X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפיד וברביבאי [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
כלכלת בחירות? לפיד מבקש חקיקת בזק שתקפיא את ייקור הלחם
בהמשך להנחיית ראש הממשלה יאיר לפיד, למציאת פתרון לעליית מחירי הלחם המפוקח, פנתה שרת הכלכלה ברביבאי, לרשתות המזון כדי לעכב זמנית את עליית מחירי הלחם המפוקח ונמסר כי הרשתות הסכימו להשהיה בת שבועיים

ראש הממשלה יאיר לפיד פנה (יום ו', 15.7.22) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לקדם חקיקת בזק, שתקפיא את עליית המחיר. בין הפתרונות שנשקלים: הרחבת הפיקוח על הלחם ושיפוי המאפיות. הפתרון הראשון כבר נבחן ע״י שרת הכלכלה ממפלגתו, אורנה ברביבאי, ולא אושר. מחירי הלחם אמורים לעלות בשיעור ממוצע של כ-25% ביום ראשון.
ברביבאי פנתה לרשתות המזון רמי לוי, שופרסל, ויקטורי ויוחננוף כדי להשהות את עליית מחירי הלחם המפוקח בשבועיים הקרובים. הרשתות הסכימו לבקשתה וזאת למרות החלטת ועדת המחירים באוצר לעידכון שצפוי מיום ראשון הקרוב.
בנוסף, שוחחה השרה עם נציגי המאפיות הגדולות ובכוונתה להמשיך ולקיים איתם שיח, במטרה למצוא פתרון ממשלתי כמענה לעליית מחירי יצור הלחם המפוקח, מבלי לפגוע בצרכנים.
ראש הממשלה יכנס דיון דחוף בנושא עם הגורמים הרלוונטים ביום ראשון הקרוב.

תאריך:  15/07/2022   |   עודכן:  15/07/2022
+ערן חרמוני קורא לאיזנקוט להנהיג את העבודה בבחירות הקרובות
19:10 15/07/22  |  עידן יוסף

ערן חרמוני, המתמודד לראשות העבודה מול מרב מיכאלי, קורא לגדי איזנקוט להנהיג את מפלגת העבודה בבחירות הקרובות. במפגש פעילים שקיים (ו') אמר חרמוני כי אם ייבחר יפעל להביא את איזנקוט לעמוד בראש הרשימה לכנסת ולהתמודד מטעמה על הנהגת המדינה (חדשות 12).

+השר חילי טרופר: "כבר ב'שומר החומות' סער וגנץ בחנו ריצה משותפת"
14:04 15/07/22  |  עידן יוסף

שר התרבות והספורט חילי טרופר, שהיה אחד מאנשי המשא-ומתן אשר גיבשו את ההסכם בין כחול לבן לתקווה חדשה, חושף פרטים על הזמן שבו נזרעו הזרעים של האיחוד: "בעצם, זה מאוד ישן הסיפור הזה. כבר לפני שנה, באזור 'שומר החומות', כשהיה נראה כאילו אין ממשלה והולכים לבחירות חמישיות כי בנט אמר שממשלת שינוי ירדה מהפרק, גדעון ובני בחנו את האפשרות לרוץ יחד".
לדבריו: "ישבנו אז קבוצת אנשים במעגל מצומצם, בני, גדעון ואני, כדי לחשוב איך זה ייראה מבחינת התוכן, אני יותר עוסק בתוכן. לא הגענו אז לשלב של מיקומים, אבל היה ברור לשניהם שאם יש אפשרות לממשלת השינוי אז המחויבות אליה מאוד ברורה, ואז הוקמה ממשלה. בחודשים האחרונים, כשהממשלה החלה לקרטע, האופציה חזרה להיות על הפרק. מהרגע שהממשלה נפלה, האצנו את זה" (ישראל היום).

+השרה תמר זנדברג פורשת ולא תתמודד לכנסת הבאה
12:24 15/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השרה להגנת הסביבה הסבירה: "נתתי למסע הזה את המקסימום שלי. עכשיו זה יהיה הוגן לפנות את המקום לאחרות ואחרים שימשיכו אותו"  ▪  "מרגישה שהפוליטיקה קצת השתגעה, סליחה שאין לי תשובות טובות יותר נכון לעכשיו"  ▪  יאיר גולן על השקר המנבא 6 מושבים למרצ בראשות גלאון: "אולי אביא 10-8 מנדטים"

זנדברג. "אפנה מקום לאחרים" [צילום: מאיה אלרוצו/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלכלת בחירות? לפיד מבקש חקיקת בזק שתקפיא את ייקור הלחם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
השרה להגנת הסביבה הסבירה: "נתתי למסע הזה את המקסימום שלי. עכשיו זה יהיה הוגן לפנות את המקום לאחרות ואחרים שימשיכו אותו"    "מרגישה שהפוליטיקה קצת השתגעה, סליחה שאין לי תשובות טובות יותר נכון לעכשיו"    יאיר גולן על השקר המנבא 6 מושבים למרצ בראשות גלאון: "אולי אביא 10-8 מנדטים"
טובה ספרא
השיתוף בין כחול לבן לתקווה חדשה מושפע כנראה משדכן חיצוני. מפת הכוכבים של החיבור מראה ברית אינטרסים מאולצת וחסרת מחויבות הדדית. במבחן התוצאה הפערים והחשדנות בינהם יביאו לפירוק של החבילה
איתמר לוין
קובעת שאמנם קיימים קשיים משפטיים משמעותיים במינוי בזמן הבחירות, אך אין מניעה משפטית    הנימוקים העיקריים: התמודדות עם אתגרים אסטרטגיים, העובדה שמדובר במינוי מקצועי וכוונת גנץ להתייעץ עם נתניהו    ההכרעה עשויה להיות בידי בג"ץ
אפרים הלפרין
יאיר לפיד ואיווט ליברמן ניצחו בקרב אך הפסידו במלחמה    אנו מדינה יהודית, ומעדיפים לתלות את יציבות הממשלה ביהודים מאשר בערבים
עידן יוסף
איילת שקד שהתחייבה בעבר לדמוקרטיה במפלגתה מינתה את עצמה ליו"ר. האהדה לזהבה גלאון בסקרים מראה כמיהה למרצ של פעם. יאיא פינק רץ ברשימת העבודה כששלד מאחוריו. מה הדרך לפתור את המחלוקת על הרכב רשימת הציונות הדתית. למה ביידן לוחץ ידיים בניגוד לעצת יועציו    טור פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il