שלא מתאימים לארגון מסיבות שונות, אלה בכל מקרה לא יישארו בארגון למרות המצב. אנחנו כל חודש סוגרים תחנת משטרה, ההתעצמות של התחנות והיחס שמדברים עליו. הצגתי תוכנית התעצמות לחמש שנים בחמישה מיליארד ועל כך שקלים. קיבלנו תוספת של 1,000 שוטרים למגזר הערבי. לא התווספו שוטרים לתחנות אחרות בערים שהאוכלוסייה שם גדלה מאד. אם לא יהיו מספיק שוטרים לאירועים, בסוף זה יעלה לנו בחיי אדם! מספיק לנפנף כל הזמן עם הממוצע שכר הזה".
רשף, נציג האוצר, ענה בשלב זה ואמר: "מי שחק? השכר רק גדל!". המפכ"ל שבתאי בתגובה: " אתה מעוות את התמונה ומטעה את הציבור".

אביגיל שררה, מנכ"ל ארגון נשות השוטרים והסוהרים: "זה מקומם אותי מה שאתם אומרים פה, כי שנים אנחנו נאבקנו משפטית בלי אפשרות לפעולות מחאה. הצמידו אותנו לצה"ל כי צה"ל מקבל הטבות מתחת לשולחן כמו אי-ביטחון תעסוקתי מתחת לשולחן. אתם עובדים על המשטרה ועל שירות בתי הסוהר. הסכם גג שכר זה הסכם שאתם אנסתם את המשטרה ואת שב"ס לחתום עליו כדי שהם יקבלו".
סגן הממונה על התקציבים, רשף, ביקש מיו"ר הוועדה לחדול מההשתלחות. בן ארי ביקשה להנמיך את הטונים: "עם על הכבוד לכמה שאת כועסת, את לא יכולה להתבטא בצורה כזאת".
שררה המשיכה: "אני מכירה את משפחות השוטרים ורואה כמה גירושים יש שם כמו אצל הסוהרים – אני רואה את כל התמונה ולכן זה מקומם אותי כל כך. משטרה ושב"ס לאוצר זה סדין אדום. אני אומרת שאפשר לבטל את הסכם גג שכר ולתת תוספות. האוצר מאלצים את המפכ"ל ושירות בתי הסהר להתפשר ואנחנו לא צריכים להתפשר על חיי אדם".

מוריה רצאבי, נשואה לרכז סיור בתחנת כפר קאסם: "אני לא יודעת מאיפה האוצר מביא את הנתונים – תתבייש! בשבוע שעבר סייר הלך הביתה – מי יבוא במקומו? בעלי. ואני עוד יום ועוד לילה ועוד חג בלי בעל ואני לא יכולה לנהל קריירה. אין לי איך להתחלק עם בעלי בגידול הילדים, בעלי יוצא לעבודה והוא לא חוזר הביתה, אני בלב חושבת אולי הוא לא יחזור. האנשים האלה חוזרים הביתה גמורים ובסוף החודש הוא עוד צריך להשלים עוד 50 שעות בשכר כדי לקבל 2,000 שקל מסכנים, כדי לממן לילדים שלי את החוג והצהרון. הבעל שלי עובד שעות על גבי שעות כדי שהתחנה תצליח, כדי שאנשים מהמגזר יראו שהמשטרה נכנסה למגזר ושזה לטובתם ושהפשיעה תרד. אי-אפשר שאישה של שוטר תציב לו אולטימטום – או אני או המשטרה. השכר של בעלי הוא לא 20,000 בחודש כמו שאמר פה האוצר. אני לא יודעת מאיפה הבאת את הנתון הזה".

ח"כ אמיר אוחנה: "אני התחייבתי לשני דברים לעשות כשאהיה שר. אני רוצה להיות השר בניגוד לעמדת היועץ המשפטי והשר הראשון שיגיד שלקחתי פחות כסף מהתקציב ומהציבור. לא בביטחון פנים! אחד התפקידים שהמדינה צריכה לספק זה ביטחון אישי . משקיעים הרבה מאוד בצבא כדי שיהיה מוכן למלחמה. השוטרים נמצאים במלחמה יום-יום. זה לא עוד עובדים במגזר הציבורי, הם בחוד החנית. הם במגע עם האזרח כדי לממש את ההחלטות שמתקבלות כאן ובממשלה. אין לצערי שכר הולם לשוטרים בישראל".

בסיכום הישיבה אמר שבתאי: "מדינת ישראל צריכה משטרה חזקה. אני לא נכנס לוויכוחים, הסכמים צריך לכבד אבל מדי פעם צריך לראות גם עוצמת הפגיעה. אנחנו כל חודש סוגרים תחנת משטרה, השאלה אם מישהו שיושב כאן מסביב לשולחן רוצה לעצור את התופעה הזו? לי קשה להסתכל לשוטר שאומר לי אני משתכר 7,500 שקל בחודש ואני לא יודע מה להגיד לו. בשנה שעברה בתקיפה כלכלית מול כל ארגוני הפשיעה המשטרה חילטה כמיליארד וחצי שקל שהוחזרו לקופת המדינה. חזקו אותנו יותר, המדינה תקבל יותר. תנו לנו את האפשרות לתת לשוטרים לחזור בכבוד הביתה. לגבי ההסכם חתמנו על ההסכם ועמדנו בכל התנאים למעט סוגיית הפיטורים. אני לא יכול כרגע לעמוד במכסות. אל תפגעו בשוטרים".

יו"ר הוועדה: "אני לא זוכרת מתי היה אירוע כזה מטלטל במשטרה. כמו שאמר נציג האוצר, זו גם בעיה לאומית. אין עובדים מאז הקורונה ואנחנו רואים את זה כל יום בחדשות. עם זאת, אין מה להשוות עובד מגזר ציבורי לשוטר. כי בסוף הוא נמצא בניידת. וכאשר אני רואה את המשימות הפתוחות בניידת כאשר אני מבקרת בסיורים ובתחנות, אני מבינה שבסוף מה שמחזיק אותו זה ציונות ואידיאולוגיה. בסוף הוא לא מגיע למשפחה". בן-ארי הוסיפה: "לנציגי האוצר אני אומרת, היו דיונים לא פשוטים. אני קוראת לכם להגיע לשולחן ולמצוא פתרון ולהעביר את ה-34 מלש"ח שהובטח להם למענק ב-1 באוגוסט. אפנה לראש הממשלה, יו"ר המפלגה שלי, בנושא. אנחנו לא יכולים להמשיך את האירוע הזה שבו שוטרים נוטשים בתקופה כל כך מאתגרת למדינה. לא צריך להפוך את המשטרה לשק חבטות אפשר לבקר אותה אבל לא לחבוט בה".

בהכנסת הידיעה השתתפה מירב ארד
תאריך:  05/07/2022   |   עודכן:  06/07/2022
+משרד המשפטים מתנגד לתקציב קבוע בחוק לארגון נכי צה"ל
23:57 05/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המשרד אומר כי אנחנו באופן עקבי סוברים שלא ניתן לאפשר חקיקה ייחודית לתקצוב ישיר של גוף כזה או אחר  ▪  אוכלוסיית נכי צה"ל הולכת ומתבגרת, ולרובם אין נגישות מספקת לבתי לוחם, ולכן רבים אינם נהנים מהם

הדיון בוועדת החוץ והביטחון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הח"כ ביקש לתרום כליה, אך בבדיקה מקדימה התגלה ממצא חריג
22:01 05/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הממצצא החריג הוסר מכלייתו של ח"כ משה ארבל שהתנדב לתרום כליה לאדם שאינו מכיר

ח"כ משה ארבל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז גולדברג / Boaz Goldberg  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב שבתאי  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  כבוד האדם וחירותו  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל: כל חודש אנחנו סוגרים תחנת משטרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
באוצר ביקשו להאריך את ההטבות עד לתום 2023, אך על-רקע כך שהרשויות המקומיות יכולות לקבוע הארכה לתוכניות התמ"א עד 2026, קבעה ועדת הכספים את הארכת ההטבות בהתאם    היו"ר: "חייבים ליצור קוהרנטיות בין תוקף התוכנית ותוקף הטבות המס, ובעיקר לתת וודאות לשוק, כי המצב בו אנחנו לפני אישור החוק במליאה, הוא שהשוק תקוע 7 חודשים, ואנחנו יודעים כמה חשובה הוודאות לשוק הנדל"ן"
עידן יוסף
בתום ישיבה ארוכה, שהופסקה פעמיים להתייעצויות, הגיע יו"ר ועדת הכלכלה לסיכום עם שר האוצר שאפשר אישור התקנות להחלת חוק "שוטף פלוס 30" גם על מערכת הבריאות    ביטון: "הבאנו בשורה אדירה לאלפי בעלי עסקים המשרתים את מערכת הבריאות"    ליברמן: "ממשיכים לסייע לעסקים שהם מנוע הצמיחה - והפעם בתחום הבריאות"
עידן יוסף
בעקבות קריסת מתווה ל"ג בעומר הורה סגן השר לשירותי דת לא להמתין למינוי השר הבא ולהתחיל להתארגן להילולה בשנה הבאה כבר מעכשיו    יו"ר ועדת ביטחון הפנים: "כל הארגונים בהפעלת ההילולה היו בפוסט טראומה ואת המחיר שילמו ציבור המתפללים בהר"    מפקד מחוז צפון במשטרה: "היה לנו מודיעין על הסתה של רבנים לעשות הכל כדי שהאירוע לא יתקיים"
עידן יוסף
בוועדת הכנסת התגלע ויכוח מה גובר ביחס לחקיקה בתקופת הפגרה - הסכמות בוועדת ההסכמות המשותפת לאופוזיציה ולקואליציה או הנוהג בכנסת    יועמ"ש הכנסת צידדה בנוהג, ועמדתה התקבלה
עידן יוסף
יועמ"ש ועדת הכלכלה מתייחס לראשונה לפעולת השרה מיכאלי להעברת האחריות על מוניות השירות לרשויות המקומיות, ואומר כי המחוקק כלל לא שקל להסתייע ברשויות המקומיות או להאציל להן סמכויות    ועדת הכלכלה אישרה תקנות לפיצוי בעלי רישיונות מוניות שירות שיפסיקו פעילותם בעקבות הרפורמה בענף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il