X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השופטת בדימוס, דליה דורנר, חושבת כי ראוי לטפל באורי בלאו בטיפול קוסמטי עדין וכי למה? כל אשר עשה - בזדון, ביהירות, בחוסר אחריות, בחוסר שכל עשה והרע מכל - בנרקיסיזם אדיר יחד עם שותפתו ענת קם שהיא מרגלת לכל דבר ועניין
▪  ▪  ▪
אמירה משונה. דורנר [צילום: פלאש 90]

השופטת לשעבר גב' דורנר, שאיננה מתאמצת לעשות סדר במועצת העיתונות, יוצאת, מדי פעם, ברעיון מבריק משלה. והפעם - לא לעצור את העיתונאי, מחזיק הרכוש הגנוב, אורי בלאו, כי הדבר יפגע, בעיניה, בתדמית ישראל. לא אתפלסף עימה על תדמיתה של ישראל וכיצד מוזנת התקשורת העולמית העוינת דווקא מידי העיתונות שלנו ומעיתונאים דוגמת בלאו שהתירו מזמן כל רסן בהשתלחות במדינה (רובם בעתון המחתרת הארץ) ואין היא פוצה פה, אך אבוא עימה לדיון על אמירתה המשונה הזו.
אין עיתונאי, אפילו לא בלאו, החסין מפני החוק ועומד מעליו. אנו רואים נשיא לשעבר עומד למשפט וגם ראש ממשלה שבושש להגיע לארץ פן ייעצר. יתר על כן - החסינות של העיתונאי פחותה מאשר זו של עורך הדין או כהן הדת כי היא יציר הפסיקה ואינה קבועה בחוק וכידוע פסיקות משתנות עם העתים ביתר שאת מאשר חוקים.
רק העיתונאי בלאו, כך בעיניה, ראוי לטיפול קוסמטי ועדין. כי למה? כל אשר עשה - בזדון, ביהירות, בחוסר אחריות, בחוסר שכל עשה. והרע מכל - בנרקיסיזם אדיר יחד עם שותפתו ענת קם שהיא מרגלת לכל דבר ועניין.
אם הייתה ענת זו מעבירה החומרים לחברים של טלי פחימה-זביידה למשל - כולם היו מודים שהיא מרגלת טהורה. אילו הייתה מתקשרת לשגרירות אירן באיסטנבול שוב היו אפילו עיתונאי הארץ מודים כי לפנינו מעשה מרגלים. אשאל את אותם טהרנים - נניח שהייתה מעבירה החומרים הגנובים ליו"ר תא מצפן בישראל או לנשיא מועדון האנרכיסטים או לארגון עדאללה ישראלי שלוחמים בצביונה של ישראל כמדינת העם היהודי - האם היו מקבלים שזה ריגול?
ולכן ישאל השואל - מי לידינו יתקע כף שבלאו איננו כזה.... מעין גדעון לוי קטן. מי יערוב לפטריוטיות של בלאו?
אמור מעתה: ענת גנבה מסמכים תוך כדי ריגול ופשפוש בינות אלפי מסמכים. היא מודה שהיא גנבת ובצדק אומר אלוף הפיקוד שלה לשעבר, יאיר נווה (שגם הוא רשלן לא קטן בכל הסיפור הזה), כי הדבר דומה לגניבת טנק. מי צריך לנהל עימם משא-ומתן מתחסד ומפוחד כאילו פוגעים חלילה בקודש הקודשים? האם אותו משא-ומתן היו מנהלים עם גנב מן השורה או עם מחזיק רכוש גנוב כלשהו???
מי שמצייר את ענת קם כנערה צעירה ופוחזת עושה שקר לעצמו. היא ינקה הדברים מאמה ואביה שהגיבו כאילו זו, בתם, עמדה להציל מדינת ישראל.
גיל האחריות הפלילית ידוע וריגול אינו פחות מגניבה, שוד או אונס ונזקו הלאומי רב יותר. האם אותו עיתונאי כמו הצדקן עמנואל רוזן, דרוקר ושלח (שכזכור יצא גם נגד מבצע עופרת יצוקה), מתייחס כך גם לגבי צעיר בן 19 האונס בחורה בפאב? הוא היה מסנן מבין שיניו - שיירקב בכלא.
אין לפנינו אלא קבוצת עיתונאים, שכמו ענת קם עצמה מודרכים הם מאידיאולוגיה מאוד מסוימת, שבעיקרה היא פלצנית בבחינת - אני ואפסי עוד: רק אנו יודעים מהי דמוקרטיה ורק לנו מותר להסגיר סודות מדינה כי לשם כך נולדנו...
על צמתים חשובים בתקשורת השתלטו אנשים מסויימים לא ציוניים וחלקם אנטי-ציוניים שפועלים נגד החוקה שלנו "להיות עם חופשי בארצו". ללא לאות, באין מפריע הם עוסקים במלאכת השטנה הזו ועושה רושם שהבלון על סף פיצוץ. הם הרי אחוז קטנטן ושולי שהתיישב לנו על הווריד התקשורתי ומוצץ לשדנו הנפשי עוד ועוד.
עורכו של עיתון הארץ, שדעותיו ידועות ברבים מזה שנים, נותן מחסה לגניבה ואין פוצה פה וצפצף כנגדו. מדוע המשטרה אינה מזמנת אותו לחקירה אודות הסיוע שהוא נותן לעבריין? הרי העיתון משלם לבלאו על שהייתו בחו"ל ועל הוצאותיו המתרבות (בוודאי חושש הטמבל הזה שיחטפו אותו אנשי המוסד ובלילה איננו נרדם על יצועו הרגיל — וטוב שכך).
אינני מסוגל להבין חבריי שעדיין חתומים על העיתון והם הולכים ופוחתים. שניים הודיעו לי בימים האחרונים כי ביטלו המנוי ובוודאי רבים אחרים עשו כזאת. איך אנשים טובים מעמידים לעיתון זה אמצעים כספיים כדי שיוכל לממן את מחזיק הסודות, שהפצתם בכוונה או בשוגג עלולה להרוג בבניהם המשרתים בצה"ל? כזאת לא אבין.
לא יקרה דבר אם נעמיד בפניהם, כמו בפני אויבינו, את קיר הברזל שלנו כדי לגונן על "הפרויקט" המיוחד, נאדר בקודש, שהקמנו כאן בישראל. הדבר נכון להיאמר תמיד. כפל כפליים בין הימים הקשים הללו הכואבים וחודרים - יום השואה ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.
הבוז למרגלים, לבוגדים ולעוזריהם. תחי מדינת ישראל.

תאריך:  16/04/2010   |   עודכן:  16/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רעיונותיה המבריקים של הגב' דורנר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
שקולים דומים הנחו אותה בעליון?
חץ  |  16/04/10 21:46
2
הלו..זו לא דורנר שגנבה מסמכים
שוויק   |  17/04/10 03:03
 
- שוויק....
י.ש  |  17/04/10 10:39
3
מה בין המלך למלכה
בן דוגית  |  17/04/10 22:22
4
שנינו מאותו הכפר
רוני מכפר שלם  |  18/04/10 01:27
5
דברים כדרבנותג
איפכא מסתברא  |  18/04/10 04:17
6
עוד הוכחה לאובדן הצדק במשפט
מרק_טווין  |  18/04/10 07:17
7
רק אל תשכחי את חצי הכוס הריקה
יש מיש  |  18/04/10 08:12
8
האם יתכן שדורנר רואה את תפקידה
עין צופיה  |  18/04/10 08:26
9
למה קם לא בכלא? ל"ת
נכון  |  19/04/10 10:42
10
if you r from
rafi  |  21/04/10 20:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מי הגשמים שירדו החורף היטיבו יותר מאי-פעם עם השממה המדברית    זו הזדמנות נאותה לפקוד את הדרום לפני חומו הגדול של הקיץ
אולק נצר
שמואל הספרי ואלדד יניב כתבו חוברת בת 83 עמודים כטיוטה פתוחה להערות והפיצו אותה באמצעות "צומת ספרים"    בלחץ מתנחלים ועוזריהם הרשת הורידה את החוברת מהמדפים, וקמו עוד גלים    כעת צריך להפיץ בדרכים אחרות
ד"ר אברהם בן-עזרא
קסם השווא של השמאל הקיצוני מהלך שבי על שופטים: מה יותר ברור ויפה מנערה הדוגלת בהומניזם, בידה האחת אוחזת בנוצת שלום ובידה השנייה מפריחה יונים
ד"ר עודד עמיחי, אל"מ (מיל') יוסי ארזי
לאחר שלוש שנים של הבטחות מפי כל גורמי הממשל הרלוונטיים - החל משני ראשי ממשלה, שני שרי ביטחון וכל הכפופים להם - לתושבי שדרות ויישובי עוטף עזה - שהנה מגיע הרגע וכיפת ברזל תפתור את כל בעיות הגנתם מאיומים בליסטיים - יצאה האמת לאור במספר כתבות שפורסמו בתקשורת בחודשיים האחרונים
אברהם (פריצי) פריד
הפראייר של העיר    גיוס המוני    המדליפה תובעת    מילים זרות    איסלנד נגד אוסלו    לשקר להורים    בעיות פליטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il