X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
גלעד שרון מבקש להשתלב במערכת הפוליטית ואף עושה הכנות מעשיות לכך אומ"ץ סבורה שהגיע הזמן לקבל החלטה בתיקו של גלעד שרון המוחזק בפרקליטות על-מנת שלא ייווצר מצב שבו שרון ישתלב בחיים הפוליטיים ויטביע בהם את חותמו המוסרי השנוי במחלוקת הערת אזהרה (77)
▪  ▪  ▪
גלעד שרון. מבקש לחדור לפוליטיקה בדרכי אביו [צילום: בוצ´צ´ו]

החלטתו האחרונה של גלעד שרון, בנו הצעיר של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, להצטרף למפלגת קדימה שיסד אביו לפני חצי תריסר שנים אחרי פרישתו מהליכוד, גובלת, ללא ספק, בחוצפה מבית מדרשה של המשפחה המושחתת.
שרון ג'וניור היה מעורב, אמנם, מאחורי הקלעים במהלכים פוליטיים שיזם אביו על תקן של אחיתופל ונהג בניגוד לאחיו הבכור עומרי שטבל את עצמו בגלוי בביצה הפוליטית המצחינה, נבחר לכנסת וצבר בקופה שלו הרבה מאוד שרצים חלקם פליליים.
לכאורה עסק גלעד שרון בניהול החווה המשפחתית בדרום, גידל אלפי ראשי צאן ועסק בגידולים חקלאיים אבל בפועל שימשה החווה לאורך השנים עפ"י חשדות שחקרו מכבסה לקבלת תרומות אסורות למטרות פוליטיות של שרון האב ובאר שאיבה לקבלת שוחד בסך מיליוני דולרים מאילי הון זרים שחלקם לא אותרו עדיין.
ביוזמה משותפת של האב ובניו הרחיבה החווה את שטחיה והשתלטה ללא היתר ובניגוד לחוק על מאות דונמים של מינהל מקרקעי ישראל מבלי שהשטח הוחזר. למרבה הבושה גם לא ננקטו נגד בני המשפחה צעדים משפטיים מחויבי המציאות חרף פניות חוזרות ונשנות של תנועת אומ"ץ.
גלעד שרון נחשד בעבר כמה פעמים גם בקבלת שוחד בסכומים גדולים עבור עבודות ייעוץ מקצועיות מדומות ומוזרות בידיעת אביו ורק בנס ניצל מהעמדה לדין פלילי בדומה לאחיו עומרי שנכלא מאחורי הסורגים.
קרוב לודאי שהיועץ המשפטי לשעבר מני מזוז מצטער כיום על החלטה שגויה שקיבל בשעתו, בראשית תקופת כהונתו שלא להעמיד לדין את שרון האב ואת בנו גלעד על קבלת שוחד בסכומים ניכרים מהקבלן דודי אפל בפרשה הידועה כ"אי היווני".
(מפרשת שוחד זו נחלץ בעור שיניו גם ראש הממשלה לשעבר המגה מושחת אהוד אולמרט התלמיד שהתחרה ברבו שרון בהתעשרות פלילית במהלך השירות הציבורי).
גלעד שרון הערמומי הידוע בשתקנותו המבוימת בחקירות המשטרה עשה הכול כדי לבלבל את דעתם של חוקריו במשטרה שאספו אחרי עמל ראיות מוצקות לקבלת שוחד ע"י משפחת שרון.
לא כך חשב ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה דאז ניצב יוחנן דנינו שקבע באורח נחרץ שאין מקום להעמיד לדין פלילי בפרשת ה"אי היווני" וזו הייתה כנראה אחת הסיבות למעידתו של מזוז בעניין זה.
האם ביקש דנינו לרצות אז את בני המשפחה בשאיפתו המוצהרת לכס המפכ"לות?
כאשר אישרה השבוע ועדת טירקל את מועמדותו של דנינו לתפקיד המפכ"ל הבא היא דילגה מן הסתם על פרשה עלובה זו. אם אומנם יתמנה דנינו כמפכ"ל מוצע לו לא לעשות יותר הנחות לאישים פוליטיים רמי דרג מאחר שצעד מעין זה עלול להיות לו לרועץ.
כך או אחרת בסרט על אריאל שרון, שהוקרן לפני כמה ימים בערוץ 10, אמרתי בראיון שנערך עמי כי להערכתי ההתדרדרות הפתאומית במצב בריאותו הייתה קשורה בחשיפת פרשה נוספת של שוחד בסך 4.5 מיליון דולר שהאב קיבל עפ"י החשד מאיל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף תמורת יעוץ לקולחוזים בחבר העמים.
שמו של שלאף, המיוצג בארץ ע"י שמעון שבס שהינו בעל רקורד מוסרי שלילי, נקשר עפ"י החשד בעבר לחלוקת טובות הנאה נדיבות ולתרומות לאישים פוליטיים מרכזיים במדינה ביניהם אביגדור ליברמן, אהוד ברק, חיים רמון, אריה דרעי ואחרים.
חקירת המשטרה בפרשת השוחד המוזרה של הקולחוזים נמשכה אחרי האירוע הרפואי הטראגי שאירע לשרון האב כאשר החשוד הבלעדי הוא הבן גלעד. משום מה התנהלה החקירה בעצלתיים. גם הפרקליטות שטפלה בשנה החולפת בתיק החקירה לא מזדרזת לקבל הכרעה.
האם התנהלותם של גופי אכיפת החוק משופעת מהמניפולציה שגלעד שרון מפריח על כוונתו להוציא את אביו חסר ההכרה המאושפז מזה שנים בבית החולים בניסיון להטיב את מצב בריאותו באווירה המשפחתית?
תנועת אומ"ץ שהתריעה בשמונה שנות פעילותה את מעלליה של משפחת שרון שאת חלקם חשפה והעבירה לטיפולם של גופי אכיפת החוק, לא הייתה יכולה לעמוד מנגד נוכח כוונתו של גלעד שרון להצטרף לחיים הפוליטיים כאשר מעל ראשו תלוי ועומד תיק פלילי.
במכתב שנשלח השבוע אל פרקליט המדינה משה לדור נאמר בין השאר "תנועת אומ"ץ פנתה בשעתו אליך בנושא חקירה שנערכה נגד גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, בחשד לקבלת 4 וחצי מיליון דולר מגורמים סמויים בתמורה על ייעוץ עבור קולחוזים.
אומ"ץ זיהתה כבר אז את הקשר בין התשלום הנ"ל לבין איל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף, ונתנה לכך ביטוי בפניותיה לפרקליטות מחוז תל אביב שמטפלת בתיק זה. בתגובה לכך נאמר לנו שהחלטת הפרקליטות בנושא הנדון עדיין לא נתקבלה. תזכורות נוספות נשלחו וזכו לתשובה דומה.
בשבועות האחרונים נחשפה מערכת הקשרים המסועפת של שלאף עם אישי שלטון בעבר ובהווה ובין השאר צוינה פרשת הקולחוזים כאחת הדרכים שבאמצעותן העביר שלאף כספים לכאורה למשפחת שרון. פרסום זה עורר הדים רחבים בציבור והתעוררו שאלות לגבי מידת התמודדותה של מערכת אכיפת החוק עם בעיית ההון בשלטון שצברה תאוצה מדאיגה ביותר.
בימים האחרונים פורסם בכלי התקשורת כי גלעד שרון מבקש להשתלב במערכת הפוליטית ואף עושה הכנות מעשיות לכך (בין השאר הוא מפרסם מאמרים פובליציסטיים בתקשורת).
אומ"ץ סבורה שהגיע הזמן לקבל החלטה בתיק זה על-מנת שלא ייווצר מצב שבו גלעד שרון, הנושא על גבו קופת שרצים בפרשות שחיתות קודמות, ישתלב בחיים הפוליטיים ויטביע בהם את חותמו המוסרי השנוי במחלוקת."
רק תמימים סבורים שגלעד שרון פועל בחלל ריק ומטרתו היא לנסות להשפיע באמצעות פעילות פרלמנטארית ולא להסתפק בכתיבת מאמרים שבועיים ב ידיעות אחרונות.
מן המוסכמות הוא שעיתון זה מעניק גיבוי אוטומטי לאישים פוליטיים בצמרת מפלגת קדימה שסרחו ביניהם אהוד אולמרט, חיים רמון, דליה איציק ואחרים בניסיון לקעקע את שלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולחסל פוליטית את שר הביטחון אהוד ברק (אולי זו הסיבה האמיתית לכך שאומ"ץ שניהלה מאבק חסר פשרות נגד מושחתי קדימה מוחרמת בידיעות אחרונות).
האמת צריכה להיאמר גלעד שרון פועל בשירותם של חברי פורום החווה של שרון האב שנדחקו לקרן זווית בתקופתו של אולמרט והרימו חלקית את ראשם בעידן של ציפי לבני.
עתה הם מבקשים להדיח את נתניהו מכס ראש הממשלה להמליך את לבני כדי שיוכלו לחדש את ימיהם האפלים כקדם ליהנות ממנעמי השלטון, להעצים את האינטרסים הכלכליים האישיים שלהם עטופים באידיאולוגיה מדומה.
בעבר הכחישו מקורביה של מנהיגת קדימה ציפי לבני שהיא מסתייעת בעצותיו של אחד מראשי החווה הפרסומאי ראובן אדלר אך עובדה היא ש"חוואי" אחר אייל ארד הנחשב לאחד משונאיו הגדולים של ביבי, משמש כיועץ בכיר שלה.
היכן עומדת לבני בעלת היושרה האישית המוכחת בסיפור של גלעד שרון?
אחרי ששרון ג'וניור הודיע על כוונתו להשתלב בחיים הפוליטיים היא לא טרקה בפניו את דלתה של קדימה ולא טרחה להבהיר לו שיצטייד בתעודת יושר של המשטרה אולי משום שמעטים מקרב ראשי מפלגתה זכאים לתעודה זו.
לא זכאים לתעודות יושר כמובן גם שני ראשי קדימה לשעבר שר האוצר אברהם הירשזון שמרצה בימים אלה עונש מאסר ממושך וממתין בקוצר רוח בכלא לחברו הטוב ושותפו לעסקים מפוקפקים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.
במוקדם יותר מאשר במאוחר ישתלב גלעד שרון בצמרת הוותיקה של קדימה לצידם של צחי הנגבי בעל הרשעה של קלון, חיים רמון מורשע פלילי בעבירת מין וחבר חדש נוסף ראש עיריית בת ים שלמה לחייאני שלא מסתיר את רצונו להיות מועמד לראש ממשלה למרות שתלוי ועומד נגדו תיק חקירה בחשד שביצע עבירות פליליות חמורות.
כיצד חשה לבני שעומדת כיום בראש מפלגה שבה חברי כנסת מרכזים מסוגם של דליה איציק, רוני בר און, מאיר שטרית רוחמה אברהם ואלי אפללו לא נכללים ברשימות ל"ו הצדיקים ומ"ב הצדיקות?
בשעתו, כאשר כיהנה לבני כשרת המשפטים הוענק לה אות המופת של אומ"ץ בגין הגינות שלטונית. באותו מעמד התחייבה בפומבי להיאבק בשחיתות הציבורית המפלצתית.
בשיחה בארבע עיניים הוסיפה ואמרה לי לבני שלא תהסס להסיק מסקנות אישיות אם המציאות העגומה תחייב זאת. בפועל היו אלה מילים ריקות מתוכן.
לבני השתלבה היטב במערכת השלטונית ולא השמיעה את קולה נגד השחיתות האישית מרקיעת השחקים של שני ראשי הממשלות שרון ואולמרט.
ערב הקמת הממשלה הנוכחית פנתה אומ"ץ אל כל ראשי המפלגות בבקשה שיקבעו במצע מפלגתם סעיף מיוחד שמתחייב להיאבק בשחיתות השלטונית. מכל ראשי המפלגות השיבו לנו בחיוב רק מנהיגת קדימה לבני ומנהיג מרצ חבר הכנסת חיים אורון (ג'ומס).
ככל הידוע לי נותרה במצע של קדימה בסעיף הנוגע לאכיפת החוק רק התחייבות הבאה: "הנהגת רפורמה במשטרת ישראל למיגור הפשע והאלימות, למלחמה בתאונות הדרכים וחיזוק מערכת המשפט".
ההתחייבות של לבני למאבק בשחיתות השלטונית אבדה בדרך לקלפיות ואם לא די בכך מסתבר שגם השחיתות הפנימית בקדימה חוגגת. את מהותה של השחיתות חשף לפני זמן קצר בפומבי חבר הכנסת מאיר שטרית בהתייחסו למפקד הפנימי במפלגה.
אומ"ץ אימצה את דבריו של שטרית ופנתה אל מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס בבקשה שיבדוק את המתרחש בקדימה.
בפנייה נאמר בין השאר: "תנועת אומ"ץ מבקשת שמשרד מבקר המדינה יבדוק חשד למינהל לא תקין בפנקס החברים של מפלגת קדימה ועל אפשרות של חברות כפולה של חלק מהחברים הן בקדימה והן בליכוד. חשדות אלה עולים ממאמר שפורסם בהארץ בגיליון יום שישי 24/12/10 תחת הכותרת "שכונת הארגזים" מצוטט ח"כ מאיר שטרית, מראשי המפלגה הנמנה עם מייסדי המפלגה, כמי שקובע נחרצות בשמו: "קדימה היא היום המפלגה הכי מושחתת מבין המפלגות הגדולות".
ח"כ שטרית קבל על כי יו"ר מועצת קדימה חיים רמון הכין הצעת החלטה שעל פיה 84 אלף החברים שהתפקדו לקדימה בחמש השנים האחרונות ושילמו עד כה מס חבר רק פעם אחת עם התפקדותם יהיו פטורים מתשלום מס. לעומת זאת חברים חדשים שיתפקדו למפלגה החל מ1 בינואר 2011 ישלמו מס חבר שנתי כמקובל במפלגות האחרות.
בהקשר לכך גילה ח"כ שטרית: "מרבית החברים הרשומים אצלנו הם אנשי ליכוד. כולנו הרי באנו מהליכוד ומשם פקדנו. לומר שיש לנו למעלה מ 80 אלף חברים זה בלוף ענק. המפלגה רוצה להטעות את הציבור. ברור שאם נחייב את החברים הללו לשלם מיסים רק מעטים יישארו. זה פתח גדול לשחיתות".
ח"כ שטרית תבע לערוך רביזיה בסדרי התשלומים ולחייב את כל חברי קדימה לשלם מס שנתי החל מ-1 בינואר 2011".
ללא קשר לבדיקת משרד מבקר המדינה הודיעה השבוע קדימה כי בחודשים האחרונים הצטרפו אלפי חברים חדשים וכיום מסתכם מספרם בלמעלה מ 100 אלף.
לשם השלמת ההנהגה הפלורליסטית המוסרית החדשה של קדימה ובמגמה לשלב במפלגה גם חברים דתיים אני מציע ללבני לפנות אל השר לשעבר אריה דרעי בהצעה שיצטרף לקדימה.
דרעי משלים בימים אלה את תקופת הקלון שלו שאסרה עליו להיבחר לכנסת יוכל לחזק את הצד החברתי של קדימה ולשמש גם יועץ לענייני התנהגות בכלא לכל אחד מפעילי התנועה שיזדקק לכך בעתיד.

תאריך:  15/01/2011   |   עודכן:  16/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קדימה לשחיתות שלטונית
תגובות  [ 47 ] מוצגות  [ 47 ]  כתוב תגובה 
1
קדימה : אוסף של מושחתים ל"ת
ובעלי אינטרסים  |  15/01/11 11:40
 
- עומרי עבריין,אריאל מגה חשוד  ל"ת
וגלעד צוחק עלינו.  |  15/01/11 15:36
 
- לחשוף כמה עולה למדינה החנוט ל"ת
אריאל שרון!!!  |  15/01/11 16:45
 
- עולה מאות אלפים אך משפחתו
מקבלת 100K  |  15/01/11 23:56
 
- הוצאות ההבטחה בחוה ובבית חולים
כאילו ראש ממשלה   |  16/01/11 09:23
 
- בני שרון מקבלים מאות אלפ מהמת
שי......  |  16/01/11 12:27
2
לציפי ליבני, כדאי לדאוג אם אלה
חברי המפלגה שלה  |  15/01/11 11:51
3
מה יש לך נגד רוחמה אברהם ??
צביקה גובהרי  |  15/01/11 12:33
 
- עובדות מוצקות
חבר אומ"ץ  |  15/01/11 15:26
4
אבנרי ממשיך בשטויותיו !
שלמה ק. משפטן  |  15/01/11 13:36
 
- לרענן זכרונך הפגום שלמה,
דליה גם משפטנית  |  15/01/11 14:20
 
- אי הבנת הנקרא
עובר ושב  |  15/01/11 14:50
 
- קיבל שוחד באמצעות בנו ?
שלמה ק.  |  15/01/11 16:17
 
- הפלפול לא יטשטש את השוחד
עובר ושב  |  15/01/11 16:44
 
- גולש מטעם .גלעד שרון מושחת
שושפרי   |  15/01/11 18:55
 
- הכתבה מעולה כל מילה סלע
אילן .......  |  16/01/11 10:37
5
האב הבן ורוח השחיתות
דני שובבני  |  15/01/11 14:42
 
- אם יצאו אזובי הקיר, אין מפלגה.
עוד לא הבנת את זה  |  15/01/11 15:12
6
עוד מושחת למפלגת המושחתים ל"ת
המושחתים לקדימה   |  15/01/11 15:26
7
אתם מצפים שהיועמ"ש הזה יזוז?? ל"ת
הגזמתם!!!!!  |  15/01/11 16:32
8
מפלגת חס וקדימה!!!
הניה  |  15/01/11 17:57
9
הולך לעשות לביתו- שוחד תרדוף ל"ת
ז'ק  |  15/01/11 18:31
10
אריה אבנרי
חסר סבלנות  |  15/01/11 19:05
 
- תגובתי לחסר סבלנות
שושפרי   |  16/01/11 13:15
11
מילה נרדפת למושחת היא קדימה ל"ת
אחד מרבים  |  15/01/11 19:25
12
וינשטיין הופקד לשמור אכיפת החו
רונית .....  |  15/01/11 19:29
 
- ליועץ המשפטי וינשטיין
חבורת עורכי דין   |  16/01/11 10:20
13
מש' שרון קובלה מיליונים בשוחד
דן הרפז  |  15/01/11 21:04
 
- חנן וייס-חייבים למנות מפכ"ל
לא תתכן מדינה ללא  |  16/01/11 00:01
14
אריה אבנרי יישר כוח
אמנון לביא-לוי  |  15/01/11 21:45
15
האם יתכן ששרון מוחזק חי בגלל
100K בחודש לבני  |  15/01/11 23:51
 
- שרון כמו אבי כהן - מוות מוחי
עגל הזהב  |  16/01/11 04:50
16
אותו מזוז לאבנרי : דמות מופת !
לכותב הכל מכל  |  15/01/11 23:57
17
איך מצליח אריה אבנרי לאכול עם
פה מלוכלך כזה ???  |  16/01/11 02:58
 
- הכל עובדות
חבל הנהלת אומ"ץ  |  16/01/11 10:35
 
- הינך סומא ? אין כשלים לאבנרי ?
לחבר הנהלת אומ"ץ  |  16/01/11 19:30
 
- שהוא החבר האחד ויחיד בדורו?
אינך מבין  |  21/01/11 16:37
 
- ניסית להסיט את תשומת הלב-נכשלת
קדימה ושחיתות  |  16/01/11 12:12
18
אמור לי מי המפלגה שלך ואומר לך
קורןנאוה טבריה  |  16/01/11 04:24
 
- טבריינית-ומופרעת. ל"ת
זעקי טומטומית  |  16/01/11 11:17
 
- בכייף=ושיתפוצצו הקנאים!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  16/01/11 11:43
19
מדינת חושך-הממחזרת שרלטנים
אליפז  |  16/01/11 06:31
20
גברת קלין והמושחתים
משקיף פוליטי  |  16/01/11 07:58
21
ציניות מושחתת בשיאה
תות שדה  |  16/01/11 11:43
22
מפלגת השחיתות המרכזית ???
קדימה הפח הפוליטי  |  16/01/11 11:52
23
שם חדש לקדימה
שועלי  |  16/01/11 13:06
24
שם חדש לקדימה
שועלי  |  16/01/11 14:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת פדה-גולדשטיין, מרים פדה
לאחרונה, אנו שומעים על בתי חולים רבים ברחבי הארץ שנסגרים בשל העומסים הכבדים הנגרמים בגלל ריבוי מקרי השפעת    החשיפה לנתונים אלו בתקשורת, מקיפה ונרחבת    בכתבה זו נייחד את הדברים לשינויי דפוסי התנהגות העשויים לצמוח מהמשבר הנוצר בשל ריבוי השפעות ולצמצם את התחלואה, תוצר מבורך שיקדם את הבריאות בישראל ככלל ואת המנהיגות במקומות עבודה בפרט
יואב יצחק
מו"לים ועורכים ועיתונאים בכירים מנצלים לרעה את הכוח שצברו כדי לפגוע ביריבים עסקיים ו/או אידיאולוגיים    "תחקירים" שיקריים נולדים כדי לפגוע ביריבים    מחמת זאת הגבולות מיטשטשים    עובדות וחצאי-אמיתות וגם שקרים משמשים בערבוביה להכנת "תחקירים" ו"חשיפות", שנועדו מלכתחילה, משיקולים זרים, להשמיץ ולהרוס אחרים
אלה לוי-וינריב, חן מענית
הקהילה המשפטית סוערת בעקבות חשיפת עו"ד יעקב וינרוט במשפטו, ולפיה השופט המחוזי יהודה זפט נמנה עם הלקוחות ששילמו לו שכר טירחה זעום    תוהים מדוע לא גילה זאת לצדדים בבית המשפט    הנהלת בית המשפט: וינרוט ייצג את זפט בשנת 1989 ורק 13 שנים לאחר מכן הופיע בפניו וינרוט    על-פניו נראה שהשופט זפט לא חרג מכללי האתיקה, המחייבים תקופת צינון בת חמש שנים בלבד
אהוד יערי, אייל עופר
מצור? סנקציות? אי-הכרה בינלאומית? הצחקתם את הארנקים של ראשי משטר חמאס בעזה. יש להם דרכים משלהם לאסוף כסף, ואלו הקפיצו את הכנסותיהם פי 13 בתוך חמש שנים: סחיטת בעלי עסקים, מיסוי על כל מה שזז, משכורות רפאים מהרשות הפלשתינית ושימוש יצירתי בכספי הסיוע הבינלאומי. גם הדוד מטהרן בתמונה. חמס, מתברר, זו לא שגיאת כתיב
קארין הבר
הסרט "סטטוס: רווק/ה" שוב מתעסק בהרחבה בחיי הפנויים פנויות של קינג' ג'ורג' פינת דיזינגוף, כאילו אין בשום מקום אחר בארץ אנשים שמחפשים אהבה    קארין הבר ניסתה ללמוד משהו חדש אבל נותרה, שוב, עם הפוך חלש ודל שומן ביד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il