X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בר רפאלי מאיימת לתבוע אותו, טלי מורנו לא מדברת איתו ולאחרונה אנשים מסתכלים ימינה ושמאלה כדי לא לומר לו שלום - אין ספק שלא קל להיות חיים אתגר סרטו המתוכנן על הצביעות של תרבות הסלבס, מן הסתם, לא יתרום לתדמיתו בביצה ראיון
▪  ▪  ▪
[צילום: שלומי בוצ´צ´ו]

חיים אתגר מתאגרף כבר חמש שנים. "חרא של ספורט", הוא אומר, "מאוד קשה, מאוד כואב. מרבית האנשים במכון יותר חזקים, ותיקים ומקצועיים ממני. הרבה גברתנים. הרבה אלימות. כולם חברים, אבל אוהבים להחטיף שם". ואתגר גם חוטף וגם מחטיף. "בסוף אתה לומד שצריך לחטוף מכות כדי להתמודד בספורט הזה, כדי ליהנות מהקרב. השבוע שברתי למישהו את האף. פעם ראשונה שזה קורה לי. מאוד לא נעים".
לחטוף ולהחטיף זו גם מהות העבודה של אתגר בסיקורו את עולם הבידור. אפילו הסנוקרת האחרונה שחטף - מכתב איום בתביעה בתוספת דרישה לפיצוי כספי בסכום כולל של 650 אלף שקל ולהתנצלות בפני ההורים לבית משפחת רפאלי - הגיעה לאחר שאתגר נכנס במודע לזירת ההתגוששות הזו והציב את הבת בר במוקד סרט המתיימר לחשוף את הצביעות שמאחורי תעשיית הסלבס.
העבודה על הסרט, שעומד במוקד המאבק בין אתגר למשפחה, החלה כבר לפני יותר משנה, והיא הוקפאה לפני כארבעה חודשים. העיסוק בו התעורר לפני כשלושה שבועות, בעקבות ראיון שערכה יעל דן עם אתגר בתוכניתה "עושים צהריים", ובו הוא התבקש לחוות דעה על התקרית שבמהלכה תקפה בר רפאלי צלם פפראצי שהפתיע אותה בנתב"ג. דן, שידעה על הסרט, שאלה את אתגר מדוע הוא לא יוצא לאור ודבריו של אתגר על הקשיים הכספיים שבהם נתקלה ההפקה, בצד החשש מתביעות דיבה של משפחת רפאלי, הציתו את ההתעניינות בסרט.
לפני שבועיים הזמינו אותו עורכי "תיק תקשורת" כדי לחשוף בתוכנית קטעים מהחומרים שגיבש. אתגר חשף שם תיעוד של שיחת טלפון שלו עם ציפי רפאלי, ובו היא נשמעת אומרת לו "עשרים שנה אומרים לי עליך שאתה הומו, אז אומרים", בעקבות הערה של אתגר על יד הברזל, לכאורה, שבה רפאלי האם מנהלת את בתה. בתגובה, שיגרה רפאלי לאתגר מכתב התראה לפני תביעה בגין "תרמית ולשון הרע", וכן מכתב התובע ממנו להתנצל בטענה שהקטע ששידר היה "חלקי ומגמתי" וכי הדברים "מעוותים את תוכן הדברים והעניקו להם משמעות שונה לחלוטין". אתגר מסרב להתייחס ישירות לטענה שהשיחה הוצאה מהקשרה ואומר שיגיב עליה בבית המשפט, אם וכאשר.
באולפן "תיק תקשורת" גם סיפר אתגר על האיום בתביעה שהגיע מצד אביה של בר, רפי רפאלי. האב הגיב באופן דומה באמצעות עורך דינו וטען כי "השמטת את עיקרי הדברים והענקת לדבריו של מרשי מובן שונה לחלוטין, כאילו הלך מר רפאלי עליך אימים. הפרסום אותו פרסמת, לא רק שלא היה מלא, אלא שהיה מטעה".
אל מול הארטילריה הזו אתגר טוען כי "במשך עשר שנים של עבודה בתקשורת, בחיים לא נתבעתי. גם כעת ברור שאין להם על מה לתבוע אותי, והם עושים זאת כנראה כאקט של הפחדה. אבל תאמין לי - לקבל מכתב תביעה הביתה זה מאוד לא נעים. והסיפור הזה, איך שלא תסתכל עליו, הולך לעלות לי בזמן, בעוגמת נפש ובאלפי שקלים. אני מבין את ההפחדה שהם מנסים לייצר, אבל בפירוש לא מבין את התביעה כי היא רק החזירה את כל נושא הסרט חזרה לכותרות. פתאום כולם שואלים עליו ורוצים לראות מה יש בו".
אתה מתכוון להשלים אותו עכשיו?
"אני באמת לא יודע".

"כבר שנים אני בקריז"

הוא כבר בן 36, ועדיין גולש גלים. הסלון שלו נראה כמו קן רווקים נחשק. ספרות איכותית (לאחרונה הוא בעיקר דלוק על ההיסטוריה של רומי ויוון) בצד כרזות של סרטים כמו "צ'רלי וחצי" וגם עשרות מארזי DVD פזורים, ובהם "אני קלאודיוס". בכלל, קשה לפענח עד הסוף את אתגר, ילד שגדל בהרצליה פיתוח אבל שיחק כדורגל עם ערסים בשכונה. אינטלקטואל ובעל תואר במשפטים ותיאטרון או פרובוקטור של שואוביז. ואולי שניהם. "כבר שנים אני בקריז. עם כל התחרותיות וכל העבודה. זה מקצוע די פסיכי. כמעט בלתי אפשרי לתחזק קשר כמו שצריך או להביא ילדים. ואני רוצה ילדים". מה שבטוח, את מכון האגרוף הוא ימשיך לפקוד שלוש או ארבע פעמים בשבוע.
"הספורט הזה כופה עלי משמעת", הוא אומר, "ובגלל שאתה יודע שתחטוף זה גם דורש סיבולת נפשית. למרות שהראש תמיד מוגן בקסדה המכות חודרות. באחרונה קיבלתי שתי חבטות בלסת ובראש. אתה לא תראה עלי שום סימן. אבל יש כאב. בפנים".
ציפי לוין מסרה בתגובה: "אין לי עניין להגיב לדברי חיים אתגר. בשום נקודה לא התנגדנו לסרט, אלא רק לשקרים. לכן שלחנו מכתב התראה והעניין כולו יובהר בבית המשפט". ערן סוויסה מסר: "אין תגובה".

טלי מורנו? הייתה לי איתה כימיה טובה
[צילום: יח"צ]

בתחילת העשור שעבר עבד אתגר ארבע וחצי שנים ככתב כוכב אצל גיא פינס. לאחר מכן השתדרג ועבר לחדשות ערוץ 10, שם הגיש וערך את חדשות הבידור והתרבות. לפני כשנה וחצי גם הנחה את הריאליטי "הבלוק", שסייע לזוגות לשפץ דירות הרוסות ושובץ בפריים טיים של הערוץ. בארבע השנים האחרונות הגיש את תוכנית הבוקר, בהתחלה עם טלי מורנו, בהמשך עם עדן הראל וכעת עם לילך כהן. הוא נהג במושאי הסיקור שלו בריחוק מסוים, עם חיוך אירוני, לעתים אפילו הסתלבט עליהם קצת. אתגר טוען שבשנים האחרונות הוא התרכך. אולי החכים. מאידך, פינת התרבות הנינוחה שלו סימלה בעיני רבים את הכיוון האוורירי והצהבהב שתפסו מהדורות החדשות במחצית השנייה של המשדר.
"מאוד נעלבתי כשנשמעו טענות שאני מייצג את הבידוריזציה של החדשות", הוא אומר, "אני לא מחזיק מעצמי ליצן, אף שתמיד היה לי חוש הומור. זה נכון שאני האמנתי שצריך ליישם את השיטה האמריקנית שלפיה חדשות התרבות והבידור, כמו התחזית, צריך להגיש בנימה מחויכת, אבל מצד שני, אני בערוץ 10, היכן שראודור (בנזימן), טלי (בן עובדיה), סודרי (גיא) ויעקב (אילון) האמינו דווקא בלהפוך את כל העסק לחדשותי יותר. עם הזמן דווקא אהבתי את זה ואני גם חושב שעשיתי את זה טוב. התחלתי לחשוב על עצמי כעיתונאי בראש ובראשונה".
ואכן, בקדנציה שלו בחדשות 10 אתגר חתום על לא מעט סיפורים בלעדיים. הוא חשף את ההורדה הדרסטית בתקציבי התרבות ברשויות המקומיות; את ההתקוטטות בין שלושה שחקני קאמרי על התפקיד הראשי ב"כנר על הגג"; ואת הגירוש של נינט בבושת פנים ולצליל שריקות בוז מהופעה חיה בערד. כמו-כן, הוא לא נרתע מלטעון שאביב גפן תיזמן הגעת צלמים ל"השקת הילד" שלו בעיתוי של השקת האלבום החדש, ושאייל גולן נקט מהלך דומה כשדאג שהצלמים יחכו לו ולאילנית לוי ברבנות, לקראת השקת אלבום ומופע חדש.
"בשלב מסוים החלטתי שהאתגר שלי הוא להראות איך העסק עובד מבפנים", מסביר אתגר, "גם אני שיתפתי פעולה עם המפלצת הזו במשך הרבה שנים אבל תמיד שמרתי על מבט מעט חיצוני וביקורתי, שאולי העמיק עם השנים".
לפני כשנה עזב במפתיע את תפקיד עורך התרבות. דובר אז על רצונו להתמקד בתוכנית הבוקר וכן על מתיחויות בינו ובין בכירים בחברת החדשות. בין השאר הוזכרו החיכוכים בינו ובין מורנו על האופי שתפסה תוכנית הבוקר. היחסים בין השניים התערערו, והדבר השתקף גם על המסך. אתגר גם לא הגיע לחתונתה של מורנו עם איל קיציס, ואף התבדח על הנושא, כששידר בתוכנית הבוקר תמונת סטילס מתוך החתונה והדביק אליה את דמותו בפוטושופ. לבסוף, עזבה מורנו את התוכנית. "עם טלי קרה מקרה מאוד מצער כי הייתה לי איתה כימיה טובה, ואשכרה אהבתי אותה והערכתי אותה. אבל כנראה אמרתי לה משהו לא במקום, שפגע בה. אני לא רוצה לדבר על זה, ואני לא בטוח שאני אפילו יודע מה זה היה. היא לא דיברה איתי על זה, אבל ברור שפגעתי בה, וכנראה שמבחינתה אי-אפשר היה להמשיך הלאה. אני מצטער על כך, אבל להגנתי אומר רק כי הדיאלוג בינינו היה בדרך כלל באווירת he said, she said כזה משוחרר ומחויך".
בכל מקרה, בעוד כשבועיים הוא מסיים את תפקידו גם כמגיש תוכנית הבוקר, ובמקומו יתיישבו במשבצת אורלי וילנאי וגיא מרוז. "נכון שאני עושה מדי פעם כתבות תרבות לתוכניות שונות בערוץ, אבל באמת שאין לי מושג מה יהיה עכשיו. בעוד כמה שבועות אהיה יותר חכם".
אתה יודע מה אתה רוצה לעשות?
"אני רוצה לצלם ארבעה או חמישה סרטים על נושאים שנוגעים לתרבות ושאותי מאוד מעניינים".
אתה מוכן לחשוף יותר?
"בשלב הזה לא. אני מאוד אוהב את הרעיונות, ולא רוצה שמישהו אחר אולי ייקח אותם. לכן זה בינתיים חסוי".
ומה אם זה לא יתממש?
"אין לי מושג. בשנים הקרובות אני עדיין רואה את עצמי מתעסק עם דברים שקשורים לאקטואליה. אבל מאוד יכול להיות שזה לא יהיה קשור לתחום הבידור".
נמאס לך?
"אני מאוד אוהב תרבות - הכי אוהב - אבל לפעמים אין לי כוח לכל השקרים ולאחיזת העיניים שמסביב".
אבל בעבר היית חלק מהשואו הזה, שיתפת פעולה עם המשחק.
"זה נכון. תמיד ניסיתי להיות שונה. להסתכל קצת מבחוץ".
ובעל כורחך הפכת לעיתונאי?
"לא בעל כורחי. אבל אם אני מסתכל אחורה, אני חושב שמעמדי היום היה יותר בטוח אם לא הייתי מסתבך עם אף אחד. רק מביא צחוקים וגוד טיים לטלוויזיה".

ציפי לוין? גאון שיווקי וניהולי
[צילום: יח"צ]

"בנובמבר 2009 החלטתי שאני רוצה לעשות סרט על איך הופכים להיות מגה סלב בישראל", מספר אתגר, "איך העסק הזה עובד. איך אפשר לקחת בן אדם נטול כל כישרון מיוחד או מובחן, בלי יכולת שירה, ריקוד או משחק, ולמרות זאת, להפוך אותו לדמות מאוד מפורסמת בעולם הבידור". בדצמבר כבר היה לאתגר מפיק ומממן, מהדמויות הבכירות בתעשיה, שאת שמו הוא מבקש לא לשרבב לפרשה. "החלטנו על תקציב של בערך 150 אלף שקל לכמה חודשי צילום", הוא מספר, "ומיד התחלתי לצלם. נפגשנו עם ערוצי שידור, והיה עניין רב בסרט". העניין, ככל הנראה, ניצת בזכות העיסוק בסופר מודל והאישה המפורסמת ביותר בישראל.
"אולי בר מוכשרת במשהו מסוים, אני לא יודע, אבל זו בטוח לא הסיבה לכך שהיא כל כך מפורסמת", פורס אתגר את התזה שלו. "בר מפורסמת כי יש מאחוריה מערך שנבנה שנים רבות, למעשה מאז ילדותה המוקדמת, שדאג לדחוף ולפמפם אותה בתקשורת". לטענתו, בראש המערך ניצבת האם, ציפי לוין רפאלי, דמות שאתגר מגדיר כ"גאון שיווקי וניהולי. היא הבינה דברים לפני עשרים שנה, שסוכנים ישראלים מבינים אותם רק היום. היא יודעת בדיוק איפה ללחוץ - על אלו עיתונאים, עורכים, צלמים, רכילאים, אנשי עסקים, ואפילו אנשי ציבור ופוליטיקאים, כדי לקדם את הבת שלה ולהעצים את המותג".
אתגר מתחקה בסרט אחרי ילדותה של בר, כשכיכבה באינספור פרסומות, דרך התיכון והתחמקותה משירות צבאי באמצעות נישואיה הפיקטיביים לישראלי המתגורר בארצות הברית ("הוא מתראיין בסרט ומספר דברים די מעניינים שמלמדים על השיטה"), ועד הקריירה הבינלאומית של רפאלי הדוגמנית.
"אולי כאן קיים הגילוי הכי מעניין", חושף אתגר, "הרי כולנו בארץ משוכנעים שבר היא סופר מודל שחבל על הזמן, שהיא בין השמות הגדולים בעולם. אז אני הלכתי לבדוק את זה. יש אתר שהוא התנ"ך של תעשיית הדוגמנית, מה ש־IMDB ו"וראייטי" הם בשביל תעשיית הקולנוע והבידור, ושמו מודלס.קום. באתר הזה יש דירוגים של 50 הדוגמניות הגדולות בעולם, 50 הרווחיות וכיוצא באלה. בר לא נמצאת בדירוגים הללו. אף פעם. לפעמים היא נכנסת לדירוג ה'דוגמניות הסקסיות', שהוא בעיקר פונקציה של סלביות הרבה יותר ממודלינג. כלומר, אם שופטים את בר על-פי פרמטרים מקצועיים של קמפיינים, קאט ווק, הוט קוטור וכאלה, אז היא לא נחשבת לדוגמנית צמרת. אבל יש משהו שהופך אותה לסלבריטי".
כדי להתחקות אחרי שורשי הפופולריות של רפאלי, אתגר ראיין בין השאר את ערן סוויסה, כתב הבידור של מעריב. בקטע הזה, שגם הוא שודר ב"תיק תקשורת", אומר סוויסה כי מאה אחוז מהידיעות שלו על רפאלי הן חיוביות. כמו-כן, אתגר מצביע על הזוגיות עם ליאונרדו דיקפריו כאחד השיחוקים הגאונים של הגברות למשפחת רפאלי. "ציפי (דוגמנית מצליחה בעברה – י"ב) יצאה בשנות ה־70 עם וורן בייטי, ואני כמעט בטוח שהיא עמדה מאחורי היוזמה שבר תכיר את ליאו. היא לא המציאה כאן את הגלגל. יש לא מעט כוכבניות ישראליות בהוליווד שהבינו שכדי ליצור לעצמן שם הן צריכות להכיר איזה כוכב קולנוע. יש דרכים לעשות זאת, וזה קורה לא מעט. ברור שהעובדה שדיקפריו נחשב לסוג של חבר של בר הפכה גם אותה למפורסמת".
אתגר לא עצר בעיסוק הקונקרטי ברפאלי וניסה להמחיש בסרט איך בחירת בת זוג יכולה לעשות פלאים למעמדו של סלב מסדר גודל בינוני. "לאירוע אחד אני, חיים אתגר, מגיע בגפי, ואפילו שהייתי אחד המפורסמים שם, אף אחד לא כתב על כך. לאירוע מסדר גודל זהה, בינוני ומטה, אני מגיע עם הדוגמנית צליל סלע. אנחנו עומדים ליד הכניסה ואוחזים ידיים במשך עשרים דקות. אני לא עונה לאף שאלה של עיתונאי. מיד לאחר מכן האינטרנט מופגז. בכל אתר וב'ידיעות אחרונות'. בדקתי ביפעת שירותי תקשורת כמה שווה שטח הפרסום שקיבלתי. מדובר בעשרות אלפי דולרים. והכל בגלל שעשיתי מניפולציה פשוטה".
"חשוב להבין שהיא נספרת בחו"ל כמעט אך ורק כחברה של דיקפריו", שועט אתגר בחזרה לרפאלי, "בזכות עצמה היא לא ממש מעניינת. בזמן צילום הסרט שאלתי את סגן עורך ה'סאן' אם כשבר נוחתת בהיתרו הוא טורח לשלוח צלם. הוא השיב: 'רק אם ליאו בא איתה'. בזמן הסרט גם פנו אלי כל מיני עורכי טבלואידים בינלאומיים וערוצי טלוויזיה בארצות הברית ובאירופה, וגילו עניין בחומרים שהשגתי. אבל רק אם ליאו קשור בהם. כל מה שנגע לבר רפאלי לבד לא עניין אף אחד".
ההצעות שאתגר קיבל, לדבריו, היו נדיבות, אך הוא החליט לא למכור כלום. "עשיתי את הסרט הזה כדי לחשוף מציאות. כדי להראות לציבור הישראלי: כך עובדים עליכם; כך הופכים מישהו לאייקון; כך העיתונות עובדת; וכך היחצנים עובדים, וכל כל המערכות מתאחדות. לא עשיתי את הסרט כדי להפוך לרכילאי סוג ג'. כל מה שהיה קשור ברכילות על החיים של רפאלי או סובייקטים אחרים לא נכנס לסרט אם זה לא תמך לי בתיאוריה". והתיאוריה היא שכמעט הכל מזויף. תמונות הפפראצי מבוימות במקרים רבים ("יש בסרט צלם ותיק שמודה בכך"), והסלבס המתחמקים מהצבא יכולים להמשיך לייצג את המדינה ("רפאלי הייתה פרזנטורית של משרד התיירות והיא חלק משמעותי בקמפיין של גלעד שליט, למגינת לבם של לא מעט ארגוני הורים שכולים, שמתבטאים בסרט על כך שמשתמטת לא צריכה להתערב בעניינים כאלו"), ועוד כהנה וכהנה פעולות ושיטות להעצמת ערך המותג.
בזמן שאתגר התקדם עם צילומי הסרט הוא החל לספוג ריקושטים. "כמעט מכל כיוון. בהתחלה חברים, מקורבים, עמיתים למקצוע, מנהלים - כולם אומרים לי: 'שמענו שאתה עושה סרט על בר רפאלי'. וזה אפילו שנגעתי גם בדמויות אחרות, ולא מעטות. רוב האנשים המליצו לי לרדת מזה. בד-בבד אני מקבל שיחות טלפון מדאיגות ומכתבים מכל מיני גורמים שאתה ממש לא רוצה להסתבך אתם. במקביל המפיק שלי אומר לי: 'שמע, זה לא הסרט שחשבתי שנעשה. אני מעדיף לרדת מזה'. תבין, הסרט היה פצצה. כל אנשי המקצוע אמרו לי שיש כאן פצצת רייטינג אבל המפיק חשש, ואני מבין אותו, שהתנגשות עם גורמים כאלו בכירים יכולה להזיק לו. גם אני פתאום שם לב שאני מגיע לאירועים, ואנשים מסתכלים ימינה ושמאלה כדי לא לומר לי שלום. התחלתי לעשות חושבים בגלל המחיר הכבד שהתחלתי לשלם וזה שאני צפוי לשלם, ולפני ארבעה חודשים החלטתי לרדת מזה".
ומה עם דימוי הלוחם האמיץ שלקחת על עצמך ברגע שהתחלת לעסוק בנושא?
"אני ממש לא מציג את עצמי ככזה. אני לא הילד שצועק המלך הוא ערום. הלוואי שהייתי. צריך להיות אדם גדול ואמיץ בשביל זה".
אבל זה בדיוק מה שניסית לעשות בסרט, לא?
"נכון, אבל כשראיתי איך זה מקשה עלי את החיים ושאולי אני חשוף לתביעות דיבה, ומי יודע אם תהיה לי עבודה, הבנתי שאולי כדאי לי לרדת מזה. אבל אז התברר שלסרט יש חיים משלו"

פורסם במקור: אתר "עכבר העיר אונליין"
תאריך:  07/01/2011   |   עודכן:  07/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בר רפאלי לא מעניינת בזכות עצמה"
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
לעניות דעתי:בר בחורה יפה,
yoni207  |  8/01/11 08:17
2
סתם מעצבנת ל"ת
בר בא אבא  |  8/01/11 10:51
3
טלי מורנו - את נעל אמיתי ל"ת
מנשנש  |  8/01/11 11:02
4
ישיבה על הגדר
דרור5  |  8/01/11 11:06
5
"תרבות הסבלס"??? זה מיץ ביוב ל"ת
מסריח וחולני   |  8/01/11 12:39
 
- הצרות של מדינת תל-אביב!
45f  |  9/01/11 07:44
6
בר מהממת בזכות עצמה=ודי להתקרצ
קורןנאוה טבריה  |  8/01/11 14:14
7
מי זה חיים שמגר ? ל"ת
מתניה  |  8/01/11 18:02
8
תמשיך בחשיפת תעשית השקרים ל"ת
עבודה טובה  |  8/01/11 20:10
9
לצאת מהארון הפוסטמודרני-לתקוף ל"ת
את התרבות הזו  |  8/01/11 20:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל לוין
שבוע אחרי הכרעת הדין במשפט קצב, ושום דבר לא השתנה. הדיבורים הגסים של עמיר בבית האח הגדול הם עוד עדות להעלמת העין של התקשורת ודעת הקהל בנוגע לאלימות כלפי נשים. והיחידה שמעיזה להתנגד היא הלסבית
אורן קאשי
די להתחסדות, די לצביעות: זוהי תופעה    הילדים החדשים, גדלים קצת אחרת, נכנסים לפאב כ'בני טובים' ויוצאים כרוצחים    הגישה הפוסט-מודרנית מתנפצת, אובדן הסמכות מוביל למחדלי חינוך קשים ולרצח בכבישים    הילדים הם (גם) קורבן של דור הורים חדש ומבולבל    גם גיא הירשפלד ז"ל הוא קורבן
טובה ספרא
ליקוי החמה האחרון היה בעל משמעות ומתחבר לנושא הגרעין בעולם    יש לך תוכנית פעולה? הגיע הזמן לממשה    הימנע מהבטחות שאין ביכולתך לקיים    מחיר הזהב, הכסף ושאר המתכות היקרות ימשיך לעלות    תחזית אסטרולוגית לשבוע 14.1.11-7.1.11
חגית כהן
לאיזו מסתוריות ניתן לצפות מדייט שמצולם לערוץ 2? דייט הוא מעמד אישי מאוד, גם כאשר הכימיה בין הפגוּשים צחיחה כקרחון, ולכן נכונותן של "המפורסמות הפנויות" להכניס אליו תאורן וצלם גרועה מסטריפטיז
סופיה רון-מוריה
על-פי הערכות, בסוף ינואר יציגו האמריקנים יוזמה חדשה. אם נתניהו יסכים לקבלה, לעבודה יהיה תירוץ טוב לפרוש באביב. אם לא, כדור השלג שהולך וגדל במפלגה יכול לגלגל אותה החוצה מהממשלה כבר בתוך חודש-חודשיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il