X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי שהתקשורת לא תקפח את "הצד השני", וע"מ להביא מציאות מטורפת של "איזון בשידור" לאבסורד, אני מציע להפיק תוכניות חדשות בין מנחיהן: אחמד טיבי, גדעון לוי ויריב אופנהיימר - העיקר שיהיה "איזון"...
▪  ▪  ▪

בלוחמה הפסיכולוגית על דעת הקהל, בינינו לבין הפלשתינים, שמתנהלת במלוא עוזה, בתקשורת העולמית והישראלית, ידנו על התחתונה. זאת גם על-רקע רצונה של חלק מהתקשורת שלנו להיות תמיד כביכול מאוזנת, נייטרלית ואובייקטיבית, ולהציג ללא כל יחס והצדקה את עמדות "הצד השני". חלק מהעיתונאים הפכו לכתבים מגויסים של האו"ם, במסווה של "אובייקטיביות מקצועית". כאליבי לתקשורת אנטי-פטריוטית מופקרת.
כאשר התקשורת שלנו - בעיקר האלקטרונית - נותנת במת תעמולה והסתה קבועה לנציגי "הצד השני" שהם אויבינו, אנחנו מפסידים במערכה.
בתגובה לכל ביקורת צודקת המושמעת נגד התקשורת, בגין מדיניות שידורים מעוותת, מגמתית וחד-ממדית, המשרתת את תעמולת אויבינו נגדנו, התשובה הקבועה, השגרתית והשקרית היא: "כל אשר אנו משדרים הוא מקצועי, ענייני ואובייקטיבי". נו באמת!
בכל שיקול מקצועי ברוטו של עיתונאי יש גם שיקול אישי נטו. זאת מאחר שעיתונאי נולד בצלם אלוהים שיש לו הטיות, נקמנויות, חשבונות ודעות כמו לשאר הבריות. הוא איננו תוכנת מחשב, ועל כן כל טענה רק למקצועיות נטו לא קיימת, מאחר שגם אובייקטיביות לא קיימת.
התקשורת מתגוננת נגד הביקורת הצודקת כלפיה באמירה אינטלקטואלית ומקצועית כביכול שחובתה לשקף ולבטא גם את "הצד השני" בסכסוך הישראלי-פלשתיני.
כדי שהתקשורת לא תקפח את "הצד השני", ועל-מנת להביא מציאות מטורפת זו של "איזון בשידור" לאבסורד, אני מציע להפיק תוכניות חדשות:
1. אני מציע למנות את ד"ר אחמד טיבי לעורך ולמגיש של סדרה חדשה בשם: "מבט שני על המפעל הציוני", סדרה שתהיה המשך ל"תקומה". זאת על-מנת "לתת ביטוי לצד השני".
2. אני מציע למנות את ד"ר ניב גורדון, ד"ר אילן פפה ופרופ' גדי אחגזי לעורכי תוכנית חדשה בשם "הגיליוטינה". בתוכנית ישתתפו "ההיסטוריונים החדשים" שהפכו למכסחי המיתוסים הלאומיים והציוניים "כדי לתת ביטוי לצד השני". היסטוריונים אלה יצטרכו להוכיח כי "הנאשמים" באסון הפלשתיני הם אך ורק היהודים, הציונים והישראלים. גם תוכנית זו מטרתה לאזן את "התעמולה הציונית" ולהציג את האמת של "הצד השני".
3. אני מציע למנות את העיתונאי גדעון לוי (הארץ) לעורך ומנחה של תוכנית תחקירים חדשה בשם "פשעי מלחמה". בתוכנית יחשוף גדעון לוי את כל פשעי המלחמה של צה"ל ושאר כוחות הביטחון הישראלים, בגישה אובייקטיבית ומאוזנת.
4. אני מציע למנות את העיתונאי עקיבא אלדר (הארץ) ומזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר לעורכים ומנחים של תוכנית חדשה בשם "מָעָקַב". התוכנית תחשוף את כל הפרטים על ההתנחלויות והמאחזים מעבר לקו הירוק.
5. אני מציע למנות את צמד העיתונאים רן אדליסט ופרופ' ענת בִּילצקי, כעורכים ומגישים של תוכנית חדשה בשם "במה טעיתי". לתוכנית יוזמנו רק אנשי השב"כ והמוסד, על-מנת שניתן יהיה לחקור אותם ולדווח על כל הטעויות, הכישלונות והפרשיות המבצעיות, שטרם ידועות. כל זאת במסגרת סיסמת זכות הציבור לדעת, עד לאיבוד לדעת.
על-פי אותו "היגיון" של "איזון בשידור", תהיה חובה לשדר ולהשמיע בילאדי בילאדי, המנון אויבינו, כסמל לתרבותנו ולעוצמתנו, על-פי ה"היגיון" של שדרינו.
על-פי אותו "היגיון" של "איזון בשידור", תהיה חובה לשדר בתדירות גבוהה את סיסמת הקרב הפלשתיני "בדם ואש נפדה את פלשתין". זו סיסמת המוטו הערבי של תרבות ואמנות לוחמת של אויבינו, שאסור שתהיה נפסלת בישראל "המתקדמת".
על-פי אותו "היגיון" של "איזון בשידור" "נא להכיר את אויבינו", צריך יהיה להמשיך ולשדר את תועמלני אינתיפאדת אל-אקצה ותמונות התעמולה של לוחמי החיזבאללה, החמאס, התנזים והג'יהאד כדי לסייע בהגברת המחלוקת בדעת הקהל בישראל, כפי שהכריזו זאת בגלוי מנהיגיהם.
ואחמד טיבי צוחק כל הדרך אל אולפן הטלוויזיה ואומר: אשרי פלשתין שיש לה תקשורת ישראלית אוהבת ותומכת, את ישראל מבקרת.
דרוש מהפך תקשורתי
בין תקשורת מגויסת בנוסח בולשביקי, לבין תקשורת מופקרת בנוסח האנרכיסטי - דרושה תקשורת הוגנת, מאוזנת ופטריוטית.

הכותב הוא לשעבר חבר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ודירקטור בחברת החדשות.
תאריך:  30/05/2010   |   עודכן:  30/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזון בשידור - יש דבר כזה?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יש לי חדשות בשבילך
קובה חמוסתא  |  31/05/10 00:28
2
כמה שיותר רע זה יותר טוב!
de4r5  |  1/06/10 07:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
"משרות האמון" מאוישות על-ידי מקורבים פוליטיים המרוויחים סכומי-עתק    על שחיתות במוסדות ממשלתיים שאין כדוגמתה
בועז ארד
ישראל יכולה רק להפסיד במאבק התדמיתי הזה, אם יצליח המשט לחדור לעזה תודגם החולשה המוסרית והצבאית של ישראל ואם יצליח צה"ל לעצור את המשט יופצו בכל העולם תמונות "צבא המצור" המונע סיוע הומניטרי מן הנזקקים בעזה
אלון מרכוס
בעולם המערבי העשיר של היום, שכמעט ואין בו מחסור חומרי, עלינו לבחון מחדש את תפקיד המדינה
ד"ר אמיר קופרמן, הילה באלי-קופרמן
חוסר ברזל עלול לפגוע בהתפתחות המוטורית והשכלית של הילד, ובמקרים רבים הנזק אינו הפיך    יש להשתמש בתחליפי חלב מועשרים בברזל ובגיל שנה לבצע ספירת דם לתינוק
יעל ארצי
לאחר תרגיל העורף שנערך בשבוע שעבר, ראשי ערים ומועצות אזוריות הזדעקו בכל כלי תקשורת אפשרי על מחסור במקלטים, במסכות אב"כ ומה לא? רק דבר אחד שכחו כולם, את מערכת יירוט הלייזר, שפותחה במיוחד להגנת קריית שמונה, שהוכיחה את יעילות ב-46 יירוטים, מאה אחוזי הצלחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il