X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם בר תקשורת
▪  ▪  ▪

רשת "באג", המובילה בתחום המולטימדיה, תוכנות, לומדות וציוד טכנולוגי החדיש ביותר בשוק מרחיבה את פעילותה ויוצאת במהלך אסטרטגי הכולל איחוד של 12 סניפי רשת "עתיד" עם 18 הסניפים של רשת "באג" ומיתוגם מחדש.
לפני כשנה רכשה חברת "באג" את חברת "עתיד" כחלק ממהלך של התרחבות. עד-כה הפעילה "באג" את "עתיד" כרשת בפני עצמה וכעת, החליטה הנהלת החברה לאחד את סניפי רשת "עתיד" עם רשת "באג" ולמתג אותן תחת קורת גג אחת.
כחלק ממהלך המיתוג, עבר הלוגו של רשת באג "מתיחת פנים", במסגרתה הפכו את הלוגו ל"היי-טקי", כדי שיתאים למיצוב החדש, כמו-כן צי המוכוניות של החברה ימותג על-פי הלוגו החדש.
בימים אלה נפתחו 2 סניפים חדשים הממוקמים במרכזי קניות ומסחר מובילים בארץ: בקניון ארנה בהרצליה ובקניון השרון בנתניה. בקרוב יפתח סניף נוסף בקניון גבעתיים.
במהלך השנה, תפתח רשת "באג" 6 סניפים חדשים המצטרפים ל-30 סניפיה הקיימים בשטחים הנעים בין 80 מ"ר ועד 200 מ"ר. הסניפים יתנו מענה נוסף לקהל היעד המזהה את המותג ומכיר את הערכים העומדים מאחוריו וכמו-כן, יחשפו את המותג לקהלי יעד חדשים.
עופר מורן, מנכ"ל רשת "באג" מסר כי: "מהלך אסטרטגי זה נובע מתוך מחקרים וסקרי שוק מקיפים שעורכת הרשת אשר ממשיכים להצביע על-כך שהצרכן הישראלי מכיר ומזהה את המותג וערכיו ומעריך את מקצועיות הרשת, המגוון והאיכות של המותגים הנמכרים ברשת.
המהלך האסטרטגי של איחוד הרשתות מחזק את מעמדה של רשת "באג" בשוק המחשבים שכן גם רשת "עתיד" נהנתה עד כה ממוניטין מכובד בשוק המחשבים והשילוב של השניים יוצר הרכב מנצח".
לדברי מורן: "על-פי המחקרים שערכנו גילינו כי קיימת מגמת עלייה ברכישת ציוד טכנולוגי ותוכנות נלוות במקומות הקרובים למקום מגוריו של הצרכן הישראלי. ניתן לראות כי הצרכן הישראלי, גם אם אינו מבין במחשבים, רוצה למצוא את הכל בחנות אחת ולכן רשת "באג" שמה דגש מיוחד על נושא המומחיות והמקצועיות, כך שהצרכן הישראלי יוכל לקבל מענה אישי ואדיב בכל שאלה שמתעוררת".
רשת "באג" חרטה על דגלה את נושא השירות, המומחיות והמקצועיות ומעניקה ללקוחותיה לא רק ציוד טכנולוגי, אלא גם שירות תומך של ייעוץ אישי והתאמה לכל לקוח. כחלק ממהלך המיתוג המחודש, הוחלט להקים מחלקות מתמחות בכל סניף, כך שקהל היעד יוכל למצוא הכל במקום אחד.
רשת "באג" הפכה מאז הקמתה בשנת 1982 לרשת המובילה בתחומה בשוק ומעסיקה 220 אנשי מכירות וטכנאים מקצועיים המתמחים בהתאמת המחשב לצורכי הלקוח.

תאריך:  04/08/2004   |   עודכן:  04/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il