X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מלחמת העיתונים [צילום: איתמר לוין]
סקר TGI: קריאת העיתונים הולכת ופוחתת
ישראל היום אומנם מוביל בחשיפה על ידיעות אחרונות בימי חול ובסופי-השבוע, אך בשני העיתונים נרשמה ירידה יציבות בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו

תחנות הרדיו של תאגיד כאן (קול ישראל) רשמו יציבות בשיעור האזנה (36.3% בהשוואה ל-36.2% בתקופה הקודמת), כאשר בחצי השנה הראשונה של 2022 נמדדה עלייה קלה. גלי צה"ל וגלגלצ רשמו עלייה קלה מ-37% ל-38%, אך המונחים חצי שנתיים דווקא חלה ירידה. כך עולה (יום ה', 28.7.22) מסקר TGI.
בהשוואה שנתית בין התקופות: יולי 2021 עד יוני 2022 לשנה קודמת: יולי 2020 עד יוני 2021 ניתן להבחין ביציבות והתאוששות בשיעורי החשיפה וההאזנה לעומת שיא תקופת הקורונה כאשר זוהתה ירידה בצריכת המדיה.
ברמה השנתית (יולי 2021-יוני 2022), העיתון ישראל היום ממשיך להוביל עם שיעור חשיפה 29.4% לגיליון יום חול ממוצע לעומת 27% במהלך יולי 2020 - יוני 2021. שיעור החשיפה לידיעות אחרונות עומד על 21.2% ביום חול ממוצע לעומת 22.9% במהלך התקופה שקדמה.
בעיתונות סוף השבוע מוביל גם כן ישראל היום במונחים שנתיים עם שיעור חשיפה של 30.2% לעומת 27.8% בתקופה קודמת. שיעור החשיפה לידיעות אחרונות הינו 27.5% בהשוואה ל-28% בתקופה קודמת.
במונחים חצי שנתיים (ינואר-יוני 2022 בהשוואה ליולי - דצמבר 2021), בעיתוני יום חול, ישראל היום מוביל באופן מובהק עם חשיפה 28.3% לעומת 30.5% במחצית קודמת. ידיעות אחרונות רושם ירידה בחשיפה ל-20% - לעומת 22.5% במחצית הקודמת.
בעיתונות סוף השבוע, מוביל ישראל היום עם שיעור חשיפה של 29.1% לעומת 31.3% במחצית הקודמת. ידיעות אחרונות רשם גם כן ירידה מובהקת ל-26.2% - בהשוואה ל-28.9% במחצית הקודמת.
בניתוח המגמה של סך קריאת העיתונים, שיעור החשיפה הכולל לעיתונות יומית ביום חול עומד על 42.9% בקריאת עיתוני יום חול ו-49.9% בקריאת עיתוני סופי-השבוע לעומת שנה קודמת (יולי 2020 - יוני 2021) בה שיעור הקריאה עמד על 41% ביום חול ו-48.3% בסופי-השבוע.

תאריך:  28/07/2022   |   עודכן:  28/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקר TGI: קריאת העיתונים הולכת ופוחתת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת העיתונים
עידן יוסף
לאחר טענות לשינוי הקו המערכתי של העיתון הודיע העורך החדש, ששימש כממלא-מקום: "אמשיך לקבוע סדר יום עיתונאי לאומי אמין ובלתי מתפשר"    מרים אדלסון: "משוכנעת שירחיב את מעמדו של ישראל היום כעיתון ציוני גאה"
עידן יוסף
ביקורת נוקבת מצד חברי ועדת הכספים על לפ"מ ועל אופן חלוקת תקציבי הפרסום למגזרים ולאמצעי המדיה השונים    יו"ר הוועדה לנציגות לפ"מ: "כל עוד לא הוכחתם אחרת, צריך לשנות את שיטת העבודה שלכם, ולא לתת לכם לגבות עמלות, או פשוט לסגור אתכם ולתת למשרדים לעבוד באופן ישיר בנושאי הפרסום
יואב יצחק
מירי אדלסון מזיזה את הספינה למרכז המפה הפוליטית    הליכוד בכלל ובנימין נתניהו בפרט חדלו להיות אורחים מועדפים בעיתון שהפך בזכות נטייתו לימין-לנתניהו לנפוץ במדינה בימי חול    השינוי שמובילה אדלסון עלול לעלות לישראל היום באובדן קוראים והשפעה, ובעתיד לאובדן עניין מצד מירי אדלסון ולהחלטה לסגור את העיתון את להציעו למכירה    אחרי הכל, ולפי מבחן של עלות-תועלת, עיתון ישראל היום מהווה גם כיום נטל כלכלי
עידן יוסף
הסביר: הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים    ימלא את מקומו עורך מוסף "ישראל השבוע" עמר לחמנוביץ עד לבחירת עורך חדש    ישראל היום ממשיך להוביל בסקר TGI
עידן יוסף
במסגרת ההסכם שנחתם הפיטורים קוצצו דרמטית ב-55% מ-80 עיתונאים    עיתונאי הקבוצה יקבלו לחסינות מפיטורי צמצום עד סוף השנה    ארגון העיתונאים: מדובר במהלך קשה לכולנו, שכרוך בפגיעה כואבת בעמיתים לעבודה ובשכרם של רבים מן העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il