X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יירוט רקטות באזור אשקלון [צילום: אריאל שליט/AP]
מסתמן: הפסקת האש בתיווך מצרים נקבעה לשעה 23:30
חמאס היה שותף למגעים להפסקת האש, וישנם דיווחים כי שני הצדדים הסכימו להצעה מצרים התחייבה לטפל בסוגיית אסירי הג'יהאד וישראל תקל את המצור על הרצועה ותאפשר ממחר הכנסת מכליות דלק

כלי התקשורת הפלשתינים כי ישראל והג'יהאד האיסלאמי הסכימו על הפסקת אש הערב, שאמורה הייתה להיכנס לתוקפה בשעה 20:00. אולם בעקבות קשיים לסיכום פרטי המו"מ, הוסכם כי הפסקת האש תיכנס לתוקף ב-23:30.
רשת אלמיאדין בלבנון המזוהה עם חיזבאללה דיווחה כי הושג הסכם הפסקת האש. בכיר בג'יהאד אישר כי "הדרישות שלנו נענו". בינתיים נמשכת המערכה בדרום בין הצדדים. בירושלים לא מגיבים לדיווחים, גם לא בהכחשה.
על-פי הפלשתינים, במגעים בתיווך של מצרים והחמאס, סוכם שישראל תקל את המצור על הרצועה ותאפשר הכנסת מכליות דלק לתחנות הכוח כבר ממחר. כמו-כן, מסכימה ירושלים לתת ערובות להפסקת החיסולים.
באל-ג'זירה דווח כי מי שיודיע על הפסקת האש תהיה מצרים, שמצידה התחייבה לטפל בסוגיית אסירי הג'יהאד. בעבר הפר הג'יהאד האיסלאמי כמה פעמים הפסקות אש, באופן שגרם למותם ולפציעתם של ישראלים, ולכן הציבור מתבקש לגלות ערנות מלאה עד לסיום מלא של המבצע.

תאריך:  07/08/2022   |   עודכן:  07/08/2022
+פיקוד העורף: ההגבלות עדיין בתוקף
00:56 08/08/22  |  עידן יוסף

בתום הערכת המצב שהתקיימה הלילה, הוחלט בפיקוד העורף כי ההגבלות לעורף נותרו בתוקף ויש להמשיך ולפעול על-פי ההנחיות. ההגבלות לציבור יבחנו שוב בהערכת המצב שתתקיים בשעות הבוקר.

+הפסקת האש הופרה; מנהיג הג'יהאד: האויב ישחרר שני אסירים
23:48 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דקות לאחר תחילת הפסקת האש נורה מטח לישובי העוטף  ▪  לדברי זיאד נח'אלה, עוואוודה וא-סעדי ישוחררו בהדרגה  ▪  אם האויב לא יעמוד בהתחייבויות - ההסכם מבוטל ואנחנו נחדש את המערכה"  ▪  96% מהיירוטים של כיפת ברזל היו מוצלחים

תקיפת צה"ל באזור רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+נסראללה: ישראל חששה מהשלכות המתקפה בעזה וביקשה הפסקת אש
23:16 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מזכ"ל חיזבאללה אומר בנאומו שמדובר בסבב לחימה מתוך כמה סבבים ואין בו כדי לסיים את המערכה  ▪  "כאשר נסוגים בפניו הוא מתקדם, וכאשר עומדים איתן מולו הוא נסוג אחור"

נסראללה. פרשנות משלו [צילום: מאיה אלרוזו, AP]
+מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי יתייחס מאירן להפסקת האש
23:03 07/08/22  |  עידן יוסף

מזכ״ל הג׳יהאד האיסלאמי, זיאד נח׳אלה, השוהה באירן אמור לשאת נאום שבו יתייחס לסוגיית הפסקת האש הצפויה בשעה 23:30.

+הורוביץ זעם על לפיד: "יצאת למבצע בלי לכנס את הקבינט?!"
22:20 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התקיפות בעזה החלו לפני שלושה ימים בהחלטה של רה"מ הנוכחי, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי. לפי פרסום בחדשות 13, שרי הקבינט עודכנו מראש, אבל לא היו שותפים להחלטה - מה שהביא לחילוקי דעות מסוימים בישיבות הממשלה  ▪  "לא הייתה ברירה - היה איום קונקרטי"

ישיבת הקבינט [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+מצרים מתחייבת לפעול למען שני אסירים של הג'יהאד
22:00 07/08/22  |  עידן יוסף

במסגרת המחויבות של מצרים לסיים את המתיחות הנוכחית בעזה היא הרבתה לקיים מגעים עם כל הגורמים כדי לסיים את ההסלמה הנוכחית. לאור המגעים הללו מצרים קוראת להפסקת אש לחלוטין ומשני הצדדים מהשעה 23:30. מצרים מתחייבת לפעול לשחרר את ח'ליל עוואוודה והעברתו לטיפול וכמו-כן לפעול לשחרור בסאם א-סעדי בהקדם האפשרי (אלג'זירה).

+רשות שדות התעופה: לא היה ירי לכיוון נתב"ג
21:57 07/08/22  |  עידן יוסף

עם סיום התחקיר שבוצע לאחר האזעקה שנשמעה הערב בנתב"ג עולה כי לא היה ירי לכיוון נתב"ג ולא היה ירוט במרחב של נתב"ג. לאחר הסריקה התברר כי בתוך נתב"ג אין רסיסים או עצמים חשודים. מרגע האזעקה וסיום סריקת המסלולים ועד להמשך הפעילות בשדה חלפו 11 דקות.

+לפיד יקיים הערכת מצב מצומצמת ללא בנט
21:53 07/08/22  |  עידן יוסף

רה״מ יאיר לפיד מקיים הערכת מצב מצומצמת. הישיבה מתקיימת ללא נוכחותו של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט.

+הרמטכ"ל ביקר את לוחמי חיל-השריון
21:33 07/08/22  |  עידן יוסף

הרמטכ"ל אביב כוכבי סייר באוגדת עזה וביקר את לוחמי חטיבה 7, אשר תקפו עמדות משמעותיות של הג'יהאד האיסלאמי בימים האחרונים. במהלך הסיור הרמטכ״ל שוחח עם לוחמי חיל-השריון על פעילותם בגזרה והביע את הערכתו על פועלם במבצע.

+דיווח באל-ג'זירה: הפסקת האש תחל ב-23:30
21:29 07/08/22  |  עידן יוסף

+״ראיתי בעצים ילדים מתרוצצים - תבטל את התקיפה״
21:20 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעקבות הימצאות ילדים במרחב התקיפה נדחתה תקיפה כמה וכמה פעמים  ▪  רק כאשר הילדים לא נכחו באזור בוצעה התקיפה בהצלחה והבכיר הפלשתיני חוסל

צילום ממטוס קרב [צילום: דובר צה''ל]
+דיווח סעודי: ישראל מסרבת לשחרר את עצורי הג'יהאד האיסלאמי
18:37 07/08/22  |  עידן יוסף

מקורות לערוץ אל-ערבייה הסעודי: ישראל מסרבת לשחרר את עצורי הג'יהאד האיסלאמי מהגדה המערבית. כזכור - בדיווחים השונים נכתב כי זהו סעיף בהסכם הרגיעה שאמור להיחתם (כאן חדשות).

+השומר החדש פתח מוקדי סיוע לחקלאים ולאירוח משפחות מהדרום
18:29 07/08/22  |  עידן יוסף

בשל המצב פתחארגון השומר החדש חמ"ל עבור פניות חקלאים. כל מי שזקוק לידיים עובדות, לתגבור שמירות וכדומה מוזמן לפנות לטלפון 058-4322590. מתנדבי השומר החדש ערוכים לצאת לשטח ולסייע לחקלאים ככל שיידרש.
  • אירוח למשפחות ונוער - תושבי הדרום מוזמנים להתארח בקמפוסים של רשת התיכונים של השומר החדש "אדם ואדמה". מוזמנים להגיע לתיכון גולן (מקום: אורטל) או לתיכון בחצבה (יש בריכה במושב). מיועד עבור משפחות ובני נוער. מוזמנים לתאם עם מירב - 054-6876383.
  • "מבצע אבטיח" - תנועת הנוער של השומר החדש - "התנועה החדשה" יצאה במבצע למען תושבי הדרום. יישובים וקהילות מתגייסים לארח בני נוער וחברי קהילה מהדרום עד שהשקט יושב לכנו. ישובים, מועצות ותושבים שמעוניינים לארח או ישובים וקבוצות מהדרום שישמחו להתארח. ההרשמה מתבצעת דרך הקישורים המצורפים:
  • מחנות קיץ לבני נוער - בני נוער מהדרום מוזמנים למחנות הקיץ של השומר החדש ללא תשלום (כולל מזון). המחנות נמצאים בקיבוץ אורטל ברמת הגולן ובמצפה רמון. ניתן לתאם הגעה בטלפון: 058-4322590.
אורי ספיר, סמנכ"ל השומר החדש: "בימים של מתיחות ביטחונית, ניכרת חשיבותה של החקלאות לרציפות ייצור המזון. חדר המצב של השומר החדש, פתוח לפניות חקלאים, יישובים ומתיישבים בעוטף, כדי לוודא שגם כעת אף חקלאי ואף תושב לא נשארים לבד".

+משרד הבריאות בעזה: מספר הפצועים במבצע עלה ל-284
18:14 07/08/22  |  עידן יוסף

משרד הבריאות בעזה: מספר הפצועים במבצע עלה ל-284, מספר ההרוגים נותר 31.
הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי: מערך הנ"מ שלנו הופעל נגד כלי טיס ישראלי בדרום הרצועה.

+פיקוד העורף מפרסם הנחיות ליממה הקרובה
18:11 07/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+צה"ל השמיד 11 עמדות שיגור רקטות של הג'יהאד האיסלאמי
17:45 07/08/22  |  עידן יוסף

דובר צה"ל: בהמשך למאמצי צה"ל לאיתור והשמדת עמדות שיגור רקטות של הג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני, מטוסי ומסוקי קרב תקפו מוקדם יותר היום שתי עמדות שיגור רקטות נוספות של הארגון ברצועת עזה.
כמו-כן, במהלך הלילה צה"ל תקף תשעה בורות שיגור רקטות של הארגון ברצועת עזה. צה"ל ממשיך לתקוף מטרות טרור בשעה זו.

+עשרות מפעלים בעוטף המחזיקים חומרים מסוכנים נבדקו היום
17:37 07/08/22  |  עידן יוסף

מיגון אתרים ומפעלים המכילים חומרים מסוכנים שפגיעה בהם יכולה להוות סכנה לציבור ולסביבה מצוי בשעת חרום זו באחריות פיקוד העורף. המשרד להגנת הסביבה, שהוא הגוף המנחה הלאומי לטיפול בחומרים מסוכנים, מלווה בימים האחרונים את גורמי המקצוע בפיקוד העורף בכל הקשור להערכות המפעלים ומיגונם.
בהערכת המצב שקיימה צמרת המשרד, נסקרו כלל הפעולות שמבצעים בימים האחרונים גורמי המקצוע של המשרד יחד עם נציגי פיקוד העורף. במסגרת זו התקיימו סיורים בעשרות מפעלים בטווח של 0 עד 40 ק"מ, שבמסגרתם נבחן מיגון המפעלים, תפקוד צוותי החירום, מלאי החומרים המסוכנים ונושאים נוספים.
גורמי המקצוע במחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה וכונני מערך החירום של המשרד ימשיכו לבצע ביקורות בשטח ולהעביר הנחיות.

+נזק נגרם לגג מסוף מעבר ארז בתוצאה מפצצות מרגמה
17:31 07/08/22  |  עידן יוסף

שלוש נפילות של פצצות מרגמה זוהו לפני שעה קלה במעבר ארז. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לגג המסוף ורסיסים נפלו לתוך אולם הכניסה מרצועת עזה, שדרכו עוברים בשגרה אלפי פועלים פלשתינים לעבודה בישראל. מעבר ארז סגור לאור המבצע ובכך נמנעה פגיעה רחבה יותר.

[צילום: רשות המעברים, משרד הביטחון]
+יירוטים של רקטות מעל אשקלון
17:06 07/08/22  |  

+האיפול הוסר: ראש הממשלה ושר הביטחון ביקרו בפיקוד הדרום
16:58 07/08/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ביקרו (א') בפיקוד הדרום וקיימו הערכת מצב וסיור במרכז האש בפיקוד, עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולדנו. בישיבה השתתפו גם המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל, מנכ"ל משרד רה"מ נעמה שולץ וגורמים נוספים. לשמירת בטחונם הוסר האיפול רק כעת.
לאחר מכן, ביקרו ראש הממשלה ושר הביטחון במרכזי השליטה בפיקוד, ועקבו מקרוב אחר פעולות התקיפה שמבוצעות מגזרה זו. הם שוחחו עם חיילים המשרתים במקום ועם מפקד מרכז השליטה.
בהמשך ביקר לפיד בעיר שדרות, שם נפגש בעיריית שדרות עם ראשי רשויות בדרום, יחד עם שרת הכלכלה אורנה ברביאי. הוא עדכן את ראשי הרשויות בפורום מנכ"לי משרדי הממשלה שהתכנס אתמול, במטרה לתכלל את המענה האזרחי בצורה מיטבית במבצע "עלות השחר". ראשי הרשויות ציינו כי בימים האחרונים מתקיים קשר שוטף ושיתוף פעולה הדוק אל מול המערכת, וכן אמרו כי זו פעם ראשונה שמשרדי הממשלה יוזמים ופונים אליהם ישירות.
בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידן, ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש העיר אשקלון תומר גלאם וראש מועצה אזורית חוף אשקלון איתמר רביבו. כמו-כן, השתתפו מנכ"ל משרד רה"מ נעמה שולץ, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.

[צילום: אריאל חרמוני]
+אנשי המילואים במבצע עלות השחר יזומנו בצווי 8
16:47 07/08/22  |  עידן יוסף

דובר צה"ל מסר כי על-מנת לשמר את זכויותיהם של אנשי המילואים שזומנו במסגרת מבצע עלות השחר ולנוכח ההתראה הקצרה לגיוסם, צה"ל המליץ שזימוני המילואים ייעשו בצו 8. ההמלצה אושרה היום על-ידי שר הביטחון וראש הממשלה.
זוהי בשורה משמעותית למשרתי המילואים שתקפיד על שימור מימוש זכויותיהם במקומות העבודה ובמסגרות הלימודים האקדמאיות.
מהצבא נמסר כי "משרתי המילואים מהווים חלק בלתי נפרד מהמאמץ המבצעי של צה״ל במהלך מבצע עלות השחר. צה"ל ימשיך לפעול למען הוקרתם ותגמולם של אנשי המילואים".

+חמאס הודיע שאחד מאנשיו נהרג בתקיפות צה"ל
16:45 07/08/22  |  

ארגון הטרור חמאס הודיע שאחד מאנשיו נהרג בתקיפות צה"ל ברצועת עזה.

+המקדימות בליכוד עשויות להתקיים במועדן
16:40 07/08/22  |  עידן יוסף

גורמים בליכוד מעריכים כי אם הפסקת האש באמת תיכנס לתוקפה הערב - הבחירות המקדימות יתקיימו כסדרן ביום רביעי (ישראל היום).

+נזקים לרכוש כתוצאה מרקטות בחבל אשכול
16:38 07/08/22  |  עידן יוסף

כתוצאה מהמטח לפני השעה ארבע לעבר אשכול, נחתה רקטה אחת ליד בית, נזק נגרם לרכוש. כמו-כן עקב פגיעה בקו חשמל בדרום המועצה ישנה הפסקת חשמל במספר ישובים. נפל של מיירט כיפת ברזל נפל באחד הישובים ונזק קל נגרם לבתים. בכל המקרים, אין נפגעים בגוף.

+מקור פלשתיני: הפסקת אש - מהשעה 20:00
16:25 07/08/22  |  עידן יוסף

מקור פלשתיני רשמי אומר לסוכנות רויטרס כי הפסקת האש תיכנס לתוקפה בשמונה בערב. כך טוענים גם מקורות דיפלומטיים שצוטטו באתר סווא הפלשתיני. בתוך כך, התחדשו התקיפות הישראליות ברצועת עזה והירי לישובי העוטף.

+גורם מצרי: חמאס עלול להצטרף ללחימה בתוך יומיים
16:17 07/08/22  |  עידן יוסף

גורם מצרי אומר לי כי ההערכה שאם בתוך 48-24 שעות לא תהיה הפסקת אש, אז חמאס ייאלץ להצטרף ללחימה (כאן חדשות).

+אזעקה הופעלה בבאר שבע
16:14 07/08/22  |  עידן יוסף

בדקות האחרונות הופעלה אזעקת צבע אדום, בעקבות ירי רקטות לעבר באר שבע. כרגע אין דיווח על נפילות בתחומי העיר באר שבע.

+צוותי מד"א מטפלים ב-4 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובמספר נפגעי חרדה
15:46 07/08/22  |  מירב ארד

בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות, במוקד 101 של מד"א לא התקבלו קריאות על נפגעים כתוצאה מנפילות או רסיסים. צוותי מד"א מטפלים ב 4 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובמספר נפגעי חרדה, בבאר שבע, נתיבות, נס ציונה, יבנה וראשל"צ.

+עוטף עזה: שריפות קוצים בעקבות נפילות בשדות קוצים
15:43 07/08/22  |  מירב ארד

עוטף עזה: לוחמי האש מתחנות נתיבות ואשקלון פועלים במספר אירועים בהם מתרחשות שריפות קוצים בעקבות נפילות הרקטות.

+סמוטריץ’ בתגובה לירי הרקטות: "זו העת לכתישת האויב"
15:42 07/08/22  |  מירב ארד

בתגובה להמשך ירי הרקטות על אזרחי ישראל יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ’ מסר: אני קורא לדרג המדיני לא לעצור ולא להאט - הגיע העת להפוך את המשוואה. ראש הממשלה ושר הביטחון, זו העת לכתישת האויב. לצה״ל יש תוכניות אופרטיביות ויכולת להוריד את ארגוני הטרור על הברכיים מבלי להכניס חייל אחד לרצועה. אני קורא לדרג המדיני לתת את ההוראה ולטחון בימים הקרובים את ארגוני הטרור עד דק."

+צה״ל תקף עמדות לשיגור פצצות מרגמה של ארגון הטרור גא״פ
15:33 07/08/22  |  מירב ארד

צה״ל תקף (יום א') עמדות לשיגור פצצות מרגמה של ארגון הטרור גא״פ: כלי טיס תקף שתי עמדות לשיגור פצצות מרגמה של ארגון הטרור גא״פ ברצועת עזה.

+מטח רקטות כבד לעבר הדרום והשפלה; אזעקה בבאר שבע
15:31 07/08/22  |  מירב ארד

מטח רקטות כבד לעבר הדרום והשפלה - כ-100 רקטות נורו במטח אחד. אזעקות נשמעו לראשונה בבאר שבע. ארבע רקטות יורטו מעל באר שבע וראשון לציון.

+מטחי רקטות לעבר אשדוד
15:24 07/08/22  |  מירב ארד

אזעקת צבע אדום הופעלה באשדוד -יא,יב,טו,יז,מרינה,סיטי, אשדוד - א,ב,ד,ה.

+שריפה פרצה ביערות קק״ל באזור יער נחל הבשור
15:01 07/08/22  |  מירב ארד

לפני זמן קצר פרצה שריפה ביערות קק״ל באזור יער נחל הבשור. לפי דיווח עובדי ויערני קק"ל, השריפה החלה ככל הנראה מנפילה של טיל בשטח.

+מס רכוש: 100 אזרחים דיווחו שרכושם נפגע במבצע "עלות השחר"
14:47 07/08/22  |  מירב ארד

    מיד בסמוך להכרזה על מבצע "עלות השחר", נערכה רשות המיסים למתן מענה לאזרחים במקרה של הסלמה ופגיעה ברכוש. עובדי קרן הפיצויים, בתיאום עם גורמי הביטחון ביקרו לאורך סוף השבוע באתרי הפגיעות הישירות באזור עוטף עזה והעניקו את הסיוע הראשוני הנדרש לאזרחים שביתם או רכושם נפגע. הבוקר פתחה הרשות את מוקד מס רכוש אשקלון. עד כה התקבלו במוקד כ-100 הודעות על נזקים לרכוש. בקרן הפיצויים מס רכוש מעריכים כי יש עדיין כ-50 מקרי נזק שטרם דווחו בשל היעדרות תושבים מבתיהם. אזרחים המבקשים להודיע על פגיעה ברכושם יכולים לפנות למרכז המידע של הרשות 4954
  • או להגיש תביעת נזק ישיר באופן מקוון באתר הרשות.

+צה"ל תקף עמדה נוספת לשיגור רקטות של ארגון הטרור גא"פ
14:39 07/08/22  |  מירב ארד

כלי טיס תקף הבוקר עמדת שיגור רקטות נוספת של ארגון הטרור גא"פ ברצועת עזה. עמדה זו שיגרה רקטות לעבר שדרות בשעות הבוקר.

+שנאת חינם
14:23 07/08/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - חורבן, ריקנות, טובעים בתעמולה, הזניית הסוהרות, הנגשה, הבל-פיו, מניעה, סוגיות מהדהדות ומלים משוועות לאוזניים קשובות  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר

שאלה סבוכה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מקור מצרי: "אם לא תהיה הפסקת אש בתוך 48 שעות, חמאס יצטרף ללחימה"
14:12 07/08/22  |  יוני בן-מנחם

בישראל מאשרים שיש מגעים להפסקת אש כוללת; הירי לאשקלון ולעוטף עזה נמשך.
מקור מצרי המעורה בפרטי המגעים אמר כי "ככל שהזמן עובר והמצב ההומניטרי בעזה מחמיר, גובר הסיכוי שחמאס יצטרף ללחימה". מקור מצרי אחר הוסיף כי "אם לא תהיה הפסקת אש בתוך 48 שעות, להערכתנו חמאס יצטרף ללחימה".

+עיריית אשקלון: לא היו נפילות של רקטות במטח האחרון
13:31 07/08/22  |  מירב ארד

עיריית אשקלון: במטח הרקטות האחרון לא היו נפילות של רקטות. מתחילת המבצע נורו לעבר העיר אקשלון 78 רקטות ב-23 מטחים

+כ-2 מלש"ח יוקצו עבור נופש לילדי עוטף עזה
13:28 07/08/22  |  מירב ארד

בעקבות הגבלות התנועה המחמירות ושיבוש שגרת החיים ביישובי עוטף עזה בשבוע שעבר והכניסה למבצע "עלות השחר", בעיצומו של החופש הגדול, יקצה המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל תקציב של כ-2 מיליון ש"ח שיוקצה לרשויות המקומיות לטובת הפוגה והתרעננות באמצעות ימי כיף הכוללים אטרקציות, טיולים, לונה פארק, פארקי מים, מוזאונים וכו' לילדי יישובי עוטף עזה.

+גורמים מדיניים מאשרים: מתנהלים מגעים להפסקת אש
13:12 07/08/22  |  מירב ארד

גורמים מדיניים מאשרים: מנהלים מו"מ על הפסקת אש כוללת בתיווך מצרי.

+צה"ל תוקף עמדות משגרי רקטות ברחבי רצועת עזה
13:09 07/08/22  |  מירב ארד

מבצע "עלות השחר": צה"ל תוקף כעת עמדות משגרי רקטות ברחבי רצועת עזה. פרטים נוספים בהמשך.

+מבצע עלות השחר: גנץ אישר קריאה לשירות מילואים בצו 8
12:52 07/08/22  |  מירב ארד

שר הביטחון בני גנץ אישר (יום א'), בתיאום עם ראש הממשלה יאיר לפיד, קריאה לשירות מילואים ב"צו 8". צווים אלה יחליפו את צווי הקריאה המיוחדים שאושרו לצורך שירות במבצע "עלות השחר". צווי הגיוס הינם בתוקף למשך 7 ימים, שבסופם במידת הצורך וככל שיידרש, יפנה שר הביטחון לקבל את אישור הממשלה על מנת להאריך את תוקף הצווים. במקביל הועברו הצווים לאישור ועדת החוץ והביטחון.

+"לקיים דיון דחוף ולאשר סיוע לעסקים בעוטף עזה"
12:40 07/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראשי ועדת ההסכמות אישרו עקרונית את בקשת יו"ר ועדת הכלכלה וביממה הקרובה תתקיים הפורצדורה הפורמלית הנדרשת לקיום דיון בפגרת בחירות

ח"כ ביטון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מהי אסטרטגיית היציאה ממבצע עלות השחר
12:11 07/08/22  |  אודי דקל   |   לרשימה המלאה

ישראל נכנסה למבצע בצורה מוצלחת; השאלה היא כיצד יוצאים ממנו  ▪  התשובה מצויה במידה רבה בידי חמאס, היכול לשנות את התמונה אם יחליט להצטרף לעימות

האם יהיה צורך בכניסה קרקעית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו: "נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה"ל וכוחות הביטחון"
11:29 07/08/22  |  מירב ארד

רה"מ לפיד נפגש עם ראש האופוזיציה נתניהו לפגישת עידכון ביטחוני. נתניהו אמר בסיום התדרוך: "נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה"ל וכוחות הביטחון. שמעתי את הדברים בקשב רב, נתתי מניסיוני כמה עצות לגבי תחומים שונים. חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד למדינת ישראל".

+פגיעה בבית באשכול, ללא נפגעים
11:28 07/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

רקטה פגעה בקיר של בית במושב יתד, דיירי הבית שהו בממ"ד ונגרם נזק בלבד  ▪  הירי ההפצמ"רים הגיע לראשונה גם לאזור ירושלים  ▪  דיווח על שני הרוגים בתקיפת בית בצפון הרצועה

הבית שנפגע מרקטה ביתד [צילום: ביטחון אשכול]
+סגן שר הביטחון: "יצאנו למבצע כדי לקעקע את ״כללי המשחק״ שהג׳יהאד האסלאמי ניסה לכפות"
10:58 07/08/22  |  מירב ארד

סגן שר הביטחון אלון שוסטר השתתף הבוקר (א׳) בהערכת מצב של עיריית אשקלון בהובלת ראש העיר תומר גלאם בחמ"ל העירוני ובהשתתפות מנהלי המכלולים ונציגי גורמי החירום, משטרת ישראל, מד"א, כב"א ופיקוד העורף. שוסטר: ״יצאנו למבצע כדי לקעקע את ״כללי המשחק״ שהג׳יהאד האסלאמי ניסה לכפות על ישראל ובכדי להשיב את תחושות הביטחון לתושבי קו העימות הדרומי."

+מטחים לעבר באר שבע, ראשל"צ ואשדוד; ישראל מקיימת מגעים להפסקת אש
10:50 07/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ישראל אישרה כי היא מקיימת מגעים להפסקת אש כוללת בתיווך מצרי  ▪  זוהו שתי נפילות בשטחים פתוחים באזור באר שבע ובנתיבות  ▪  רקטה פגעה ישירות בבית במועצה אזורית אשכול, אין נפגעים  ▪  אזעקה נשמעה גם באזור אשדוד ואשקלון ונתיבות

ישיבת ממשלה. לקראת סוף המבצע? [צילום: קובי גדעון/ לע"מ]
+שיגור כושל נוסף של הג'יהאד האסלאמי בג'באליה
10:37 07/08/22  |  מירב ארד

שיגור כושל נוסף של הג'יהאד האסלאמי בג'באליה. יותר מ-8 נפגעים פלשתינים. צה"ל לא תקף באזור.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתמן: הפסקת האש בתיווך מצרים נקבעה לשעה 23:30
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עוד שבוע לאולטימטום של חיזבאלל
חשדנית  |  7/08/22 19:41
2
ספינות מטען מאוקראינה מגיעות
חשדנית  |  7/08/22 21:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עלות השחר
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - חורבן, ריקנות, טובעים בתעמולה, הזניית הסוהרות, הנגשה, הבל-פיו, מניעה, סוגיות מהדהדות ומלים משוועות לאוזניים קשובות    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר
מירב ארד
ראשי ועדת ההסכמות אישרו עקרונית את בקשת יו"ר ועדת הכלכלה וביממה הקרובה תתקיים הפורצדורה הפורמלית הנדרשת לקיום דיון בפגרת בחירות
אודי דקל
ישראל נכנסה למבצע בצורה מוצלחת; השאלה היא כיצד יוצאים ממנו    התשובה מצויה במידה רבה בידי חמאס, היכול לשנות את התמונה אם יחליט להצטרף לעימות
מירב ארד
רקטה פגעה בקיר של בית במושב יתד, דיירי הבית שהו בממ"ד ונגרם נזק בלבד    הירי ההפצמ"רים הגיע לראשונה גם לאזור ירושלים    דיווח על שני הרוגים בתקיפת בית בצפון הרצועה
מירב ארד
ישראל אישרה כי היא מקיימת מגעים להפסקת אש כוללת בתיווך מצרי    זוהו שתי נפילות בשטחים פתוחים באזור באר שבע ובנתיבות    רקטה פגעה ישירות בבית במועצה אזורית אשכול, אין נפגעים    אזעקה נשמעה גם באזור אשדוד ואשקלון ונתיבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il