X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, דוחה את הדיווח בישראל היום, ואומר כי "כל הפרסומים בתקשורת על כך שאני 'מסמן' חברי כנסת של הליכוד כדי להוציאם מהרשימה או לפגוע בסיכוייהם להיבחר, או תומך במועמד כזה או אחר - הם שקר מוחלט וניסיון לסכסך ולחבל בבחירות המקדימות שיתקיימו ביום רביעי הבא. אני מכבד ומוקיר את כל חברי הכנסת של הליכוד, איני מתערב במקדימות ומאחל לכולם בהצלחה".

תאריך:  05/08/2022   |   עודכן:  05/08/2022
+סקר: יהדות התורה נחלשת
12:23 05/08/22  |  עידן יוסף

סקר פנימי שנערך לאחרונה על-ידי אחת המפלגות, מעלה תמונה קשה ליהדות התורה. על-פי הסקר, המפלגה החרדית האשכנזית מקבלת חמישה מושבים בלבד, ולא שבעה כפי שמופיע ברוב הסקרים. אומנם מדובר בסקר בודד, אבל המגמה חמורה. בכיר במפלגה: "במקום למנף את השנה הקשה, עסוקים בקרבות פנימיים שפוגעים במפלגה" (יום ליום).

+ישראל חופשית נגד אבידר: "הטעיית הציבור"
10:27 05/08/22  |  עידן יוסף

התנועה החילונית הרדיקלית "ישראל חופשית" טוענת כי ח"כ אלי אבידר, שהקים רשימה בשם זהה, התחייב במסגרת התכתבות מנכ"ל התנועה אורי קידר ששם המפלגה הסופי יהיה שונה משמה של התנועה.
במכתב ששלחה לאבידר, באמצעות עורכי הדין רן פלדמן ושניר חדד, נאמר כי זוהי פעולה העוברת על סעיף 8(א) לחוק המפלגות האוסר על רישום מפלגה בשם אשר עלול להטעות את הציבור. "הלכה למעשה, אבידר כבר מטעה את הציבור ויצא לתקשורת בשמה של המפלגה החדשה, אך עם זאת ועל אף העשייה התקשורתית, מסתבר כי אבידר טרם רשם את המפלגה ברשם המפלגות".

+רב בכיר: דברי הרב יוסף נגד התימנים עלולים לפגוע במפלגת שס
10:01 05/08/22  |  עידן יוסף

הרב פנחס קורח, מהבולטים ברבני העדה התימנית, מזהיר כי דבריו של הרב אברהם יוסף כנגד מנהגה של העדה לאכול בשר ולשתות יין בתשעת הימים עלולים להרחיק את שומרי התורה מלתמוך ביום פקודה במפלגת שס. הרב קורח הביע מחאה על דברי הרב יוסף, וקרא לו לחזור בו ולהודות בטעותו.

0
+"ליברמן חושש מזליגת מצביעים לליכוד וליש עתיד"
09:41 05/08/22  |  עידן יוסף

ליברמן מודאג מאוד בימים האחרונים, הוא ובכירי מפלגתו חוששים מתזוזות של מצביעים דוברי רוסית לליכוד וליש עתיד. בסיס המצביעים של ליברמן נעשה פריך על-רקע הפלישה לאוקראינה ובעקבות המציאות הכלכלית במדינה וסיפור יוקר המחיה. אפילו המהלך של אלי אבידר מצליח להדאיג את ליברמן. אבידר גייס עשרות אלפי מצביעים לטובתו, ממפגיני בלפור, אנשי הדגלים השחורים, קריים מיניסטר ועד מתנגדי החיסונים, שחלקם נמנה על קהל מצביעי ליברמן (ברדוגו בישראל היום).

+המקדימות בליכוד: סקר בדק מי מבריח מצביעים ומי מושך
09:37 05/08/22  |  עידן יוסף

סקר לקראת המקדימות בליכוד בדק מי מהח״כים מלבד נתניהו מביא קולות לליכוד ומי מבריח אותם. מתברר שניר ברקת הוא מושך הקולות הגדול ביותר בכל הקבוצות שנבדקו. הן בכלל המשיבים (58%) ובקרב מצביעי הליכוד (69%) (מעריב).
בקרב מצביעי מפלגות גוש נתניהו, יריב לוין, דודי אמסלם ואמיר אוחנה מקדימים את ניר ברקת. בסקר נבדק גם מי הם מועמדי הליכוד שהם מבריחי קולות. התוצאות הן: מירי רגב, דודי אמסלם ודוד ביטן (מעריב).
ח"כ דוד ביטן ל'ישראל היום' על ניר ברקת: "אני לא תומך בו. למדתי דבר אחד, כולם בוכים. יש הרבה אנשים שהתפקיד שלהם הוא לבכות כדי לקבל קולות. זו שיטה שהרבה אנשים נוקטים כדי להצליח. איש לא פועל נגדו. שברקת יפסיק ליילל כמו ילד קטן. תתמודד כמו שצריך ותביא תוצאה. להגיד כל הזמן דופקים אותי - זו לא הדרך".
נתניהו רוצה לראות מחוץ לעשירייה הראשונה בליכוד את ניר ברקת, מירי רגב, דודי אמסלם, דוד ביטן ומאי גולן (ישראל היום).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: לא סימנתי איש, איני מתערב במקדימות בליכוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי אמר את הדברים בכינוס פעילים בפתח תקוה    בן-גביר: מסכים לשריון מועמד הציונות הדתית במקום 10    סמוטריץ': לא ננהל מו"מ בתקשורת    14 מועמדים יתמודדו במקדימות בליכוד
עידן יוסף
גוש הימין חוצה רף נוסף - הליכוד מטפס ל-35 מושבים    גם איחוד בין העבודה למרצ לא משנה את המפה הפוליטית    גם אלי אבידר לא עובר את אחוז החסימה    וכמה מעדיפים ממשלה בראשות גנץ עם הליכוד והחרדים?
איציק וולף
היום בצהריים נסגרה ההרשמה לבחירות המקדימות לקביעת רשימת מפלגת העבודה בבחירות לכנסת ה-25    כ-40 בעלי זכות הצבעה יקבעו את סדר הרשימה שתסודר במודל ריץ'רץ' מגדרי
איציק וולף
ראש הממשלה השיק בגני התערוכה את קמפיין מפלגתו, יש עתיד, לבחירות לכנסת ה-25    "יש לנו משימות ומטרות וכדי שהם יקרו אנחנו צריכים יותר כוח פוליטי, יותר מנדטים יאפשרו לנו להקים ממשלה שלא כל עריק או מורד יכול להפיל אותה"
איתמר לוין
מהקורונה הוא מתעלם כדי שלא ייצא רע, ומאוקראינה הוא מתעלם כדי שיורשיו כן ייצאו רע    הוא מעלים נתונים מרכזיים המשנים את התמונה    הבטחותיו ריקות מתוכן ועומדות בניגוד לעקרונות יסוד כלכליים ולעברו-שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il