ריגלי עולה בקמפיין תדמיתי למותג אורביט: בהיקף מדווח של 2.5 מיליון ש"ח
הקמפיין פונה אל המגזר הכללי, הרוסי והחרדי ומטרתו להדגיש את היתרונות הדנטליים שבלעיסת מסטיק אורביט לאחר כל ארוחה.
חברת ריגלי, משווקת מותג אורביט המוביל בתחום המסטיקים בישראל ובעולם, עולה בקמפיין תדמיתי לאורביט.
הקמפיין בהיקף תקציבי מדווח של 2.5 מיליון שקל, הפונה אל המגזר הכללי, הרוסי והחרדי, ישלב פרסום בטלויזיה, רדיו ועיתונות.
מטרת הקמפיין להדגיש את היתרונות הדנטליים שבלעיסת מסטיק אורביט לאחר כל ארוחה.
בשנת 1995 זכה מסטיק אורביט להכרת ה-FDI, הפדרציה הדנטלית העולמית. בארץ, אורביט, הוא מותג המסטיקים היחיד ללא סוכר, המוכר על-ידי התאחדות רופאי השיניים בישראל. רופאי השיניים בישראל, כמו גם במדינות אחרות ברחבי העולם, ממליצים למטופליהם ללעוס את אורביט ללא סוכר, בשל היתרון הדנטלי הנובע מלעיסת אורביט, לאחר הארוחה לשם הורדת רמת החומציות בפה וסיוע במניעת עששת.
כל מוצרי אורביט מאושרים על-ידי ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל והאיגוד הבינלאומי של רופאי השיניים.
ממחקר שנערך על-ידי ריגלי ישראל עולה כי מסטיק אורביט נצרך כבר מגיל יחסית צעיר בהשוואה למדינות אחרות בעולם. ילדים בישראל הם צרכני מסטיק כבר מגיל 5, ואכן המותג מציע מגוון רחב של מסטיקים בטעמים המותאמים במיוחד לילדים או מבוגרים.
מסטיק אורביט נמכר בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.