X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
באומן-בר-ריבנאי צמח ב-29%, מקאן ב-20%; אדלר חומסקי ירד ב-11% 20 משרדי הפרסום הגדולים צמחו במחצית הראשונה של 2010 ב-20% בממוצע, לאחר ירידה של כ-6% בהיקפי הפעילות ב-2009
▪  ▪  ▪

ענף הפרסום הישראלי מתאושש משנת משבר: במחצית הראשונה של 2010 צמחו 20 משרדי הפרסום הגדולים ב-20% בממוצע. זאת לאחר שאת 2009 הם סיימו עם ירידה של כ-6% בהיקפי הפעילות שלהם. סה"כ 13 מתוך 20 משרדי הפרסום הגדולים צמחו במחצית הראשונה של השנה, מרביתם באחוזי צמיחה דו ספרתיים. כך עולה מדירוג ענף הפרסום של יפעת בקרת פרסום.
את עיקר ההתחזקות יצרו שניים מתוך ארבע משרדי הפרסום הגדולים בישראל: באומן-בר-ריבנאי, שצמח ב-29% במחצית הראשונה של 2010 לעומת המחצית הראשונה של 2009 ומקאן אריקסון, שצמח ב-20% בתקופה זו. שלמור אבנון עמיחי גדל במחצית הראשונה, ב-7%. היחיד מקרב ארבעה משרדי הפרסום הגדולים שרשם ירידה בפעילותו הוא אדלר-חומסקי - המשרד היחיד מבין הארבעה שהציג צמיחה בשנה שעברה.
עבור מקאן אריקסון הייתה זו מחצית מצויינת: המשרד קיבל מספר תקציבים חדשים, הבולטים שבהם הם שירותי בריאות כללית, חברת החשמל, אופטיקנה, ג'אמפ - ML וקק"ל. את המחצית הראשונה של השנה הוא סיים עם מחזור של כ-300 מיליון שקל, לעומת כ-250 מיליון במחצית מקבילה שנה שעברה.
צמיחה משמעותית רשם גם באומן-בר-ריבנאי שסיים את מחצית השנה עם מחזור של 185 מיליון שקל, לעומת 143 מיליון במחצית הקודמת. עיקר הצמיחה שלו מגיעה מפעילות רחבה עבור לקוחות קיימים, הבולטים שבהם סופר-פארם, HOT, פלאפון ובנק לאומי למשכנתאות.
צמיחתו של אדלר-חומסקי ב-2009 נבלמה במחצית הראשונה של 2010. נפח הפעילות של המשרד במחצית ירד ב-11% לעומת מחצית מקבילה, והוא סיים את המחצית עם פעילות בהיקף 203 מיליון שקל, לעומת 227 מיליון שקל.
שלמור אבנון עמיחי פיצו במחצית הראשונה של 2010 על חלק מהירידות שספגו במחצית מקבילה בשנה שעברה, אז ירד המשרד ב-19%. כעת הוא מציג צמיחה של 7% לפעילות בהיקף 152 מיליון שקל.
גיתם גם הוא מתקן את הירידות שחווה, ואף מעבר לכך: המשרד ירד ירידה מינורית של 3% במחצית ראשונה של שנה קודמת, וכעת צומח ב-15% לפעילות בהיקף 135 מיליון שקל. התקציב הבולט של המשרד שגדל השנה הוא שופרסל דיל, שההוצאה על פרסום שלו צמחה ב-80% במחצית.
יהושע TBWA הציג זינוק מרשים של 68%, לפעילות של 122 מיליון שקל במחצית 2010. הגידול הביא אותו למקום השישי בדירוג החצי שנתי במקום ראובני-פרידן, שהיה ממוקם שם במחצית מקבילה אשתקד. המשרד חב את הצמיחה שלו בעיקר לבנק דיסקונט, שלאחר תקופה ממושכת של שתיקה שיווקית פרסם את המותג ב-22.5 מיליון שקל, לעומת כמעט אפס הוצאה על פרסום במחצית ראשונה 2009. גם תקציב טרה, ועימה המותג מולר סייעו בצמיחה הזו של המשרד.

פורסם במקור: אתר דה-מרקר
תאריך:  19/07/2010   |   עודכן:  19/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל טוכפלד
שלי יחימוביץ' כבר לא מכחישה שהיא שוקלת להתמודד על ראשות העבודה. היא חושבת שאהוד ברק מנותק מההוויה הישראלית, שההפרטה היא פוסט-ציונות, שהמחלוקת המדינית בין ימין ושמאל משעממת, ושמסמך 'השמאל הלאומי' הוא אוסף סטריאוטיפים. ראיון מרדני
יוסי מן
השנאה והמחלוקות בין דתיים לחילונים מלובות ע"י בעלי הון. אחד מהם הוא סטנלי גולד    משקיעים זרים מחריבים את המדינה
אסיה אנטוב
הקונגרס הציוני העולמי ה-36 שהתכנס בבנייני האומה סירב להצהיר על הצורך בחיזוק ההתיישבות "בכל חלקי ארץ ישראל", ובמקום זאת הציע "לחזק את היחסים עם אובמה"    נציגת הליכוד העולמי, שהשתתפה בדיוני הקונגרס, מדווחת מזירת הסקנדל
שבתי גרברצ'יק
על-פי בכירי מערכת הביטחון שהשתתפו לאחרונה בכינוס על היציאה מלבנון, הנסיגה ההיא הייתה אם כל חטאת בעשור שחלף מאז. היא הציתה את האינתיפאדה השנייה, גרמה את מלחמת לבנון השנייה, החד-צדדיות הכושלת שלה נשנתה בהינתקות, וניצחון הסחטנות הרגשית של 'ארבע אמהות' עלול להישנות בפרשת שליט. לא פלא שאהוד ברק התעצבן
מתן אברמוביץ'
דרמה ב"כוכב נולד": התבטאות של השופט גל אוחובסקי הביאה ביום חמישי לעזיבה של הורים זועמים את הסט    במכתב שהופץ ברשת על-ידי מקורב של אחד המתמודדים אף נטען כי השופטים מפילים מתמודדים במכוון    "קשת" בתגובה: "אוחובסקי התנצל מיוזמתו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il