המהפכה בענף האירועים - הכול כלול במחיר
ב"פריים גן אורנים" אמצו רעיון מהפכני לזוגות נישאים חתונה בשיטת "הכול כלול".
גיל אשכנזי סמנכ"ל השיווק מסביר: בעידן של תחרות ושווק אגרסיבי מול קהל המתחתנים פיתחנו את רעיון "הכול כלול" הנותן לזוג פתרון רב תכליתי להתחתן במקום מוביל עם מיטב נותני השירותים בארץ. "הכול כלול" מבוסס על תקציב הכולל את כל מרכיבי האירוע: מקום, מזון ומשקאות, בר תוצרת חוץ, שירותי מוזיקה, שירותי צילום, עיצוב חופה, עיצוב מקום, עיצוב תאורה, חנייה ואף מפיקה צמודה לאירוע.
לאחרונה נוספה לחבילה ערכת מולטימדיה הכוללת מסכי פלאסמה ברחבת הריקודים והקרנות ויזואליות של קליפים מסביב לאולם באמצעות מסכים. כמו כן, איפור לכלה ולאם הכלה עם חברת איל מקיאז' הישראלית. בחירה ב"הכול כלול" חוסכת לזוג מתחתן עד 25% מעלות האירוע ומאפשרת ל"פריים גן אורנים" לבחור לזוג את ספקי האירוע המובילים על מנת לתת תחושה של ביטחון ושקט בתכנון האירוע.
את הקו הקולינרי של המזון והמשקאות מוביל אייל שני יחדיו עם קוקי אבוטבול ויהודה... כולם שפים בעלי ניסיון רב בתחום המסעדנות והאירועים.
חבילת "הכול כלול" החל מ-100,000 שקל ל-300 מוזמנים, כולל הכל "הכול כלול" משווק בכל השנה כחלק ממדיניות המקום להופכו יצירתי ומוביל ולזכות בנתח החתונות הרחב ביותר.
ענף האירועים מגלגל סכומי עתק של למעלה מ-600 מיליון דולר בשנה. בסה"כ נישאים בישראל קרוב ל-28,000 זוגות ומחציתם קהל היד של "פריים גן אורנים".
אשכנזי מדווח על התלהבות יתרה של הזוגות בכך שגם חוסכים כסף והמון וגם מקבלים מוצרי איכות.