X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדיון בוועדת חוקה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
אושר לקריאה ראשונה:
מחיקת רישום פלילי ומשטרתי ליוצאי אתיופיה בעבירות הפרת סדר ציבורי
המשמעות: מחיקה אוטומטית של רישומים משטרתיים ופליליים ליוצאי אתיופיה בעבירות אלה שנעברו עד 31.12.2019 הח"כים היוזמים דורשים לכלול במחיקה גם עבירת תקיפת שוטר וכן להאריך את תחולת החוק

ועדת החוקה אישרה (יום ב', 28.5.24) לקריאה ראשונה את הצעת חוק הפסקת הליכים ומחיקת רישומים בעניין המחאה כנגד אלימות משטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, התשפ"ד-2023, שיזמו הח"כים צגה מלקו, פנינה תמנו שטה ומשה סולומון.
מוצע למחוק אוטומטית מהמרשם הפלילי והמשטרתי עבירות הפרת הסדר הציבורי של יוצאי אתיופיה, למי שאין לו רישום פלילי או משטרתי נוסף ולא הוטל עליו עונש מאסר על עבירה זו.
תחילה הוצע כי תחולת החוק תהיה לעבירות שבוצעו במסגרת המחאה כנגד האלימות המשטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, אך במהלך הדיונים הוסכם כי הצ"ח תחול על עבירות הפרת הסדר הציבורי באופן כללי, שנעברו עד ל-31.12.19, זאת לאור דוח ועדת פלמור ודוח מבקר המדינה שהצביעו על שיטור יתר בעבירות מסוג זה לא רק במסגרת המחאות.
משמעות המתווה עליו הוסכם היא שלגבי עבירות של הפרת סדר ציבורי, הן לעניין תיקים סגורים והן לאחר הרשעה, הרישום הפלילי יימחק ככל שהעבירה נעברה עד 31.12.2019. לעניין מחיקה של רישומים פליליים ומשטרתיים בשל עבירה של תקיפת שוטר, הוסכם שהנושא יידון בהכנה לקריאות השנייה והשלישית.
ד"ר נורית יכימוביץ כהן, ממרכז המחקר והמידע של הכנסת: "נתוני המשטרה הגיעו אלינו במהלך הדיון הקודם והם מתייחסים לשנים 2023-2019. ההשוואה היא ביחס לאוכלוסייה היהודית בישראל, כדי לדייק את ההשוואה".
"נתוני העצורים בגין כלל העבירות - בכל אחת מהשנים מאז 2019 שיעור יוצאי אתיופיה נע בין 8.2% - 9.4%. יש לראותם בהקשר שיעור יוצאי אתיופיה בישראל שהוא 2.2%. בעבירות מגע- תקיפת שוטר עם/בלי נסיבות מחמירות רואים שיעור אפילו יותר גבוה של יוצאי אתיופיה בעצורים 12%-10%. מצב דומה רואים בתיקי חקירה שנפתחו בגין כלל העבירות 6%-5% ובעבירות מגע 11%-9% ומצב דומה גם בכתבי אישום בין 7%-6%. בחלוקה לקבוצות גיל - צעירים וקטינים דומיננטיים בקרב יוצאי אתיופיה ביחס לנתוני כלל האוכלוסייה היהודית. בקרב נאשמים- 42% מיוצאי אתיופיה הם צעירים או קטינים. רואים ירידות ועליות לאורך השנים בנתוני הצעירים והקטינים שנעצרו בתקופה שבה יש מגמת ירידה בכלל האוכלוסייה. רוב התיקים לא מגיעים לכתבי אישום אלא נסגרים.
בהתפלגות עילות הסגירה יש הבדלים - שיעור התיקים של יוצאי אתיופיה שנסגרו בגלל חוסר ראיות גבוה בכ-5% ביחס לכלל האוכלוסייה היהודית.
נתון נוסף הוא לגבי תיקים שנסגרו בהסדר מותנה דרך מקלה לסגור תיקים בלי הרשעה, החוסכת את הכתם של הרשעה פלילית בעתיד. החשוד מודה בעבירה ומופעלת סנקציה של קנס או פיצוי לקורבן העבירה או התחייבות לתיקון הנזק. הדרך הזו לסגירת תיקים התרחבה עם השנים, ומדובר פה פי 2 פחות סגירת תיקים בהסדר מותנה ליוצאי אתיופיה.
רואים בנתונים ייצוג יתר של יוצאי אתיופיה בין החשודים, העצורים, הנאשמים והנילונים וכן ביחס לעבירות מגע".
ח"כ צגה מלקו: "עד 2023 אין שינוי ואף יש עליה בנתונים ולכן נבקש שכמה שיותר צעירים ייכללו בהצ"ח כך שהמחיקה תחול על תיקים שנפתחו גם לאחר 2019 עד למועד שייקבע".
ח"כ משה סולומון: "רק לפני שבועיים התפרסם כי צעיר יוצא אתיופיה הואשם בתקיפת שוטר לאחר שהלך עם יד מאוגרפת בכיסו והשוטר חשד בו. החוק צריך לחול מכאן ולאחור על כל הצעירים. יש חשיבות גדולה שנצליח לסיים את החקיקה עוד במושב הזה כי בכל רגע נתון יש תקרת זכוכית בהקשר זה לצעירים וכן במובן שלא יודעים מה יוליד יום".
ח"כ פנינה תמנו שטה: "התחושה היא שאנחנו מכבים שריפה ומתקנים מה שהמערכת לא יודעת לעשות. בדיון הקודם נחשף שמ-2019 ועד 2023 כולל, נפתחו כ-25,000 תיקים. יש 160,000 יוצאי אתיופיה ואם מקזזים נשים וותיקים המספרים בלתי הגיוניים. החוק הוא צעד משמעותי אך קטן. אני לא יודעת כמה החוק נותן מענה לתיקי עבירות מגע. בסוף כולנו רוצים לדעת שהילדים שלנו בטוחים. הדיון על החוק חייב להיות מלווה בנתונים ובלי לכסת"ח את המציאות. חטפנו מכות במחאות והיינו צריכים להגן על ילדים, כשלא היו שם נבחרי ציבור שאינם בני הקהילה והילדים האלו נלחמו וממשיכים להילחם על החיים שלהם. עד היום מתנפלים עליהם בפארקים ונותנים דוחות עירוניים ודוחות משטרה. ברור שנדרשת אכיפה אבל ברגע שיש אכיפת יתר ובררנית ודאי שמגיעים לנתונים הללו. אחריות המפכ"ל לנושא צריכה להיות עד ליומו האחרון בתפקיד. אתם לא עושים מספיק עבודה, בטח לא המשטרה".
עו"ד רפ"ק ליאורה סולטן יעבץ, מחלקת החקירות במשטרה: "הנתונים שהוצגו בדיון הפרידו בין החברה היהודית לקהילת יוצאי אתיופיה ולכן אינם נכונים להצגה. כשאנחנו בוחנים נתונים אנחנו לא עושים את ההפרדה אלא מתייחסים לכלל האוכלוסייה בישראל אל מול האוכלוסייה שאנו נדרשים לבדוק. על הנתונים להציג תמונה מדויקת וכך ניתן לבנות תוכנית. הנתונים בידי ממחלקת האסטרטגיה מתייחסים ל-2016 עד 2023, מתוך כוונה לראות גם את המחאה הקודמת משנת 2015. מתוכם בדקנו כל שנה את אוכלוסיית קהילת יוצאי אתיופיה. לעומתם, הנתונים שהוצגו ע"י הממ"מ הועברו מחטיבת הקהילות ובחטיבת החקירות אנחנו מסתכלים על נתונים שונים, על כלל האוכלוסייה בעניין תיקים סגורים, מעצרים וכתבי אישום. לגבי הנתון של 25,000 תיקים יצוין כי לחשוד יכולים להיות מספר תיקים גם 10 תיקים וזה ויכול להיות גם חשוד רצידיביסט ולכן חשוב לבצע אבחנה בין תיק לחשוד".
ח"כ תמנו שטה התפרצה לדבריה: "הנתונים שהמשטרה הציגה בפעם הקודמת היו הרבה יותר חמורים ויש להתייחס אליהם. את רוצה רק לייפות את המצב על-ידי השוואה לאוכלוסייה הערבית, 10% מהאוכלוסייה שהיא מקופחת ומופלית".
מ"מ היו"ר ח"כ פינדרוס: "האם יש תוכנית עבודה למשטרה לשנות את הדבר הזה? איך להפחית את מספר התיקים בקרב קהילת יוצאי אתיופיה? לקהילה האתיופית יש יותר תיקים מעבר להיגיון".
רפ"ק ליטל אברהמי, מ"מ חטיבת קהילת יוצאי אתיופיה: "חטיבת הקהילות הוקמה לפני מספר שנים. אנחנו עוקבים אחר כל התיקים, כתבי האישום, עוסקים בהכשרה והסברה של שוטרים לצמצום הטיות והפעלת כוח אל מול קהילת יוצאי אתיופיה. אני לא מתווכחת עם הנתונים. אנחנו מובילים תהליך ונשמח להציג את ממצאי הוועדה שמתכנסת אחת לרבעון ובוחנת את עשיית המשטרה רוחבית. אני נמצאת בכל קורס קצינים ראשוני. אנחנו מרימים דגלים אדומים למפקדי תחנות שיש בהם ריבוי תיקים. בימים אלה על-רקע המתווה הרחב של הנשיא, אנחנו בהקמת צוות הסברה והנגשה פרו-אקטיבי".
ח"כ תמנו שטה: "המשטרה מקבלת כל שנה 20 מיליון ש"ח מ-2015, 10 שנים ולא ירדה כמות התיקים. תפסיקו לשקר. ראינו בנתונים תיקים לגילאים מתחת ל-14. התשובות שלכן מביישות את החיילים שלנו בעזה. אלך מפה למבקר המדינה עד שתביאו תשובות".
הצ"ח אושרה בקולותיהם של מ"מ היו"ר ח"כ יצחק פינדרוס והח"כים צגה מלקו, יוסף סלומון, פנינה תמנו שטה ואריאל קלנר. ח"כ יוסף עטאונה נמנע בהצבעה לאחר שביקש כי תיערך הקראה נוספת של הצ"ח.

תאריך:  28/05/2024   |   עודכן:  28/05/2024
+חשש: משרד התחבורה מנסה לסנדל את הכנסת בנוהל פקחי האוטובוס
23:23 28/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה לפניות הציבור קוראת להוציא את הפיקוח ממפעילי התחבורה הציבורית למכרז חיצוני עקב ניגודי עניינים במודל הנוכחי, שבו פקחים מתוגמלים לפי מספר הדוחות  ▪  משרד האוצר מכחיש את טענת משרד התחבורה כאילו התנגד למיקור-חוץ וחושף כי כלל לא קיבל בקשה בעניין - ויו"ר הוועדה דרש משניהם לגבש יחדיו את נוהל הפקחים החדש

מחטף הפקחים [בינג AI]
+הכנסת אישרה להאריך את מצב החרום במדינה עד לסוף 2024
21:27 28/05/24  |  עידן יוסף

בהמשך לבקשת הממשלה כי הכנסת תחזור ותכריז על מצב חירום על פי הוראות סעיף 38 לחוק יסוד: הממשלה וסעיף 69 לתקנות הכנסת, אישרה מליאת הכנסת את המלצת הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה להאריך את תוקף ההכרזה על מצב חירום במדינה עד ליום 31 בדצמבר 2024.
לפיכך, בהתאם להוראות סעיף 38 לחוק יסוד: הממשלה, ועל פי הצעת הממשלה, מכריזה הכנסת על מצב חירום עד ליום ל' בכסלו התשפ"ה (31 בדצמבר 2024).
13 חברי כנסת תמכו באישור ההכרזה כאמור, אל מול 7 שהתנגדו.

+כצפוי וברוב מוחץ: יאיר גולן נבחר לראשות העבודה
19:48 28/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קיבל 95% מקולות מתפקדי העבודה  ▪  בהופעתו הראשונה הוצג מאחוריו השלט "הדמוקרטים - העבודה בראשות יאיר גולן", הודיע על כוונתו להנהיג את שתי מפלגות השמאל  ▪  אהוד ברק ואבי ניסנקורן הגיעו לחגוג את הניצחון

גולן. קובע עובדות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+אפיק: הנוהל החדש יאפשר לח"כים לפקח על הקופה הציבורית
17:26 28/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעקבות עתירה לבג"ץ שהגישו חכ"ל סתיו שפיר ורו"ח ירון זליכה, גובש נוהל חדש להעברת נתוני תקציב ממשרד האוצר למרכז המחקר והמידע של הכנסת  ▪  היועצת המשפטית לכנסת עדכנה את חברי הכנסת על דחיית העתירה ועל חשיבות הנוהל החדש לשיפור הפיקוח הפרלמנטרי על עבודת הממשלה

אפיק. עיניים עצומות לרווחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יש עתיד הניחה הצע"ח להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל השבעה באוקטובר
15:56 28/05/24  |  מירב ארד

יש עתיד הניחה היום הצעת חוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל השבעה באוקטובר.
ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ״את המחדל הביטחוני הגדול בתולדות המדינה צריך לחקור. לעם ישראל מגיעות תשובות, איך הופקרו הישובים, איך הופקרו האזרחים. המדינה הזו לא תוכל להשתקם אם האשמים במחדל יחמקו מאחריות. למען עתיד המדינה צריך להפוך כל אבן ולקבל תשובות לשאלות הקשות מכל״.

+אושר לקריאה שנייה ושלישית: עידכון אוטומטי לתגמולי ניצולי השואה
15:32 28/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בהסדר החדש מובאות בחשבון כל התוספות הניתנות על פני תקופה של חצי שנה, במקום עידכון ב-2 חודשים בלבד במנגנון הקיים, לאחר שבחינה של הרשות לניצולי שואה מצאה כי יש בכך להגדיל את התגמולים לניצולים

מקלב. מטרת החוק לצמצם את הבירוקרטיה ולצמצם זמנים [צילום: ערוץ כנסת]
+מאז המלחמה: פי שלושה מטופלים במרכזי החוסן
13:31 28/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך נחשף בוועדת הבריאות  ▪  עד לסוף 2023 ניתן במרכזי החוסן טיפול ל-17,825 מטופלים, פי שלושה מהמטופלים בכל שנת 2022 (5,148). כ-76% מהמטופלים היו מהדרום. יו"ר הוועדה ח"כ יוני משריקי: עבודה מסורה וחיונית בשליחות אמיתית

היו"ר משריקי. דאג גם לנעשה בחברה הבדואית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מאז 2019: שיעור יוצאי אתיופיה מכלל העצורים נע בין 8.2% -9.4%
11:51 28/05/24  |  מירב ארד

"בכל אחת מהשנים מאז 2019, שיעור יוצאי אתיופיה מכלל העצורים נע בין 8.2% -9.4% בלי מגמת ירידה בולטת, כאשר שיעור יוצאי אתיופיה מכלל החברה היהודית בישראל - 2.2%" - אלו הנתונים שהוצגו בדיון בוועדת החוקה על הצ"ח הפסקת תהליכים ומחיקת רישומים בעניין מחאת יוצאי אתיופיה. בשנים 2019-2023 נפתחו קרוב ל-25,000 אלף תיקים.

+ראש עיריית צפת בוועדת הכספים: לא קיבל עזרה כלכלית מהממשלה מאז תחילת השנה
11:47 28/05/24  |  מירב ארד

יוסי קקון, ראש עיריית צפת, סיפר בדיון בוועדת הכספים כי לא קיבל עזרה כלכלית מהממשלה מאז תחילת השנה: "מתחילת 2024 - כלום, שום דבר. אני פונה לכנסת ולממשלה - אנחנו חייבים סיוע אצלנו לעסקים"


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריאל קלנר / Ariel  Kallner  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחיקת רישום פלילי ומשטרתי ליוצאי אתיופיה בעבירות הפרת סדר ציבורי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פתאום המשטרה יודעת לפלג נתונים
שלמה  |  28/05/24 14:49
2
שערוריה - למה ליוצאי אתיופיה
אובלי  |  28/05/24 16:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
ראש האופוזיציה ייפגש עם ראשי סיעות האופוזיציה ישראל ביתנו והימין הממלכתי לקדם את הפלת הממשלה    השלושה לא נפגשו מאז פרוץ המלחמה, והפגישה מגיעה לאחר תקופה של רוגז בין לפיד לליברמן    במקביל, התקבל הערעור של מפלגת העבודה, והבחירות המקדימות לראשות המפלגה תהיינה סופיות
עידן יוסף
הצעת חוק בהכנה מבקשת להנגיש את הקרנות הכספיות לציבור הרחב, ובכך לאפשר תחרות עם הפקדונות הבנקאיים    ועדת הכספים דנה בדרכים להסיר חסמים שמונעים מהציבור להשקיע בקרנות כספיות, כגון היעדר מידע על תשואות צפויות והגבלות על מי שיכול לתווך את המוצרים הללו    נתוני רשות ני"ע: קרנות כספיות הניבו תשואות גבוהות יותר מפקדונות בבנקים בתקופה האחרונה
עידן יוסף
ראש הממשלה: "קיבלתי 5 פניות של צוות המשא-ומתן אלי להרחיב את המנדט ולהגמיש את התנאים ונעניתי לכל הבקשות"    "לפיד וחבריו לא מעלים על דעתם שיש אפשרות לקבל החלטות בניגוד ללחצים מבחוץ"    ראש האופוזיציה: "כל מה שיש לך להגיד זה 'לא חמאסטן ולא פתחסטן', כי מה שנשאר ממך זה חרוזים"
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה הקמת קרן במימון הבנקים בסך 100 מיליון ש"ח, שתעניק מענקים לאנשי מילואים עצמאים ובני זוגם שנפגעו כלכלית. היוזמה זכתה לתמיכה רחבה בוועדה והבנקים התחייבו להעביר את הכספים במהירות דרך הסוכנות היהודית
מירב ארד
בשנת הלימודים הנוכחית עמד הסכום על 69 ש"ח אחרי שאושר בוועדה סכום זה לשנה"ל תשפ"ג ולשתי תקופות נוספות    יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסף טייב דרש ממשרד החינוך להציג תוך 4 שבועות תוכנית לירידה הדרגתית עד לביטול תשלומי ההורים: "תפסיקו להטיל את הטירוף הזה על ההורים"   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il