X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היא הייתה מלכת היופי של ישראל ומיס עולם, וזכתה לפרסום, לתהילה ולעושר עכשיו היא חוזרת בתשובה, מתלבשת בצניעות ומתכננת את חתונתה, שתיערך בהפרדה המסע לצמרת (האמיתית) של לינור אברג´יל
▪  ▪  ▪
הפכה צנועה וחסודה. לינור אברג'יל [צילום: מן הטלוויזיה]
מלכת היופי של ישראל, 24.3.1998 [לע"מ]

לפני הכל, מעט רקע: לינור אברג'יל החלה את דרכה כדוגמנית כבר בגיל 16. לא הרבה לאחר מכן התמודדה בתחרות יופי בתוכניתו של דודו טופז, וזכתה במקום השני. ב-1997 היא זכתה במקום השני בתחרות "תגלית השנה", ובהמשך החלה לדגמן עבור מותגים גדולים ומוכרים בעולם האופנה, דוגמת קסטרו, לי ואירוקה.
כשנה לאחר מכן, כשאברג'יל עודנה תלמידה מן המניין, בכיתה י"ב, זכתה בתואר "מלכת היופי של ישראל". "זו הרגשה שונה לקום בבוקר אחרי התחרות כמלכת יופי, אבל אני מכירה את עצמי ובטוחה, שמיד אזכור שאני לינור מכיתה י"ב בנתניה. אני חושבת שלא אשתנה, ואם כן, אז רק לטובה", התבטאה אז, ערב הזכייה.
כבר באותה שנה נבחרה לתואר "מיס עולם", והפכה לפנים מוכרות ומבוקשות מאי-פעם בעולם הדוגמנות. לכאורה - הצלחה פנומנלית. אולם בראיונות מאוחרים יותר היא כבר סיפרה על תחושה של חוסר סיפוק, למרות הכל.
ב-2004 הרחיבה אברג'יל את הקריירה שלה גם לתחום המשחק, לאחר שלמדה בבית הספר למשחק "בית צבי". התפקיד הראשון אליו לוהקה בתיאטרון היה בהצגה "ועידת פסגה". מאוחר יותר שיחקה בהצגות נוספות.

חתונה כדת משה וישראל

אבל לינור לא נמצאת לבד בכל זה. החלק אולי הכי יפה והכי אמיץ בסיפור הוא, שגם בן-זוגה בשנתיים האחרונות, איתו גם התגוררה עד לא מזמן, אורון חלפון, החל להתחזק ביחד איתה, עד כדי כך שהם עברו לגור בשני בתים שונים, וזוכים לשמור איסור נגיעה.
בקרוב צפויה להתקיים חתונתם של השניים. לכאורה מדובר בחתונה סטנדרטית לחלוטין - חתן, כלה, שמלה ואורחים. אלא שהפעם זה הולך לקרות באווירה של קדושה: לינור ובעלה לעתיד החליטו להתחתן בקדושה ובטהרה, תוך הקפדה מקסימלית על גדרי הצניעות בחתונה, כולל הפרדה בריקודים.
אז מה קרה לה, למי שהייתה מלכת העולם וטעמה טעמה של פסגה? אם הייתם שואלים את שלמה המלך, החכם באדם, הוא בוודאי היה מספר לכם ש"שקר החן והבל היופי, אישה יראת ה היא תתהלל".

צנועה עם גאווה

אך למרות ההצלחה, הפרסום, התהילה והעושר להם זכתה, משהו לא צפוי קרה מאז ללינור אברג'יל. ואולי דווקא בגלל כל זה. בשנתיים האחרונות הצטברו יותר ויותר שמועות על כך שהיא מתחילה להתקרב לעולם היהדות, ובמקביל בורחת מאור הזרקורים. בתחילה סיפרה באחד הראיונות שהיא מכינה חלות לכבוד שבת מדי יום שישי. עם הזמן נוספו שמועות עיקשות על כך שהיא החלה לשמור שבת, ולאחרונה נודע בצורה גלויה, תוך אישורה של לינור ("מתחזקים, ולא במכון כושר", סיפרה בראיון לערוץ 10), שבימים אלו ממש היא מתרחקת לחלוטין מאור הזרקורים ונמצאת בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה.
לינור, שהינה כיום סטודנטית לתואר ראשון למשפטים במכללת נתניה, צולמה לאותה כתבה כאשר היא נכנסת אל תוך המתחם בארשת גאה, כשהיא לבושה בבגדים צנועים, גם בחום המהביל, על-אף שרוב חבריה לספסל הלימודים הינם חילוניים.
היא משתתפת בקביעות בשיעורי תורה ב"התהוות המרכז" של יובל דיין (בעלה של שחקנית העבר נועה ירון דיין) ברחוב בן אביגדור בתל אביב. יש לציין שזו האחרונה אף היא עברה תהליך דומה אותו היא מגוללת בספר שהיה לרב-מכר, "מקימי". אולי זו הסיבה לכך שמי שאחראי בעיקר לשינוי הינו הרב יובל דיין בעצמו, המדריך אותה בתהליך התשובה אותו היא עוברת.

פורסם במקור: המגזין האלקטרוני "הידברות סופשבוע"
להרשמה חינם למגזין האלקטרוני: [קישור]
תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דודו טופז / Dudu Topaz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לינור אברג´יל מתחזקת
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
שימי לב לתאריך. מרקורי בנסיגה
ללינור היפה  |  4/07/10 14:30
 
- לפי המפה של אברהם אבינו הוא
היה עקר  |  4/07/10 17:23
2
אשריה!רק הראויים זוכים=הלוואי
קורןנאוה טבריה  |  5/07/10 04:14
3
בקרוב אצל כל החילונים ל"ת
שינשין  |  5/07/10 08:07
4
עוד אחת למשמרות המהפכה.. ל"ת
אירן זה כאן   |  5/07/10 08:57
 
- ומשטר חברות הענק
הטרור הטלויזיוני  |  5/07/10 09:39
5
לימור אברג'ל נחלשת
חניבעל  |  5/07/10 12:36
 
- טוב נשמה ל"ת
שניתחמש  |  17/01/11 21:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אלף ילדים זרים, בני מהגרים בישראל, שנולדו, גדלו והתחנכו בארץ, עלולים למצוא עצמם מגורשים ממנה, אם אכן תתממש החלטתו השרירותית של שר הפנים
זאב שביידל
מעמדה של האישה הולך ומתעצם והגבר נשאר מאחור. מי בכלל רוצה בנים?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: חרדים לתאונות - האם גם למתים יש רייטינג?    ירושלים על ראש אסוננו    חרדים לעלייה    חרדים לזיהום הסביבה    חרדים לתעריפי החשמל    חרדים לבג"צ    חרדים למוסר עבודה    וגם: עמנואל כמודל?
יוני בן-מנחם
ישראל מנסה לנצל את קשריה של רוסיה עם החמאס כדי לקדם את שחרורו של גלעד שליט    מערכת התעמולה של החמאס טוענת כי ממשלת נתניהו מוליכה שולל את הציבור וכי שחרור האסירים הביטחוניים במסגרת העסקה איננו מסכן את ביטחונה של ישראל
יובל ברנדשטטר
מתברר כי מבחינת הג'יהאד "זכותה של ספרד" להתקיים, או "זכותה של בריטניה" להתקיים דומות ל"זכותה של ישראל" להתקיים    בהולנד מתחילים להבין את זה
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il