X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לינץ' ביפו כי אין מחוקק בירושלים אין מנוס מחקיקה מתקנת, משום שצמח זן חדש של שופטים שלא ידע את שמגר ולא שביל הזהב מהו חברה אחת בהרכב לא יודעת זיכוי מהו, ואילו בעל השמחה לוקה בתסביך חשין-קרא לאמור שהזכר תמיד אשם
▪  ▪  ▪
משה קצב בבית המשפט [צילום: מן הטלוויזיה]

טרור הוא טרור הוא טרור; הרי כבר החלטנו שלא תצא מכאן ללא קלון. כעת אם תודה תקבל עונש קל, אך אם תכביד עלינו אז קלון ועונש כבד!.
אוי מושי אתה לא לבד, הצרה היא שיש עוד מאה אלף אבות גרושים עם ילדים, כמוך שמכירים היטב את שיטות הטרור ואינקוויזיציה על בשרם. הרי אתה יודע שאף זכר לא יקבל משמורת ולו חלקית בבית ספרנו. כעת אם תמשוך את תביעתך למשמורת משותפת אזי נשאיר לך הסדרי ראיה לפחות על הנייר, אך אם תתעקש ותגרום לנו להזיע ולפברק חוות דעת קנויות ומשופצות, אז שכח ממשמורת ואת ילדיך כבר תראה רק בחלום.
יש לינץ' ביפו כי אין מחוקק בירושלים. רשימה לכנסת של ליאור קצב תשנה החוק, ותשים קץ - לא יודע איך - לעדויות שקריות ותלונות שווא.
אין מנוס מחקיקה מתקנת, משום שצמח זן חדש של שופטים שלא ידע את שמגר ולא שביל הזהב מהו. חברה אחת בהרכב לא יודעת זיכוי מהו, ואילו בעל השמחה לוקה בתסביך חשין-קרא לאמור שהזכר תמיד אשם, אם לא באונס אז בהטרדה ומעשה מגונה, ולא יועיל אף אם יסרס עצמו. ובכלל הדלתיים סגורות לא נועדו אלא להסתיר את מסכת הטרור והאש שיורק בעל השמחה על מושי, גם על הקולגה המתונה שלא תעיז לצייץ.
כדי לטעון אונס צריך להוכיח הפעלת כוח פיזי, וגם התנגדות פיזית של המתלוננ/ת כולל צעקות רמות. כך הפשט בתורה לאמור שאם לא צעקה הנערה בתוך העיר סימן שהיא לא נאנסה, אלא הובילה ונכנעה ברצון. ואילו הטיעונים של פחד והדחקה אינם קבילים אלא לגבי קטינים, אחרת מה ההבדל בין קטינ/ה לאישה מקצוענית מפותחת שסוחטת גבר נאיבי?. ואולי יועלה גיל הבגרות לגבי אונס והטרדה ל 25, אך חייב להיות גבול.
וניתן יהיה בחוק לטעון הפעלת סמכות כוחנית מבכיר נגד זוטר בעבודה לשם הטרדה כביכול, אך זאת רק בתנאי שהזוטר/ה הקפיד/ה על דיסטנס סביר כלפי כל שאר העובדים, קל וחומר שהקפיד/ה על לבוש וצניעות.
אחרת איך נדע שמא המתוחכמות מדגם אא לא מסמנות ספרדי חסר מגן מסוג מושי כטרף לתכסיסים, לפיתוי ומניפולציה, ומבצעות בו את זממן?. ותוך סימון וי ביומן, נחנקות מצחוק כמה זה קל להנדס את פינקס הקטן.
וסתם אמירת לא, ללא התנגדות פיזית וצעקות רמות, לא רק שלא תועיל לטענת האונס, אלא אף מחזקת את התיזה ההפוכה שמא המתלוננת היא זו שיזמה והתמסרה להנאתה ו/או ציפתה לטובת הנאה שבוששה להגיע. וזו האמת לדעתי בנושא קצב, שרבות פנו להציע לו מין בציפיה לקידום. לא נדע כיצד הוא נהג משום שהיה משפט ללא ראיות, אך אונס לא היה.
בפסק הדין נאמר שהאירוע במשרדו של קצב היה גם היה, אך לא הוצגה שום הוכחה לאונס; להיפך סביר שהיא הרימה שמלתה בציפייה לקידום. ייתכן שהוא עשה מעשה, ויתכן שהוא הופתע לכן חיכה להזדמנות אחרת.
ואז בפעם השנייה כשהוא סיפק לה תירוץ לבוא למלון, היא נענתה לו בתקווה שהאהבל מבין את הרמז וידאג לה לקידום. לכן המשיכה לשגר לו מכתבי התרפסות, לאמור שאין לה בעיה לתת לו ובלבד שידאג לה, אלא שהוא הפרימיטיווסקי מהפריפריה רצה ארוחות חינם ללא תמורה.
רק לאחר שנים רבות היא למדה מ א'-1 שלעולם לא מאוחר לגבות שכר על שירותי מין גם אם היו חד פעמיים, ואם לא במזומן אז נקמה רבתי!!!. ולא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט.
כעת יש לאמץ את פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים! כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א-1 נתגלה כזומם, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מפשע, לכן יש להניח אז כי שאר העדים מונעים על-ידי אותו מניע.
נשים מדגם אא מסמנות די מהר את מושי כטרף קל לפיתוי ומניפולציה. ומה פתאום להרשיע ללא ראיות, על סמך מילה אחת שלה? ובכן החוק יקבע שכחלוף שלושה חודשים או לכל היותר שישה כשמדובר על בעל שררה, אין לייחס משקל כביכול לרושם האמין של העד, משום שבעידן הוידיאו ידוע שהן מתאמנות בציניות על משחקן מול הראי, עד שמגיעות לשלמות כמו לשחקניות קולנוע, שנאמר Practice makes perfect.

תאריך:  03/01/2011   |   עודכן:  03/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משפט קצב: חסינות לעדים זוממים והרשעה ללא ראיות
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
הספק שנעלם ..והצדק....
יפה כתבת  |  3/01/11 15:39
2
מאמר מטומטם ללא גבול
אחד העם  |  3/01/11 20:15
 
- הנה תסביך חשין-קרא כבר אמרנו!?
ע_הראל  |  3/01/11 22:22
3
חוש הומור מחורקק
בן דוגית  |  4/01/11 00:47
4
גברים רבים נפלו ב"גניבת זרע"
מב"י  |  4/01/11 00:49
 
- כן,אך מזונות מגיע לאם בכל מקרה
תורה&עבודה  |  4/01/11 08:04
5
ע. הראל נפלת מהירח
אורי בן   |  4/01/11 03:02
6
כתבה נכונה
משה נ.  |  4/01/11 20:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
אם זה נכון כי האמריקנים התבוננו בנו דרך ניתוחיו של ברק, ושמעו מה ביבי אומר דרך מסננת האינטלקט האגדי של שר הביטחון, וראו מה מתרחש דרך העדשות המלוטשות לתפארת של משקפי השמש המיתולוגיים של החייל המעוטר ביותר בצה"ל, אז אויה לנו מהתבוננותם ואבוי לנו ממה שהם רואים או לא רואים
אהוד טוקטלי
קשה להמנע מן התחושה הדוחה שלא מעטים מלקקים בשקיקה אצבעות מול הטינופת שהציפה את הזירה הצבורית שלנו. הגועל הפרטי שלי נבע גם מן הצביעות    אין ספק שהנורמות השתנו בינתיים. השאלה היא מי שינה את הנורמות ומתי בדיוק זה קרה. איך זה שצברינו העוקצניים והחמודים הפכו פתאום לאבירי כבודה של האשה?, מתי הפכו אלה שקראו 'מיידלה' לכל פקידה לבני תרבות עתירי נימוס?
ראובן לייב
המניפיקה היא תרופה טבעית שפותחה על-ידי צוות ישראלי ושנועדה לטיפול בשורה ארוכה של מחלות ומיחושים    בין השפעותיה של התרופה: המרצה טבעית למניעה של מחלת השפעת - מומלץ למרבים לחלות בתקופת החורף
אורן קאשי
כל מפלג יבוא על פילוגו    כל שונא יבוא על שנאתו    פרקים שלמים בהיסטוריית השנאה של מפלגת העבודה על דורותיה הושמטו מעל דפי היסטוריית התקשורת    אופנת השכחה לא תעזור    כן, 'הם התחילו' בשפת הילדים    כעת, (שוב) הם מחפשים מנהיג    האם מסתיימות להן שבעים שנות שנאה?
יאיר גלזנר
"אני חייב להיות מישהו, משהו", אומר המשתתף-בפוטנציה לעצמו    אדם המסתפח לתוכנית ריאליטי מבקש, באופן בלתי מודע, למרוד בחייו נטולי התכלית    הנמקה לאחד ממניעיו של אדם להשתתף בתוכנית ה"אח הגדול" בהשראת הספר "האדם המורד" של אלבר קאמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il