X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההיטפלות התקשורתית המגמתית נגד הציבור החרדי צריכה להיפסק מיד עיתונאים, דווחו לנו חדשות ותנו לשכל האנושי קרדיט
▪  ▪  ▪
במקום להציג חדשות מהימנות, מסתכלת התקשורת על החרדי בעיניים שיפוטיות [צילום: פלאש 90]

ההתעסקות הבלתי נלאית על-ידי אמצעי התקשורת הכללית בציבור החרדי, הסחטן, המשתמט, והאנטי-ציוני - מוזרה. מסתבר אט-אט שהתקשורת לקחה תפקיד על עצמה. מה שאהרן ברק אהב פעם לעצמו, היום יש לו יורשים לאהבה זו. הכל שפיט, אין התקשורת מדווחת חדשות אלא שופטת, מרשיעה, חורצת דין, יוצרת דמוניות כלפי הצד שכנגד, ומתגייסת אפילו לטובת קמפיין פוליטי זה או אחר, כקמפיין צעדת שליט - צעד חיובי בפני עצמו, אולם כתקדים, מי מבטיח שזהו הצעד הנכון?
חזינו באימה בהסתה ובפחד שזורעים הכותבים בכלי התקשורת כדי למשוך את ציבור הקוראים לצרוך את הידיעות המרעישות. כשזה בלול בלהיטות מופגנת לפרסם כל בדל מידע, סקופ, הגזמה ואולי גם אי-דיוק בסיקור. התוצאה היא צרכני תקשורת מבולבלים, נדהמים ומזועזעי-מוח שנמאס להם מנבואות הזעם, מן הדמגוגיה ומן הזעקות, לעיתים על לא מאומה.
ההפסד שלנו כצרכני תקשורת הוא גדול - וחבל, כי כשיקרה באמת משהו מזעזע, לא יועילו כל הדרמות, ההלם והזעזוע לתאר מה שקורה - וזאת מן הסיבה הפשוטה: התרגלנו, החושים קהו. 'זאב זאב' והיה כאן רק שועל.
אין זה סוד שהעיתונאים מוזנים כיום ממקורות בעלי אינטרסים, בעלי חוב למדליפים, בעלי אידיאולוגיה ודעה פוליטית, וככאלה אשר אינם מתיימרים להיות אובייקטיבים. אך הם אלו המושכים את דעת הקהל הציבורי להחליט - לשבט או לחסד, לרעה או לטובה - ומאכילים אותנו בכפית המידע. גם אם המאכל הזה אינו כשר ורק העטיפה נוצצת, תמיד תתנוסס עליה חותמת כשרות למהדרין בראשות העיתונאי המלומד והנכבד.
אפשר לומר כי הכוח התקשורתי מצד אחד, רב יותר אפילו מכוחו של בג"צ. השופטים הניזונים מהתקשורת, שאינה עובדת "לשם שמים", מושפעים מהסנסציה הכתובה והמשודרת, ומן האווירה שנוצרת בעקבותיה. ולאחר ההרשעה וחריצת הדין התקשורתית, קצרה הדרך להחמרת הדין הבג"צי.
"אני בטוחה שלשופט יש אומץ לב, אולם יש גם חדירה מתחת לעור, השפעה תת הכרתית של התקשורת על השופטים. לכן, עיתונאים צרכים להגביל עצמם מרצונם" - כך צוטטה שופטת בית המשפט העליון בדימוס ויו"ר מועצת העיתונות דליה דורנר. דורנר מחזקת למעשה את הטענה כי התקשורת אכן משפיעה על השופטים.
למרבה הכאב, הכוח הרב הזה נמצא בידיים המעצבות את דעת הקהל בישראל ושוטפות את מוחו עד אינסוף. הניצול הציני של התקשורת לקידום מפלגה חילונית נגד הציבור החרדי, הינו תוצאה ישירה של שימוש בכוח שנועד לקידום האג'נדה הפוליטית החילונית, המנסה להחליש את הכוח הפוליטי-חרדי ולהסית נגדו בין השורות.
חייבים לומר די להיטפלות התקשורתית המגמתית נגד הציבור החרדי. שבענו מדרמות אנטי-חרדיות ושאינן כאלה. נחשוב על מה שקורה באמת מאחורי הכותרות ונבין שלא כל מה שנכתב ונאמר - מוחלט הוא. אנא הרגיעו, דווחו לנו יותר חדשות ותנו לשכל האנושי יותר קרדיט. הציבור יחליט מה טוב עבורו ומה לא. אל נא תיכנסו מהדלת האחורית במסווה של מבוגר אחראי.

הכותב הוא יועץ תקשורת לשר לשירותי דת יעקב מרגי, ומגשר מוסמך.
תאריך:  13/07/2010   |   עודכן:  13/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דליה דורנר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכל שפיט בתקשורת; תרגיעו!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
זה נכון, התקשורת משתלטת
vrtk  |  13/07/10 12:06
2
אומר לך משהו חשוב
איש1  |  13/07/10 12:38
3
זו התשקורת שחיסלה לנו את ההסבר
קורןנאוה טבריה  |  14/07/10 07:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר כהן
התיקון להצעת החוק למאבק במיסיון שנדחה בוועדת השרים לחקיקה אינו ראוי    6 סיבות מדוע, והסבר על פעילות הכתות והמיסיון
ד"ר אברהם בן-עזרא
לא בכל תנאי רואים במומחה בית המשפט כנטול פניות וכבעל עדיפות על פני מומחה צד לדיון, במיוחד צד שלא השתתף במינויו ולא הסכים למינוי המומחה
ראובן לייב
מעל לכל מזומנת במסעדת "אושן בר" שבהרצליה פיתוח חגיגה של ממש לחובבי הדגה, אבל גם מי שאינו נמנה עימם יוכל לבוא בה על סיפוקו המלא
שולמית קיסרי
הכול קורה באקראי והכול גורלי, השולטים והנשלטים שזורים זה בזה עד כאב, העלילה מפתיעה עד השורה האחרונה והדיאלוגים רבי משמעות
יואב יצחק
השופטת (בדימ.) גבריאלה (דה-ליאו) לוי כיהנה כבוררת בסכסוך שבין ההתאחדות הישראלית לכדורגל לבין חברת צ'רלטון    אלא שעתה מתברר כי מידע חיוני על מעורבות חיים רמון, כשר משפטים, בהגשת תלונה נגד דה-ליאו, לא נמסר לבעלת הדין - היא חברת צ'רלטון, שרמון נמנה עם בכיריה    הבוררת דה-ליאו ידעה את כל העובדות אך לא פסלה עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il