X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: סטילס מתוך עבודות וידאו מובי דיק וילד פרא]
פורנוגרפיה במסווה
מעשה תועבה גס מוצג בחסות מוזאון תל אביב
באיצטלה של אמנות, מציג בימים אלה מוזאון ת"א לאמנות תערוכה הכוללת תכנים מיניים בוטים הכוללים אוננות לתערוכה נחשפו גם ילדים ובני נוער בעקבות פנייתנו הוצבו שלטי אזהרה
גיא בן-נר [צילום: יוטיוב]

תערוכה שערורייתית במוזאון תל אביב. השבוע נפתחה תערוכה של גיא בן-נר באוצרות דורון רבינא, שבה מיצג פורנוגרפי בוטה. הבאים בשערי המוזאון נחשפו לדף המידע המזמין לבקר בתערוכה. נכתב בו כי בן-נר הוא "מאמני הווידאו הבולטים בעולם כיום" וכי "זכה להכרה עולמית בזכות עבודות שכורכות את חייו האישיים עם מיתוסים על־זמניים ועם יצירות ספרותיות וקולנועיות מכוננות", אך לא היה בו זכר לתכנים הבוטים, שחרגו מעירום רגיל.
באיצטלה של אמנות, הוצגו תכנים מיניים ומעשה אוננות. התערוכה כולה היא מיצג וידאו אחד שתופס אולם שלם שבו נערכו בעבר תערוכות מקיפות. בביקורי שם, צפו מהצד בתערוכה כמה בנות צעירות וילדים שיצאו מהצגה במוזאון.

[צילום: סטילס מתוך עבודות וידאו מובי דיק וילד פרא]

לקוראים בעלי קיבה רכה מומלץ לדלג על השורות הבאות, הכוללות תיאור גראפי: לנגד עינינו נגלתה מעין בובה כתומה בסגנון החבובות עם עיניים מודבקות ופה פעור שנסגר ונפתח לקול השיר האמריקני הידוע "נשיקות". כבר בשלב זה ניתן היה להבחין שמשהו אינו כשורה. ואז, בהרחבה של התמונה ("זום אאוט") נראתה ה"בובה" יוצאת ממכנסיו של המפעיל, כולל שערות הערווה, ומעבר לכך מוטב לא להרחיב.
הבנות הצעירות ברחו בגועל נפש מהמראה הדוחה, שמן הסתם הותיר בהן חותם נפשי. ילדים רכים יותר לא הבינו במדויק מה ראו, אבל הוריהם השכילו למשוך אותם בחרדה החוצה. כזכור, מוזאון רמת גן נסגר ברעש גדול על הרבה פחות מכך, ציור שהיה פחות מזעזע ממיצג הווידאו האמור.

[צילום: סטילס מתוך עבודות וידאו מובי דיק וילד פרא]

אם האוצר ומנהלת המוזאון ידעו על תוכן הסרט, מדוע לא הזהירו את הצופים מראש על כך שבמוזאון מוצגת אוננות מודעת וישירה? האם מודע ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, שחבר בצוות הדירקטוריון של המוזאון, לתוכן המטריד שמוצג במוזאון-הדגל בעירו?
  • מהמועצה לשלום הילד נמסר: "בתערוכות, הצגות, תוכניות טלוויזיה וסרטים, חשוב למסור מידע מקדים לגבי התאמה גילית ואופי התוכן המוצג כדי לאפשר בחירה מודעת לילדים ולהוריהם".
  • ממוזאון תל אביב לאמנות נמסר ל-News1: "התערוכה מתפרשת על פני כמה אולמות. באולם בו מוקרנת העבודה עם התכנים המיניים ישנו שילוט אזהרה בולט מחוץ לגלריה ובכניסה אליה".
שילוט האזהרה הוצב באיחור, בעקבות פניית הח"מ. דפי המידע נותרו ללא אזהרת צפייה, ובאתר המוזאון הסתפקו, גם כן בדיעבד, באזהרה הסתמית: "העבודה 'האי של ברקלי' מכילה תכנים שעלולים לא להתאים לכל הצופים". ומה בעבודה בדיוק לא מתאים? את זה בוחר המוזאון להסתיר מהמבקרים שוחרי התרבות. כך, באיצטלה של קידמה ומודרניזם מוכרים לנו "אמנות" זולה, שמקומה אולי במקורות של פדופילים ועברייני מין.

תאריך:  08/12/2022   |   עודכן:  08/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רון חולדאי / Ron Huldai
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעשה תועבה גס מוצג בחסות מוזאון תל אביב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בג"ץ דחה עתירה נגד מינוי חברי מועצת החינוך הממלכתי-דתי ערב הבחירות    המשמעות: סמוטריץ' יוכל לקבוע את הרכב המועצה רק בעוד ארבע שנים
עידן יוסף
עיריית חיפה החליטה להפעיל לראשונה הסעות חינם בשבתות לאירוע "החג של החגים"    בסיעות החרדיות אומרים כי מדובר בהפרת הסטטוס-קוו וההסכמים הקואליציוניים    העירייה טוענת: הפעלת ההסעיות תמנע סיכון חיי אדם
איציק וולף
ראש הממשלה המיועד טען בפני נשיא המדינה שעדיין נותרו סוגיות בתחום התפקידים שטרם סוכמו עם הסיעות האמורות להרכיב את הקואליציה
איציק וולף
הצעת החוק שהגיש מי שאמור להיות השר לביטחון לאומי תהיה משטרת ישראל נתונה למרות הממשלה והמפכ"ל יהיה כפוף לשר
איציק וולף
נשיא התאחדות התעשיינים טוען שהתייקרות המים לעסקים ולמשקי הבית ב-3.5% עלולה לגרום להידרדרות כלכלית ולהחרפת גל ההתייקרויות במשק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il